Done!quote:Op woensdag 21 november 2012 15:05 schreef vencodark het volgende:
Mag ik een update in de OP dat we een jongen krijgen?
Ik heb nog 2 chino's van h&m liggen in mt 38 mocht je interesse hebben. (of iemand anders natuurlijk). En nu ook even MP open ivm joggingbroekenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:07 schreef Ticootje het volgende:
ik heb al even gemarktplaatst voor een andere spijkerbroek..
De broek die nu te klein is is een maat 26... De andere maat 27 zit gewoon prima... 38 wordt een beetje groot, dat is een m... En ik had een broek maat m, die heb ik weggedaan, want dat was geen porem..quote:Op woensdag 21 november 2012 15:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 chino's van h&m liggen in mt 38 mocht je interesse hebben. (of iemand anders natuurlijk).
Ik heb normaal mt28 maar van de h&m vallen ze klein.. kan als je wil de maten wel eens voor je opmeten?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De broek die nu te klein is is een maat 26... De andere maat 27 zit gewoon prima... 38 wordt een beetje groot, dat is een m... En ik had een broek maat m, die heb ik weggedaan, want dat was geen porem..
Dat zeggen mensen ook tegen mij, en ik ben pas bijna 17 wekenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef Logician het volgende:
Positiebroeken die aan de onderkant te strak gaan zitten en positieshirts die te kort beginnen te worden, check![]()
Waar halen jullie de positie joggingbroeken trouwens? Daar zou ik er nu wel een paar van willen halen
En vandaag nog een leuke vraag, ik was mee naar het uwv en kreeg daar de opmerking "zo jij hoeft ook niet meer lang of wel? Ik zo oh valt wel mee, vrouw dacht dat ik minstens 8mnd was en wenste mij succes met de dan nog aankomende buik
Krijg er spontaan kramp in mijn tieten vanquote:Op woensdag 21 november 2012 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties en de leuke reacties op de naam! Hier gaat alles goed, al was de eerste nacht alleen erg uhhhh onwennig zullen we het maar noemenS.ilvijn doet het goed, de borstvoeding is al op gang en wij vinden hem natuurlijk de mooiste en de liefste
Hier is S.ilvijntje!
[ afbeelding ]
ooohwww...quote:Op woensdag 21 november 2012 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties en de leuke reacties op de naam! Hier gaat alles goed, al was de eerste nacht alleen erg uhhhh onwennig zullen we het maar noemenS.ilvijn doet het goed, de borstvoeding is al op gang en wij vinden hem natuurlijk de mooiste en de liefste
Hier is S.ilvijntje!
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel een rokje maat m, van de prenatal, tot boven de knie, zwart.. Te groot gekocht dus, en ik haat eigenlijk rokjes.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had vorig weekend een zwangerschasrokje bij de hema gekocht, maat m, maar dat ding was zo huge dat ik er volgens mij pas bij 40 weken in zou passen. Het is toch de bedoeling dat die dingen meerekken ipv los om je buik hangen?! En dat was gewoon een tricotachtig stofje...
Dat is zo raar, van de noppies zit een S me goed, van de h&m zitten sommige broeken van 42 goedquote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had vorig weekend een zwangerschasrokje bij de hema gekocht, maat m, maar dat ding was zo huge dat ik er volgens mij pas bij 40 weken in zou passen. Het is toch de bedoeling dat die dingen meerekken ipv los om je buik hangen?! En dat was gewoon een tricotachtig stofje...
Ik snap niet dat die krengen steeds tot net boven de knie vallenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een rokje maat m, van de prenatal, tot boven de knie, zwart.. Te groot gekocht dus, en ik haat eigenlijk rokjes.
Durven we dat ?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh en J heeft het idee opgevat om bij de geboorte pas een naam te kiezen. We hebben er namelijk 2 die we heel leuk vinden, om dat te zien welke het beste past...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |