Ik ben geen hommoquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werkt dit bij mannen wel?Als je bij vrouwen zegt dat ze nog nooit een goede hetero hebben gehad en dat jijze wel even overtuigd.. dan lopen ze weg..
Gewoon regenjasje aan, dan heb je daar ook geen last van.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja op een andere manier.. ik denk dat je die stront die aan je pik zit dan ook vies gaat vinden hoor
woensdag of vrijdag dus?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wanneer jij niet met je hockeystick hoeft te zwaaien
Dan komt hij met zijn knuppel zwaaien bij jou thuisquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wanneer jij niet met je hockeystick hoeft te zwaaien
To impress a chick, do the helicopter dickquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan komt hij met zijn knuppel zwaaien bij jou thuis
Eensquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:49 schreef Typisch het volgende:
Volgende ronde.
Wat voor studie/school doe je promisionxexposed?
Wat een aids naam trouwens.
Ik lach meestal, werkt ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
To impress a chick, do the helicopter dick
Ik heb/had altijd Fantastic als nickname of iets wat er op leek. Die was al bezet toen ik op den foks kwam.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens![]()
Maarja.. ik kan er ook geen kut van wbt nicknames
Zaterdag?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die dagen kan ik nooitheb alleen zondag tijd
Ik doe mbo niveau 3 verkoopmedewerker en daarna wil ik niveau 4 management doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:49 schreef Typisch het volgende:
Volgende ronde.
Wat voor studie/school doe je promisionxexposed?
Wat een aids naam trouwens.
En hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik doe mbo niveau 3 verkoopmedewerker en daarna wil ik niveau 4 management doen
Er zijn ergere namen op deze wereld
Zondag kan ik nietquote:
GMTAquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zei ik zaterdag op zo'n feestje nog
De hele dag?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan ben ik een loonslaaf
Meld je ziek en wordt Aldo's slaafje.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan ben ik een loonslaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |