SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2012 23:52:20 ]
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op maandag 19 november 2012 23:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vroeger vond ik dat altijd zo goor
Bewust waarschijnlijk jaquote:Op maandag 19 november 2012 23:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gevoel is de volgende dag meestal wel weer voorbij![]()
Slaap lekkerquote:
ohjaa spannend! veel succes morgenquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:02 schreef Taexon het volgende:
Ik ga ook me bed in, morgen kijken bij een bedrijf waar ik misschien aan het werk kan!
Truste!!
[..]
Slaap lekker
Dankje!quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohjaa spannend! veel succes morgen![]()
slaaplekker
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:02 schreef Taexon het volgende:
Ik ga ook me bed in, morgen kijken bij een bedrijf waar ik misschien aan het werk kan!
Truste!!
[..]
Slaap lekker
tof! wat voor bedrijf is het nou?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:23 schreef Taexon het volgende:
Goede morgen!
Gesprekje enzo net gehad, van de week of volgende week een dagje meelopen!
Een koeriers bedrijf die eigenlijk allemaal dingen van de Blok aflevert zoals wasmachines en tv's en al die bende, dus fysiek wel zwaar maar lijkt me opzicht wel leukquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tof! wat voor bedrijf is het nou?
oke spannend!quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een koeriers bedrijf die eigenlijk allemaal dingen van de Blok aflevert zoals wasmachines en tv's en al die bende, dus fysiek wel zwaar maar lijkt me opzicht wel leuk
en wanneer begin je daar?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup, ben zelf erg benieuwd!
[..]
Mogge
Ergens deze week of volgende week ga ik eerst even een dagje meedraaien kijken of het wat isquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en wanneer begin je daar?
okee leuk! gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ergens deze week of volgende week ga ik eerst even een dagje meedraaien kijken of het wat isvoor de rest kunnen ze me dan direct beschikbaar stellen.
Dankjequote:Op dinsdag 20 november 2012 10:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
okee leuk! gefeliciteerd
Yup, kan altijd nog terugvallen op beveiliging..quote:
Goed geslapen?quote:
hahaha jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed geslapen?![]()
ben ik nu wel de 1e die dat vraagt?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha jaja je bent de 1e
jij lekker geslapen?
lekkor gehockeyd?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hmm jawel hoor, maar werd wakker met mega spierpijn
oke nicequote:Op dinsdag 20 november 2012 10:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja ging wel goed eigenlijk
vanavond weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |