ik was er wel maar durfde me niet te laten zien dus ik stond verstoptquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had jou gister helemaal niet gezien langs de lijn?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was er wel maar durfde me niet te laten zien dus ik stond verstopt
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:06 schreef Taexon het volgende:
Groot nadeel aan vrijwel geen werk hebben (oproepbasis) je gaat je dood vervelen na een paar weken ...
dus zit je een beetje op je zolderkamertje te zitten?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Iedereen verder werkt of heeft school dusjaniks nuttigs te doen..
Jij ook toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus zit je een beetje op je zolderkamertje te zitten?
ik ga morgen weer, vandaag was nog uitrustdagquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij ook toch?
Moet jij niet naar school trouwens?
Yup... straks weer even sporten maar totdat mensen klaar zijn met school zit ik op me kamerquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus zit je een beetje op je zolderkamertje te zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dus TV kijken, pc'en en muziek luisteren?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga morgen weer, vandaag was nog uitrustdag
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup... straks weer even sporten maar totdat mensen klaar zijn met school zit ik op me kamergeen zolderkamer hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Ja en met de hond lopen in de kouquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is dus TV kijken, pc'en en muziek luisteren?
Heb je een hont ja? ook een kad?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja en met de hond lopen in de kou
Een bulldogquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je een hont ja? ook een kad?
ja een Franse Bulldog, 2 katten, 1 konijn en 1 hamsterquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je een hont ja? ook een kad?
Beestenboel daarquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja een Franse Bulldog, 2 katten, 1 konijn en 1 hamster
Kom maar langs danquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja, is wel gezellig, slaapt er toch nog een man bij me
Vooral zeggen op FOK! dat je desperate bentquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja, is wel gezellig, slaapt er toch nog een man bij me
Desperate chicks? waar?!quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vooral zeggen op FOK! dat je desperate bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |