Denden, Kalila, Vivian.quote:Op zondag 18 november 2012 20:33 schreef Pheno het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig met de dansers qua favorieten. Dit seizoen
ze is raarquote:
prettig gestoord vind ik haar eerder.quote:
ditquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 20:37 schreef iFok. het volgende:
Deze twee vind ik ook helemaal niks, al kunnen ze wel geweldig dansen.
sorryquote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
Jij bent het te vaak eens met mij, dat vind ik eng.
Nee, ik voel het niet zo. Qua performances steekt er niemand met kop en schouders bovenuit. Niets memorabel. Boris zijn solo in de finale, de hiphop fast van Lorenzo en Floris. En de ne quitte pas van Tissuebelle met Stefano. Die blijven me erg bij (en vast meer, maar geen opsomtopicquote:
Die (eerste?) hiphop van Delano en Kalila was anders wel ergquote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik voel het niet zo. Qua performances steekt er niemand met kop en schouders bovenuit. Niets memorabel. Boris zijn solo in de finale, de hiphop fast van Lorenzo en Floris. En de ne quitte pas van Tissuebelle met Stefano. Die blijven me erg bij (en vast meer, maar geen opsomtopic)
Ik vind het seizoen met Floris, Lorenzo en Natasja de bestequote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik voel het niet zo. Qua performances steekt er niemand met kop en schouders bovenuit. Niets memorabel. Boris zijn solo in de finale, de hiphop fast van Lorenzo en Floris. En de ne quitte pas van Tissuebelle met Stefano. Die blijven me erg bij (en vast meer, maar geen opsomtopic)
Klopt, niemand steekt er bovenuit. Maar er zijn dansers met een eigen style, en een 'bijzondere' uitstraling. Dat zie ik bij Vivian, Denden en zeker bij Kalila.quote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
De paso doble van Floris en Lise ook niet?quote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zijn wel camerageniek, maar qua dans niet wow ofzoquote:Op zondag 18 november 2012 20:41 schreef iFok. het volgende:
[..]
Klopt, niemand steekt er bovenuit. Maar er zijn dansers met een eigen style, en een 'bijzondere' uitstraling. Dat zie ik bij Vivian, Denden en zeker bij Kalila.
Die was ook tofquote:Op zondag 18 november 2012 20:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De paso doble van Floris en Lise ook niet?
Ja dit wilde ik ook zeggen, Paso Doble is meestal heel vetquote:Op zondag 18 november 2012 20:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De paso doble van Floris en Lise ook niet?
dat is een understatementquote:Op zondag 18 november 2012 20:42 schreef livelink het volgende:
Het plaatje is mooi, maar de passie zie ik nog niet zo. Bij geen van beiden trouwens.
Vivian vind ik wel 'wow'. Kalila wordt met de week beter, en Denden heeft een geweldige b-boy (quote:Op zondag 18 november 2012 20:42 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze zijn wel camerageniek, maar qua dans niet wow ofzo
Misschien bij het tankstation.quote:Op zondag 18 november 2012 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een understatement
Het was geen tango
quote:Op zondag 18 november 2012 20:44 schreef megamandy het volgende:
Ik keek even een andere kant op, heeft ze Dan geslagen?
Volgens mij gooide ze er iets geils uit en sloeg ze Dan halfquote:Op zondag 18 november 2012 20:44 schreef WillemijnB het volgende:
Wat zei ze? Zelfs in de herhaling verstond ik haar niet!
Ze was vol passie met haar armen aan het zwaaien. Dan mocht die voelen.quote:
Euv werd beetje overspoeld door emoties door een mislukte tangoquote:
Die hebben we vanaf deze week niet meer.. Iedereen D4YL en publiek beslistquote:Op zondag 18 november 2012 20:44 schreef Anonymousz het volgende:
ik vond het matige optreden
in the bottom of 3
quote:Op zondag 18 november 2012 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze was vol passie met haar armen aan het zwaaien. Dan mocht die voelen.
ah okequote:Op zondag 18 november 2012 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze was vol passie met haar armen aan het zwaaien. Dan mocht die voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |