Ik denk dat TS Smegmanus bedoelde.quote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Smegma ontstaat niet eens.
Als je ineens smegma aan je pielemuis rara van wie het is.
Of van haar of van je voorganger
Succes bij de dokter TS!!
Dus TS heeft een dude gepaktquote:Op maandag 19 november 2012 23:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat TS Smegmanus bedoelde.
Ik had het er voor nog niet namelijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:27 schreef Sfeermaker het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. Meesterlijke paint. Vind wel dat je nogal snel tot de conclusie komt dat je een soa hebt (gekregen van haar).
Misschien was het je gewoon niet opgevallen. Een SOA is namelijk niet gelijk zichtbaar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:54 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik had het er voor nog niet namelijk
Ow en toevallig is die wel ineens zichtbaar als je een slet op de wc 'het hof hebt gemaakt?'quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Misschien was het je gewoon niet opgevallen. Een SOA is namelijk niet gelijk zichtbaar.
Nog steeds waarschijnlijker dan dat je door haar een SOA hebt gekregen en die gelijk ziet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ow en toevallig is die wel ineens zichtbaar als je een slet op de wc 'het hof hebt gemaakt?'
Dit inderdaad, je hebt SOA van een ander sletje te pakken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Misschien was het je gewoon niet opgevallen. Een SOA is namelijk niet gelijk zichtbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |