altijd met een slappe worst erin?quote:Op zondag 18 november 2012 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze kijkt als een saucijzenbroodje van de Hema, dus die musical is ook nog een optie
Arno zat niet in mijn droom over Vitaquote:Op zondag 18 november 2012 20:19 schreef livelink het volgende:
Arno en Vita is natuurlijk wel een droomkoppel.
Vita ook niet in mijn droom over Arnoquote:Op zondag 18 november 2012 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Arno zat niet in mijn droom over Vita
Van het idee van sporten of van Tatjana?quote:Op zondag 18 november 2012 20:22 schreef Daph_ het volgende:
Ik word toch zo moe van die reclames met Tatjana
Fixedquote:Op zondag 18 november 2012 20:22 schreef Daph_ het volgende:
Ik word toch zo moe van die reclames met Tatjana
Tatjanaquote:Op zondag 18 november 2012 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van het idee van sporten of van Tatjana?
Ik droom over Vivian en Daviniaquote:Op zondag 18 november 2012 20:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vita ook niet in mijn droom over Arno
Bijna 50 jaar oud en er dan nog zo uitzienquote:
Zijn petquote:
quote:
Als ik een 2e moet verzinnen, dan maar Fred erbijquote:
Is Virgil zwarte piet?quote:
ik dacht het, jij post hetquote:
Ik gok Vivian, want dat moet dan het vijfde koppel zijnquote:
kalila denk ikquote:
Oh, zit die er ook nog in?quote:Op zondag 18 november 2012 20:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik gok Kalila (maar het kan dus ook Vivian zijn)
vivian dat was al zijn danspartnerquote:Op zondag 18 november 2012 20:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik gok Kalila (maar het kan dus ook Vivian zijn)
Oh, wilde net klagen over deze aids.quote:
mee eensquote:Op zondag 18 november 2012 20:32 schreef Burner82 het volgende:
Ze moest er 3 keer overheen rennen.... zo erg gevaarlijk was het nou ook weer niet... TUDB Min Hee style was wel echt link..
quote:Op zondag 18 november 2012 20:32 schreef iFok. het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat ze er allebei uitgaan.
quote:Op zondag 18 november 2012 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, wilde net klagen over deze aids.
mee eensquote:Op zondag 18 november 2012 20:32 schreef iFok. het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat ze er allebei uitgaan.
Denden, Kalila, Vivian.quote:Op zondag 18 november 2012 20:33 schreef Pheno het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig met de dansers qua favorieten. Dit seizoen
ze is raarquote:
prettig gestoord vind ik haar eerder.quote:
ditquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 20:37 schreef iFok. het volgende:
Deze twee vind ik ook helemaal niks, al kunnen ze wel geweldig dansen.
sorryquote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
Jij bent het te vaak eens met mij, dat vind ik eng.
Nee, ik voel het niet zo. Qua performances steekt er niemand met kop en schouders bovenuit. Niets memorabel. Boris zijn solo in de finale, de hiphop fast van Lorenzo en Floris. En de ne quitte pas van Tissuebelle met Stefano. Die blijven me erg bij (en vast meer, maar geen opsomtopicquote:
Die (eerste?) hiphop van Delano en Kalila was anders wel ergquote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik voel het niet zo. Qua performances steekt er niemand met kop en schouders bovenuit. Niets memorabel. Boris zijn solo in de finale, de hiphop fast van Lorenzo en Floris. En de ne quitte pas van Tissuebelle met Stefano. Die blijven me erg bij (en vast meer, maar geen opsomtopic)
Ik vind het seizoen met Floris, Lorenzo en Natasja de bestequote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik voel het niet zo. Qua performances steekt er niemand met kop en schouders bovenuit. Niets memorabel. Boris zijn solo in de finale, de hiphop fast van Lorenzo en Floris. En de ne quitte pas van Tissuebelle met Stefano. Die blijven me erg bij (en vast meer, maar geen opsomtopic)
Klopt, niemand steekt er bovenuit. Maar er zijn dansers met een eigen style, en een 'bijzondere' uitstraling. Dat zie ik bij Vivian, Denden en zeker bij Kalila.quote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
De paso doble van Floris en Lise ook niet?quote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zijn wel camerageniek, maar qua dans niet wow ofzoquote:Op zondag 18 november 2012 20:41 schreef iFok. het volgende:
[..]
Klopt, niemand steekt er bovenuit. Maar er zijn dansers met een eigen style, en een 'bijzondere' uitstraling. Dat zie ik bij Vivian, Denden en zeker bij Kalila.
Die was ook tofquote:Op zondag 18 november 2012 20:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De paso doble van Floris en Lise ook niet?
Ja dit wilde ik ook zeggen, Paso Doble is meestal heel vetquote:Op zondag 18 november 2012 20:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De paso doble van Floris en Lise ook niet?
dat is een understatementquote:Op zondag 18 november 2012 20:42 schreef livelink het volgende:
Het plaatje is mooi, maar de passie zie ik nog niet zo. Bij geen van beiden trouwens.
Vivian vind ik wel 'wow'. Kalila wordt met de week beter, en Denden heeft een geweldige b-boy (quote:Op zondag 18 november 2012 20:42 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze zijn wel camerageniek, maar qua dans niet wow ofzo
Misschien bij het tankstation.quote:Op zondag 18 november 2012 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een understatement
Het was geen tango
quote:Op zondag 18 november 2012 20:44 schreef megamandy het volgende:
Ik keek even een andere kant op, heeft ze Dan geslagen?
Volgens mij gooide ze er iets geils uit en sloeg ze Dan halfquote:Op zondag 18 november 2012 20:44 schreef WillemijnB het volgende:
Wat zei ze? Zelfs in de herhaling verstond ik haar niet!
Ze was vol passie met haar armen aan het zwaaien. Dan mocht die voelen.quote:
Euv werd beetje overspoeld door emoties door een mislukte tangoquote:
Die hebben we vanaf deze week niet meer.. Iedereen D4YL en publiek beslistquote:Op zondag 18 november 2012 20:44 schreef Anonymousz het volgende:
ik vond het matige optreden
in the bottom of 3
quote:Op zondag 18 november 2012 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze was vol passie met haar armen aan het zwaaien. Dan mocht die voelen.
ah okequote:Op zondag 18 november 2012 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze was vol passie met haar armen aan het zwaaien. Dan mocht die voelen.
nouquote:Op zondag 18 november 2012 20:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die hebben we vanaf deze week niet meer.. Iedereen D4YL en publiek beslist
Tweety schreeuwt harder.quote:
Klopt. Al wil ik Arno niet zien in Show Girls.quote:Op zondag 18 november 2012 20:47 schreef Daph_ het volgende:
Ga als een tiet over het toneel heen? Verstond ik dat goed?
Laat hem dan met Stefano dansen. Zo opgelost.quote:Op zondag 18 november 2012 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Arme Arno
Persoonlijk denk ik dat ie nog wat met zijn gevoelens in de knoop zit... volgens mij zit ie klem in de kast
quote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat hem dan met Stefano dansen. Zo opgelost.
en hiphop fastquote:
Want emotie niet tonen op het podium heeft te maken met seksuele geaardheid?quote:Op zondag 18 november 2012 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Arme Arno
Persoonlijk denk ik dat ie nog wat met zijn gevoelens in de knoop zit... volgens mij zit ie klem in de kast
Nee, met in de knoop zitten.quote:Op zondag 18 november 2012 20:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Want emotie niet tonen op het podium heeft te maken met seksuele geaardheid?
het wordt een vet optreden ik voel hetquote:
en wat zouden ze doendoen?quote:Op zondag 18 november 2012 20:50 schreef ZaZoe het volgende:
Kalila zit met de kerst onder de Den van Den
Dat kan, maar waarom dan per se met geaardheid?quote:
Ik denk het ook!quote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het wordt een vet optreden ik voel het
Zonder twijfel. De vraag is alleen: wordt het een 10, of wordt het een 9.quote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het wordt een vet optreden ik voel het
Omdat veel mensen die het nog niet helemaal weten vaak in de knoop zittenquote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat kan, maar waarom dan per se met geaardheid?
was heel tof!quote:
Ja, diequote:
Ik heb ook wel de neiging om als reddende engel voor Arno op te treden. Voor mij hoeft die passie niet zo nodig. Ik ben met minder ook al tevreden.quote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef F_JD het volgende:
Ik gok dat sympathiestemmers (of hoe zeg je dat?) Arno wel gaan redden deze week.
Tango is passie. Punt. Technisch zijn ze allemaal wel goed, nu is het verschil te vinden in 'acteerwerk' erbij.quote:Op zondag 18 november 2012 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ook wel de neiging om als reddende engel voor Arno op te treden. Voor mij hoeft die passie niet zo nodig. Ik ben met minder ook al tevreden.
Klopt, maar dan snap ik de link met emotie op het podium nog nietquote:Op zondag 18 november 2012 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat veel mensen die het nog niet helemaal weten vaak in de knoop zittenDe kans erop is vast groter dan dat ie in de knoop zit omdat de Maya's een tempel hebben gebouwd.
Dat dusquote:Op zondag 18 november 2012 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ook wel de neiging om als reddende engel voor Arno op te treden. Voor mij hoeft die passie niet zo nodig. Ik ben met minder ook al tevreden.
.nlquote:Op zondag 18 november 2012 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tango is passie. Punt. Technisch zijn ze allemaal wel goed, nu is het verschil te vinden in 'acteerwerk' erbij.
Dat je je emotie niet kan uiten is prima voor een kantoorbaan, als danser is het een stuk lastiger in je werk.quote:Op zondag 18 november 2012 20:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan snap ik de link met emotie op het podium nog nietIk ben al sinds min 16e out... en krijg nog steeds te horen dat ik mijn emoties niet uit
Welke knoop moet ik nu hebben dan?
Dat wil ik zienquote:Op zondag 18 november 2012 20:56 schreef Pheno het volgende:
Extra magere rookworst met een chemische jus? Nee dank je, dan poep ik nog liever kerstbomen.
Dat klopt helemaal. Maar daar heb je niet echt een knoop voor nodig. Dat is gewoon je karakter. Sommige mensen zijn extrovert, andere wat introverter...quote:Op zondag 18 november 2012 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat je je emotie niet kan uiten is prima voor een kantoorbaan, als danser is het een stuk lastiger in je werk.
Met mayonaisequote:
Met zijn bekende hit: uh, er zit bananenmousse in mijn haarquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met zijn bekende hit: uh, er zit bananenmousse in mijn haar
Cover van Anita En Edquote:Op zondag 18 november 2012 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met zijn bekende hit: uh, er zit bananenmousse in mijn haar
Dit.quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef megamandy het volgende:
Die maakt zich er ook makkelijk vanafGewoon een gedeelte uit een bestaande choreo pakken.
Zeker geen breakup gehad vorige week, dus geen inspiratie.quote:
Wel als je het voor jezelf geen plek kunt gevenquote:Op zondag 18 november 2012 20:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Want emotie niet tonen op het podium heeft te maken met seksuele geaardheid?
quote:
Denk dat Arno het allang weet voor zichzelf... Alleen moet je de stoere hetero spelen, dat kan meespelenquote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel als je het voor jezelf geen plek kunt geven
Nee, die Conny heeft nooit een verhaal, en dan komt het niet over omdat er niets over te brengen is.quote:Op zondag 18 november 2012 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb niks met die Conny Janssen, ik zit niet elke week op dodelijke ziektes en pijnlijke verbroken relaties van Isabelle te wachten... maar ik vind het ook niks als er helemaal geen gedachte achter zit
Oja dat krijgen ze dan altijd als commentaar te horenquote:Op zondag 18 november 2012 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die Conny heeft nooit een verhaal, en dan komt het niet over omdat er niets over te brengen is.
nee dit kwam inderdaad niet overquote:Op zondag 18 november 2012 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die Conny heeft nooit een verhaal, en dan komt het niet over omdat er niets over te brengen is.
Ik vind de volgende dans het beste van vanavond.quote:Op zondag 18 november 2012 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Vind de stoelendans het beste tot nu toe
Dat weet ik, daarom hou ik er niet vanquote:Op zondag 18 november 2012 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel je. Emotioneel dan, fysiek wordt wat lastig zo over de WiFi.quote:Op zondag 18 november 2012 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom hou ik er niet van
denden en kalila komen dadelijkquote:Op zondag 18 november 2012 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Vind de stoelendans het beste tot nu toe
dat hoop ikquote:Op zondag 18 november 2012 21:05 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik vind de volgende dans het beste van vanavond.
Op de sneer van hem. Al is de regie ook vaak schuldig om mensen op een bepaalde manier over te laten komen. Beetje knippen en plakken en je kunt iemand nasty eruit laten komen.quote:
In z'n voorfilmpje zei ie dat de mensen thuis 'm wel leuk vonden en "I don't give a damn" over het commentaar van de jury. [/samenvatting]quote:
Dat de jury hem als een loser neerzet en bla.quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 21:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In z'n voorfilmpje zei ie dat de mensen thuis 'm wel leuk vonden en "I don't give a damn" over het commentaar van de jury. [/samenvatting]
Dat is niet zo slim.quote:Op zondag 18 november 2012 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat de jury hem als een loser neerzet en bla.
Ze waren er ook nog niet op gekleedquote:
En dat zonder Issuebelle....quote:
ze zat aan haar collega'squote:Op zondag 18 november 2012 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Zit Euv aan de drank of drugs? Ze wordt met de week vreemder
d-en d-enquote:Op zondag 18 november 2012 21:17 schreef Pheno het volgende:
Euv aan de drank of heeft ze ghb in de drankjes van de mannen gedaan?
Tja, ze word steeds in het begin opgegeild door Dennisquote:
dacht dat denden een turk wasquote:
Zo bitchie is ze toch niet?quote:Op zondag 18 november 2012 21:19 schreef WillemijnB het volgende:
Vertaling van Dan: "Ook al vind je d'r een bitch, ze kan wel dansen hoor!"
quote:Op zondag 18 november 2012 21:22 schreef Symphonic het volgende:
Het Tangokoppel mag wmb wel naar huis
Maar Arno mag wel blijvenquote:Op zondag 18 november 2012 21:22 schreef Daph_ het volgende:
Davinia en Arno (en eigenlijk Vita en Remy) waren vanavond het minste vond ik
Remy is al weken een van de slechtste, en toch blijft hij doorgaan. Hopen dat daar deze week een eind aan komt.quote:Op zondag 18 november 2012 21:22 schreef Daph_ het volgende:
Davinia en Arno (en eigenlijk Vita en Remy) waren vanavond het minste vond ik
Beste van de avond voor mij.quote:
Eensch. Maar heb het idee dat hij erg populair is bij de kijkersquote:Op zondag 18 november 2012 21:23 schreef iFok. het volgende:
[..]
Remy is al weken een van de slechtste, en toch blijft hij doorgaan. Hopen dat daar deze week een eind aan komt.
Wij vertegenwoordigen de kijkers, en volgens mij vind niemand hem hier goed. Dus vind het maar apart.quote:Op zondag 18 november 2012 21:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eensch. Maar heb het idee dat hij erg populair is bij de kijkers
quote:Op zondag 18 november 2012 21:24 schreef Pheno het volgende:
We weten dat je niet sterk bent Dennis, in Expeditie Robinson was je ook niet zo goed.
Ik weet nog dat vorig jaar iedereen Lorenzo naar huis wilde hebben...quote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wij vertegenwoordigen de kijkers, en volgens mij vind niemand hem hier goed. Dus vind het maar apart.
Hij wilde gewoon het EK kijkenquote:Op zondag 18 november 2012 21:24 schreef Pheno het volgende:
We weten dat je niet sterk bent Dennis, in Expeditie Robinson was je ook niet zo goed.
maar niet de stemmersquote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wij vertegenwoordigen de kijkers, en volgens mij vind niemand hem hier goed. Dus vind het maar apart.
Klopt ja. We zullen het zien.quote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet nog dat vorig jaar iedereen Lorenzo naar huis wilde hebben...
Vorig jaar bleef hij ook thuisquote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet nog dat vorig jaar iedereen Lorenzo naar huis wilde hebben...
Vorig seizoen had Ninaquote:
Sjongejonge 't gaat wel lekker hierquote:Op zondag 18 november 2012 21:29 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vorig seizoen had Ninagewonnen...
Nee, ik stem niet. Ben geen puber.quote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
denden doet het altijd goed tijdens de solo'squote:Op zondag 18 november 2012 21:34 schreef iFok. het volgende:
Solo komt wel goed uit voor Denden en Kalila.
matig iddquote:
Hij vergeet dat de jury hem niet meer kan reddenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |