Gast, lees onderaan in de OP.quote:Op zondag 18 november 2012 23:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
TS is een autist en heeft raar gedroomd.
Ok mamaquote:Op zondag 18 november 2012 23:54 schreef jnnz het volgende:
Je kon van tevoren wel raden dat ze al kilometers lul gehad heeft voor jij m der in ging hangen dus volgende keer gewoon veilig doen
No shizzle ma nizzle.quote:Op zondag 18 november 2012 23:19 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik mis die tijd van 4-5 jaar geleden, dat klb topics nog een paint hadden. Dat maakt t verhaal zo veel leuker!
quote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef Verbodsbord het volgende:
In dit soort situaties geen condoom gebruiken. Dan verdien je het gewoon.
quote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef dikkedaniel het volgende:
Na afloop gaven we cijfers over hoe 'het' was
Ben je nog steeds boos vanwege die onvoldoende van mij omdat je pielemuis niet omhoog kwam?quote:
Epic post: in een poging TS te vernederen, geeft Pharkus gewoon toe dat hij homo isquote:Op maandag 19 november 2012 11:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ben je nog steeds boos vanwege die onvoldoende van mij omdat je pielemuis niet omhoog kwam?
quote:Op maandag 19 november 2012 11:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dit is hoe het echt ging:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
damnquote:Op maandag 19 november 2012 11:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
wat¿quote:Op maandag 19 november 2012 11:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ben je nog steeds boos vanwege die onvoldoende van mij omdat je pielemuis niet omhoog kwam?
[ afbeelding ]
Boeie, beetje spanning kan geen kwaad.quote:Op maandag 19 november 2012 14:12 schreef geevee het volgende:
Vandaag de dag weet iedereen die niet onder een steen heeft gezeten dat je altijd moet zorgen voor "bescherming" ,wie onbeschermt neukt neukt niet alleen met die persoon maar ook met de rij voorgangers die die persoon heeft gehad.
Gewoon... klein en dik en lelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 14:17 schreef Geelman het volgende:
Ben je een dwerg, ts? (Afgaande op de paint.)
Dan was Coopers versie van het verhaal blijkbaar toch juist.quote:
Cooper zit er niet vaak naast in deze situaties.quote:Op maandag 19 november 2012 14:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan was Coopers versie van het verhaal blijkbaar toch juist.
Ik vermoedt van wel ja.quote:Op maandag 19 november 2012 14:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan was Coopers versie van het verhaal blijkbaar toch juist.
Nee, wel dik.quote:Op maandag 19 november 2012 14:17 schreef Geelman het volgende:
Ik werk overdag?quote:Op maandag 19 november 2012 12:03 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat is TS stil geworden. Blijkbaar is het echt zo gelopen als Mr. Cooper beschrijft
Haha vermakelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 11:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Een dwerg met een flinke bierpens.quote:Op maandag 19 november 2012 14:17 schreef Geelman het volgende:
Nee rubber neuken, dat is lekker.quote:Op maandag 19 november 2012 14:12 schreef geevee het volgende:
Vandaag de dag weet iedereen die niet onder een steen heeft gezeten dat je altijd moet zorgen voor "bescherming" ,wie onbeschermt neukt neukt niet alleen met die persoon maar ook met de rij voorgangers die die persoon heeft gehad.
Wat een typisch Djeez-artikel weerquote:Op maandag 19 november 2012 19:15 schreef Djeez het volgende:
Straks sterf je nog aan een permanente stijve: Permanente erectie wordt neger fataal
Wat zit daar voor een gloryhole in de wc wand?quote:Op maandag 19 november 2012 11:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Smegma ontstaat niet eens.
Als je ineens smegma aan je pielemuis rara van wie het is.
Of van haar of van je voorganger
Succes bij de dokter TS!!
quote:
typo sorryquote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Ik denk dat TS Smegmanus bedoelde.quote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Dus TS heeft een dude gepaktquote:Op maandag 19 november 2012 23:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat TS Smegmanus bedoelde.
Ik had het er voor nog niet namelijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:27 schreef Sfeermaker het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. Meesterlijke paint. Vind wel dat je nogal snel tot de conclusie komt dat je een soa hebt (gekregen van haar).
Misschien was het je gewoon niet opgevallen. Een SOA is namelijk niet gelijk zichtbaar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:54 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik had het er voor nog niet namelijk
Ow en toevallig is die wel ineens zichtbaar als je een slet op de wc 'het hof hebt gemaakt?'quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Misschien was het je gewoon niet opgevallen. Een SOA is namelijk niet gelijk zichtbaar.
Nog steeds waarschijnlijker dan dat je door haar een SOA hebt gekregen en die gelijk ziet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ow en toevallig is die wel ineens zichtbaar als je een slet op de wc 'het hof hebt gemaakt?'
Dit inderdaad, je hebt SOA van een ander sletje te pakken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Misschien was het je gewoon niet opgevallen. Een SOA is namelijk niet gelijk zichtbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |