Zuur is dat he?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:56 schreef BadderAapje het volgende:
ik speel niet met jullie maar mijn laatste competitie was toch lekker.
Was een doelstelling 4 clubje en heb alle wedstrijden gewonnen en overal de 0 gehouden op 1 wedstrijd na.
AZ staat momenteel 12e in de Eredivisie, dus echt onrealistisch is die doelstelling nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bekerfinale met 3-1 gewonnen en de laatste pot met 2-0. Kampioen met 92 punten, 8 punten voor op PSV
Extreem onrealistische doelstellingen hier en daar trouwens... Roda dat 6e moet worden? AZ 10e?
AZ moest vorig seizoen nog 1e worden (iig in OSM)quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
AZ staat momenteel 12e in de Eredivisie, dus echt onrealistisch is die doelstelling niet
als ik het team zo bekijk zou ik 443 spelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:17 schreef Romanus het volgende:
Heeft iemand nog een goede tactiek voor Liverpool? Ik heb mijn eerste wedstijd met 3-0 gewonnen maar de tweede wedstrijd 4-1 verloren
Ja die opstelling had ik ook al. Over de vleugels, misschien speel ik te aanvallend?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef skittelman het volgende:
[..]
als ik het team zo bekijk zou ik 443 spelen
johnson en enrique op de vleugels agger en skrtel int midden
downing--gerrard-lucas-henderson
assaidi---suarez---pacheco/borini
je hebt redelijke vleugels dus dat moet lukken (wellicht scouten/transferlijst)
Overigens zojuist kampioen met wigan geworden, mijn beste seizoen ooit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het seizoen is pas net begonnen dus ik moet nog even kijken of deze tactiek werkt maar ik was toch wel verrast door 4-1 verlies. Jammer alleen dat ik Götze had gescout en hij net voor mijn neus werd weggekaapt
[ Bericht 12% gewijzigd door Romanus op 16-01-2013 15:20:22 ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:22 schreef de_boswachter het volgende:
18 jarige is altijd goed om te trainen. Met Newcastle 4-2-3-1 spelen werkte bij mij. Schieten van afstand en verdedigend spelen. Heb je wel een goed middenveld nodig. Ben er kampioen mee geworden met Newcastle.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zou aanvallers help middenveld en middenveld help aanval doen. Verder nog tikkeltje defensiever en pressie op 30.
met 4231 is een spits met verd 50+ eigenlijk wel een mustquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:18 schreef TwenteFC het volgende:
Sinds 7 jaar maar weer eens ingelogd op OSM, heeft er iemand tips voor Newcastle United?
En ik heb Niang van AC Milan gescout, de moeite waard om te kopen en trainen voor dit geld?
[ afbeelding ]
een goed aanvallend 4-3-3 met ajax moet al die 4-5-1 pussy's van de mat tikken. Voorwaarde aan een goed werkend 451 is het middenveld en deze is neem ik aan stukken slechter dan die van jou.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Roces18 het volgende:
Sta nu 3e met AjaxIk heb altijd last van een matige start, 2 wedstrijden gelijk gespeeld ondanks dat ik veel meer kansen had. En Feyenoord heeft nog niets verloren en Roda ook niet.. En al die balletjes spelen 4-5-1 als een stelletje pussy's. En natuurlijk lekker trainingskampen inzetten tegen mij elke dag.
Klopt vaak wel ja. Maar feyenoord, psv , az spelen allemaal 4-5-1 en die hebben niet bepaald slechte teams. En het lijkt soms alsof het meer op gelukt aankomt. Ik had bijv 25 kansen tegen Twente, en twente had er 10 spelen we 0-0. Ik bedoel kom op zeg, moet ik ze er zelf inschieten als coach? Spitsen hebben niet zo veel zin in scoren, maar sinds ik ronaldinho in de spits heb gaat het al een stuk beter.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:07 schreef skittelman het volgende:
[..]
een goed aanvallend 4-3-3 met ajax moet al die 4-5-1 pussy's van de mat tikken. Voorwaarde aan een goed werkend 451 is het middenveld en deze is neem ik aan stukken slechter dan die van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |