Kan wel, maar dan hou je geen bos meer overquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
Ze kunnen toch niet elke boom helemaal onderzoeken.
Exact, tenzij je de belastingen verhoogd. Moet je de mensen eens horen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
Ze kunnen toch niet elke boom helemaal onderzoeken.
Elke boom minstens elke week inspecterenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef tralalala het volgende:
Visueel inspecteren is niet genoeg!!!![]()
![]()
Precies, zo een jury is zo omgeluld.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is het beste argument om nooit juryrechtspraak te willen hebben.
EN DE NO CLAIM VERGEET DE NO CLAIM NIETquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:54 schreef Flipkees het volgende:
En al dit gezeik over 200 euro eigen risico...
Ja en het misschien kwijt raken van schadevrije jaren als hij nog een keer tegen een boom rijdt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:54 schreef Flipkees het volgende:
En al dit gezeik over 200 euro eigen risico...
Inderdaad, juryrechtspraak leek me wel goed. Maar ik ben totaal genezen van deze mening.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is het beste argument om nooit juryrechtspraak te willen hebben.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
"Echter..." Dit keer eens in de positieve zin?
Recht spreken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik vind die oudere vrouw in die jury altijd zo'n k*t wijf. Wat doet die daar iedere week?
alleen als het betonblokken regentquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Betonblok op de snelweg --> Je had moeten kunnen stoppen.
Koooooooosssssquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef tralalala het volgende:
Waarom was Kooooooooos er niet als expert?
Lekker dure zooi bestellenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Haha arrangement is nog duurder als de schade.
Voor 200 euro bios en uit eten?quote:
Wat zei die dan????quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef Little_Acorn het volgende:
Oh, wat die vrouw zei op het laatst!
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
DIE VROUW: ''JE BENT ZELF VERANTWOORDELIJK, HAD IK OOK GEDACHT''
en achteraf klagen dat ie last van zn rug heeft door het bioscoopstoeltje en geld wil zienquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef computergirl het volgende:
Wat een eikel. Die gaat echt het duurtste van het duurste bestellen
met de duurste fles wijn die ze hebben!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef computergirl het volgende:
hopelijk is het een waardebon voor 10 euro ofzo zodat ie zelf bij moet lappenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
met de duurste fles wijn die ze hebben!![]()
Niet in de plaatselijke bioscoop hoor....gewoon standaard menuutje en vooral een film aanbieden waar hij de schurft aan heeft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Haha arrangement is nog duurder als de schade.
En diarree van het eten, dus ook nog vast ook nog een operatie en levenslang een uitkering omdat hij dan niet meer kan werken....quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
en achteraf klagen dat ie last van zn rug heeft door het bioscoopstoeltje en geld wil zien
Idd, paard van Sinterklaas ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet in de plaatselijke bioscoop hoor....gewoon standaard menuutje en vooral een film aanbieden waar hij de schurft aan heeft.
quote:
Misschien kunnen ze eenmalig nog eens "The Tree of Life" laten draaienquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet in de plaatselijke bioscoop hoor....gewoon standaard menuutje en vooral een film aanbieden waar hij de schurft aan heeft.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze eenmalig nog eens "The Tree of Life" laten draaien
Schadevergoeding i.v.m. slecht onderhoud van de bioscoopstoelen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
en achteraf klagen dat ie last van zn rug heeft door het bioscoopstoeltje en geld wil zien
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Sommige mensen willen gewoon niet accepteren dat het leven soms gewoon kut is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een kind is die man dan ook. Shit happens, deal with it.
Gone with the windquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
En zo kut was het helemaal niet, want hij is niet gewond geraakt en de schade is vergoed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Sommige mensen willen gewoon niet accepteren dat het leven soms gewoon kut is.
Bioscoop aanklagen....welke dan wellicht weer van de gemeente is....staat hij er volgend jaar weer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef Pulzzar het volgende:
Ik hoop dat hij dan nét geen voedselvergiftiging krijgt: kan hij niemand aanklagen, maar komt hij wel voor zijn loontje.
De wind in de wilgen.....quote:
Het leven kostte hem geld en sommige mensen zijn daar heel gevoelig voor....wel binnenharken maar zomaar uitgeven zonder dat er wat tegenover staat daar doen ze niet aan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
En zo kut was het helemaal niet, want hij is niet gewond geraakt en de schade is vergoed.
Van die zeurburgers die zichzelf hardwerkende mensen die altijd genaaid worden vinden. Vervelend type mens is dat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Het leven kostte hem geld en sommige mensen zijn daar heel gevoelig voor....wel binnenharken maar zomaar uitgeven zonder dat er wat tegenover staat daar doen ze niet aan.![]()
Die avond rijdt zijn vrouw. Hij zuipt zich acht slagen in de rondte die kwal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef computergirl het volgende:
Jaaaa dat was een psychoquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom staat zij niet in de op trouwens?
[ afbeelding ]
Dat was tot nu toe leukste aflevering
Inderdaad, samen met hengelmeneerquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom staat zij niet in de op trouwens?
[ afbeelding ]
Dat was tot nu toe leukste aflevering
Hard werken zou eigenlijk als werkwoord in de Nederlandse taal moeten worden opgenomen want niemand werkt de laatste tijd meer, iedereen is aan het hardwerken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die zeurburgers die zichzelf hardwerkende mensen die altijd genaaid worden vinden. Vervelend type mens is dat.
En de travestieten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, samen met hengelmeneer
Ha, ja. Afijn, ik hoop dat hij deze deuk in zijn ego te boven komt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Hard werken zou eigenlijk als werkwoord in de Nederlandse taal moeten worden opgenomen want niemand werkt de laatste tijd meer, iedereen is aan het hardwerken.
Daar doet ie et ook nog nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat niet op UG.
http://www.eerstehulpbijrecht.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Was heerlijke tv. Heb genoten, wat een misselijk mannetje.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:34 schreef eentwee het volgende:
Die man is dus
1. een slechte chauffeur
2. een zeurderige krent
3. vervelend/onfatsoenlijk in de omgang
4. ondankbaar
5. voor lul gezet door zijn eigen vrouw
En dat voor 200 euro. Dat is ook televisie.
+ de jiskefet aflevering over de fietsquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, samen met hengelmeneer
http://www.eerstehulpbijr(...)lijk-omgewaaide-boomquote:Op woensdag 21 november 2012 16:28 schreef I0_0I het volgende:
Uitzending staat nog steeds niet online.
Dit.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:28 schreef I0_0I het volgende:
Uitzending staat nog steeds niet online.
Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.quote:
Ja dat was een heel raar stukje. Het doel bleef duister. Ik dacht eerst dat ze daarmee wilden aangeven hoe gevaarlijk het op die weg was of zoiets, maar Mr. Visser wimpelde het meteen af.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef marcodej het volgende:
Die vrouwen met die dode eend ineens.![]()
Ja vond 't ook al eerrrg vaag. Zwaar in scene gezet?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja dat was een heel raar stukje. Het doel bleef duister. Ik dacht eerst dat ze daarmee wilden aangeven hoe gevaarlijk het op die weg was of zoiets, maar Mr. Visser wimpelde het meteen af.
Ik denk geneens dat de gemeente een deel zal moeten betalen, maar misschien dat ze tijdens de outro een toezegging doen met dat hun wel een deel van de kosten op zich zullen nemen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:30 schreef Maraca het volgende:
Meneer Peters had een vergunning aan moeten vragen, waarin hij de gemeente vraagt toestemming te geven voor een houten uitbouw. Echter, dit heeft niet plaatsgevonden. Derhalve dient meneer Peters zijn uitbouw te staken en alleen verder te bouwen indien dit van steen is. De gemeente dient hiervoor EUR 200 aan bij te dragen.
Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
we zullen het vanavond zienquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik denk geneens dat de gemeente een deel zal moeten betalen, maar misschien dat ze tijdens de outro een toezegging doen met dat hun wel een deel van de kosten op zich zullen nemen.
slechter dan vorige week kan niet... allemachtigquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:18 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij wordt dit geen Topshow.
was dat met die boom?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
slechter dan vorige week kan niet... allemachtig
Jaquote:
en midden op een pad waardoor het recht van overpad in het geding isquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:21 schreef Specularium het volgende:
Als het dan toch nergens over kan gaan doe dan een zaak over een buxus die 10 cm te veel naar rechts is geplant.
Op Zone Reality?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
je hebt ook de amerikaanse versie, volledig gedramatiseerd enzo natuurlijk maar ook geniaal
Je hebt daar verschillende programmas met een judge.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
je hebt ook de amerikaanse versie, volledig gedramatiseerd enzo natuurlijk maar ook geniaal
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaAlhoewel die van die week daarvoor nog slechter was. Die heb ik al vrij snel afgezet..
Judge Judyquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt daar verschillende programmas met een judge.
Over het algemeen wel ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:26 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Purmerend is toch landelijk?
Anders krijg je Belgische toestanden, allemaal lelijke huizen die totaal niet bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:27 schreef matthijst het volgende:
"Hout is te landelijk"![]()
Echt, waar we ons in Nederland druk om maken.
Dat wilde ik eerst ook zeggen inderdaad, een rommeltje, maar er is al hout?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:28 schreef Roolio het volgende:
[..]
Anders krijg je Belgische toestanden, allemaal lelijke huizen die totaal niet bij elkaar passen.
Waarschijnlijk trekt deze man nog het gemiddelde omhoog.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:28 schreef Maraca het volgende:
1 man verpest het hele imago van Purmerend
Valt daar nog iets aan te verpesten?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:28 schreef Maraca het volgende:
1 man verpest het hele imago van Purmerend
Hilarisch.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:30 schreef k_man het volgende:
Met houten delen komt de gemeente in een lastig parket.
Volgens mij zei hij ook pakket, en kent hij het gezegde niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de wethouder dat woordgrapje bewust maakte.
La maar die is al lang doodquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:34 schreef k_man het volgende:
Straks Cees Dam - een echte beroemdheid in de Rijdende Rechter.
Zat het net te denken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jammer dat die presentatrice nog steeds dat glimmende stuk snot heeft
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:34 schreef Travel. het volgende:
Hopelijk dat de jury de aflevering nog leuk maakt.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:34 schreef Travel. het volgende:
Hopelijk dat de jury de aflevering nog leuk maakt.
dé cees dam??quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:34 schreef k_man het volgende:
Straks Cees Dam - een echte beroemdheid in de Rijdende Rechter.
die hele dikke schreeuwende ombudsvrouw vond ik wel leukquote:
Ja ze hebben niks beters te doen blijkbaar. Ook altijd met vergunning die worden eerst afgewezen en dan pas je het miniem aan en is het opeens wel goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef Injetta het volgende:
Wat is er mis aan dat hout??
Begrijp ik dat nou goed? Het is te landelijk?
Er zijn bepaalde stukken waar juist de huizen half van hout zijn gemaakt daar.
En heel veel mensen hebben houten schuttingen. Wat een nonsens. Tja.. stel je voor dat je een buurt krijgt waar niet meer alle huizen identiek, grijs en grauw zijn!
Representatieve democratie. Wel eens van gehoord?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef Injetta het volgende:
Het is een afspraak met alle Purmerenders?
Neequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:37 schreef henkde_j het volgende:
Is de aflevering met Rob stenders in de jury al geweest?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Welnee. Hij is net iets jonger dan jij.
Heeft zeker net zoveel met het onderwerp te maken als vorige keer die dode eend?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die brandweerwagen op de achtergrond is vet tof!
Gewoon leuk manquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:38 schreef henkde_j het volgende:
Ik mis even wat die brandweerauto er mee te maken heeft
Hunnie hebben wel houtquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:38 schreef henkde_j het volgende:
Ik mis even wat die brandweerauto er mee te maken heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |