quote:Op maandag 19 november 2012 16:29 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel, maar snap geen jota van de tekst.
quote:Verdachte eerder onderzocht
De verdacht die is aangehouden in de zaak-Vaatstra is een paar jaar geleden door een psychiater onderzocht. Hij moest voorkomen, omdat hij in een auto van een ander aan het joyrijden was in de buurt van Oudwoude. Volgens de psychiater was er sprake van een dissociatieve stoornis. Dat betekent handelingen uitvoeren zonder besef of zicht te hebben op de gevolgen daarvan.
De rechter gaf de Oudwouder in 2009 een boete van 750 euro. Zelf zei de verdachte toen dat hij niet wist waarom hij de auto gestolen had. "Dit past niet bij mij", zei hij tegen de rechter.
hij niet maar zijn dissociatieve counterpart wel natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En hij was nog nooit met de politie in aanraking geweest zeiden ze vanmorgen
Kan net zo goed PTSS zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef Re het volgende:
[..]
vooruitziende blik, gewoon doen alsof je MPS hebt, dan heb je alvast een alibi
Maar misschien 1 van zijn andere persoonlijkheden dus welquote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Pfff heb ik het voor niks vertaaldquote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef freako het volgende:
[..]
Gelukkig zet Omrop Fryslân ook de Nederlandse vertaling op de website:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef freako het volgende:
[..]
Gelukkig zet Omrop Fryslân ook de Nederlandse vertaling op de website:
[..]
Mijn ouders hebben me (helaas) in het Fries opgevoed, maar ik kan het nog steeds nauwelijks lezen.. Schrijven gaat al helemaal nietquote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Dit is toch geen Nederlands??niet te lezen.
Lees je anders eerst in.quote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef Tayu het volgende:
[..]
Waarom vind je dat onzin? Het is exact de diagnose die door een psychiater is gesteld, volgens het bericht.
Jij ook alquote:Op maandag 19 november 2012 16:35 schreef Re het volgende:
[..]
hij niet maar zijn dissociatieve counterpart wel natuurlijk
Dat neemt niet weg dat een niet-uitgenodigd familielid van een weigerende genodigde wel vrijwillig kan gaan.quote:Op maandag 19 november 2012 16:31 schreef Re het volgende:
[..]
iedereen die aan het profiel voldeed kreeg een uitnodiging naar mijn weten
Je weet niet eens wat het inhoud, dus...quote:Op maandag 19 november 2012 16:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Of misschien moet je dat zelf maar even gaan doen?
Ja hoor, je hebt gelijkquote:Op maandag 19 november 2012 16:37 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat het inhoud, dus...
hij heeft nadien wel een gezin gemaakt en onderhouden dus zoiets zal dan wel aan het licht komen dat er iets mis is met hem, en niet gezegd dat er niets mis is met hem, wat verder niets te maken heeft met de schuldvraagquote:
Dat lijkt me wel het voor de hand liggende verweer gaan worden.quote:Op maandag 19 november 2012 16:37 schreef Alleskids het volgende:
dan zal hij dit ook wel aanvoeren voor de sex/verkrachting van haar
Je weet niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 19 november 2012 16:38 schreef Re het volgende:
[..]
hij heeft nadien wel een gezin gemaakt en onderhouden dus zoiets zal dan wel aan het licht komen dat er iets mis is met hem, en niet gezegd dat er niets mis is met hem, wat verder niets te maken heeft met de schuldvraag
Ja, zo blijkt maar weer dat de zaken die vanmorgen bekend waren wellicht niet compleet waren, wat vooral vervelend is voor iedereen die vanmorgen al alles onderzocht heeft en verder niets meer hoeft te weten van aanvullend onderzoek.quote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wat een feest moet het zijn dat jij als enige alles wél weetquote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt.
jawel hoorquote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt.
Nee.quote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef Re het volgende:
[..]
jawel hoor... ik weet prima waar ik het over heb
de beoordeling door de psychaiter was in 2009. wellicht had hij die stoornis stiekum al 10 jaar.quote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ai ai ai. Ik zie een advocaat die hiervan gaat smullen.
Volgens mij is een van de eisen voor een diagnose PTSS dat je leven in gevaar moet zijn geweest, met de dood bedreigd dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |