Ik denk het ook niet nee.quote:
Lees de laatste alinea eens opnieuw.quote:Op maandag 19 november 2012 12:02 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Kan ook niet: belangenverstrengelingen
quote:Op maandag 19 november 2012 12:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Volgens het OM en de politie wel.
En die geloof ik toch echt eerder dan een stel internethelden met eigen agenda.
mosko deed daar nooit zo moeilijk overquote:Op maandag 19 november 2012 12:02 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Kan ook niet: belangenverstrengelingen
Zie de persconferentie die eraan komtquote:Op maandag 19 november 2012 12:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]![]()
Verklaring van het OM en de politie graag dat deze man 100^% de moordenaar van Marianne Vaatstra is.
graag even citeren waar het OM en politie het over de moordenaar hebben ipv de verdachtequote:Op maandag 19 november 2012 12:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dus jij kan ook al in de toekomst kijken en daar gaat het OM verklaren dat de rechter hem heeft veroordeeld?quote:Op maandag 19 november 2012 12:05 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed.
Ik ga even wat anders doen.
[..]
Zie de persconferentie die eraan komt
Welja joh, supersnel snelrecht.quote:Op maandag 19 november 2012 12:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus jij kan ook al in de toekomst kijken en daar gaat het OM verklaren dat de rechter hem heeft veroordeeld?
Ja. Meisjes van 16 doen wel gekkere dingen.quote:Op maandag 19 november 2012 11:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat lijkt jou aannemelijk een meisje van 16 en een locale boer?
Even de afgelopen 13 jaar inhalen natuurlijk.quote:
Dat zeg ik toch ook? Misschien moet je even verder lezen dan alleen de eerste alinea.quote:Op maandag 19 november 2012 11:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij had gewoon weg kunnen lopen, wat jij beschrijft gaat niet op...
Je hebt de hele goegemeente nu al drie keer internethelden genoemd terwijl je er zelf net zo hard eentje bent. En jij veroordeelt hem al waterdicht en anderen nog niet (met reden) en dát zijn dan de internethelden? Laat iedereen lekker zijn/haar eigen gedachten hierbij hebben zegquote:Op maandag 19 november 2012 12:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hij kon niet anders en we hebben altijd hoop, zo is de mensquote:Op maandag 19 november 2012 12:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, maar het eerste wat in mij opkomt (en ben vast niet de enige) is:
Waarom heeft hij in vredesnaam meegedaan aan het DNA onderzoek??
Iemand daar een antwoord op?
peer-pressure bijvoorbeeldquote:Op maandag 19 november 2012 12:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, maar het eerste wat in mij opkomt (en ben vast niet de enige) is:
Twee redenen die ik kan bedenken:quote:Op maandag 19 november 2012 12:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou, dit was dus ook mijn eerste en eigenlijk enige vraag.quote:Op maandag 19 november 2012 12:09 schreef -Strawberry- het volgende:
- gepusht door vrienden/familie ("ajoh doe gewoon mee, kunnen ze die hufter eindelijk vangen")quote:Op maandag 19 november 2012 12:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Omdat Google op maandag gesloten is zal ik het hier even dumpen:quote:
quote:Peer pressure is the influence exerted by a peer group, encouraging individuals to change their attitudes, values, or behaviors in order to conform to group norms. Social groups affected include membership groups, in which individuals are "formally" members (such as political parties and trade unions), or social cliques in which membership is not clearly defined. A person affected by peer pressure may or may not want to belong to these groups. They may also recognize dissociative groups with which they would not wish to associate, and thus they behave adversely concerning that group's behaviors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |