quote:Op zondag 18 november 2012 21:22 schreef Symphonic het volgende:
Het Tangokoppel mag wmb wel naar huis
Maar Arno mag wel blijvenquote:Op zondag 18 november 2012 21:22 schreef Daph_ het volgende:
Davinia en Arno (en eigenlijk Vita en Remy) waren vanavond het minste vond ik
Remy is al weken een van de slechtste, en toch blijft hij doorgaan. Hopen dat daar deze week een eind aan komt.quote:Op zondag 18 november 2012 21:22 schreef Daph_ het volgende:
Davinia en Arno (en eigenlijk Vita en Remy) waren vanavond het minste vond ik
Beste van de avond voor mij.quote:
Eensch. Maar heb het idee dat hij erg populair is bij de kijkersquote:Op zondag 18 november 2012 21:23 schreef iFok. het volgende:
[..]
Remy is al weken een van de slechtste, en toch blijft hij doorgaan. Hopen dat daar deze week een eind aan komt.
Wij vertegenwoordigen de kijkers, en volgens mij vind niemand hem hier goed. Dus vind het maar apart.quote:Op zondag 18 november 2012 21:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eensch. Maar heb het idee dat hij erg populair is bij de kijkers
quote:Op zondag 18 november 2012 21:24 schreef Pheno het volgende:
We weten dat je niet sterk bent Dennis, in Expeditie Robinson was je ook niet zo goed.
Ik weet nog dat vorig jaar iedereen Lorenzo naar huis wilde hebben...quote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wij vertegenwoordigen de kijkers, en volgens mij vind niemand hem hier goed. Dus vind het maar apart.
Hij wilde gewoon het EK kijkenquote:Op zondag 18 november 2012 21:24 schreef Pheno het volgende:
We weten dat je niet sterk bent Dennis, in Expeditie Robinson was je ook niet zo goed.
maar niet de stemmersquote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wij vertegenwoordigen de kijkers, en volgens mij vind niemand hem hier goed. Dus vind het maar apart.
Klopt ja. We zullen het zien.quote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet nog dat vorig jaar iedereen Lorenzo naar huis wilde hebben...
Vorig jaar bleef hij ook thuisquote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet nog dat vorig jaar iedereen Lorenzo naar huis wilde hebben...
Vorig seizoen had Ninaquote:
Sjongejonge 't gaat wel lekker hierquote:Op zondag 18 november 2012 21:29 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vorig seizoen had Ninagewonnen...
Nee, ik stem niet. Ben geen puber.quote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |