abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119465746
Zwangerschap & geboorte

26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (tweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
03 mei: Vencodark (jongetje)
04 mei: Spirit82
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly

1 juni: .Sparkling.
***12 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiƫle fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door kaatjejannie op 22-11-2012 21:55:01 ]
*poef* nu is het weg
pi_119465770
Het ging net over joggingbroeken (en kunstgebitten)
*poef* nu is het weg
pi_119465793
Ik heb mijn joggingbroeken vorig jaar gekocht voor het sporten inderdaad. En verder droeg en draag ik ze thuis wel. Vorig jaar ben ik met 37 weken een weekend opgenomen en mocht alleen naar huis met huisarrest en toen was het heerlijk O+

edit: en ik heb geen kunstgebit
pi_119465812
Mag ik een update in de OP dat we een jongen krijgen? :)
pi_119465846
Jullie typen duidelijk rapper dan ik :P

Enniewee:

Hier blijft geen broek zitten? Ze zakken steeds af. :(. Merk dat ik minder dik ben dan vorige keer. Het flubbert bij mn kont :') maar ga echt geen nieuwe broeken kopen voor die paar maandjes nog. of korterals ik vrij snel mn eigen broeken weer aan zou kunnen.. Positiejoggingbroek klinkt goed! Nog nooit gezien? Heb 2 gewone liggen van toen ik nog kon sporten :P en die kan ik nu ook nog gewoon aan :D. Touwtje houd de boel mooi omhoog :s) (beter dan mn positiebroeken dat doen :D).

En thanks logi. ^^
& soms is het gewoon niet anders en moet je kiezen tussen 2 kwaden. Paniekaanvallen klinkt vreselijk, zeker als je hormoonhuishouding al op de kop is dankzij de zwangerschap... :{
hopelijk kan je uitvogelen waarom je steeds van die harde buiken/voorweeėn hebt. Knap lastig om ze zo vaak te hebben, zeker als je nog een tijd te gaan hebt. :o
pi_119465856
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:05 schreef vencodark het volgende:
Mag ik een update in de OP dat we een jongen krijgen? :)
Done!
*poef* nu is het weg
pi_119465894
ik heb al even gemarktplaatst voor een andere spijkerbroek..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119465952
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:07 schreef Ticootje het volgende:
ik heb al even gemarktplaatst voor een andere spijkerbroek..
Ik heb nog 2 chino's van h&m liggen in mt 38 mocht je interesse hebben. (of iemand anders natuurlijk). En nu ook even MP open ivm joggingbroeken :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2012 15:10:10 ]
pi_119466008
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:09 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik heb nog 2 chino's van h&m liggen in mt 38 mocht je interesse hebben. (of iemand anders natuurlijk).
De broek die nu te klein is is een maat 26... De andere maat 27 zit gewoon prima... 38 wordt een beetje groot, dat is een m... En ik had een broek maat m, die heb ik weggedaan, want dat was geen porem..
pi_119466044
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De broek die nu te klein is is een maat 26... De andere maat 27 zit gewoon prima... 38 wordt een beetje groot, dat is een m... En ik had een broek maat m, die heb ik weggedaan, want dat was geen porem..
Ik heb normaal mt28 maar van de h&m vallen ze klein.. kan als je wil de maten wel eens voor je opmeten?
pi_119466050
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef Logician het volgende:
Positiebroeken die aan de onderkant te strak gaan zitten en positieshirts die te kort beginnen te worden, check :D

Waar halen jullie de positie joggingbroeken trouwens? Daar zou ik er nu wel een paar van willen halen O+

En vandaag nog een leuke vraag, ik was mee naar het uwv en kreeg daar de opmerking "zo jij hoeft ook niet meer lang of wel? Ik zo oh valt wel mee, vrouw dacht dat ik minstens 8mnd was en wenste mij succes met de dan nog aankomende buik :')
Dat zeggen mensen ook tegen mij, en ik ben pas bijna 17 weken ;(

(nou ok, die denken dat ik minstens over de helft ben, maar toch.. kan ik er wat aan doen :( )
Sarcasme. Herken het.
pi_119466061
Iedereen bedankt voor de felicitaties en de leuke reacties op de naam! Hier gaat alles goed, al was de eerste nacht alleen erg uhhhh onwennig zullen we het maar noemen :) S.ilvijn doet het goed, de borstvoeding is al op gang en wij vinden hem natuurlijk de mooiste en de liefste O+

Hier is S.ilvijntje!
pi_119466078
Ik heb deze broek van de c&a volgens mij
*poef* nu is het weg
pi_119466080
Kan trouwens wel een joggingbroek aanraden als je net bent bevallen. :D
Lekker zacht, past altijd :P en kan je lekker hoog optrekken als je dat prettig vind.
Heb de eerste dagen (weken?) echt gewoond in een joggingbroek <3
pi_119466086
KIJK NOU!!!!

<3!
pi_119466094
Ik had vorig weekend een zwangerschasrokje bij de hema gekocht, maat m, maar dat ding was zo huge dat ik er volgens mij pas bij 40 weken in zou passen. Het is toch de bedoeling dat die dingen meerekken ipv los om je buik hangen?! En dat was gewoon een tricotachtig stofje... -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_119466102
:D mini spees-eend! *;
pi_119466113
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties en de leuke reacties op de naam! Hier gaat alles goed, al was de eerste nacht alleen erg uhhhh onwennig zullen we het maar noemen :) S.ilvijn doet het goed, de borstvoeding is al op gang en wij vinden hem natuurlijk de mooiste en de liefste O+

Hier is S.ilvijntje!
[ afbeelding ]
Krijg er spontaan kramp in mijn tieten van O+ hoe lief!!!! O+
Wat een heerlijk koppie spees! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2012 15:15:37 ]
pi_119466143
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:

Hier is S.ilvijntje!
[ afbeelding ]
ooohwww... O+ O+
*poef* nu is het weg
pi_119466145
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had vorig weekend een zwangerschasrokje bij de hema gekocht, maat m, maar dat ding was zo huge dat ik er volgens mij pas bij 40 weken in zou passen. Het is toch de bedoeling dat die dingen meerekken ipv los om je buik hangen?! En dat was gewoon een tricotachtig stofje... -O-
Ik heb nog wel een rokje maat m, van de prenatal, tot boven de knie, zwart.. Te groot gekocht dus, en ik haat eigenlijk rokjes.
pi_119466157
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Dat is zo raar, van de noppies zit een S me goed, van de h&m zitten sommige broeken van 42 goed :? zo stom..
pi_119466159
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een rokje maat m, van de prenatal, tot boven de knie, zwart.. Te groot gekocht dus, en ik haat eigenlijk rokjes.
Ik snap niet dat die krengen steeds tot net boven de knie vallen :r Heb al zo'n korte stompjes dus dan blijft er helemaal geen been over ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_119466170
Oh en J heeft het idee opgevat om bij de geboorte pas een naam te kiezen. We hebben er namelijk 2 die we heel leuk vinden, om dat te zien welke het beste past...
pi_119466294
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh en J heeft het idee opgevat om bij de geboorte pas een naam te kiezen. We hebben er namelijk 2 die we heel leuk vinden, om dat te zien welke het beste past...
Durven we dat ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_119466310
Voor degene die op zoek waren naar een DPAM bunting bag, de lieve leuke roze is helaas uitverkocht *snif*. De jongetjes variant is echter nu in de aanbieding met 40% korting. En 3 anderen met een "mutsje" ook met 40 en 50% korting.

Zie: http://www.dpam.com/baby-(...)baby-buntings-c.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')