Exact. En als de studie is afgerond wordt het zeker ineens moeilijk/ingewikkeld en zijn ze weg. Je moet heel dom(rijk) zijn of echt geen fuck interesseren wil je daar op in gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:44 schreef error_404 het volgende:
Dat zijn gewoon goedbetaalde hoertjes.
Waarom!?! Een goede excort kost 500 - 1000 euro voor een avondje? Kan je ook 4 jaar lang (5 of 6 als je haar genoeg van haar studie houdt) een leuke studente ballen. Is veel goedkoperquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:01 schreef A-mineur het volgende:
Exact. En als de studie is afgerond wordt het zeker ineens moeilijk/ingewikkeld en zijn ze weg. Je moet heel dom(rijk) zijn of echt geen fuck interesseren wil je daar op in gaan.
Ja, als je daar op zit te wachten wel ja. Maar dat is bij iedereen natuurlijk persoonlijk. Ik zou er in ieder geval niet op zitten wachten om alleen om een jong bloedje te naaien en als sugardaddy dienen, ook niet als ik veel geld had.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom!?! Een goede excort kost 500 - 1000 euro voor een avondje? Kan je ook 4 jaar lang (5 of 6 als je haar genoeg van haar studie houdt) een leuke studente ballen. Is veel goedkoper
Ach, zoveel relaties die enkel op geld gebaseerd zijn. Als een 24-jarig (noem maar wat) studente aanpapt met een 41-jarige multimiljonair, en 't uiteindelijk best klikt kan ik me best voorstellen dat die nog een tijdje blijft plakken. Vooral als man in kwestie ook manieren heeft en niet enkel voor een snelle wip dit doet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:01 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Exact. En als de studie is afgerond wordt het zeker ineens moeilijk/ingewikkeld en zijn ze weg. Je moet heel dom(rijk) zijn of echt geen fuck interesseren wil je daar op in gaan.
Je bent een Hollander of niet, he?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:16 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ja, als je daar op zit te wachten wel ja. Maar dat is bij iedereen natuurlijk persoonlijk. Ik zou er in ieder geval niet op zitten wachten om alleen om een jong bloedje te naaien en als sugardaddy dienen, ook niet als ik veel geld had.
Ja, maar ik zit gewoon niet op iemand te wachten die het voornamelijk om mijn eigendommen te doen heeft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:22 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Je bent een Hollander of niet, he?
Makkelijk te zeggen als je jong bent. Benieuwd of je daar anders tegenaan kijkt als je 45 ofzo bent.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:16 schreef A-mineur het volgende:
Ja, als je daar op zit te wachten wel ja. Maar dat is bij iedereen natuurlijk persoonlijk. Ik zou er in ieder geval niet op zitten wachten om alleen om een jong bloedje te naaien en als sugardaddy dienen, ook niet als ik veel geld had.
Dan schrijf je je toch niet in? Het kan soms zo simpel zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:30 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit gewoon niet op iemand te wachten die het voornamelijk om mijn eigendommen te doen heeft.
Ow nee, dat zou ik ook zeker niet doen (sowieso datingsitequote:Op dinsdag 20 november 2012 15:29 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Dan schrijf je je toch niet in? Het kan soms zo simpel zijn
Die rijke mensen hebben hun geld over het algemeen niet verdiend met het doen van domme transacties. Die zullen ongetwijfeld voordelen bij een dergelijke regeling zien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:01 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Leer je wel goed naaien van.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:44 schreef Fides het volgende:
Haha, voor een "mode opleiding" 6000+ euro per jaar betalen....
Ik ben dat soort meisjes werkelijk nooit tegengekomen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Alsof dat in NL niet gebeurd, jeez..
Weet er in mijn directe omgeving zo 2 stuks.
Aftrekpost een dubbelzinnigequote:Op dinsdag 20 november 2012 20:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Sponsoren is wel een lekker naïeve term
Ik denk het wel, alleen krijg je het wellicht niet mee?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben dat soort meisjes werkelijk nooit tegengekomen.
Zou het ? Zo schijn je je ook omhoog kunnen neuken op de carrière ladder, maar ken geen enkele vrouw die zo carrière maakt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk het wel, alleen krijg je het wellicht niet mee?
Vrouwen proberen het vaak (altijd), maar op het laatst komt de klad er in. Dan heeft zo'n vrouw 20 jaar lang hard lopen neuken om die carriéreladder te beklimmen, zit ze net onder de directiekamer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou het ? Zo schijn je je ook omhoog kunnen neuken op de carrière ladder, maar ken geen enkele vrouw die zo carrière maakt.
Misschien hangt het ook van het milieu/branche af waarin je verkeert.
Hoe oud zijn de meisjes?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Alsof dat in NL niet gebeurd, jeez..
Weet er in mijn directe omgeving zo 2 stuks.
Dat komt omdat dat achterlijke feminisme wel de vruchten wil plukken maar niet de lasten wil dragen. Het is een rol die de vrouw aan leert nemen (misschien wel biologisch). Het wordt pas mooi als ik een leuke trui aantrek en overstelpt wordt met gratis drank, versierd wordt door de assertieve vrouw. Helaas is dit nog steeds te weinig aan de orde.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vrouwen proberen het vaak (altijd), maar op het laatst komt de klad er in. Dan heeft zo'n vrouw 20 jaar lang hard lopen neuken om die carriéreladder te beklimmen, zit ze net onder de directiekamer.
Maar dan is ze allang niet meer lekker, en lukt het dus niet meer om het laatste stapje te maken. In managmenttermen is hier zelfs een officiële naam voor:
https://www.google.nl/search?q=glazen+plafond
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vrouwen proberen het vaak (altijd), maar op het laatst komt de klad er in. Dan heeft zo'n vrouw 20 jaar lang hard lopen neuken om die carriéreladder te beklimmen, zit ze net onder de directiekamer.
Maar dan is ze allang niet meer lekker, en lukt het dus niet meer om het laatste stapje te maken. In managmenttermen is hier zelfs een officiële naam voor:
https://www.google.nl/search?q=glazen+plafond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |