Done!quote:Op woensdag 21 november 2012 15:05 schreef vencodark het volgende:
Mag ik een update in de OP dat we een jongen krijgen?
Ik heb nog 2 chino's van h&m liggen in mt 38 mocht je interesse hebben. (of iemand anders natuurlijk). En nu ook even MP open ivm joggingbroekenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:07 schreef Ticootje het volgende:
ik heb al even gemarktplaatst voor een andere spijkerbroek..
De broek die nu te klein is is een maat 26... De andere maat 27 zit gewoon prima... 38 wordt een beetje groot, dat is een m... En ik had een broek maat m, die heb ik weggedaan, want dat was geen porem..quote:Op woensdag 21 november 2012 15:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 chino's van h&m liggen in mt 38 mocht je interesse hebben. (of iemand anders natuurlijk).
Ik heb normaal mt28 maar van de h&m vallen ze klein.. kan als je wil de maten wel eens voor je opmeten?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De broek die nu te klein is is een maat 26... De andere maat 27 zit gewoon prima... 38 wordt een beetje groot, dat is een m... En ik had een broek maat m, die heb ik weggedaan, want dat was geen porem..
Dat zeggen mensen ook tegen mij, en ik ben pas bijna 17 wekenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef Logician het volgende:
Positiebroeken die aan de onderkant te strak gaan zitten en positieshirts die te kort beginnen te worden, check![]()
Waar halen jullie de positie joggingbroeken trouwens? Daar zou ik er nu wel een paar van willen halen
En vandaag nog een leuke vraag, ik was mee naar het uwv en kreeg daar de opmerking "zo jij hoeft ook niet meer lang of wel? Ik zo oh valt wel mee, vrouw dacht dat ik minstens 8mnd was en wenste mij succes met de dan nog aankomende buik
Krijg er spontaan kramp in mijn tieten vanquote:Op woensdag 21 november 2012 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties en de leuke reacties op de naam! Hier gaat alles goed, al was de eerste nacht alleen erg uhhhh onwennig zullen we het maar noemenS.ilvijn doet het goed, de borstvoeding is al op gang en wij vinden hem natuurlijk de mooiste en de liefste
Hier is S.ilvijntje!
[ afbeelding ]
ooohwww...quote:Op woensdag 21 november 2012 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties en de leuke reacties op de naam! Hier gaat alles goed, al was de eerste nacht alleen erg uhhhh onwennig zullen we het maar noemenS.ilvijn doet het goed, de borstvoeding is al op gang en wij vinden hem natuurlijk de mooiste en de liefste
Hier is S.ilvijntje!
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel een rokje maat m, van de prenatal, tot boven de knie, zwart.. Te groot gekocht dus, en ik haat eigenlijk rokjes.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had vorig weekend een zwangerschasrokje bij de hema gekocht, maat m, maar dat ding was zo huge dat ik er volgens mij pas bij 40 weken in zou passen. Het is toch de bedoeling dat die dingen meerekken ipv los om je buik hangen?! En dat was gewoon een tricotachtig stofje...
Dat is zo raar, van de noppies zit een S me goed, van de h&m zitten sommige broeken van 42 goedquote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had vorig weekend een zwangerschasrokje bij de hema gekocht, maat m, maar dat ding was zo huge dat ik er volgens mij pas bij 40 weken in zou passen. Het is toch de bedoeling dat die dingen meerekken ipv los om je buik hangen?! En dat was gewoon een tricotachtig stofje...
Ik snap niet dat die krengen steeds tot net boven de knie vallenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een rokje maat m, van de prenatal, tot boven de knie, zwart.. Te groot gekocht dus, en ik haat eigenlijk rokjes.
Durven we dat ?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh en J heeft het idee opgevat om bij de geboorte pas een naam te kiezen. We hebben er namelijk 2 die we heel leuk vinden, om dat te zien welke het beste past...
Ik zou het wel durven denk ik. Je hoeft idd, wat sonnetje zegt, niet direct je kindje aan te geven toch?quote:
Proestquote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Krijg er spontaan kramp in mijn tieten vanhoe lief!!!!
![]()
Wat een heerlijk koppie spees!
Sommigen moeten even wat ontvouwen ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:36 schreef Spirit82 het volgende:
SpeesEend, wat een schatje!Het lijkt wel alsof hij nog wel een beetje in zijn velletje moet groeien... of is dat bij alle baby's zo??
OMG!!quote:Op woensdag 21 november 2012 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Hier is S.ilvijntje!
[ afbeelding ]
Net zoals je toch nu ineens een andere maat shirts hebt. Ik zal zo als de kinderen naar bed zijn eens op zolder duikenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:15 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat is zo raar, van de noppies zit een S me goed, van de h&m zitten sommige broeken van 42 goedzo stom..
True stomme meloenenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Net zoals je toch nu ineens een andere maat shirts hebt. Ik zal zo als de kinderen naar bed zijn eens op zolder duiken
Ow en ik hoop echt dat rust op bepaalde punten je wat rust gaan brengen
Nee, dat "klopt" wel, de (positie)broeken van H&M vallen klein/smal. Heel vervelend, vond ik, want voelde ik me zo dik... :quote:Op woensdag 21 november 2012 15:15 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat is zo raar, van de noppies zit een S me goed, van de h&m zitten sommige broeken van 42 goedzo stom..
Volgens mij neit, kon niet eens opstaan om een pyama broek aan te doenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:10 schreef Suikertante het volgende:
Wanneer is dat indalen eigenlijk? Dat kan het nog niet zijn toch Logi?
Klinkt als refluxachtig ietsquote:Op woensdag 21 november 2012 19:15 schreef Shandaly het volgende:
Hmm... Herkent iemand dit? Ik ben tegenwoordig bijna de hele dag aan het hikken... Ik wilde vanmiddag iets uitleggen aan een collega en ik kon amper uit mijn woorden komen door de hik (en later door de lachbui waar we allebei in terecht kwamen trouwens)
Het is met name nadat ik iets gegeten heb... Iemand een goede remedie? (niet eten is geen optie, ik val nog steeds af :-( )
Vrijdag nog op getest.. maar misschien nu wel geen idee..quote:Op woensdag 21 november 2012 19:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Logi heb je geen blaasontsteking?
Misschien zul jij ook wat minder stress ervaren door jezelf het niet zo moeilijk te maken. Je hebt een zwangerschap die zwaar is, dat vindt iedereen. Dat benoemen is geen zeuren, dat is erkennen van wat iedereen al weet en ziet. Het hoeft allemaal niet zo stoer, en je hoeft al helemaal niet huppelend door je 40 weken heen als het allemaal zo heftig is. Maar hou eens op met jezelf een zeur te vinden, dat heeft niets met de realiteit te maken en maakt het ook zeker niet lichter voor jezelf. Gun jezelf de ruimte om te 'klagen', die ruimte is er gewoon. En dit is allemaal in de verste verte niet rot bedoeld, maar ik vind dat je hoge eisen aan jezelf stelt (en toevallig hebben we daar vanavond thuis een gesprekje over gehad..quote:Op woensdag 21 november 2012 18:11 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgens mij neit, kon niet eens opstaan om een pyama broek aan te doenkutkutkutzooi.. ga even uitloggen want anders post ik dit hele topic weer vol met mijn gezeur.
Ik weet nog wel een manier voor jequote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef Logician het volgende:
En nu ga ik proberen te liggen en ontspannen ..
beeld je nou met deze smileys uit dat de bewegelijke baby in de buik geslagen moet worden met een stokquote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een manier voor je![]()
nee, met een roe, duhquote:Op woensdag 21 november 2012 20:27 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
beeld je nou met deze smileys uit dat de bewegelijke baby in de buik geslagen moet worden met een stok
Echt leuk was toen de seks niet meer hoor. Seks met een dode walvis is toch niet iets wat je leuk noemt?quote:''Het zou voor stellen fijn zijn geweest om iets te hebben waardoor de bevalling op een veilige, effectieve en misschien ook leuke manier kon worden opgewekt."
+1 (wat gyn betreft)quote:Op donderdag 22 november 2012 08:33 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
+2
Morgen afspraak bij de gyn
Misschien kan je hem laten helpen. Vinden ze meestal geweldig. Afwasborstel, beetje water en poetsen maar.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:47 schreef pessie het volgende:
Ik wil ook wel even naar de zon. Ik ben niet zo'n wintermens.
LLM's hebben zich allemaal alweer gemeld. Geen verse baby's dus.
Vandaag 27 weken! Ik schrik er toch elke week weer van hoe ontzettend snel het gaat, badkamer is nog niet af... Vandaag maar even wat nesteldingen doen. Ik WIL het speelgoed even schoonmaken. Hopen dat ik er de kans toe krijg van de peuter...
Edit, logi, hoe ben je de nacht doorgekomen?
Het is nog maar 9 uurquote:Op donderdag 22 november 2012 09:09 schreef bellelena het volgende:
Ohhh Speeseend, wat een humpie heb je daar uitgebroed
nytar 38 weken!
pessie 27 weken!
Ben nog niet aangekleedmaar ik denk dat ik vandaag voor het eerst een positiebroek ga dragen
Hihi, lekker he, als je zo langzaamaan kunt doen in de ochtendquote:Op donderdag 22 november 2012 09:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het is nog maar 9 uurIk zit ook nog in pyama. Samen met zoon, die heerlijk met zijn auto's ligt te spelen.
Ik zag in het buikentopic een serieuze zwangere buik! Dus dan is een positiebroek wel een verademing denk ik!quote:Op donderdag 22 november 2012 09:09 schreef bellelena het volgende:
Ben nog niet aangekleedmaar ik denk dat ik vandaag voor het eerst een positiebroek ga dragen
Alleen als je er aan toe bent, zeg ik ook doenquote:Op donderdag 22 november 2012 10:00 schreef Vulpenballetje het volgende:
[..]
Ik zag in het buikentopic een serieuze zwangere buik! Dus dan is een positiebroek wel een verademing denk ik!
Bij m'n eerste had ik met 14 weken voor het eerst een positiebroek aan, heerlijk!
Nu draag ik vnl jurkjes met legging of maillot. Ik moet wel dringend positieleggings hebben, want het onderste buikblubje schudt als ik loop.Dat blubje is al flink gegroeid. Oh boy waar gaat dat heen? Een beetje ondersteuning is wel gewenst!
Ik had net al een heel verhaal getypt, op m'n telefoon en toen duwde ik op het verkeerde knopje.Misschien wordt het tijd om mijn kloontje in de kast te zetten, scheelt dit soort gedoe.
Zal ik het doen?! Wat vinden jullie?
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:07 schreef bellelena het volgende:
[..]
Alleen als je er aan toe bent, zeg ik ook doen
Ik droeg nog enkele mee-rekbroeken (met elastiek bij de bovenkant), maar het elastiek moet inmiddels helemaal meerekken en zit dus niet meer echt lekker. Tegelijkertijd spelen nog wat gewicht en lichaamsbeeld issues mee. Ik vind het best eng nu om werkelijk een positiebroek aan te trekken, maar je hebt gelijk, het wordt een echte babybuik en zo'n broek zal vast wel extra lekker zitten inmiddels!
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:07 schreef bellelena het volgende:
[..]
Alleen als je er aan toe bent, zeg ik ook doen
Ik droeg nog enkele mee-rekbroeken (met elastiek bij de bovenkant), maar het elastiek moet inmiddels helemaal meerekken en zit dus niet meer echt lekker. Tegelijkertijd spelen nog wat gewicht en lichaamsbeeld issues mee. Ik vind het best eng nu om werkelijk een positiebroek aan te trekken, maar je hebt gelijk, het wordt een echte babybuik en zo'n broek zal vast wel extra lekker zitten inmiddels!
Danku danku!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:13 schreef bellelena het volgende:
Welkom Elmoen alsnog van harte gefeliciteerd, nu onder je 'echte' nick!
Hoe cutequote:Op donderdag 22 november 2012 10:22 schreef Elmo76 het volgende:
Hihi thanks!
Ik word er een beetjevan!
We hadden T. de echofoto's laten zien en gezegd dat die dus gemaakt zijn in mijn buik.
Toen wilde ze ook ff in mijn buik kijken en probeerde dat via de bovenkant van m'n jurk!
Ging niet helemaal lukken zo!
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:22 schreef Elmo76 het volgende:
Hihi thanks!
Ik word er een beetjevan!
We hadden T. de echofoto's laten zien en gezegd dat die dus gemaakt zijn in mijn buik.
Toen wilde ze ook ff in mijn buik kijken en probeerde dat via de bovenkant van m'n jurk!
Ging niet helemaal lukken zo!
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien ben ik een kneus omdat ik het niet snap hoor, maar waarom heb je nou eigenlijk onder een kloon gepost?
Edit: ik lees net in een boek dat mn kind nu zo groot is als een tandenborstel. Dat is echt al supergroot!!
Mijnes was met de echo maandag 'al' 2,5 cm!!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien ben ik een kneus omdat ik het niet snap hoor, maar waarom heb je nou eigenlijk onder een kloon gepost?
Edit: ik lees net in een boek dat mn kind nu zo groot is als een tandenborstel. Dat is echt al supergroot!!
quote:
Jij hebt mij niet toevallig op feesboek?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Misschien kan je hem laten helpen. Vinden ze meestal geweldig. Afwasborstel, beetje water en poetsen maar.
Het was geen veroordeling, ik vroeg me het alleen serieus afquote:Op donderdag 22 november 2012 10:37 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Mijnes was met de echo maandag 'al' 2,5 cm!!
Ik had die kloon aangemaakt toen ik de eerste keer dit jaar zwanger was. Ik wilde niet gelijk onder m'n eigen naam posten, dat was de bedoeling na een goede echo. Helaas kwam die niet en kreeg ik een tijdje later ook nog een tweede miskraam. Aangezien het nu goed voelt (jeej ik ben misselijk!) en ik intussen 2 prachtige echo's heb gezien, vind ik het wel tijd om onder m'n eigen naam te posten.
En zo raar is dat toch niet? Zijn er wel meer die dat in het begin van de zwangerschap hebben gedaan hoor.
Oh, maar zo zag ik het ook niet hoor!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het was geen veroordeling, ik vroeg me het alleen serieus afAls ik het zo lees snap ik het ook wel, maar de sympathie die je hier krijgt zou denk ik hetzelfde zijn onder je eigen naam? Ieder zijn ding natuurlijk. Ben in elk geval superblij voor je dat het nu zo goed voelt!
Zijn er wel meer die dat doen hoor. Bijvoorbeeld omdat ze half fok IRL kennenquote:Op donderdag 22 november 2012 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje ik zou daar echt half spastisch met mn voeten van liggen wapperen denk ik, als dat tegenlijk moetquote:Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef Suikertante het volgende:
Mijn fysio zei dat ik het beste als ik naar bed ga eerst nog even dit kan doen:
-voet tien keer naar boven bewegen en terug
-voet tien keer naar lins bewegen en terug
-voet tien keer naar rechts bewegen en terug
(voet NIET naar beneden duwen)
-tien keer rondje naar rechts met de voet
-toen keer rondje naar links met de voet
En dan mag dat met beide voeten tegelijkIk heb nog geen kramp, maar wel een soort restless legs en daar word ik helemaal gek van. Het helpt best wel!
Helpt dat tegen restless legs!?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef Suikertante het volgende:
Mijn fysio zei dat ik het beste als ik naar bed ga eerst nog even dit kan doen:
-voet tien keer naar boven bewegen en terug
-voet tien keer naar lins bewegen en terug
-voet tien keer naar rechts bewegen en terug
(voet NIET naar beneden duwen)
-tien keer rondje naar rechts met de voet
-toen keer rondje naar links met de voet
En dan mag dat met beide voeten tegelijkIk heb nog geen kramp, maar wel een soort restless legs en daar word ik helemaal gek van. Het helpt best wel!
TM!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Daar is ze
. En nu gaan we samen naar de eindstreep! All the way!!
![]()
Jaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Daar is ze
. En nu gaan we samen naar de eindstreep! All the way!!
![]()
Goed!!! Vandaag alweer 16 wekenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
TM!
Hoe gaat het bij jou dan??
Oh, elke beweging die ik maakte deed juist nog meer pijn. Kon alleen maar m'n been heel stil houden en wachten tot het wegzakte.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:57 schreef ohnee het volgende:
Welkom onder je eigen naam elmo ^^.
als ik kramp voel aankomen (meestal als ik half slaap midden in de nacht) strek ik mn been en trek mn tenen naar achter. Houd dit een tel of 10 vol en dan is t meestal wel weer weg. bovenbeenkramp daarintegen ...
wist niet dat dat bestond tot een paar weken geleden.
![]()
Dan moet ik echt uit bed, been naar achter stekken zoals je doet bij opwarmen voordat je gaat hardlopen ofzo. En dan met mn vuist tegen de krampplek aanrammen. dan trekt t langzaam weg na paar minuten. HEL is dat.
Dankje!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:19 schreef mrien het volgende:
Elmo uit de kast![]()
Gefeliciteerd![]()
Na de echo kon ik het al uit de link van je foto halen
Hahaha, ik heb helemaal verkeerd gekeken (ik dacht eerst ook dat het korter wasquote:Op donderdag 22 november 2012 11:18 schreef LadyBlack het volgende:
Hoho, nog 19 weken ongeveer he21+4 vandaag
![]()
Maar t begint heel echt te worden hier, met mensen die het gaan zien en ook durven te vragenEn een box die al gekocht is... volgende week de wieg en kinderwagen ophalen....
Hele jonge kindjes krijgen meestal antistoffen van mama mee.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:32 schreef Solagratia het volgende:
VPB in de kast en Elmo eruit! Jeej!
Meld! En een vraagje.
Ik verdenk de peuter van waterpokken. Ik hoop ontzettend dat het niet zo is. Ze is warm en snotterig en heeft een blaasje op haar kin. Ik heb zelf als kind al de waterpokken gehad. Hoe zit dit met bevallen? Ik hoor dinsdag of ik inleidbaar ben en wanneer dat dan gaat gebeuren. Maar als de peuter waterpokken heeft, mag ik dan wel bevallen? En wat als het nu spontaan begint? Of moet ik dan gewoon mijn benen bij elkaar houden?Ik hoop dat het gewoon een onschuldig blaasje is.
Haha ik durfde er niks over te zeggen en daarna lukte pm ook nietquote:Op donderdag 22 november 2012 11:25 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Dankje!
Dat had ik expres gedaan! Was benieuwd of het iemand op viel!
Zou hierover de verloskundige bellen. Als jijzelf genoeg antistoffen hebt tegen de waterpokken dan zal het zeker positief zijn voor je kleine. Heb jij dat niet en krijg je zelf de waterpokken nu alsnog dan kan het wel degelijk gevaarlijk zijn zie: http://www.rivm.nl/Onderw(...)kken_en_zwangerschap.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:32 schreef Solagratia het volgende:
VPB in de kast en Elmo eruit! Jeej!
Meld! En een vraagje.
Ik verdenk de peuter van waterpokken. Ik hoop ontzettend dat het niet zo is. Ze is warm en snotterig en heeft een blaasje op haar kin. Ik heb zelf als kind al de waterpokken gehad. Hoe zit dit met bevallen? Ik hoor dinsdag of ik inleidbaar ben en wanneer dat dan gaat gebeuren. Maar als de peuter waterpokken heeft, mag ik dan wel bevallen? En wat als het nu spontaan begint? Of moet ik dan gewoon mijn benen bij elkaar houden?Ik hoop dat het gewoon een onschuldig blaasje is.
Als je denkt dat die van jou er als een alien uitziet...quote:Op donderdag 22 november 2012 12:37 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb een paar dagen niet meegelezen en wat hebben jullie weer veel gepost.
Even kijken wat ik nog weet
Elmo uit de kast! Nogmaals gefeliciteerd!
Spees, wat een lief frummeltje zeg. Zo lekker vol rimpeltjes
Ik dacht te hebben onthouden dat hooiwagen vandaag de combinatietest heeft, succes!
Logi lieve schat, het zou je inderdaad zoveel helpen als je accepteert dat je zwangerschap zwaar is in plaats van er tegen te vechten. Dat hoeft helemaal niet, het is nou eenmaal niet leuk!
Mijn geheugen stopt er hier wel zo'n beetje mee. Behalve dat ik nog weet dat er weer een boel mijlpalen waren. Gaaf hoor!
Wij hebben gisteren de combinatietest gehad. De baby draaide alle kanten op behalve de goede dus uitwendig kreeg ze de nekplooi niet te zien. Toen een inwendige echo waarbij het na veel in mijn buik porren eindelijk gelukt is. De nekplooi is 1,5 mm dus een mooi begin. Verder verbaasde ik me wat er allemaal al te zien was! De complete ruggengraat met ribben en de oortjes en de oogjes. Het is een kindje! Wel een kindje die lijkt op een alien, maar tochDaarna nog 10 buisjes bloed afgestaan en over een paar dagen krijgen we de uitslag.
Ze heeft ook nog even opgemeten hoe groot het kindje is en de metingen gingen van 13 weken en 2 dagen tot 12 weken en 6 dagen. Die laatste leek haar het meest kloppen dus dat zou betekenen dat ik 2 dagen verder ben dan mijn uitgerekende datum, die overigens niet is bijgesteld. Maar: wel 13 weken vandaag dus!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd met de goede echo! Bloed zit ook vast wel goed
Sarcasme. Herken het.
Ja nu geloof ik je niet meer. Je zegt net dat mn kind een inktvis lijktquote:Op donderdag 22 november 2012 13:08 schreef Suikertante het volgende:
Oh![]()
![]()
![]()
Nu zie ik het, wat een knapperd!
Nee ik ben aan het werkquote:
Ieuw Rick Nieman... jij liever dan ikquote:Op donderdag 22 november 2012 13:32 schreef Logician het volgende:
alles voor vandaag is gedaan, denk zo maar eens proberen wat bij te slapen
Rick here I come!![]()
Ik vond het eigenlijk een kwal, maar dat durfde ik niet te zeggenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het werk
Mens, ik had tranen van het lachen over mn wangen rollen!
I know, geen idee waarom ik over hem droomde maar het was wel heel goedquote:Op donderdag 22 november 2012 13:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ieuw Rick Nieman... jij liever dan ik
EEN KWAL!?!? Nu ga je te verquote:Op donderdag 22 november 2012 13:33 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk een kwal, maar dat durfde ik niet te zeggen![]()
Nu ga ik ook aan het werk!
Dat is het in dromen altijdquote:Op donderdag 22 november 2012 13:34 schreef Logician het volgende:
[..]
I know, geen idee waarom ik over hem droomde maar het was wel heel goed
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
EEN KWAL!?!? Nu ga je te verAchja, volgens de dokter zou het allemaal nog bijtrekken
Maar rechts ligt dus zn hoofd en links zn lijf, dat dat toch even duidelijk is.
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is het in dromen altijd
En nou hopen dat mn vriend niet meeleest
Nee je hebt gelijk, dan is het gewoon een alien. Ik zal niks meer zeggen. Maar de volgende echo wil ik we graag zienquote:Op donderdag 22 november 2012 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
EEN KWAL!?!? Nu ga je te verAchja, volgens de dokter zou het allemaal nog bijtrekken
Maar rechts ligt dus zn hoofd en links zn lijf, dat dat toch even duidelijk is.
Ja anders ik welquote:Op donderdag 22 november 2012 13:38 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, dan is het gewoon een alien. Ik zal niks meer zeggen. Maar de volgende echo wil ik we graag zien![]()
U vraagt...quote:Op donderdag 22 november 2012 15:06 schreef Twinkly het volgende:
Sparkling en Hooiwaren![]()
![]()
![]()
!!!
Waar blijven de foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aan het gymmen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:16 schreef Hooiwagen het volgende:
[..]
U vraagt...
Wel het laatste stukje fotopapier zo te zienNouja!
Alien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aan het gymmen:Whahaha, die van jou is nog erger dan die van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat alles goed was joh!!
Sarcasme. Herken het.
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:17 schreef klumsy het volgende:
Wij zijn vanmorgen ook weer helemaal goed gekeurd![]()
De kleine meid loopt een weekje voor op de groei en weegt nu ruim een kilo!
Vanavond 3D echo, ben echt zo benieuwd
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:29 schreef L-E het volgende:
Onderweg naar de echo. Bang en nerveus, jullie kennen het wel..
Duim voor me, please!
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef Twinkly het volgende:
Ik duim LE!
Ohja! Ik heb eergisteren en vanmorgen het hartje gehoord met de AngelsoundsIk ben 10 weken en (waarschijnlijk) 3 dagen nu. Volgende week woensdag hebben we de termijnecho.
Ja, ik vind van wel, je hoort echt "pieuw pieuw pieuw pieuw pieuw"quote:Op donderdag 22 november 2012 15:51 schreef Elmo76 het volgende:
[..]![]()
Is dat goed te horen met zo'n ding?
Ik twijfel of ik 'm aan wil schaffen. Voor nu hoeft het nog niet zo nodig, aangezien ik maandag echo heb gehad, as dinsdag echo bij de gyn en de 7de termijn echo bij de vk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2012 17:09:46 ]
Probeer even rustig te gaan liggen en rustig te worden.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:27 schreef Incantrix het volgende:
Fuck man, dikke paniek hier, peuter is net keihard met z'n volle gewicht en knieën eerst op mijn buik gesprongen en het deed zo'n pijn en daarna een harde buik die een kwartier aanhield ofzo. Ik voel de baby niet en ik weet niet waar ik het zoeken moet.. Ik wil het ziekenhuis bellen, maar praten lukt niet echt en waarschijnlijk stel ik me aan maar ik ben zo bang om het nu nog kwijt te rakenlief is op weg naar huis, hoop dat hij zo kan bellen.. Sorry, moet het echt even kwijt, ik zit zo tegen het plafond..
Dat! Duim dat het allemaal in orde is! Zou me ook rot schrikken!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:30 schreef ohnee het volgende:
YAY L-E! Goed nieuws![]()
![]()
Incantrix, wat een schrik joh! Fijn dat je meteen terecht kon!! hopelijk is alles goed daarbinnen in de buik.
Told you soquote:Op donderdag 22 november 2012 18:03 schreef L-E het volgende:
Hier goed nieuws: de echo was helemaal goedKindje van 4,5 cm, ENORM beweeglijk, echt bizar. Koprollen en handstanden, the works
Nu 11 weken en 1 dag, klopt exact met de vorige meting. Ik ben verliefd, en volgens mij gaat het Grote Genieten hier dan toch beginnen.
+1quote:Op donderdag 22 november 2012 21:51 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat het er goed uit ziet en dat je jezelf ook wat geruster voelt. Hoop voor je dat je snel naar huis mag
Je staat erin hoor!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:42 schreef Twinkly het volgende:
! Ik wil wel in de openingspost hoor, gezellig
Mijn uitgerekende datum is waarschijnlijk 17 juni, maar ik krijg volgende week de termijnecho.
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:55 schreef Incantrix het volgende:
Thnxik moet wel plassen zeg, tering! En op weg naar huis gooi ik mijn lief denk ik even langs de snackbar voor een raspatatje
eten is er een beetje bij ingeschoten zo.
Je klinkt iig al een stuk beter, fijn zeg. Hopelijk mag je snel naar huis, wat een schrik!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:55 schreef Incantrix het volgende:
Thnxik moet wel plassen zeg, tering! En op weg naar huis gooi ik mijn lief denk ik even langs de snackbar voor een raspatatje
eten is er een beetje bij ingeschoten zo.
Heb je al iemand aan je bed gehad inmiddels?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:59 schreef Incantrix het volgende:
En ondertussen toch wel weer bezorgdtwee dips met een hartslag rond de 60 en een piek naar boven de 180
en er is ook nog niemand langsgeweest
Gelukkigquote:Op donderdag 22 november 2012 23:38 schreef Incantrix het volgende:
Pffff, alles ok, ook nog een echo gehad. Doodmoe, nu snel naar huis! Thnx all!
Ja slaap is voor mietjes!quote:Op vrijdag 23 november 2012 06:11 schreef Estrys het volgende:
Slaap is echt highly overrated toch? Ik ben al wakker vanaf half 4
Deze quote ga ik bewaren voor als ie ooit een dure iPad oid wil.quote:Op vrijdag 23 november 2012 03:25 schreef Hooiwagen het volgende:
Hahaha, het is duidelijk geen Apple fanboy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |