nouquote:Op zondag 18 november 2012 20:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die hebben we vanaf deze week niet meer.. Iedereen D4YL en publiek beslist
Tweety schreeuwt harder.quote:
Klopt. Al wil ik Arno niet zien in Show Girls.quote:Op zondag 18 november 2012 20:47 schreef Daph_ het volgende:
Ga als een tiet over het toneel heen? Verstond ik dat goed?
Laat hem dan met Stefano dansen. Zo opgelost.quote:Op zondag 18 november 2012 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Arme Arno
Persoonlijk denk ik dat ie nog wat met zijn gevoelens in de knoop zit... volgens mij zit ie klem in de kast
quote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat hem dan met Stefano dansen. Zo opgelost.
en hiphop fastquote:
Want emotie niet tonen op het podium heeft te maken met seksuele geaardheid?quote:Op zondag 18 november 2012 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Arme Arno
Persoonlijk denk ik dat ie nog wat met zijn gevoelens in de knoop zit... volgens mij zit ie klem in de kast
Nee, met in de knoop zitten.quote:Op zondag 18 november 2012 20:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Want emotie niet tonen op het podium heeft te maken met seksuele geaardheid?
het wordt een vet optreden ik voel hetquote:
en wat zouden ze doendoen?quote:Op zondag 18 november 2012 20:50 schreef ZaZoe het volgende:
Kalila zit met de kerst onder de Den van Den
Dat kan, maar waarom dan per se met geaardheid?quote:
Ik denk het ook!quote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het wordt een vet optreden ik voel het
Zonder twijfel. De vraag is alleen: wordt het een 10, of wordt het een 9.quote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het wordt een vet optreden ik voel het
Omdat veel mensen die het nog niet helemaal weten vaak in de knoop zittenquote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat kan, maar waarom dan per se met geaardheid?
was heel tof!quote:
Ja, diequote:
Ik heb ook wel de neiging om als reddende engel voor Arno op te treden. Voor mij hoeft die passie niet zo nodig. Ik ben met minder ook al tevreden.quote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef F_JD het volgende:
Ik gok dat sympathiestemmers (of hoe zeg je dat?) Arno wel gaan redden deze week.
Tango is passie. Punt. Technisch zijn ze allemaal wel goed, nu is het verschil te vinden in 'acteerwerk' erbij.quote:Op zondag 18 november 2012 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ook wel de neiging om als reddende engel voor Arno op te treden. Voor mij hoeft die passie niet zo nodig. Ik ben met minder ook al tevreden.
Klopt, maar dan snap ik de link met emotie op het podium nog nietquote:Op zondag 18 november 2012 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat veel mensen die het nog niet helemaal weten vaak in de knoop zittenDe kans erop is vast groter dan dat ie in de knoop zit omdat de Maya's een tempel hebben gebouwd.
Dat dusquote:Op zondag 18 november 2012 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ook wel de neiging om als reddende engel voor Arno op te treden. Voor mij hoeft die passie niet zo nodig. Ik ben met minder ook al tevreden.
.nlquote:Op zondag 18 november 2012 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tango is passie. Punt. Technisch zijn ze allemaal wel goed, nu is het verschil te vinden in 'acteerwerk' erbij.
Dat je je emotie niet kan uiten is prima voor een kantoorbaan, als danser is het een stuk lastiger in je werk.quote:Op zondag 18 november 2012 20:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan snap ik de link met emotie op het podium nog nietIk ben al sinds min 16e out... en krijg nog steeds te horen dat ik mijn emoties niet uit
Welke knoop moet ik nu hebben dan?
Dat wil ik zienquote:Op zondag 18 november 2012 20:56 schreef Pheno het volgende:
Extra magere rookworst met een chemische jus? Nee dank je, dan poep ik nog liever kerstbomen.
Dat klopt helemaal. Maar daar heb je niet echt een knoop voor nodig. Dat is gewoon je karakter. Sommige mensen zijn extrovert, andere wat introverter...quote:Op zondag 18 november 2012 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat je je emotie niet kan uiten is prima voor een kantoorbaan, als danser is het een stuk lastiger in je werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |