Wij vertegenwoordigen de kijkers, en volgens mij vind niemand hem hier goed. Dus vind het maar apart.quote:Op zondag 18 november 2012 21:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eensch. Maar heb het idee dat hij erg populair is bij de kijkers
quote:Op zondag 18 november 2012 21:24 schreef Pheno het volgende:
We weten dat je niet sterk bent Dennis, in Expeditie Robinson was je ook niet zo goed.
Ik weet nog dat vorig jaar iedereen Lorenzo naar huis wilde hebben...quote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wij vertegenwoordigen de kijkers, en volgens mij vind niemand hem hier goed. Dus vind het maar apart.
Hij wilde gewoon het EK kijkenquote:Op zondag 18 november 2012 21:24 schreef Pheno het volgende:
We weten dat je niet sterk bent Dennis, in Expeditie Robinson was je ook niet zo goed.
maar niet de stemmersquote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wij vertegenwoordigen de kijkers, en volgens mij vind niemand hem hier goed. Dus vind het maar apart.
Klopt ja. We zullen het zien.quote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet nog dat vorig jaar iedereen Lorenzo naar huis wilde hebben...
Vorig jaar bleef hij ook thuisquote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet nog dat vorig jaar iedereen Lorenzo naar huis wilde hebben...
Vorig seizoen had Ninaquote:
Sjongejonge 't gaat wel lekker hierquote:Op zondag 18 november 2012 21:29 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vorig seizoen had Ninagewonnen...
Nee, ik stem niet. Ben geen puber.quote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |