Als het voor jou standaard is dat als een jongen alleen op zijn kamer zit hij aan zichzelf zit...quote:
Ik nu niet neequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie zit er tegenwoordig nou niet aan zichzelf
Alsof ze dat vroeger niet deden :pquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik doe dat gewoon in de huiskamer, woon toch alleen. #yoloquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als het voor jou standaard is dat als een jongen alleen op zijn kamer zit hij aan zichzelf zit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dit moment niet neequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Vast wel maar dat wist niemandquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof ze dat vroeger niet deden :p
Ik haat die wijven wel ja die zo blij doen neee iewlll ik vinger me echt noooit hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vast wel maar dat wist niemand
wat is vingeren? gadverdamme heyquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik haat die wijven wel ja die zo blij doen neee iewlll ik vinger me echt noooit hoor
Als je langskomt zal ik je wel even laten merken wat dat isquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is vingeren? gadverdamme hey
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je langskomt zal ik je wel even laten merken wat dat is
Dat zeggen ze als ze 14 zijn nog misschien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik haat die wijven wel ja die zo blij doen neee iewlll ik vinger me echt noooit hoor
En dan tot de ontdekking komen dat aldo een kleine pik heeft en prom een vadsig vies wijf is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:05 schreef Taexon het volgende:
Aldo en prom waarom zoeken jullie elkaar nu niet gewoon op?
Ik heb uni en hockey vandaagquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:05 schreef Taexon het volgende:
Omdat dat eng is en het toch niet gebeurdquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:05 schreef Taexon het volgende:
Ik weet al hoe prom eruitzietquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan tot de ontdekking komen dat aldo een kleine pik heeft en prom een vadsig vies wijf is.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Omdat dat eng is en het toch niet gebeurd
Ze is wel dik inderdaad.. maar misschien vind Aldo dat niet erg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan tot de ontdekking komen dat aldo een kleine pik heeft en prom een vadsig vies wijf is.
Met zo'n houding niet nee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Omdat dat eng is en het toch niet gebeurd
Beetje vet is niet ergquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze is wel dik inderdaad.. maar misschien vind Aldo dat niet erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |