Ligt er aan waar ik ben.. bij mij thuis dat ik gelijk kan douchen, sure. Snel verdient danquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:31 schreef Typisch het volgende:
Als ik eerst het geld krijg mag iemand best een taart in mijn gezicht gooien voor 20 euro hoor.
Sowieso een beetje raar als ik met verschillende thuis kom.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja jij kan daar natuurlijk niet mee thuis komen
Dat accent is al een -100 waard.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is daar nou weer mis mee
Ik wil ook pizzaquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik las straks een pizza tegen zijn gezicht gooien
Ik kan niet eens Amsterdams pratenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso een beetje raar als ik met verschillende thuis kom.
[..]
Dat accent is al een -100 waard.
Weet niet hoe het met jou zit, maar ik verdien geen 20 euro in een paar seconde normaal gesproken.quote:
Is zo heet he als die net uit de oven komtquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik las straks een pizza tegen zijn gezicht gooien
Oh gelukkig, dat scheelt weer. Waar kom je vandaan dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kan niet eens Amsterdams praten
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kan niet eens Amsterdams praten
heet en stomendquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is zo heet he als die net uit de oven komt
Je kan toch wel lezen of niet dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dat scheelt weer. Waar kom je vandaan dan?
Ja, ik nam aan dat je niet uit Amsterdam kwam als je dat accent niet hebt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je kan toch wel lezen of niet dan?
Ik kom er wel vandaan maar ik kan het niet en ik woon er ook nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik nam aan dat je niet uit Amsterdam kwam als je dat accent niet hebt.
Huh ja maar heh.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kom er wel vandaan maar ik kan het niet en ik woon er ook niet
Bijdehandje. Waar ben je nu woonachtig?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Stiekem kom je ook gewoon uit de bollenstreekquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bijdehandje. Waar ben je nu woonachtig?
Kom best vaak in kudelstaart, ligt ernaastquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]in een dorp wat Uithoorn heet
Daar ben ik wel eens geweestquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]in een dorp wat Uithoorn heet
Klopt jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kom best vaak in kudelstaart, ligt ernaast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |