Done!quote:Op woensdag 21 november 2012 15:05 schreef vencodark het volgende:
Mag ik een update in de OP dat we een jongen krijgen?
Ik heb nog 2 chino's van h&m liggen in mt 38 mocht je interesse hebben. (of iemand anders natuurlijk). En nu ook even MP open ivm joggingbroekenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:07 schreef Ticootje het volgende:
ik heb al even gemarktplaatst voor een andere spijkerbroek..
De broek die nu te klein is is een maat 26... De andere maat 27 zit gewoon prima... 38 wordt een beetje groot, dat is een m... En ik had een broek maat m, die heb ik weggedaan, want dat was geen porem..quote:Op woensdag 21 november 2012 15:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 chino's van h&m liggen in mt 38 mocht je interesse hebben. (of iemand anders natuurlijk).
Ik heb normaal mt28 maar van de h&m vallen ze klein.. kan als je wil de maten wel eens voor je opmeten?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De broek die nu te klein is is een maat 26... De andere maat 27 zit gewoon prima... 38 wordt een beetje groot, dat is een m... En ik had een broek maat m, die heb ik weggedaan, want dat was geen porem..
Dat zeggen mensen ook tegen mij, en ik ben pas bijna 17 wekenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef Logician het volgende:
Positiebroeken die aan de onderkant te strak gaan zitten en positieshirts die te kort beginnen te worden, check![]()
Waar halen jullie de positie joggingbroeken trouwens? Daar zou ik er nu wel een paar van willen halen
En vandaag nog een leuke vraag, ik was mee naar het uwv en kreeg daar de opmerking "zo jij hoeft ook niet meer lang of wel? Ik zo oh valt wel mee, vrouw dacht dat ik minstens 8mnd was en wenste mij succes met de dan nog aankomende buik
Krijg er spontaan kramp in mijn tieten vanquote:Op woensdag 21 november 2012 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties en de leuke reacties op de naam! Hier gaat alles goed, al was de eerste nacht alleen erg uhhhh onwennig zullen we het maar noemenS.ilvijn doet het goed, de borstvoeding is al op gang en wij vinden hem natuurlijk de mooiste en de liefste
Hier is S.ilvijntje!
[ afbeelding ]
ooohwww...quote:Op woensdag 21 november 2012 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties en de leuke reacties op de naam! Hier gaat alles goed, al was de eerste nacht alleen erg uhhhh onwennig zullen we het maar noemenS.ilvijn doet het goed, de borstvoeding is al op gang en wij vinden hem natuurlijk de mooiste en de liefste
Hier is S.ilvijntje!
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel een rokje maat m, van de prenatal, tot boven de knie, zwart.. Te groot gekocht dus, en ik haat eigenlijk rokjes.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had vorig weekend een zwangerschasrokje bij de hema gekocht, maat m, maar dat ding was zo huge dat ik er volgens mij pas bij 40 weken in zou passen. Het is toch de bedoeling dat die dingen meerekken ipv los om je buik hangen?! En dat was gewoon een tricotachtig stofje...
Dat is zo raar, van de noppies zit een S me goed, van de h&m zitten sommige broeken van 42 goedquote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had vorig weekend een zwangerschasrokje bij de hema gekocht, maat m, maar dat ding was zo huge dat ik er volgens mij pas bij 40 weken in zou passen. Het is toch de bedoeling dat die dingen meerekken ipv los om je buik hangen?! En dat was gewoon een tricotachtig stofje...
Ik snap niet dat die krengen steeds tot net boven de knie vallenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een rokje maat m, van de prenatal, tot boven de knie, zwart.. Te groot gekocht dus, en ik haat eigenlijk rokjes.
Durven we dat ?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh en J heeft het idee opgevat om bij de geboorte pas een naam te kiezen. We hebben er namelijk 2 die we heel leuk vinden, om dat te zien welke het beste past...
Ik zou het wel durven denk ik. Je hoeft idd, wat sonnetje zegt, niet direct je kindje aan te geven toch?quote:
Proestquote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Krijg er spontaan kramp in mijn tieten vanhoe lief!!!!
![]()
Wat een heerlijk koppie spees!
Sommigen moeten even wat ontvouwen ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:36 schreef Spirit82 het volgende:
SpeesEend, wat een schatje!Het lijkt wel alsof hij nog wel een beetje in zijn velletje moet groeien... of is dat bij alle baby's zo??
OMG!!quote:Op woensdag 21 november 2012 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Hier is S.ilvijntje!
[ afbeelding ]
Net zoals je toch nu ineens een andere maat shirts hebt. Ik zal zo als de kinderen naar bed zijn eens op zolder duikenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:15 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat is zo raar, van de noppies zit een S me goed, van de h&m zitten sommige broeken van 42 goedzo stom..
True stomme meloenenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Net zoals je toch nu ineens een andere maat shirts hebt. Ik zal zo als de kinderen naar bed zijn eens op zolder duiken
Ow en ik hoop echt dat rust op bepaalde punten je wat rust gaan brengen
Nee, dat "klopt" wel, de (positie)broeken van H&M vallen klein/smal. Heel vervelend, vond ik, want voelde ik me zo dik... :quote:Op woensdag 21 november 2012 15:15 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat is zo raar, van de noppies zit een S me goed, van de h&m zitten sommige broeken van 42 goedzo stom..
Volgens mij neit, kon niet eens opstaan om een pyama broek aan te doenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:10 schreef Suikertante het volgende:
Wanneer is dat indalen eigenlijk? Dat kan het nog niet zijn toch Logi?
Klinkt als refluxachtig ietsquote:Op woensdag 21 november 2012 19:15 schreef Shandaly het volgende:
Hmm... Herkent iemand dit? Ik ben tegenwoordig bijna de hele dag aan het hikken... Ik wilde vanmiddag iets uitleggen aan een collega en ik kon amper uit mijn woorden komen door de hik (en later door de lachbui waar we allebei in terecht kwamen trouwens)
Het is met name nadat ik iets gegeten heb... Iemand een goede remedie? (niet eten is geen optie, ik val nog steeds af :-( )
Vrijdag nog op getest.. maar misschien nu wel geen idee..quote:Op woensdag 21 november 2012 19:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Logi heb je geen blaasontsteking?
Misschien zul jij ook wat minder stress ervaren door jezelf het niet zo moeilijk te maken. Je hebt een zwangerschap die zwaar is, dat vindt iedereen. Dat benoemen is geen zeuren, dat is erkennen van wat iedereen al weet en ziet. Het hoeft allemaal niet zo stoer, en je hoeft al helemaal niet huppelend door je 40 weken heen als het allemaal zo heftig is. Maar hou eens op met jezelf een zeur te vinden, dat heeft niets met de realiteit te maken en maakt het ook zeker niet lichter voor jezelf. Gun jezelf de ruimte om te 'klagen', die ruimte is er gewoon. En dit is allemaal in de verste verte niet rot bedoeld, maar ik vind dat je hoge eisen aan jezelf stelt (en toevallig hebben we daar vanavond thuis een gesprekje over gehad..quote:Op woensdag 21 november 2012 18:11 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgens mij neit, kon niet eens opstaan om een pyama broek aan te doenkutkutkutzooi.. ga even uitloggen want anders post ik dit hele topic weer vol met mijn gezeur.
Ik weet nog wel een manier voor jequote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef Logician het volgende:
En nu ga ik proberen te liggen en ontspannen ..
beeld je nou met deze smileys uit dat de bewegelijke baby in de buik geslagen moet worden met een stokquote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een manier voor je![]()
nee, met een roe, duhquote:Op woensdag 21 november 2012 20:27 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
beeld je nou met deze smileys uit dat de bewegelijke baby in de buik geslagen moet worden met een stok
Echt leuk was toen de seks niet meer hoor. Seks met een dode walvis is toch niet iets wat je leuk noemt?quote:''Het zou voor stellen fijn zijn geweest om iets te hebben waardoor de bevalling op een veilige, effectieve en misschien ook leuke manier kon worden opgewekt."
+1 (wat gyn betreft)quote:Op donderdag 22 november 2012 08:33 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
+2
Morgen afspraak bij de gyn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |