SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 21-11-2012 20:48:36 ]
Ik ben helemaal gefixeerd!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:10 schreef sacha het volgende:
dr zit een slak in mijn tieten te loeren
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:10 schreef Karina het volgende:
Als los vaste bezoeker kom ik alleen even zeggen dat je een mooie OP hebt gemaakt Fann
quote:
Jij staat tussen twee boze dames in !quote:Op woensdag 21 november 2012 13:10 schreef sacha het volgende:
De Bruut !quote:Op woensdag 21 november 2012 13:24 schreef sacha het volgende:
en golfer slaat Bluezz de hele tijd voor haar hoofd
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:10 schreef sacha het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:24 schreef sacha het volgende:
en golfer slaat Bluezz de hele tijd voor haar hoofd
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]ik ben blij dat jullie hem mooi vinden
![]()
er stonden twee foutjes in, maar die zijn inmiddels verbeterd![]()
niet te vroeg juichen, de ballotage commissie is streng en een poll is zo gemaaktquote:Op woensdag 21 november 2012 13:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]ik ben blij dat jullie hem mooi vinden
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Door de tt moet ik hieraan denken![]()
Stop! Chufi-time!
nou gewoon...quote:
Die moet je gewoon in ere houden, als een soort van erfenisquote:Op woensdag 21 november 2012 14:35 schreef Leandra het volgende:
Leuke OP!
Dat is lang geleden, dat ik in een standaard SC-OP stond
En volgens mij ben ik een van de weinigen die nog steeds die angry-icon gebruikt
Was eigenlijk jouw wens van een tijdje geleden !quote:Op woensdag 21 november 2012 15:08 schreef Deisyy het volgende:
Wat een leuke OP Fann, jij bent goed bezig geweest
Gewoon...quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:25 schreef sacha het volgende:
[..]
nou gewoon...
*keel schraapt*
ik wil graag de jury bedanken voor de mogelijkheid vandaag mijn eigen naamtopic feestelijk te openen met de onsterfelijke woorden:
'Wat moet ik hier nou weer van zeggen'
verder zou ik graag van de gelegenheid gebruik willen maken Tante Sien te bedanken,
zonder haar tomeloze inzet en ondersteuning zou ik hier nu niet zijn.
zoiets?![]()
of ditte...quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik !
wel alcoholvrij![]()
Groeten terug !quote:Op woensdag 21 november 2012 16:56 schreef Bluezz het volgende:
Dan wil ik ook nog even de groetjes doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:34 schreef Bluezz het volgende:
Goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had het al gedaan, ik zal hem even in deze terug veranderenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:31 schreef Bluezz het volgende:
Nope alweer hersteld, was beetje aan het spelen![]()
Is mn facebook ava.
Goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn Bluezz.
superfijn Bluezziebeebquote:
Goed!Wat goed om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard de tekst is makkelijk te onthoudenquote:
Laat mij iets voor u opzoeken mevrouw..quote:
Ja klopt en je hebt er echt iets leuks van gemaaktquote:Op woensdag 21 november 2012 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Was eigenlijk jouw wens van een tijdje geleden !![]()
Dis is gewoon een soort van Asiel Centrum voor alle dak en thuisloze![]()
ik denk dat zijn nieuwe toetsenbord een andere indeling heeft en hij nu echt niet meer kan typenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Chufi is er nog wel een beetje stil van
Ja Sorry ik ben mn nieuwe computer beetje bij beetje aan het tunen en dat vergt tijd. Maar al deze mooie nummers maakt me blijquote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja klopt en je hebt er echt iets leuks van gemaakt![]()
Maar Chufi is er nog wel een beetje stil van
Robert Johnson is wel mijn held hoor, ook al ben ik dan maar 40+quote:
Mooi nummer KTquote:Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
Deze moeten jullie wel even luisteren
Hou je van de serie supernatural?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef sacha het volgende:
[..]
Robert Johnson is wel mijn held hoor, ook al ben ik dan maar 40+
eh, neequote:Op woensdag 21 november 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hou je van de serie supernatural?
ja, dat denk ik ook de hele tijdquote:
Die ehm.... Gaan allemaal ''supernatuurlijke'' dingen af zogezegd...quote:
Hoge kunstquote:Op woensdag 21 november 2012 23:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, dat denk ik ook de hele tijd![]()
en dan luister ik naar een liedje van jullie en dan herinner ik mij weer een ander liedje![]()
alleen Fripp nog even luisteren
Aan Gordon?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die ehm.... Gaan allemaal ''supernatuurlijke'' dingen af zogezegd...
En daar zit ook robert johnson tussen omdat er zo een verhaal is dat hij zijn ziel aan de duivel had verkocht.
oh bedoel je zo!quote:Op woensdag 21 november 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die ehm.... Gaan allemaal ''supernatuurlijke'' dingen af zogezegd...
En daar zit ook robert johnson tussen omdat er zo een verhaal is dat hij zijn ziel aan de duivel had verkocht.
Is ook zo, ik doe nog een plaatjequote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
De duivel weet wat je wilt, god wat goed voor je is..
Maar soms is wat goed voor je is niet altijd even leuk, dus je mag wel iets van beide kanten meepikken vind ik.
nou jah, moet kunnen Lien, altijd die zware gesprekken wordt je ook niet vrolijk van...quote:Op donderdag 22 november 2012 07:23 schreef Lienekien het volgende:
Allemaal linkjes. Snel bijgelezen.
Grapje, zeker.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou jah, moet kunnen Lien, altijd die zware gesprekken wordt je ook niet vrolijk van...
Neh... dat valt ook wel mee, maar het is wel leuk als je ''na wil lezen'' dat je gewoon ziet datquote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Grapje, zeker.
Of vind jij Kingtoppie die vraagt hoe het is al 'zwaar'?
Heb je ook niks met muziek?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik zeg heel eerlijk dat ik niks heb met linkjes.
Muziek die ik zelf kies. Ik vind radio ook een nachtmerrie.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je ook niks met muziek?
oh, dat vind ik juist wel leuk soms, dan weet je niet wat er komt enzo..quote:Op donderdag 22 november 2012 16:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Muziek die ik zelf kies. Ik vind radio ook een nachtmerrie.
Maar goed, als je zou mogen kiezen, wat voor muziek kies je dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Muziek die ik zelf kies. Ik vind radio ook een nachtmerrie.
Vre-se-lijk. Echt.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh, dat vind ik juist wel leuk soms, dan weet je niet wat er komt enzo..
Momenteel De Dijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar goed, als je zou mogen kiezen, wat voor muziek kies je dan?
Ik lijk wat traag, maar het is mijn verbinding.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah... de radio kan ook uit !
Nu zou ik een flauwe opmerking over je Ava kunnen makenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik lijk wat traag, maar het is mijn verbinding.
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu zou ik een flauwe opmerking over je Ava kunnen maken![]()
Maar dat doe ik niet
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik zeg heel eerlijk dat ik niks heb met linkjes.
Ik vind leuk wat ik leuk vind en ik heb weinig behoefte om nog allerlei nieuwe muziek te horen. Als je twee keer zo oud bent vind jij daar misschien ook niet meer zo veel aan als nu.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hou je er dan gewoon niet van? Ik vind het lastig te begrijpen
Fann vindt het wel fijn bijvoorbeeld...quote:
Was je vroeger daarin anders?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind leuk wat ik leuk vind en ik heb weinig behoefte om nog allerlei nieuwe muziek te horen. Als je twee keer zo oud bent vind jij daar misschien ook niet meer zo veel aan als nu.
Ik denk dat ik wel weet wat Lien bedoeld, je hebt veel ''ouwe'' muziek die je leuk vindtquote:Op donderdag 22 november 2012 18:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fann vindt het wel fijn bijvoorbeeld...
Vind het niet echt een leeftijdsquestie eigenlijk.Maar misschien heb je gelijk.
Er zijn enkele van vroeger die ik tof vind... Led zeppelin en kate bush schaar ik daar wel onder...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffff wat een verhaal
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zijn enkele van vroeger die ik tof vind... Led zeppelin en kate bush schaar ik daar wel onder...
Verder is het meeste toch wel na de jaren 90.
Oja en mozart,quote:Op donderdag 22 november 2012 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ben ik allebei niet zo dol op, maar dat dondert niet
Ik denk dat er ook veel meer de radio haalt als vroegah, maar dat is slechts een vermoeden hoor...quote:Op donderdag 22 november 2012 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Wat is wel raar vind van deze levensfaseis dat ik bij een aantal dingen altijd dacht : Ik neem mezelf voor om ALTIJD bij te blijven met muziek. Ik kende van de top 40 altijd alle namen en alle nummers, of ik ze leuk vond of niet, dat maakte niet uit.
Zie ik nu een lijst denk ik Wie Zijn Dat Nou Weerik ken wel veel, luister veel, maar zoals vroegah is het beslist niet meer
Ik snap het probleem niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Was je vroeger daarin anders?
Het is ook geen probleem... Dat maak je dan zelf?quote:
Een soort verhoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is ook geen probleem... Dat maak je dan zelf?
Het is gewoon een klein beetje interesse![]()
Iets wel, ik vond het wel weer genoeg.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou, dan heb jij blijkbaar geen zin om er iets over te delen...
Maargoed, tjuss.
Dat was het enige wat ik wilde zeggen ...quote:Op donderdag 22 november 2012 20:26 schreef Bluezz het volgende:
Sommig nieuw is prachtig en sommig oud is vreselijk
Dan zei je dat wel in te veel woorden maar het kwam wel over alsof dat alles was. Ik denk er net zo overquote:Op donderdag 22 november 2012 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was het enige wat ik wilde zeggen ...
Dat vind ik soms ook mooiquote:Op donderdag 22 november 2012 22:58 schreef just me het volgende:
Ik kan ook nog wel genieten van klassieke muziek
Als ik bij oudere mensen werk staat dat nog wel eens op !
Ja te veel woorden, heb ik vaker last vanquote:Op donderdag 22 november 2012 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zei je dat wel in te veel woorden maar het kwam wel over alsof dat alles was. Ik denk er net zo over
Dat is goed, dat is gezelligquote:Op donderdag 22 november 2012 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja te veel woorden, heb ik vaker last van
Als je dat aan het eind van de avond nog zegt wel jah...quote:Op donderdag 22 november 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is goed, dat is gezellig
Ik mag nog heel eventjes opblijvenquote:
Ik zou af en toe best meer mogen praten...quote:Op donderdag 22 november 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je dat aan het eind van de avond nog zegt wel jah...
Ook goed, jij weet ook alles he?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, alléén wij met zijn allen, de oudjes slapen al...
nu wordt er op zijn minst op een you toepje met klassieke muziek verwacht !quote:Op donderdag 22 november 2012 23:06 schreef just me het volgende:
Vroeger, toen ik nog een just me-tje was, was er bij ons thuis elke zondagmiddag klassieke muziek op. Mijn ex was dol op klassieke muziek, we hadden zelfs 2 abonnementen.
Daarna heb ik klassieke muziek echt gehaat en nu begin ik het langzamerhand weer te waarderen.
Ik weet helemaal niksquote:Op donderdag 22 november 2012 23:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook goed, jij weet ook alles he?
Nou nu moet je niet gaan liegen, volgens mij ben jij de grootste roddelkont van fokquote:Op donderdag 22 november 2012 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niksik lul ook maar wat ...
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou nu moet je niet gaan liegen, volgens mij ben jij de grootste roddelkont van fok
Hallo !!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 23:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou nu moet je niet gaan liegen, volgens mij ben jij de grootste roddelkont van fok
ik zou het echt niet wetenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]hoezo dat? ik kan er wel een paar voor je opnoemen, maar nee
met wie zou ik moeten roddelen?
ik roddel in mijn onderbewustzijn?quote:
Allebei, maar niet door vertellenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik roddel in mijn onderbewustzijn?
Heb je gedronken of gerookt? Of beide? ik kan je niet volgen sorry
dacht ik alquote:Op donderdag 22 november 2012 23:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Allebei, maar niet door vertellen
Dat ik niets zou doorvertellenquote:
Wat is het voor drankje? Ijskoffie ofzoiets?quote:
Ja Karzan, zo rond mijn 20 - 25 jaar rookte ik wel eens een jointje, of eh... het wasquote:
Helemaal gestopt? Met de gewone sigaretten bedoel je?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:23 schreef just me het volgende:
Maar om heel eerlijk te zijn...... ik heb 2x in mijn leven een trekje van een joint gehad en drinken, nou ja drinken... , doe ik nog steeds.
Met roken ben ik 2 jaar geleden gestopt.
Maja je hebt nu de tijd, zou je niet nog eens een jointje willen roken?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja Karzan, zo rond mijn 20 - 25 jaar rookte ik wel eens een jointje, of eh... het was
eigenlijk mee meeroken, af en toe een trekkie, je kent het wel, ik was niet ;echt
iemand die dat vaak deed, zo af en toe, weekend of feestje.
Ik zou het wel heel eng vinden eigenlijk, maar als ik dat wil dan zou datquote:Op donderdag 22 november 2012 23:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maja je hebt nu de tijd, zou je niet nog eens een jointje willen roken?
Soort amandel achtige melkdrank ... Gemaakt van een soort aardnoot de "Chufa" die voornamelijk in de regio Valencia groeit.. Koud drinken is het best wel lekker..quote:Op donderdag 22 november 2012 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is het voor drankje? Ijskoffie ofzoiets?
Een faler?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Helemaal gestopt? Met de gewone sigaretten bedoel je?
Ik moet ook eens een keer écht doorzetten, ik ben een faler
Ik ben gestopt met gewone cigaretten en ik mis het niet eens! Ik had weinig keus (vond ik zelf) ik had een bloeddruk die veels te hoog was! Ben ondertussen wel 10kg te zwaarquote:Op donderdag 22 november 2012 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Helemaal gestopt? Met de gewone sigaretten bedoel je?
Ik moet ook eens een keer écht doorzetten, ik ben een faler
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Soort amandel achtige melkdrank ... Gemaakt van een soort aardnoot de "Chufa" die voornamelijk in de regio Valencia groeit.. Koud drinken is het best wel lekker..Oké lklinkt lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oi..... 10 kg is wel balenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met gewone cigaretten en ik mis het niet eens! Ik had weinig keus (vond ik zelf) ik had een bloeddruk die veels te hoog was! Ben ondertussen wel 10kg te zwaar
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké lklinkt lekker
Die kunnen dat dagelijks in de super kopen , dus waarom ... Maar goed dat zien we dan wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wil echt stoppen met roken?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik faal
hij faalt
wij falen
enz.. enz,,,
ja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en soms niet![]()
grinz ik werk op een school en er zijn altijd koekjes, chocolaatjes e.d. in de koffiekamer.. ik val altijd in de vakantie afquote:Op donderdag 22 november 2012 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oi..... 10 kg is wel balenja hoge bloeddruk is ook klote natuurlijk
![]()
maar ja. dan moet je even op je eten letten denk ik
Als je er niet heel erg mee zit, hoef je je ook niet druk te maken denk ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
grinz ik werk op een school en er zijn altijd koekjes, chocolaatjes e.d. in de koffiekamer.. ik val altijd in de vakantie af
ik drink nu meer wijn dan bier, dat zou ook moeten helpen en anders, vette pech
Oh... kennissen van 20 jaar terug , uhu........ je voelde je zeker weer jong enzo ?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:33 schreef chufi het volgende:
Afgelopen weekend sinds jaren weer eens meegeblowd tijdens etentje met kennissen van 20 jaar terug ... Wow ik was aan het eind best wel van de wereld .. Maargoed thuis gekomen verder
Ja voelde weer als vroegerquote:Op donderdag 22 november 2012 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... kennissen van 20 jaar terug , uhu........ je voelde je zeker weer jong enzo ?
Ik heb ook een schijhekel aan sportscholen hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef just me het volgende:
Ik wil best wat afvallen en ik probeer het snoepen e.d. minder te doen maar ik wil ook nog een beetje genieten van het eten en ik heb een hekel aan de sportschool Misschien als ik een sportschoolmaatje zou hebben ik het leuker zou vinden.
Kleren kopen is nooit een grote hobby van mij geweest en ik moet mezelf nu dwingen om iets leuks/glitterrends te kopen voor een kerstdiner.
Ik had een fles gekocht voor het weeken, maar ik lust nu ook wel een glaasjequote:Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef just me het volgende:
Ik zit aan 'n biertje, er is geen wijn meer in huis
Ohhhhhhquote:
Aangezien dit mijn topic is. Mag je je dan wel ff voorstellen, want ik ken je nog nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ohhhhhh![]()
Veel leuke joetjoepjes hier, even dit tipoc bookmarken!!
Ok trustenquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:05 schreef just me het volgende:
Ik heb zelfs met golfer van bluezz een rondje gelopen
Dat is het voordeel bij "ons" ook de voetballers golfen!
Maar dezed oude bes moet eens gaan slapen, morgen weer aan de slag bij m'n vrijdagbaantje in de thuiszorg
Trustuh
haai ElizabethR. alles goed ?
Haaai C. ja hoor, alles prima. Met jou??quote:
Proficiat met je topic. Ik ken jou ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Aangezien dit mijn topic is. Mag je je dan wel ff voorstellen, want ik ken je nog niet
Golfen volgens mij is dat meer een sociale bezigheid, maar opzich wel leuk om te doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:03 schreef chufi het volgende:
Golfen is ook wel leuk op zich als sport, maar vind de rest er om heen niet zo ...
Vroeger, toen mn vader nog leefde wel eens een paar rondjes mee gelopen en wat ballen op de driving range geslagen... Toen ook in A'dam een tijdje gespeeld, maar o[ 1 of andere manier niet mn volk...
zelfs ooit een birdie gemaakt , maar zelfs dat deed me niet overtuigen om voor het GVB te gaan
Ja dat dus em dat moet je liggen .. Als ik een baan in mn achtertuin zou hebben leuk ... Elke dag een paar balletjes slaan of een heel rondje lopen ..quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Golfen volgens mij is dat meer een sociale bezigheid, maar opzich wel leuk om te doen
Lekker relaxed
Hij kwam toch ergens uit Limburg vandaan, dus dat Duits ok, maar dat Engels is geen opvoeding , maar zn uitspraak is niet slecht....quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:25 schreef Karzai het volgende:
Schlus?
Drietalig opgevoed die Heintje wist ik ook niet
China is een raar land. Die moeten verdomme eens geld in hun eigen economie stoppen ipv america overkopen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is gewoon treurig![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_naar_school__.html
mwa niet alleen China is een raar land, het is gewoon een rare wereldquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
China is een raar land. Die moeten verdomme eens geld in hun eigen economie stoppen ipv america overkopen.
Hangt er vanaf wanneer je begint te tellen, maar ook goeienavondquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:10 schreef chufi het volgende:
Goeie avond allen ... Tis al weer 3 uur weekend
Vanaf het moment dat ik weer thuis wasquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneer je begint te tellen, maar ook goeienavond
ach, regels zijn regels, toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is gewoon treurig![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_naar_school__.html
wat dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:03 schreef chufi het volgende:
Ik geef daar altijd mijn eigen interpretatie aan
Fann,quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fann,
Geloof jij dat dit echte liefde is?
NWS / Britse studentes laten zich vaker sponsoren door 'sugar daddy'
Tja, ik denk dat diep in hun hart die kerels het ook wel weten dus als ze daar hun geldquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het sowieso allemaal fout als maar kan maargoed.
Punt is dat ik het geen hoeren mag noemen omdat er users zijn die vinden dat dit oprechte relaties zijn..quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat diep in hun hart die kerels het ook wel weten dus als ze daar hun geld
aan willen uitgeven, tjalaat ze lekker zou ik zeggen
Nah... slettebakken zijn het in ieder geval welquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Punt is dat ik het geen hoeren mag noemen omdat er users zijn die vinden dat dit oprechte relaties zijn..
Ja zal vast wel kunnen, maar het hele doel van dat hele idee is gewoon geld vangen voor een ''relatie''
Het draait om het geld en niet om de man, dus het is een onoprechte relatie.![]()
Achja, en dan mag ik het geen hoeren noemen.
Ze krijgen een botje toegeworpen en ze vallen zeker als een blok voor de man.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... slettebakken zijn het in ieder geval wel
Nee... ze vallen niet voor de man, maar voor het botjequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze krijgen een botje toegeworpen en ze vallen zeker als een blok voor de man.
Maar dat zien ze zelf niet, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee... ze vallen niet voor de man, maar voor het botje
Doe maar rechtsboven dan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben een kapseltje aan het uitzoeken...
Ik denk pittig kort![]()
http://www.kapsels.net/kortekapsels4.htm
deze?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe maar rechtsboven dan.
Of de 2e van boven links.
WHut?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze?![]()
http://www.kapsels.net/tips2/geschorenhals.htm
Neh........... da's niks
Vroegah smeerde ze ook al heel wat op hun giecheltje volgens mij, zelf in dequote:
Ze kijkt ergens wel een beetje...quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ahhhhhh dat zijn hele andere,,
dit is misschien wel wat , kweetniet...
[ afbeelding ]
ja, best wel, nu je het zegt...quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze kijkt ergens wel een beetje...
Sip.
Moeten we der niet troosten fann?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, best wel, nu je het zegt...
Was idd ook al weer een tijdje terugquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee middellang op dit moment, schouderlengte ofzoiets
Tja... misschien gaat het inmiddels beter met haarquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moeten we der niet troosten fann?
Misschien, moeten we dat niet even navragen dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja... misschien gaat het inmiddels beter met haar
Ik denk dat we er nog een koekie bij krijgen ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien, moeten we dat niet even navragen dan?
Misschien zet ze wel koffie voor ons.
Aardige dame is het toch.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat we er nog een koekie bij krijgen ook![]()
Als ik daarmee weer lang haar krijgquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoiets als robert plant maar doen dan?
Pruik gaat sneller denk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik daarmee weer lang haar krijg
Zoiets heb ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ahhhhhh dat zijn hele andere,,
dit is misschien wel wat , kweetniet...
[ afbeelding ]
Ben je daar al niet ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou jullie zijn niet gezellig...
Ik ga naar huis![]()
daaaaaaaaaaaaaaaag
Over Sylvester dat ie het niet makkelijk heeft gehad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Ja maar Ja maar ik weet niet waar je het over hebt![]()
Dan ga ik morgenavond maar eens kijkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:50 schreef APK het volgende:
Het is best druk in de stad.
Observatie op weg naar huis
Dan zit iedereen weer thuisquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ga ik morgenavond maar eens kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |