Oh <3quote:
Lief hè?quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Hmm, ik ben benieuwd wat de mijnes met zo'n puzzel zou doen. Keertje kopen!
Hahaquote:Op maandag 19 november 2012 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft er twee van die, die wil ik ook nog voor hem, die puzzels vind ie echt leuk, vandaar ook dat ik dacht dat de jug-a-tug wel een succes zou zijn
Ieuwquote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Echt, zaterdagnacht geloof ik, zag ik Sjon ineens iets opsnaaien en bijna in zn geheel doorslikken, ik ging weer even terug naar die tampon dus ik greep ik en trek dat uit zijn keel, stond ik daar met zo een half vergaan muizenlijk in mn jatten![]()
Sjon staat er als een maniac op te meppenquote:Op maandag 19 november 2012 15:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha
Het is zo leuk om te zien hoe Perce die dekseltjes omhoog doet met zijn neus. Ik maak wel een keer een filmpje
quote:Op maandag 19 november 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjon staat er als een maniac op te meppen![]()
Maar hij snapt inmiddels wel de moeilijke combi pinnen & schuifjes
Jakkesquote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Echt, zaterdagnacht geloof ik, zag ik Sjon ineens iets opsnaaien en bijna in zn geheel doorslikken, ik ging weer even terug naar die tampon dus ik greep ik en trek dat uit zijn keel, stond ik daar met zo een half vergaan muizenlijk in mn jatten![]()
Ik moet eens kijken wat er allemaal is, nog nooit zoiets gekocht. Maar ik wacht wel ff tot na de feestdagen.quote:
ywquote:Op maandag 19 november 2012 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Q ik heb Dexter binnen, dank je wel babe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond de eerste drie of vier afleveringen erg spannend maar het kakt wat in hequote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben overigens nog niet zo onder de indruk van seizoen 7.
Nu je het zegt. Masuka is aan het figureren. En die Quinn is inderdaad kut. Doe maar een of ander vuurgevecht met jammerlijke afloop.quote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Ja, en die Quinn die mag wel ff dood, die verveelt me, en ik mis Masuka
quote:Op maandag 19 november 2012 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik zie het voor me Oh.Ik zou echt gaan stompen als ze me die spoiler weggaven. Jemig, muts.
quote:Op maandag 19 november 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Duurt wel wat lang maar Sjon is gewoon nogal dom
Daar is ze weer!quote:Op maandag 19 november 2012 16:38 schreef Qwea het volgende:
NWS / Doorbraak zaak Marianne Vaatstra #5 zo goed als opgelost
quote:Op maandag 19 november 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh, toen ik naar Putten ging moest ik nog zo lachen 's morgens, stond ik bij de Kiosk voor een boterham en koffie, waren die meisjes ook over Dexter bezig. Eentje was aan het inhalen, die was bij seizoen 5 nu, en die ander was up to date maar die wist ff niet bij welke episode het huidige seizoen was. Dus ik zeg oh aflevering 7 gaat vandaag de lucht in.
Dat meisje meteen helemaal hyper, jaaaaa zo cool van dit en dat en zus en zo he.
Oa die hele belangrijke info over Deb jeweetwel.
Dat andere meisje echt vol afgrijzen NEEEEEEEEE dat MEEEEEEEN je niet?????
Dus ik echt, JESUS FUCK LOOP JE NOU TE SPOILEREN? ( echt dat zei ik letterlijk he).
En dat meisje echt helemaal van![]()
Ooooooooh kak sorry sorry.
Dat andere grietje moest haast janken
Oh wow, wat leuk om te zienquote:Op maandag 19 november 2012 17:13 schreef Nonneke het volgende:
Voor Pis een paar baby Cricket's
Zn naam danktie aan zn formaat toen ie geboren werd, kleiner dan een veldmuis met een waterhoofd en platvoetenTis altijd een scharmikeltje gebleven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toppertje, ja.quote:Op maandag 19 november 2012 16:38 schreef Qwea het volgende:
NWS / Doorbraak zaak Marianne Vaatstra #5 zo goed als opgelost
Die kop! <proest>, das ook wel echt Sjonnie Boy!quote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef oh-oh het volgende:
Strega, dank voor de kaart![]()
[ afbeelding ]
Die aap is goed verwend![]()
Sorry voor de paranoide blik, Oscar was los
Nee he, wat stom van mequote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Kees kreeg trouwens diezelfde kaart voor dr B-Day van jullie
quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:06 schreef Qwea het volgende:
Ik ga bijna keizer knuffen
Let me rephrase that : Mo gaat bijna met keizer op zijn spijkerbroek knuffelen!
Dat klinkt vrij dubieus...quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jij mag het met Sjon doen!
How's life today at your end of the world?
Nice and sunny down here!
Stel dat het niet dubieus zou klinken, de saaiheid!quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij dubieus...
Droog, koud, blauwe lucht
Goed punt!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stel dat het niet dubieus zou klinken, de saaiheid!
Oh dan weet ik idd genoegquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb me zelfs nooit aan de Burton remake met Helena gewaagd
Ja hooooooo, als jij gaat twijfelen, wat is de wereld nog waardquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoooooooo, mss mis ik wel echt heel erg iets hoor
Yeah, can you feel it baby?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:33 schreef Muis006 het volgende:
Marky Mark
It's such a good vibration, it's such a sweeeeeeeeeeeet sensation![]()
I can tooquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yeah, can you feel it baby? [ afbeelding ]
Hoe heet die ene film met dat liedje van Aerosmith, I don't wanna loose a thing?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Lord of the rings is het saaiste wat ik ooit heb moeten aanschouwen![]()
Maar er is wel leuke Sci Fi en zo hoor.
Ja!quote:
Hey verrek, die ook in de bios idd gezien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ooit knetterstoned Starship Troopers in de bios gezien, dat was echt meer dan epic
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey verrek, die ook in de bios idd gezien.
Dat zal wel geinig geweest zijn
Starship Troopers is de bombquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ooit knetterstoned Starship Troopers in de bios gezien, dat was echt meer dan epic
Was dat ook met van die gillende en krijsende dino's?quote:
Miniemquote:
Ik 9quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Starship troopers, toen was ik 17. OMG. Those were the days
Ja maar Zac Efronquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb eergister The Lucky One met Zac Efron gekeken, dat viel me reuze mee
Maar hij loopt veel met een hond, dus ik zat al snel in de film![]()
En van de makers van The Notebook
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:46 schreef Miniem het volgende:
Starship Troopers, is dat niet die film met die aliens waar ik van in mn broek scheet toen ik klein was?
Ik ken hem eigenlijk nergens van, ja van topics hier ofzoquote:
NU DUS WEL PIS, DAAR GA JE!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk nergens van, ja van topics hier ofzoNooit geen film of serie met hem gezien.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]JA DIE JA!
Oh echt he, en voor ons zat een collega met zijn vriendin, zo een lelijke stomme dikke zeug, en die draaide zich om en riep in ons gezicht WAT IS ER MET JULLIE AAN DE HAND DAN?
Hop, wij weer gieren, ze was echt net zo een monster![]()
![]()
Ga er een half uur op zitten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben te lui om mijn eten op te gaan warmen
Serieus, ik heb haar al die jaren altijd in mijn hoofd als zo een alienmonster gezienquote:
Noh, dan moet ik ook opstaanquote:
Daar gaat ze?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:49 schreef Muis006 het volgende:
Godver oh-oh nu heb ik dat nr van clouseau in mijn hoofd
Ja en de film was leukquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NU DUS WEL PIS, DAAR GA JE!!!!!!!!!!!
Ik ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:49 schreef Muis006 het volgende:
Godver oh-oh nu heb ik dat nr van clouseau in mijn hoofd
Noesquote:
Nee joh, die heeft een heel spannend leven, die heeft daar geen tijd voorquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Pas maar op, wedden dat ze meeleest?
*proest*quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft een heel spannend leven, die heeft daar geen tijd voor
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik ga es richting magnetron met mn stoofschotel uit de vriezer, adieu!
Weet ik nog niet, even kijken wat er allemaal op de plank ligtquote:
Die skip ik ook liever.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik kan vandaag met een tevreden gevoel terug kijken. Dat komt niet zo vaak voor![]()
![]()
Hopelijk een goed teken. Over teken gesproken, ben de laatste 2 dagen op dreef met tekenen en kleuren. Technisch stelt het niet veel voor, maar ik kan er wel mijn ei in kwijt. Ik zal kijken of ik morgen wat op facebook kan neer zetten:
Hier een klein voorproefjeErg mooi Bos, ook de symboliek er achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik kan vandaag met een tevreden gevoel terug kijken. Dat komt niet zo vaak voor![]()
![]()
Hopelijk een goed teken. Over teken gesproken, ben de laatste 2 dagen op dreef met tekenen en kleuren. Technisch stelt het niet veel voor, maar ik kan er wel mijn ei in kwijt. Ik zal kijken of ik morgen wat op facebook kan neer zetten:
Hier een klein voorproefjeEn die vogels, dat zegt ook veel denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Wat een mooie tekening, Bos.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Hier een klein voorproefje
l
Ik wilde iets herfstigs makenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Waarom die neuk wil je die drogen?
Vies ondergepist spul vol ongedierte
Getverderriequote:Op woensdag 21 november 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde iets herfstigs makenvoor op tafel
Herfsttafelquote:Op woensdag 21 november 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:45 schreef Muis006 het volgende:
HALLO roomsoesjes en ander puberaal gespuis!
*proest*quote:Op woensdag 21 november 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk nu aan die schilderijen met lopende banen kleurquote:
Proestquote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Laat Mike ff flink tegen de ramen opspuiten, hejje kerstsneeuw!
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Laat Mike ff flink tegen de ramen opspuiten, hejje kerstsneeuw!
Makkelijk en lekker biologisch!quote:
Godverdomme zegquote:
Oh kakquote:Op woensdag 21 november 2012 10:21 schreef Qwea het volgende:
Boe is niet lekker denk. Brokjes at ie niet pas na het voeren, banaan wil ie niet en de afgelopen 2 weken heeft ie een keer of 4 gekotst.
Kees is depressief of zo denk ikquote:Op woensdag 21 november 2012 10:21 schreef Qwea het volgende:
Boe is niet lekker denk. Brokjes at ie niet pas na het voeren, banaan wil ie niet en de afgelopen 2 weken heeft ie een keer of 4 gekotst.
Zou het een winterdipje zijn?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees is depressief of zo denk ik![]()
Ze wil niet meer mee werken, ze wil niet naar boven op kantoor, ik sleur haar aan haar riem mee anders verstopt ze zich, ze pist 's morgens niet eens buiten, ze ligt alleen maar vies naar me te kijken en ze doet wel vrolijk tegen andere mensen.
Als ze zo doorgaat mag ze snel terug naar dr vorige baasjes want ik ben echt klaar dr mee, ondankbaar wicht
Straks maar ff te DA voor de zekerheidquote:
Wat een bedroven banaan? No thnxquote:Op woensdag 21 november 2012 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo een kwam ik net tegen in de keuken hier Q, zal ik hem opsturen?
LIEF DOEN TEGEN KEES.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees is depressief of zo denk ik![]()
Ze wil niet meer mee werken, ze wil niet naar boven op kantoor, ik sleur haar aan haar riem mee anders verstopt ze zich, ze pist 's morgens niet eens buiten, ze ligt alleen maar vies naar me te kijken en ze doet wel vrolijk tegen andere mensen.
Als ze zo doorgaat mag ze snel terug naar dr vorige baasjes want ik ben echt klaar dr mee, ondankbaar wicht
quote:
Kees moet niet zeiken, ze ligt sowieso altijd alleen maar onder een deken te stinkenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:28 schreef Pagan het volgende:
Ach, ook Kees wil haar 15 minutes of fame...
Fucking koud hier. De CV pomp gaf gisteravond de geest.
Oeh vreselijk. Beetje eskimo ingepakt?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:28 schreef Pagan het volgende:
Fucking koud hier. De CV pomp gaf gisteravond de geest.
Het is minder koud, ik zit hier in polo t-shirt en heb het totaal niet koudquote:Op woensdag 21 november 2012 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb bij mij echt een keer 's avonds en een keer een weekend de verwarming aangehad en nu weer niet meer, of ik wen aan de kou of het is minder koud alweer, echt geen idee
Valt mee, de PC en versterker beunen bij als bijverwarming.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oeh vreselijk. Beetje eskimo ingepakt?
Boeboeeeeequote:
Boeberdquote:
Ja, dan moet je met een baggertip komen toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, met de tip van de dag. OOK nog eens op woensdag
Heb je Kees eigenlijk net zo als Sjon gekregen? Of was dat wel meer een keuze om haar op te vangen?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik vind het niet zo moeilijk eigenlijk, ze gaat niet zomaar weg, ze gaat terug naar haar oude baasjes.
Zou wel gek zijn als ze Karel nu ineens gaat missen, hij is al langer dan een jaar dood, dan is ze dommer dan ik dacht![]()
Het is een heel erg leuk hondje maar het is echt geen hondje waar je een bijzondere band mee krijgt. Je weet ook van haar dat ze overal meteen in 1 dag helemaal thuis is.
Kees bleef op een doodnormale zondagmiddag toen ze kwam wandelen met dr baasjes en zussen spontaan plakken eigenlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je Kees eigenlijk net zo als Sjon gekregen? Of was dat wel meer een keuze om haar op te vangen?
Zo mooooi!quote:Op woensdag 21 november 2012 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ik vanavond Intouchables ga kieken, ben benieuwd
Ja, dat zijn ook de enige reacties die ik hoor, dat belooft watquote:
Oh dit had ik niet goed gelezen net.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Vond ik niet leuk naar haar oude baasjes toe, ik maak me geen enkele illusie dat het met mij anders zal gaan![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk de lijst nog steeds door. Kijken of er toch nog wat nieuwe meuk bij zit.
Die lijst.!!! Ik wil 20x Anita Meyer, kan dat niet.
Was het maar waar. Heb alles geprobeerd. Nu neem ik genoegen met Twarres erbij, bijvoorbeeld.quote:
En de clip van When the going gets toughquote:
Wow, gecondoleerdquote:Op woensdag 21 november 2012 17:47 schreef Strega het volgende:
Verdomme, krijg net een telefoontje van mijn broer dat een nichtje van 48 is overleden aan een hersenbloeding.
En dan haar ouders. Haar vader is mijn vaders jongste broer, 78 nu en dan dit.quote:
48quote:Op woensdag 21 november 2012 17:47 schreef Strega het volgende:
Verdomme, krijg net een telefoontje van mijn broer dat een nichtje van 48 is overleden aan een hersenbloeding.
Nee, niet meer. Vroeger wel.quote:
Saampjes delenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh jee, Oscar blijkt net als Chico een echt chipsmonster te zijn!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
6 weken?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Zo grappig, ik zit op FB te kletsen met een vriendin die ik sinds de brugklas ken en waar ik de hele middelbare school bevriend mee ben geweest, we zijn elkaar de laatste 10 jaar of zo uit het oog verloren, ik ben wel nog es getuige geweest op haar bruiloft ( ze waren zes weken getrouwd of zo voor ze uit elkaar gingen
![]()
).
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
6 weken?![]()
Leuk, zijn jullie ook toffe herinneringen aan het ophalen?
En wat zei de da verders?quote:
Kennelhoest. Moet binnen 3 dagen beter gaan, braken moet minder worden, anders bellen.quote:
Wat kak, Q!quote:Op donderdag 22 november 2012 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kennelhoest. Moet binnen 3 dagen beter gaan, braken moet minder worden, anders bellen.
Done. 5 dagen na de laatste symptomen.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Jeez, kennelhoest?
Wil je es vragen hoe lang dat besmettelijk is please?
![]()
Kennelhoest is kut voor oude hondjes
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Done. 5 dagen na de laatste symptomen.
Geen zorgen dus.
Hij eet iig wel weer
Wat goed Bos!quote:Op donderdag 22 november 2012 08:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag ZKH Máxima definitief verlaten![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:29 schreef Pagan het volgende:
* Pagan las eerst dat jij en Zijne Koninklijke Hoogheid Maxima uit elkaar gingen.Eerst maar eens koffie maken.
![]()
Nee hoor. Daily Bread - The River.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat goed Bos!![]()
* Pagan las eerst dat jij en Zijne Koninklijke Hoogheid Maxima uit elkaar gingen.Eerst maar eens koffie maken.
![]()
Heeft Vaduzhka weer een verzoekje ingediend?quote:
Niet eens!quote:Op donderdag 22 november 2012 12:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft Vaduzhka weer een verzoekje ingediend?
Lekker stelquote:Op woensdag 21 november 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hopelijk is het snel overquote:Op donderdag 22 november 2012 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kennelhoest. Moet binnen 3 dagen beter gaan, braken moet minder worden, anders bellen.
Fijn dat het beter gaat Bosquote:Op donderdag 22 november 2012 08:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag ZKH Máxima definitief verlaten![]()
Het zijn echte lekkerbekjesquote:Op donderdag 22 november 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het wordt echt genant.
Na hun frikandelletje kregen ze van deze mevrouw nog haar restant frietjes en kroket en vervolgens een paar deuren verder bij de Indonesische traiteur ook nog kip van hun grote vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan die foto erbij...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Oh nee he, zoals Sjon daar ook staat!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het wordt echt genant.
Na hun frikandelletje kregen ze van deze mevrouw nog haar restant frietjes en kroket en vervolgens een paar deuren verder bij de Indonesische traiteur ook nog kip van hun grote vriend
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik moet er bijna van huilen, echt:Oh nee, alweer tranen hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan die foto erbij...
[ afbeelding ]De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Nou ja het is wel prachtig toch?quote:
Ja, absoluut. Tranen zijn ook niet altijd verkeerd.quote:
Goed Bos! Proost!quote:
Wat mooi, geweldigquote:Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef oh-oh het volgende:
En dan die foto erbij...
[ afbeelding ]
Oh, weinig kleine frutsels. Meer in huis aankleding/gezelliger maken. Gordijnen maken, prikbordjes bijwerken, foto's in passe-partouts mikken.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Pisc! Wat zijn je laatste frutselbezigheden eigenlijk?
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ezel past ook niet zo in je fietstassen.
Wedden dat ik erin pas?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok! Lekker doen waar je behoefte en zin aan hebt.
Die ezel past ook niet zo in je fietstassen.
Dat wel, maar als ik nog in het ziekenhuis had gelegen was ik gewoon gegaan. vanaf vrijdagmiddag tot zondagavond was er verlof/vrije invullingquote:
Aha!quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar als ik nog in het ziekenhuis had gelegen was ik gewoon gegaan. vanaf vrijdagmiddag tot zondagavond was er verlof/vrije invulling
PSV heb ik dus gisteren ook mee kunnen pikken, maar dat had ik best kunnen missenquote:
Ik heb het ook laten schieten. Voorgevoel enzo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV heb ik dus gisteren ook mee kunnen pikken, maar dat had ik best kunnen missen![]()
![]()
Yw! En fijn dat de post het naar jou eigenlijk altijd in 1 dag doetquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Pis dank je voor je gruwelijk leuke kaart
Ja wij hebben een fijne lijn!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yw! En fijn dat de post het naar jou eigenlijk altijd in 1 dag doet
Gelukkig , nu weer lekker onder de dekenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Overigens, Kees is klaar met dr winterdip, zelfs daar is ze te lui voor geloof ik, ze is weer vrolijk
Veel plezierquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:25 schreef Barbaaf het volgende:
In de trein naar Eindhoven: Motorhead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |