SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 21-11-2012 20:48:36 ]
Ik ben helemaal gefixeerd!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:10 schreef sacha het volgende:
dr zit een slak in mijn tieten te loeren
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:10 schreef Karina het volgende:
Als los vaste bezoeker kom ik alleen even zeggen dat je een mooie OP hebt gemaakt Fann
quote:
Jij staat tussen twee boze dames in !quote:Op woensdag 21 november 2012 13:10 schreef sacha het volgende:
De Bruut !quote:Op woensdag 21 november 2012 13:24 schreef sacha het volgende:
en golfer slaat Bluezz de hele tijd voor haar hoofd
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:10 schreef sacha het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:24 schreef sacha het volgende:
en golfer slaat Bluezz de hele tijd voor haar hoofd
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]ik ben blij dat jullie hem mooi vinden
![]()
er stonden twee foutjes in, maar die zijn inmiddels verbeterd![]()
niet te vroeg juichen, de ballotage commissie is streng en een poll is zo gemaaktquote:Op woensdag 21 november 2012 13:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]ik ben blij dat jullie hem mooi vinden
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Door de tt moet ik hieraan denken![]()
Stop! Chufi-time!
nou gewoon...quote:
Die moet je gewoon in ere houden, als een soort van erfenisquote:Op woensdag 21 november 2012 14:35 schreef Leandra het volgende:
Leuke OP!
Dat is lang geleden, dat ik in een standaard SC-OP stond
En volgens mij ben ik een van de weinigen die nog steeds die angry-icon gebruikt
Was eigenlijk jouw wens van een tijdje geleden !quote:Op woensdag 21 november 2012 15:08 schreef Deisyy het volgende:
Wat een leuke OP Fann, jij bent goed bezig geweest
Gewoon...quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:25 schreef sacha het volgende:
[..]
nou gewoon...
*keel schraapt*
ik wil graag de jury bedanken voor de mogelijkheid vandaag mijn eigen naamtopic feestelijk te openen met de onsterfelijke woorden:
'Wat moet ik hier nou weer van zeggen'
verder zou ik graag van de gelegenheid gebruik willen maken Tante Sien te bedanken,
zonder haar tomeloze inzet en ondersteuning zou ik hier nu niet zijn.
zoiets?![]()
of ditte...quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik !
wel alcoholvrij![]()
Groeten terug !quote:Op woensdag 21 november 2012 16:56 schreef Bluezz het volgende:
Dan wil ik ook nog even de groetjes doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:34 schreef Bluezz het volgende:
Goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had het al gedaan, ik zal hem even in deze terug veranderenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:31 schreef Bluezz het volgende:
Nope alweer hersteld, was beetje aan het spelen![]()
Is mn facebook ava.
Goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn Bluezz.
superfijn Bluezziebeebquote:
Goed!Wat goed om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard de tekst is makkelijk te onthoudenquote:
Laat mij iets voor u opzoeken mevrouw..quote:
Ja klopt en je hebt er echt iets leuks van gemaaktquote:Op woensdag 21 november 2012 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Was eigenlijk jouw wens van een tijdje geleden !![]()
Dis is gewoon een soort van Asiel Centrum voor alle dak en thuisloze![]()
ik denk dat zijn nieuwe toetsenbord een andere indeling heeft en hij nu echt niet meer kan typenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Chufi is er nog wel een beetje stil van
Ja Sorry ik ben mn nieuwe computer beetje bij beetje aan het tunen en dat vergt tijd. Maar al deze mooie nummers maakt me blijquote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja klopt en je hebt er echt iets leuks van gemaakt![]()
Maar Chufi is er nog wel een beetje stil van
Robert Johnson is wel mijn held hoor, ook al ben ik dan maar 40+quote:
Mooi nummer KTquote:Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
Deze moeten jullie wel even luisteren
Hou je van de serie supernatural?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef sacha het volgende:
[..]
Robert Johnson is wel mijn held hoor, ook al ben ik dan maar 40+
eh, neequote:Op woensdag 21 november 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hou je van de serie supernatural?
ja, dat denk ik ook de hele tijdquote:
Die ehm.... Gaan allemaal ''supernatuurlijke'' dingen af zogezegd...quote:
Hoge kunstquote:Op woensdag 21 november 2012 23:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, dat denk ik ook de hele tijd![]()
en dan luister ik naar een liedje van jullie en dan herinner ik mij weer een ander liedje![]()
alleen Fripp nog even luisteren
Aan Gordon?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die ehm.... Gaan allemaal ''supernatuurlijke'' dingen af zogezegd...
En daar zit ook robert johnson tussen omdat er zo een verhaal is dat hij zijn ziel aan de duivel had verkocht.
oh bedoel je zo!quote:Op woensdag 21 november 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die ehm.... Gaan allemaal ''supernatuurlijke'' dingen af zogezegd...
En daar zit ook robert johnson tussen omdat er zo een verhaal is dat hij zijn ziel aan de duivel had verkocht.
Is ook zo, ik doe nog een plaatjequote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
De duivel weet wat je wilt, god wat goed voor je is..
Maar soms is wat goed voor je is niet altijd even leuk, dus je mag wel iets van beide kanten meepikken vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |