Stel, hij gaat er van uit dat de dader gevonden zou worden en om na 2, 2 of 20 dagen na de moord naar de politie te gaan, hè ik heb sex met haar gehad, dat brengt een risico mee indien hij het niet gedaan heeft. En hoe langer hij wacht, hoe moeilijker de stap is.quote:Op maandag 19 november 2012 11:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan was hij een belangrijke getuige in de laatste uren van haar leven en heeft dertien jaar gezwegen. Nee, daar geloof ik niet in.
Of wat dacht je van ene Karst Tates die notabene dood was. Maar een naamgenoot werd alsnog bedreigd en stond ook nog eens met foto en al in een grote krant (ik dacht het AD).quote:Op maandag 19 november 2012 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net als ene Tristan van der Vlies.
Ik heb zoeven al, na opzoeken, gemeld dat er MINDER DAN EEN MILJARD DNA matches zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 11:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hmm.... je begrijpt het echt niet he? Dat er een match is met gevonden DNA-materiaal, dat ontkent niemand. Maar dat zegt dus niet automatisch dat men de dader heeft, alleen het is een erg goed aanknopingspunt. Snap je dat nu echt niet?
Hij zou in dat geval kunnen zwijgen omdat hij bv tegen zijn vrouw had gezegd dat hij bij een vriend elders zat of zo, of voor het werk in het buitenland, ik noem maar wat. Dat zou hij dan niet toe kunnen geven omdat daarmee zijn bedrog uitkomt.quote:Op maandag 19 november 2012 11:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan was hij een belangrijke getuige in de laatste uren van haar leven en heeft dertien jaar gezwegen. Nee, daar geloof ik niet in.
typerend voor je dat je wel op een "quote:Op maandag 19 november 2012 11:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja meisje.
Je kan nu wel zoveel komen metmaar dat maakt niets uit in deze.
minder dan een miljard DNA matches? dan hebben we veel moordenaars op de wereld volgens jouquote:Op maandag 19 november 2012 12:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik heb zoeven al, na opzoeken, gemeld dat er MINDER DAN EEN MILJARD DNA matches zijn.
Dus waar heb je het over?
Zucht. DAT WORDT OOK NIET ONTKENDquote:Op maandag 19 november 2012 12:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik heb zoeven al, na opzoeken, gemeld dat er MINDER DAN EEN MILJARD DNA matches zijn.
Dus waar heb je het over?
Nee. Ik heb uren geleden al opgezocht wat de feiten zijn, en dat negeer je totaal.quote:Op maandag 19 november 2012 12:01 schreef Doodloper het volgende:
[..]
typerend voor je dat je wel op een "" reageert, maar op normale reacties op je posts weiger je te reageren.
Toch lijkt het me allemaal sterk.quote:Op maandag 19 november 2012 12:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij zou in dat geval kunnen zwijgen omdat hij bv tegen zijn vrouw had gezegd dat hij bij een vriend elders zat of zo, of voor het werk in het buitenland, ik noem maar wat. Dat zou hij dan niet toe kunnen geven omdat daarmee zijn bedrog uitkomt.
Ik geloof daar in dit geval ook niet zo in hoor, maar dit soort dingen gebeuren en ik gaf het alleen als voorbeeld aan onze slimmer Robijn omdat die niet schijnt te snappen dat gevonden DNA-materiaal niet gelijk 'SCHULDIG' betekent.
Zeer netjesquote:Op maandag 19 november 2012 11:59 schreef Doodloper het volgende:
Anker & Anker zijn gevraagd om bijstand te verlenen aan verdachte, maar hebben dat niet gedaan.
[..]
Kan ook niet: belangenverstrengelingenquote:
Het 3D-team had aan de sporen gezien dat het een persoon betrof.quote:Op maandag 19 november 2012 11:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan. Ben benieuwd wat hij er zelf over te zeggen heeft.
Volgens het OM en de politie wel.quote:Op maandag 19 november 2012 12:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zucht. DAT WORDT OOK NIET ONTKEND![]()
![]()
Maar dat er materiaal op iemand gevonden is, BETEKENT DUS NIET DAT HIJ OOK HAAR HEEFT VERMOORD!!!!![]()
![]()
Snap je het nu?
Handig zeg, dat jij zomaar kan opzoeken wat de feiten zijn. Waarom nog onderzoek doen denk ik dan?quote:Op maandag 19 november 2012 12:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb uren geleden al opgezocht wat de feiten zijn, en dat negeer je totaal.
Ik denk het ook niet nee.quote:
Lees de laatste alinea eens opnieuw.quote:Op maandag 19 november 2012 12:02 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Kan ook niet: belangenverstrengelingen
quote:Op maandag 19 november 2012 12:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Volgens het OM en de politie wel.
En die geloof ik toch echt eerder dan een stel internethelden met eigen agenda.
mosko deed daar nooit zo moeilijk overquote:Op maandag 19 november 2012 12:02 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Kan ook niet: belangenverstrengelingen
Zie de persconferentie die eraan komtquote:Op maandag 19 november 2012 12:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]![]()
Verklaring van het OM en de politie graag dat deze man 100^% de moordenaar van Marianne Vaatstra is.
graag even citeren waar het OM en politie het over de moordenaar hebben ipv de verdachtequote:Op maandag 19 november 2012 12:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Volgens het OM en de politie wel.
En die geloof ik toch echt eerder dan een stel internethelden met eigen agenda.
Dus jij kan ook al in de toekomst kijken en daar gaat het OM verklaren dat de rechter hem heeft veroordeeld?quote:Op maandag 19 november 2012 12:05 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed.
Ik ga even wat anders doen.
[..]
Zie de persconferentie die eraan komt
Welja joh, supersnel snelrecht.quote:Op maandag 19 november 2012 12:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus jij kan ook al in de toekomst kijken en daar gaat het OM verklaren dat de rechter hem heeft veroordeeld?
Ja. Meisjes van 16 doen wel gekkere dingen.quote:Op maandag 19 november 2012 11:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat lijkt jou aannemelijk een meisje van 16 en een locale boer?
Even de afgelopen 13 jaar inhalen natuurlijk.quote:
Dat zeg ik toch ook? Misschien moet je even verder lezen dan alleen de eerste alinea.quote:Op maandag 19 november 2012 11:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij had gewoon weg kunnen lopen, wat jij beschrijft gaat niet op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |