Ik denk dat die volgende zomer ook flink knocked up isquote:
Niemand?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:15 schreef Burdie het volgende:
Volgen jullie de webserie van de tweeling ook nog?
Wanneer komt dat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:52 schreef Droathoah het volgende:
De speld in de Hooiberg is natuurlijk niet gejat!
Dit stond er onder dus komt goed:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niemand?
Vanavond was de laatste aflevering, jammer dat we nu niet weten of het wat wordt...
quote:Martin maakt zich op voor zijn date met Miranda. Dit is de laatste aflevering! Wil je weten of Miranda de ware is voor Martin, je leest er binnenkort meer over.
Schudde zijn hoofd ook nog?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:22 schreef Silenus het volgende:
Ik zag Boer Willem in de stad! Hij had een date met een man!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben natuurlijk snel naar huis gefietst om jullie dit te melden. Graag gedaan.
Lekkere man?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:22 schreef Silenus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben natuurlijk snel naar huis gefietst om jullie dit te melden. Graag gedaan.
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:31 schreef Silenus het volgende:
Ja echt een heerlijk hapje.
Nee, weet ik veel. Ik fietste voorbij, het gebeurde in een split-second.
...wat een kutverhaal eigenlijk.![]()
Leek ie op Jurjen?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:22 schreef Silenus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Klungel, dank je de koekoek!! Je had moeten blijven om foto's te maken en gesprekken af te luisteren.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:22 schreef Silenus het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:26 schreef Cee het volgende:
Oh ja, een ex-collega van me kwam een paar weken geleden bij het Glazen Huis Boer Bert tegen. Op haar facebook plaatste ze een foto van hem met haarzelf en een vriendin. Hij zei ook "Speeddate met twee vrouwen tegelijk, super."
Oké!
Dat is dezelfde als BodywarmerBert ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Is Boer Bert dezelfde als Dierenarts Bert of was er ook een andere Bert? (kort van geheugen...).
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:22 schreef Silenus het volgende:
Was dat het?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:11 schreef kvd het volgende:
Nee...Martin brengt een glossy uit,voor kwf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |