Oh <3quote:
Lief hè?quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Hmm, ik ben benieuwd wat de mijnes met zo'n puzzel zou doen. Keertje kopen!
Hahaquote:Op maandag 19 november 2012 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft er twee van die, die wil ik ook nog voor hem, die puzzels vind ie echt leuk, vandaar ook dat ik dacht dat de jug-a-tug wel een succes zou zijn
Ieuwquote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Echt, zaterdagnacht geloof ik, zag ik Sjon ineens iets opsnaaien en bijna in zn geheel doorslikken, ik ging weer even terug naar die tampon dus ik greep ik en trek dat uit zijn keel, stond ik daar met zo een half vergaan muizenlijk in mn jatten![]()
Sjon staat er als een maniac op te meppenquote:Op maandag 19 november 2012 15:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha
Het is zo leuk om te zien hoe Perce die dekseltjes omhoog doet met zijn neus. Ik maak wel een keer een filmpje
quote:Op maandag 19 november 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjon staat er als een maniac op te meppen![]()
Maar hij snapt inmiddels wel de moeilijke combi pinnen & schuifjes
Jakkesquote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Echt, zaterdagnacht geloof ik, zag ik Sjon ineens iets opsnaaien en bijna in zn geheel doorslikken, ik ging weer even terug naar die tampon dus ik greep ik en trek dat uit zijn keel, stond ik daar met zo een half vergaan muizenlijk in mn jatten![]()
Ik moet eens kijken wat er allemaal is, nog nooit zoiets gekocht. Maar ik wacht wel ff tot na de feestdagen.quote:
ywquote:Op maandag 19 november 2012 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Q ik heb Dexter binnen, dank je wel babe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond de eerste drie of vier afleveringen erg spannend maar het kakt wat in hequote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben overigens nog niet zo onder de indruk van seizoen 7.
Nu je het zegt. Masuka is aan het figureren. En die Quinn is inderdaad kut. Doe maar een of ander vuurgevecht met jammerlijke afloop.quote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Ja, en die Quinn die mag wel ff dood, die verveelt me, en ik mis Masuka
quote:Op maandag 19 november 2012 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik zie het voor me Oh.Ik zou echt gaan stompen als ze me die spoiler weggaven. Jemig, muts.
quote:Op maandag 19 november 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Duurt wel wat lang maar Sjon is gewoon nogal dom
Daar is ze weer!quote:Op maandag 19 november 2012 16:38 schreef Qwea het volgende:
NWS / Doorbraak zaak Marianne Vaatstra #5 zo goed als opgelost
quote:Op maandag 19 november 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh, toen ik naar Putten ging moest ik nog zo lachen 's morgens, stond ik bij de Kiosk voor een boterham en koffie, waren die meisjes ook over Dexter bezig. Eentje was aan het inhalen, die was bij seizoen 5 nu, en die ander was up to date maar die wist ff niet bij welke episode het huidige seizoen was. Dus ik zeg oh aflevering 7 gaat vandaag de lucht in.
Dat meisje meteen helemaal hyper, jaaaaa zo cool van dit en dat en zus en zo he.
Oa die hele belangrijke info over Deb jeweetwel.
Dat andere meisje echt vol afgrijzen NEEEEEEEEE dat MEEEEEEEN je niet?????
Dus ik echt, JESUS FUCK LOOP JE NOU TE SPOILEREN? ( echt dat zei ik letterlijk he).
En dat meisje echt helemaal van![]()
Ooooooooh kak sorry sorry.
Dat andere grietje moest haast janken
Oh wow, wat leuk om te zienquote:Op maandag 19 november 2012 17:13 schreef Nonneke het volgende:
Voor Pis een paar baby Cricket's
Zn naam danktie aan zn formaat toen ie geboren werd, kleiner dan een veldmuis met een waterhoofd en platvoetenTis altijd een scharmikeltje gebleven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toppertje, ja.quote:Op maandag 19 november 2012 16:38 schreef Qwea het volgende:
NWS / Doorbraak zaak Marianne Vaatstra #5 zo goed als opgelost
Die kop! <proest>, das ook wel echt Sjonnie Boy!quote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef oh-oh het volgende:
Strega, dank voor de kaart![]()
[ afbeelding ]
Die aap is goed verwend![]()
Sorry voor de paranoide blik, Oscar was los
Nee he, wat stom van mequote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Kees kreeg trouwens diezelfde kaart voor dr B-Day van jullie
quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:06 schreef Qwea het volgende:
Ik ga bijna keizer knuffen
Let me rephrase that : Mo gaat bijna met keizer op zijn spijkerbroek knuffelen!
Dat klinkt vrij dubieus...quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jij mag het met Sjon doen!
How's life today at your end of the world?
Nice and sunny down here!
Stel dat het niet dubieus zou klinken, de saaiheid!quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij dubieus...
Droog, koud, blauwe lucht
Goed punt!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stel dat het niet dubieus zou klinken, de saaiheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |