SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2012 23:52:20 ]
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op maandag 19 november 2012 23:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vroeger vond ik dat altijd zo goor
Bewust waarschijnlijk jaquote:Op maandag 19 november 2012 23:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gevoel is de volgende dag meestal wel weer voorbij![]()
Slaap lekkerquote:
ohjaa spannend! veel succes morgenquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:02 schreef Taexon het volgende:
Ik ga ook me bed in, morgen kijken bij een bedrijf waar ik misschien aan het werk kan!
Truste!!
[..]
Slaap lekker
Dankje!quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohjaa spannend! veel succes morgen![]()
slaaplekker
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:02 schreef Taexon het volgende:
Ik ga ook me bed in, morgen kijken bij een bedrijf waar ik misschien aan het werk kan!
Truste!!
[..]
Slaap lekker
tof! wat voor bedrijf is het nou?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:23 schreef Taexon het volgende:
Goede morgen!
Gesprekje enzo net gehad, van de week of volgende week een dagje meelopen!
Een koeriers bedrijf die eigenlijk allemaal dingen van de Blok aflevert zoals wasmachines en tv's en al die bende, dus fysiek wel zwaar maar lijkt me opzicht wel leukquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tof! wat voor bedrijf is het nou?
oke spannend!quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een koeriers bedrijf die eigenlijk allemaal dingen van de Blok aflevert zoals wasmachines en tv's en al die bende, dus fysiek wel zwaar maar lijkt me opzicht wel leuk
en wanneer begin je daar?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup, ben zelf erg benieuwd!
[..]
Mogge
Ergens deze week of volgende week ga ik eerst even een dagje meedraaien kijken of het wat isquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en wanneer begin je daar?
okee leuk! gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ergens deze week of volgende week ga ik eerst even een dagje meedraaien kijken of het wat isvoor de rest kunnen ze me dan direct beschikbaar stellen.
Dankjequote:Op dinsdag 20 november 2012 10:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
okee leuk! gefeliciteerd
Yup, kan altijd nog terugvallen op beveiliging..quote:
Goed geslapen?quote:
hahaha jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed geslapen?![]()
ben ik nu wel de 1e die dat vraagt?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha jaja je bent de 1e
jij lekker geslapen?
lekkor gehockeyd?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hmm jawel hoor, maar werd wakker met mega spierpijn
oke nicequote:Op dinsdag 20 november 2012 10:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja ging wel goed eigenlijk
vanavond weer
Ik had jou gister helemaal niet gezien langs de lijn?quote:
ik was er wel maar durfde me niet te laten zien dus ik stond verstoptquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had jou gister helemaal niet gezien langs de lijn?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was er wel maar durfde me niet te laten zien dus ik stond verstopt
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:06 schreef Taexon het volgende:
Groot nadeel aan vrijwel geen werk hebben (oproepbasis) je gaat je dood vervelen na een paar weken ...
dus zit je een beetje op je zolderkamertje te zitten?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Iedereen verder werkt of heeft school dusjaniks nuttigs te doen..
Jij ook toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus zit je een beetje op je zolderkamertje te zitten?
ik ga morgen weer, vandaag was nog uitrustdagquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij ook toch?
Moet jij niet naar school trouwens?
Yup... straks weer even sporten maar totdat mensen klaar zijn met school zit ik op me kamerquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus zit je een beetje op je zolderkamertje te zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dus TV kijken, pc'en en muziek luisteren?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga morgen weer, vandaag was nog uitrustdag
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup... straks weer even sporten maar totdat mensen klaar zijn met school zit ik op me kamergeen zolderkamer hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Ja en met de hond lopen in de kouquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is dus TV kijken, pc'en en muziek luisteren?
Heb je een hont ja? ook een kad?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja en met de hond lopen in de kou
Een bulldogquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je een hont ja? ook een kad?
ja een Franse Bulldog, 2 katten, 1 konijn en 1 hamsterquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je een hont ja? ook een kad?
Beestenboel daarquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja een Franse Bulldog, 2 katten, 1 konijn en 1 hamster
Kom maar langs danquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja, is wel gezellig, slaapt er toch nog een man bij me
Vooral zeggen op FOK! dat je desperate bentquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Desperate chicks? waar?!quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vooral zeggen op FOK! dat je desperate bent
Ohai.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja je moet toch watquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vooral zeggen op FOK! dat je desperate bent
* Taexon verteld lompevrouw hieroverquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ohai.
Oh nee, dat mocht ik niet meer
Gelukkig kan ze niet meelezen op een openbaar forum.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
* Taexon verteld lompevrouw hierover
dat scheeltquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig kan ze niet meelezen op een openbaar forum.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig kan ze niet meelezen op een openbaar forum.
mjaam mjaam.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Er werd net hier op stage aangebeld of ik zin heb om mee te doen aan een actie waarbij ik 20 euro kon verdienen en een taart in m'n gezicht gegooid wordt
SV dacht.. 20euro aan bierquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Er werd net hier op stage aangebeld of ik zin heb om mee te doen aan een actie waarbij ik 20 euro kon verdienen en een taart in m'n gezicht gegooid wordt
quote:
Heb wel wat beters te doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SV dacht.. 20euro aan bierWAAR KAN IK TEKENEN?
oh toch welquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
Heb wel wat beters te doen
Naja ik weet niet wat die actie inhoud maar een taart in je gezicht is nou ook niet iets wat ik zou ambiërenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
Heb wel wat beters te doen
quote:
Volgens mij wil ze heel veelquote:
Ja jij kan daar natuurlijk niet mee thuis komenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, ik zie het al Amsterdam. Never mind.
wat is daar nou weer mis meequote:Op dinsdag 20 november 2012 11:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, ik zie het al Amsterdam. Never mind.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:31 schreef Typisch het volgende:
Als ik eerst het geld krijg mag iemand best een taart in mijn gezicht gooien voor 20 euro hoor.
Ligt er aan waar ik ben.. bij mij thuis dat ik gelijk kan douchen, sure. Snel verdient danquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:31 schreef Typisch het volgende:
Als ik eerst het geld krijg mag iemand best een taart in mijn gezicht gooien voor 20 euro hoor.
Sowieso een beetje raar als ik met verschillende thuis kom.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja jij kan daar natuurlijk niet mee thuis komen
Dat accent is al een -100 waard.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is daar nou weer mis mee
Ik wil ook pizzaquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik las straks een pizza tegen zijn gezicht gooien
Ik kan niet eens Amsterdams pratenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso een beetje raar als ik met verschillende thuis kom.
[..]
Dat accent is al een -100 waard.
Weet niet hoe het met jou zit, maar ik verdien geen 20 euro in een paar seconde normaal gesproken.quote:
Is zo heet he als die net uit de oven komtquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik las straks een pizza tegen zijn gezicht gooien
Oh gelukkig, dat scheelt weer. Waar kom je vandaan dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kan niet eens Amsterdams praten
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kan niet eens Amsterdams praten
heet en stomendquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is zo heet he als die net uit de oven komt
Je kan toch wel lezen of niet dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dat scheelt weer. Waar kom je vandaan dan?
Ja, ik nam aan dat je niet uit Amsterdam kwam als je dat accent niet hebt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je kan toch wel lezen of niet dan?
Ik kom er wel vandaan maar ik kan het niet en ik woon er ook nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik nam aan dat je niet uit Amsterdam kwam als je dat accent niet hebt.
Huh ja maar heh.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kom er wel vandaan maar ik kan het niet en ik woon er ook niet
Bijdehandje. Waar ben je nu woonachtig?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Stiekem kom je ook gewoon uit de bollenstreekquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bijdehandje. Waar ben je nu woonachtig?
Kom best vaak in kudelstaart, ligt ernaastquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]in een dorp wat Uithoorn heet
Daar ben ik wel eens geweestquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]in een dorp wat Uithoorn heet
Klopt jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kom best vaak in kudelstaart, ligt ernaast
En nu ben je weer Uithoornquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens geweest
ENGquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens geweest
Zo krijg je nooit een vent in bed.. je had nu moeten zeggen: "Kun je niet nog een keer langs komenquote:
ohja heb ik wel eens van gehoord jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wait whut?
[..]
Bij die hockeyclub, Qui-vive
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja heb ik wel eens van gehoord ja
shit weer verpestquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo krijg je nooit een vent in bed.. je had nu moeten zeggen: "Kun je niet nog een keer langs komen![]()
"
Andere mensen helpen (vooral op internet) kan ik wel, maar zelf volg ik nooit mijn advies op en maak ik blundersquote:
Dat geo je dit moet vertellen, godverdomme het is slecht met de hosselskills van deze dame gesteld.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo krijg je nooit een vent in bed.. je had nu moeten zeggen: "Kun je niet nog een keer langs komen![]()
"
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat geo je dit moet vertellen, godverdomme het is slecht met de hosselskills van deze dame gesteld.
Ik geef jou een kans om mij van het tegendeel te bewijzenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vond je seks niet vies?
Werkt dit bij mannen wel?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik geef jou een kans om mij van het tegendeel te bewijzen
oke lief van jequote:Op dinsdag 20 november 2012 11:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik geef jou een kans om mij van het tegendeel te bewijzen
Naja op een andere manier.. ik denk dat je die stront die aan je pik zit dan ook vies gaat vinden hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:47 schreef Typisch het volgende:
Als je seks vies vind dan moet je misschien eens het andere dan waarmee je het vies vond proberen.
Ik ben geen hommoquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werkt dit bij mannen wel?Als je bij vrouwen zegt dat ze nog nooit een goede hetero hebben gehad en dat jijze wel even overtuigd.. dan lopen ze weg..
Gewoon regenjasje aan, dan heb je daar ook geen last van.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja op een andere manier.. ik denk dat je die stront die aan je pik zit dan ook vies gaat vinden hoor
woensdag of vrijdag dus?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wanneer jij niet met je hockeystick hoeft te zwaaien
Dan komt hij met zijn knuppel zwaaien bij jou thuisquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wanneer jij niet met je hockeystick hoeft te zwaaien
To impress a chick, do the helicopter dickquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan komt hij met zijn knuppel zwaaien bij jou thuis
Eensquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:49 schreef Typisch het volgende:
Volgende ronde.
Wat voor studie/school doe je promisionxexposed?
Wat een aids naam trouwens.
Ik lach meestal, werkt ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
To impress a chick, do the helicopter dick
Ik heb/had altijd Fantastic als nickname of iets wat er op leek. Die was al bezet toen ik op den foks kwam.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens![]()
Maarja.. ik kan er ook geen kut van wbt nicknames
Zaterdag?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die dagen kan ik nooitheb alleen zondag tijd
Ik doe mbo niveau 3 verkoopmedewerker en daarna wil ik niveau 4 management doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:49 schreef Typisch het volgende:
Volgende ronde.
Wat voor studie/school doe je promisionxexposed?
Wat een aids naam trouwens.
En hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik doe mbo niveau 3 verkoopmedewerker en daarna wil ik niveau 4 management doen
Er zijn ergere namen op deze wereld
Zondag kan ik nietquote:
GMTAquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zei ik zaterdag op zo'n feestje nog
De hele dag?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan ben ik een loonslaaf
Meld je ziek en wordt Aldo's slaafje.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan ben ik een loonslaaf
holy fuckquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
meestal tussen 3 en half 10 ja
Denk het niet neequote:Op dinsdag 20 november 2012 11:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Net zo oud als ik, heuj. Daarna nog hbo of niet?
dan heeft ze schoolquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
holy fuck
en woensdag en vrijdag dan?
stage en school tochquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
holy fuck
en woensdag en vrijdag dan?
Kan iemand mij vertellen wat dit betekent? Kwam er vannacht niet uit en moest er nu aan denken en weet het nog niet.quote:
Dat je op Justin bever lijktquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wat dit betekent? Kwam er vannacht niet uit en moest er nu aan denken en weet het nog niet.
Justin's bever?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat je op Justin bever lijkt
lulquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben weg van 8 december tot eind januari
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lulik ga wel in een hoekje huilen
Justin Bieberquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wat dit betekent? Kwam er vannacht niet uit en moest er nu aan denken en weet het nog niet.
Wat een kutwijf, dat is niet waar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat je op Justin bever lijkt
Ik leen der wel in de tussentijdquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar als ik terug ben kan het wel
Dan patat eten tochquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar als ik terug ben kan het wel
Dus je zit nu aan jezelf?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die zijn ook nog thuis, zit tenslotte op me kamer
Als het voor jou standaard is dat als een jongen alleen op zijn kamer zit hij aan zichzelf zit...quote:
Ik nu niet neequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie zit er tegenwoordig nou niet aan zichzelf
Alsof ze dat vroeger niet deden :pquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik doe dat gewoon in de huiskamer, woon toch alleen. #yoloquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als het voor jou standaard is dat als een jongen alleen op zijn kamer zit hij aan zichzelf zit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dit moment niet neequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Vast wel maar dat wist niemandquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof ze dat vroeger niet deden :p
Ik haat die wijven wel ja die zo blij doen neee iewlll ik vinger me echt noooit hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vast wel maar dat wist niemand
wat is vingeren? gadverdamme heyquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik haat die wijven wel ja die zo blij doen neee iewlll ik vinger me echt noooit hoor
Als je langskomt zal ik je wel even laten merken wat dat isquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is vingeren? gadverdamme hey
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je langskomt zal ik je wel even laten merken wat dat is
Dat zeggen ze als ze 14 zijn nog misschien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik haat die wijven wel ja die zo blij doen neee iewlll ik vinger me echt noooit hoor
En dan tot de ontdekking komen dat aldo een kleine pik heeft en prom een vadsig vies wijf is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:05 schreef Taexon het volgende:
Aldo en prom waarom zoeken jullie elkaar nu niet gewoon op?
Ik heb uni en hockey vandaagquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:05 schreef Taexon het volgende:
Omdat dat eng is en het toch niet gebeurdquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:05 schreef Taexon het volgende:
Ik weet al hoe prom eruitzietquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan tot de ontdekking komen dat aldo een kleine pik heeft en prom een vadsig vies wijf is.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Omdat dat eng is en het toch niet gebeurd
Ze is wel dik inderdaad.. maar misschien vind Aldo dat niet erg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan tot de ontdekking komen dat aldo een kleine pik heeft en prom een vadsig vies wijf is.
Met zo'n houding niet nee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Omdat dat eng is en het toch niet gebeurd
Beetje vet is niet ergquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze is wel dik inderdaad.. maar misschien vind Aldo dat niet erg.
Tja, ik ben gewoon vóór de maatschappijquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel man. Altijd als ik iets vraag van pics tot info over FOK!'ers zeg je dat je beloofd hebt het niet te zeggen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:10 schreef Geo4kant het volgende:
Maar ik snap je verbazing, ik snap het nog altijd niet waarom mensen altijd zoveel aan mij vertellen.. ik kom niet betrouwbaar over als ik het zelf zeg.
Haha ja oke, dat is waarquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel man. Altijd als ik iets vraag van pics tot info over FOK!'ers zeg je dat je beloofd hebt het niet te zeggen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee anders had haar moeder weer om uitleg gevraagd
dat ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee anders had haar moeder weer om uitleg gevraagd
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:17 schreef Geo4kant het volgende:
Zie het al voor me.. Aldo die binnenkomt om een nat vingertje te halen, die moeder die zo smerig kijkt naar hem omdat hij misbruik komt maken van haar dochter
of alleen de strohrumquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neem een warme chocomel met strohrum
Doeiquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:20 schreef Typisch het volgende:
Ik ben hier ook weg, shit gaat te fur en ik vind het niet grappig.
ooi
om half 1 in de middag?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
'
Kom maar een pizza halen(bijna klaar yeah
)
[..]
Doeii
Ja als middag etenquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
om half 1 in de middag?
moet ook gebeuren hequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja als middag etenHeb honger.. dusja
welke pizza heb je?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daaromen op een appeltje red ik het niet
eetsmakelijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ik ga een banaantje eten
Hey OVquote:
uhu, tegen mij ook, wel jammerquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze zei het tegen mij op wa.
Jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
uhu, tegen mij ook, wel jammer
Ik had gevraagd waarom maar ik krijg ik nog geen antwoord op waquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat was er met A-J dan?
nu snert
bij mij staat er ook maar 1 vinkjequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had gevraagd waarom maar ik krijg ik nog geen antwoord op wa
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had gevraagd waarom maar ik krijg ik nog geen antwoord op wa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |