abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119550217
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:57 schreef vera166 het volgende:

[..]

Jaaa precies :)
Okee dan. En nu weer terug naar TS' date :D
pi_119550256
quote:
Maar we kregen ook les van een jongedame, ik schatte haar zo'n 21á22 jaar in. Zij probeerde mij dan ook te motiveren om toch goed mijn best te blijven doen ondanks dat het vrij makkelijk was. Later ging ze ook steeds meer met mij praten dat ik het echt hoger moest gaan proberen. Maar ik zei altijd, nee dat is niets voor mij geef mij maar gewoon een simpel baantje zonder stress en 1600 eu. Dan zit ik wel goed. Ben net zo materialistisch.
iedereen die nu op pagina 3 leest.. lees vanaf hierboven. bespaart je paar sec van je leven.
graag op anoniem
pi_119550262
Dat geblaat over buitenlanders ook. Ik wil meer horen over die date.
I would date the hell out of me.
pi_119560417
Hoe was het ts? :D
pi_119560726
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef OhNoes het volgende:
Hoe was het ts? :D
Die is mee naar huis.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  zaterdag 24 november 2012 @ 01:28:16 #66
380471 Nicson
hedde druksop?
pi_119564258
- Niet doen! -

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2012 11:59:45 ]
pi_119565509
Halowa vrinden,

Ten eerste was het een leuke avondje, gingen wat drinken in een willekeurige kroeg. Zij nam een wijntje, ik nam fris:)_!! Sowieso drink ik niet zoveel alcohol, drink wel eens een biertje met vrienden maar stel we zouden op zoenen uitkomen wilde ik wel lekker smaken :P

Het gesprek begon veilig over vroeger op school, en het schijnt nu zo te zijn dat ze daar op die opleiding in uniform naar school moeten komen haha ( de leerlingen dan hé). Hierna ging het gewoon goed, lekker op dreef enzo. Persoonlijke dingen verteld en dergelijke, hoe het nu op werk gaat en waarom ik nog niet oom agent ben. Een van haar hobby's was ook schaken, de mijne ook! Na 2/3 uurtjes wat te hebben gedronken vonden we het wel welletjes. Ze nodigde me uit om met haar mij naar huis te gaan, zouden we nog een filmpje gaan kijken.

Er gebeurde hele andere dingen!

We gingen een potje schaken ( :D_!! ) Nu ging ik al geen bier drinken dus ik kon mezelf niet verder pijnigen en zou haar ook niet laten winnen, heb de partij ook gewonnen. Hierna kwam wel de film. Een of ander romantische komedie, we lagen wel tegen elkaar aan. Halverwege begonnen we elkaar beetje te strelen en teasen en beetje gezoend enzo. Nu wilde ik niet meteen doorhalen op seks, was bang dat ze zich anders gebruikt zou voelen. Na de film ben ik dus ook vertrokken, was een uurtje of 2á3.

En nu heb ik de volgende afspraak alweer in de pocket :Y

Maar door al het fris, kan ik niet slapen. Suikers enzo.

*;

[ Bericht 0% gewijzigd door spierbal op 24-11-2012 10:56:27 ]
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_119566374
Leuk man!
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  Moderator zaterdag 24 november 2012 @ 10:38:22 #69
9859 crew  Karina
Woman
pi_119566696
Fijn dat het zo gezellig was ^O^ Leuk hoor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119567271
Is dit een grapje? :')
pi_119567395
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:13 schreef koekii het volgende:
Is dit een grapje? :')
Dat dacht ik ook, maar ze moeten echt in uniform!!!:D
  zaterdag 24 november 2012 @ 12:07:23 #72
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119568417
Haha ik geef deze date een 7. Pluspunten dat je haar geregeld hebt, maar twee dingen: FRIS DRINKEN?! :') Bang dat ze zich gebruikt zou voelen?!?! :') gasssssst! Ten eerste: als zij aan de alcohol gaat neem jij ook alcohol. Ten tweede: zij wilde neuken hoor. Maar goed dat ze nog een tweede keer wil. :P
Gourmetten of steengrillen?
pi_119571060
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:07 schreef Silenus het volgende:
Haha ik geef deze date een 7. Pluspunten dat je haar geregeld hebt, maar twee dingen: FRIS DRINKEN?! :') Bang dat ze zich gebruikt zou voelen?!?! :') gasssssst! Ten eerste: als zij aan de alcohol gaat neem jij ook alcohol. Ten tweede: zij wilde neuken hoor. Maar goed dat ze nog een tweede keer wil. :P
Een magere 7 :O Sjongejongejonge het is geen one-night stand, en hoezo moet ik bier drinken? Volgende keer nap ik wel een rosétje mee _O-
pi_119571226
Je had jezelf voor de kop geslagen als bleek dat zij wel slechts een ONS wilde. Blijkbaar wil jij iig een relatie ?
Verder best zorgelijk dat ze zo snel wilde neuken mits je ook niet van easy sletjes houdt.
Verder: voor mij ben je geen Baas. Als je haar, op haar bureau, had geneukt toen ze nog je juf was, dan was je deze benaming zeer zeker waardig geweest. Immers was je dan zo bazig, dat je haar een carierre-risico liet nemen. Nu is het gewoon: twee mensen die elkaar aantrekkelijk vonden en vinden die gaan daten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2012 14:12:20 ]
pi_119571477
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:11 schreef LelijKnap het volgende:
Je had jezelf voor de kop geslagen als bleek dat zij wel slechts een ONS wilde. Blijkbaar wil jij iig een relatie ?
Verder best zorgelijk dat ze zo snel wilde neuken mits je ook niet van easy sletjes houdt.
Verder: voor mij ben je geen Baas. Als je haar, op haar bureau, had geneukt toen ze nog je juf was, dan was je deze benaming zeer zeker waardig geweest. Immers was je dan zo bazig, dat je haar een carierre-risico liet nemen. Nu is het gewoon: twee mensen die elkaar aantrekkelijk vonden en vinden die gaan daten.
Waar staat dat zij meteen wilde neuken? Niet iedereen leeft onder het mom van film kijken=neuken.
pi_119571569
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:24 schreef Kola het volgende:

[..]

Waar staat dat zij meteen wilde neuken? Niet iedereen leeft onder het mom van film kijken=neuken.
Strelen, teasen en zoenen lijkt me wel een aardige indicator.
pi_119571653
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Strelen, teasen en zoenen lijkt me wel een aardige indicator.
Gewoon over armpie enzo, niet onder de gordel ;)
pi_119571795
Goed om te horen dat het zo goed is gegaan!! Volgende keer sowieso erop gaan! :)
pi_119572035
quote:
Als hij wel een relatie wil, is hij zeker baas! Als zij wel wilde batsen en dat gebeurt niet, dan gaat er vanalles in een vrouwen hoofd om. De waardering voor meneer spierbal gaat omhoog, maar ze wordt ook onzeker: alle mannen willen toch seks? Is ze niet aantrekkelijk genoeg? Hij wil haar nog wel zien? En voor ze het weet is ze als een blok voor hem gevallen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_119572043
Goed bezig ^O^

Niks mis met een beetje rustig opbouwen met het oog op de langere termijn :P
pi_119572684
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als hij wel een relatie wil, is hij zeker baas! Als zij wel wilde batsen en dat gebeurt niet, dan gaat er vanalles in een vrouwen hoofd om. De waardering voor meneer spierbal gaat omhoog, maar ze wordt ook onzeker: alle mannen willen toch seks? Is ze niet aantrekkelijk genoeg? Hij wil haar nog wel zien? En voor ze het weet is ze als een blok voor hem gevallen :)
Zolang het door haar niet wordt opgevangen als verlegenheid/onkunde kan het prima uitpakken, inderdaad. Maar verder lijkt me geen gezonde fundatie dergelijke spelletjes te spelen wanneer je een relatie wilt; haar verlangen moet niet gestoeld zijn op de negatie van haar onzekerheid maar op oprechte innerlijke interesse en waardering voor hem.
Denk overigens niet dat TS tracht een spelletje te spelen, maar het inderdaad rustig wil opbouwen. Kan best. Maar ik zie niet in waarom dat baas-waardig is.
pi_119572963
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 15:17 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zolang het door haar niet wordt opgevangen als verlegenheid/onkunde kan het prima uitpakken, inderdaad. Maar verder lijkt me geen gezonde fundatie dergelijke spelletjes te spelen wanneer je een relatie wilt; haar verlangen moet niet gestoeld zijn op de negatie van haar onzekerheid maar op oprechte innerlijke interesse en waardering voor hem.
Denk overigens niet dat TS tracht een spelletje te spelen, maar het inderdaad rustig wil opbouwen. Kan best. Maar ik zie niet in waarom dat baas-waardig is.
je overanalyseert het echt. enorm.
pi_119573217
Oké.
  zaterdag 24 november 2012 @ 15:52:42 #84
11102 knep
Mountainfreak
pi_119573522
Goed bezig! ^O^
Volgende keer wel aan haar kleine tietjes en mooie kont zitten, hè? :7
pi_119590589
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 november 2012 15:31 schreef Kola het volgende:

[..]

je overanalyseert het echt. enorm.
Welnee, hij heeft best een punt. Dat jij de lap tekst nu niet kan waarderen :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_119590632
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 15:17 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omdat het een geslaagde avond was en ze meer wil. Neuken kun je ook met een dronken wijf uit de kroeg.
  zondag 25 november 2012 @ 12:41:00 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119595059
quote:
Er is nog zoveel meer tussen een one night stand en een relatie....
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 25 november 2012 @ 13:19:05 #88
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_119596512
Goed topic!
  zondag 25 november 2012 @ 13:28:52 #89
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_119596869
Ik wil de skills van TS! _O_ Er is namelijk ook wel een lerares van de middelbare school die ik zou willen daten! :9~
pi_119630854
quote:
99s.gif Op zondag 25 november 2012 13:28 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik wil de skills van TS! _O_ Er is namelijk ook wel een lerares van de middelbare school die ik zou willen daten! :9~
:9~

Maart OT: Goed bezig TS! Wanneer is de volgende date?
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')