Dat wel, maar als ik nog in het ziekenhuis had gelegen was ik gewoon gegaan. vanaf vrijdagmiddag tot zondagavond was er verlof/vrije invullingquote:
Aha!quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar als ik nog in het ziekenhuis had gelegen was ik gewoon gegaan. vanaf vrijdagmiddag tot zondagavond was er verlof/vrije invulling
PSV heb ik dus gisteren ook mee kunnen pikken, maar dat had ik best kunnen missenquote:
Ik heb het ook laten schieten. Voorgevoel enzo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV heb ik dus gisteren ook mee kunnen pikken, maar dat had ik best kunnen missen![]()
![]()
Yw! En fijn dat de post het naar jou eigenlijk altijd in 1 dag doetquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Pis dank je voor je gruwelijk leuke kaart
Ja wij hebben een fijne lijn!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yw! En fijn dat de post het naar jou eigenlijk altijd in 1 dag doet
Gelukkig , nu weer lekker onder de dekenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Overigens, Kees is klaar met dr winterdip, zelfs daar is ze te lui voor geloof ik, ze is weer vrolijk
Veel plezierquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:25 schreef Barbaaf het volgende:
In de trein naar Eindhoven: Motorhead
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |