quote:Op maandag 19 november 2012 15:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ah, ik ben irritant omdat ik zeg dat DNA bewijs wel genoeg is.
Tja sorry hoor, dat dat blijkbaar velen hier de kriebels geeft.
We wachten het af.
Dit probeer ik sinds circa 8u vanochtend duidelijk te maken.quote:Op maandag 19 november 2012 16:13 schreef 314 het volgende:
[..]
ja, het DNA bewijst dat hij contact heeft gehad met het slachtoffer, echter niet dat ie ook de moord gepleegd heeft. wellicht hebben ze in het tunneltje vrijwillige sex gehad en is ze 300 meter verder door iemand anders gewurgd.. en dáárom bewijst de DNA match niet automatisch dat de verdachte de daadwerkelijke dader is
Het kan. Dat soort dingen gebeuren. En dan zou ik me ook niet meldenquote:Op maandag 19 november 2012 16:10 schreef Re het volgende:
[..]
of hij heeft alleen zijn fantasie gebotviert op het dode lichaam van Marianne toen ze net vermoord was door die vunzige asielzoeker in die caravan
dan doe je iets niet goed duidelijker dan bovenstaand voorbeeld kan ik het helaas ook niet makenquote:Op maandag 19 november 2012 16:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dit probeer ik sinds circa 8u vanochtend duidelijk te maken.
Wel meer mensen hoor, ook op twitter.quote:Op maandag 19 november 2012 16:17 schreef 314 het volgende:
[..]
dan doe je iets niet goed,duidelijker dan bovenstaand voorbeeld kan ik het helaas ook niet maken
tenzij peer pressure natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2012 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het kan. Dat soort dingen gebeuren. En dan zou ik me ook niet melden
Sperma in meerdere lichaamsopeningen.quote:Op maandag 19 november 2012 16:03 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik las zelfs dat ze 2x verkracht is. Vraag me ook af hoe ze dat zien (hoeveelheid sperma?)
No shit, Sherlock.quote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef Qwea het volgende:
Ik ben erg benieuwd of die gast nou gaat bekennen. Dna betekend helaas nog geen echt bewijs. Volgens omroep fryslan.
Inmiddels heeft de Groot Moefti van KLOL ook gesproken.quote:Op maandag 19 november 2012 15:42 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Deze is ook leuk
[..]
[..]
http://www.klokkenluidero(...)vast-inzake-vaatstra
Gaat het dan om de totale hoeveelheid sperma?quote:Op maandag 19 november 2012 16:19 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Sperma in meerdere lichaamsopeningen.
en ze moet nog in leven zijn denk ik, anders is het weer geen verkrachtingquote:Op maandag 19 november 2012 16:19 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Sperma in meerdere lichaamsopeningen.
Ja sorry hoor, ik lees net bijquote:
=Maar we moesten ontopic van RE zie ikquote:Op maandag 19 november 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En Robijn doet er nu al 8 uur over om dit te snappen
Hij is verdacht.quote:Op maandag 19 november 2012 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
. Maar we moesten ontopic van RE zie ik
13 jaar, dat vreet toch aan je al die tijd?
die zoon was toch veel te jong dus lijkt me niet dat die hoefde?quote:Op maandag 19 november 2012 16:23 schreef Alleskids het volgende:
de zoon is ook DNA afgenomen, waarschijnlijk tegelijkertijd met zijn vader (een familie uitje waardoor de vader niet onder de test uit kon. Ben ik wel benieuwd welk van de 2 dna's het eerst is gecontroleerd. Zijn ze eerst op de 100% van de vader gestuit, of is die van de zoon eerder gedaan, hadden ze een gigantische EUREKA!! moment toen er 80-90% dna uit kwam. en toen gekeken of er meer familie leden in de groep gegadigden zitten?
Als je een lijk neukt is dat toch ook verkrachting?quote:Op maandag 19 november 2012 16:21 schreef Re het volgende:
[..]
en ze moet nog in leven zijn denk ik, anders is het weer geen verkrachting
http://www.omropfryslan.nl/nijs/fertochte-earder-undersochtquote:Fertochte earder ûndersocht
De fertochte dy't oanhâlden is yn de saak-Vaatstra is in pear jier ferlyn troch in psychiater ûndersocht. Hy moast foarkomme, omdat er yn in auto fan in oar oan it joyriden wie yn de buert fan Aldwâld. Neffens de psychiater wie sprake fan in dissosiative stoarnis. Dat betsjut hannelings útfiere sûnder besef te hawwen of sicht op de gefolgen te hawwen.
De rjochter joech de Aldwâldster yn 2009 in boete fan 750 euro. Sels sei de fertochte doe dat er net wit wêrom't er de auto stellen hat. "Dit past niet bij mij", sei er tsjin de rjochter.
Tactvolquote:Op maandag 19 november 2012 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je een lijk neukt is dat toch ook verkrachting?
Maar stel nou dat die vader niet wilde gaan, en die zoon zei "als jij niet gaat, dan ga ik wel"...quote:Op maandag 19 november 2012 16:25 schreef Re het volgende:
[..]
die zoon was toch veel te jong dus lijkt me niet dat die hoefde?
Speculatie: de zoon had een vermoeden en wilde daarom de test doen?quote:Op maandag 19 november 2012 16:25 schreef Re het volgende:
[..]
Dit is toch geen Nederlands??quote:Op maandag 19 november 2012 16:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
http://www.omropfryslan.nl/nijs/fertochte-earder-undersocht
Een veertiger die gaat joyriden? Er zat dus al een steekje los bij hem.
was toch op basis van persoonlijke oproep?quote:Op maandag 19 november 2012 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar stel nou dat die vader niet wilde gaan, en die zoon zei "als jij niet gaat, dan ga ik wel"...
Dan gok ik dat die vader genoeg van z'n eigen kind houdt om z'n kind niet door onnodig onderzoek te laten gaan na een match.
Het is gewoon ABFquote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Dit is toch geen Nederlands??niet te lezen.
Het schijnt niet eens strafbaar te zijn http://www.goeievraag.nl/(...)ilie-strafbaar.52580quote:Op maandag 19 november 2012 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
tof taaltjequote:Op maandag 19 november 2012 16:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Niceeeeequote:Op maandag 19 november 2012 16:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het schijnt niet eens strafbaar te zijn http://www.goeievraag.nl/(...)ilie-strafbaar.52580
Ja, hij is idd verdacht. Maar goed, ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat hij het gedaan heeft.quote:
ja sorry, zijn vader.quote:Op maandag 19 november 2012 16:25 schreef Re het volgende:
[..]
Lekker is dat.quote:Op maandag 19 november 2012 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hij is idd verdacht. Maar goed, ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat hij het gedaan heeft.
Dan zou 13 jaar aan mij vreten. Als een mofo.
iedereen die aan het profiel voldeed kreeg een uitnodiging naar mijn wetenquote:Op maandag 19 november 2012 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen wist toch dat het onderzoek zou plaatsvinden?
Dikke kans dat hij het nu dus op dit psychiatrisch rapport gaat gooien, waarin is vastgesteld dat hij een dissociatieve stoornis heeft, en zich dus van geen kwaad bewust is geweest?quote:Op maandag 19 november 2012 16:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
nee, het is wel lijkschenning maar van verkrachting is geen sprake meer bij een stoffelijk overschotquote:Op maandag 19 november 2012 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dikke kans dat hij het nu dus op dit psychiatrisch rapport gaat gooien, waarin is vastgesteld dat hij een dissociatieve stoornis heeft, en zich dus van geen kwaad bewust is geweest?
Dat is gewoon algemeen beschaafd Fryskquote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Dit is toch geen Nederlands??niet te lezen.
Gelukkig zet Omrop Fryslân ook de Nederlandse vertaling op de website:quote:Op maandag 19 november 2012 16:29 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel, maar snap geen jota van de tekst.
quote:De verdachte die aangehouden is in de zaak-Vaatstra, is een aantal jaren geleden door een psychiater onderzocht. Hij moest voorkomen, omdat hij in de buurt van Oudwoude in iemand anders zijn auto aan het joyriden was. Volgens de psychiater was er sprake van een dissociatieve stoornis. Dat houdt in dat een persoon handelingen uitvoert, zonder besef of inzicht in de gevolgen daarvan te hebben.
De rechter gaf de Oudwoudster in 2009 een boete van 750 euro. Zelf zei de verdachte dat hij niet wist waarom hij de auto gestolen had. "Dit past niet bij mij", zei hij tegen de rechter.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is gewoon algemeen beschaafd Frysk
Kun je ook in je eigen auto joyriden?quote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef freako het volgende:
[..]
Gelukkig zet Omrop Fryslân ook de Nederlandse vertaling op de website:
[..]
Waarom vind je dat onzin? Het is exact de diagnose die door een psychiater is gesteld, volgens het bericht.quote:
Ja, boeiend of jij het lekker vind of nietquote:
vooruitziende blik, gewoon doen alsof je MPS hebt, dan heb je alvast een alibiquote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef freako het volgende:
[..]
[..]
Ai ai ai. Ik zie een advocaat die hiervan gaat smullen.quote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef freako het volgende:
Volgens de psychiater was er sprake van een dissociatieve stoornis. Dat houdt in dat een persoon handelingen uitvoert, zonder besef of inzicht in de gevolgen daarvan te hebben
Nope.quote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je ook in je eigen auto joyriden?
En hij was nog nooit met de politie in aanraking geweest zeiden ze vanmorgenquote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef freako het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |