Het zijn echte lekkerbekjesquote:Op donderdag 22 november 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het wordt echt genant.
Na hun frikandelletje kregen ze van deze mevrouw nog haar restant frietjes en kroket en vervolgens een paar deuren verder bij de Indonesische traiteur ook nog kip van hun grote vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan die foto erbij...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Oh nee he, zoals Sjon daar ook staat!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het wordt echt genant.
Na hun frikandelletje kregen ze van deze mevrouw nog haar restant frietjes en kroket en vervolgens een paar deuren verder bij de Indonesische traiteur ook nog kip van hun grote vriend
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik moet er bijna van huilen, echt:Oh nee, alweer tranen hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan die foto erbij...
[ afbeelding ]De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Nou ja het is wel prachtig toch?quote:
Ja, absoluut. Tranen zijn ook niet altijd verkeerd.quote:
Goed Bos! Proost!quote:
Wat mooi, geweldigquote:Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef oh-oh het volgende:
En dan die foto erbij...
[ afbeelding ]
Oh, weinig kleine frutsels. Meer in huis aankleding/gezelliger maken. Gordijnen maken, prikbordjes bijwerken, foto's in passe-partouts mikken.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Pisc! Wat zijn je laatste frutselbezigheden eigenlijk?
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ezel past ook niet zo in je fietstassen.
Wedden dat ik erin pas?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok! Lekker doen waar je behoefte en zin aan hebt.
Die ezel past ook niet zo in je fietstassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |