Mensen die de samenvattingen willen zien.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke mongolen kijken vrijwillig naar dit programma?
Hij heeft over Ik Vertrek.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die de samenvattingen willen zien.
quote:
yoquote:
Misbruik Thierry Henry daar niet voor. Die zou nooit vrijwillig PSV kijken.quote:
kool van strootgod hequote:
I knowquote:
beest is hetquote:
Wel wanneer ze tegen Arsenal moeten en dat is dan ook vrijwillig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
Misbruik Thierry Henry daar niet voor. Die zou nooit vrijwillig PSV kijken.
sowiesoquote:
Scoren als een baas ons Driesje.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:46 schreef Mandéra het volgende:
Krijsen als een kleuter ons Driesje.
lekker scoren als een koning ons Driesquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:46 schreef Mandéra het volgende:
Krijsen als een kleuter ons Driesje.
Lijken een beetje op die clownsquote:
Daardoor wonnen ze wel van Willem IIquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
Dick, Dick, waarom altijd die overacting?
wat een verschil met Rutten, onder hem eindigde al deze wedstrijden zaadloos in de tweede helftquote:
niks overacting, dit is echtquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
Dick, Dick, waarom altijd die overacting?
Boer Fredquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat een verschil met Rutten, onder hem eindigde al deze wedstrijden zaadloos in de tweede helft
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:48 schreef remcoP het volgende:
Met zo'n tikje sla ik ook altijd een duckout in elkaar.
De Boer doet dit niet. Die spreekt z'n spelers gewoon toe; maar slaat niet op de Duck Out en gooit niet met jasjes.quote:
Onzin.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Boer doet dit niet. Die spreekt z'n spelers gewoon toe; maar slaat niet op de Duck Out en gooit niet met jasjes.
Ik weet.quote:
Daar kan je op bouwen.quote:
idd, 5-0 ofzo.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Mandéra het volgende:
Ajax zet PSV over 2 weken zonder moeite weg.
Nee joh. Zo sterk is Ajax momenteel niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Mandéra het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Mandéra het volgende:
Met Bazoer moet dat inderdaad makkelijk lukken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Mandéra het volgende:
Tegen echte tegenstanders kunnen ze het wel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Zo sterk is Ajax momenteel niet.
Dat was psv toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:54 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Tegen echte tegenstanders kunnen ze het wel.
Hm, valt wel mee. Tegen City was het goed, maar PSV speelt heel anders.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:54 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Tegen echte tegenstanders kunnen ze het wel.
Tegen Vitesse was ook niet al te best.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, valt wel mee. Tegen City was het goed, maar PSV speelt heel anders.
Twente was laf; toen speelde we prima, maar Twente was ook gewoon heel kut.
True, maar Frank kennende, die maakt die jongens helemaal gek voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, valt wel mee. Tegen City was het goed, maar PSV speelt heel anders.
Twente was laf; toen speelde we prima, maar Twente was ook gewoon heel kut.
Die neem ik niet serieus genoeg om als 'echte tegenstander' te bestempelen, maar idd; toen waren we dramatisch.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Vitesse was ook niet al te best.
Tegen Bony bedoel je.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Vitesse was ook niet al te best.
Als Bony niet had gespeeld was het 0-0 gebleven.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:57 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Tegen Bony bedoel je.
Vitesse zonder Bony is zaad in het kwadraat.
Dat vind ik een zwak smoesje altijd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:57 schreef Mand�ra het volgende:
Plus, was ook wel een gevalletje onderschatting van heel Ajax.
Ze hebben Bony dus wat boeit het?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:57 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Tegen Bony bedoel je.
Vitesse zonder Bony is zaad in het kwadraat.
Plus, was ook wel een gevalletje onderschatting van heel Ajax.
Als je echt goed speelt tegen Man. City thuis en uit en met 0-2 in eigen huis van Vitesse verliest, neem je het ene wel en het andere niet serieus.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik een zwak smoesje altijd.
Als je dat echt denkt snap je niks van het spelletje.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:59 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Als je echt goed speelt tegen Man. City thuis en uit en met 0-2 in eigen huis van Vitesse verliest, neem je het ene wel en het andere niet serieus.
Uit tegen Man City was City vooral heel matig. Thuis was Ajax inderdaad sterk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:59 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Als je echt goed speelt tegen Man. City thuis en uit en met 0-2 in eigen huis van Vitesse verliest, neem je het ene wel en het andere niet serieus.
Volgend jaar niet meer, en let dan maar op, Vitesse gelijk een stuk minder.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben Bony dus wat boeit het?
Als Doutzen Kroes volgend jaar een lul krijgt is ze ook een stuk minder.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:00 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Volgend jaar niet meer, en let dan maar op, Vitesse gelijk een stuk minder.
Ga lekker open deuren intrappen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:58 schreef rubbereend het volgende:
wat een hoop lege stoelen bij Ajax
Oke man.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:00 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Volgend jaar niet meer, en let dan maar op, Vitesse gelijk een stuk minder.
Ze hebben allemaal rode/oranje shirts aan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:58 schreef rubbereend het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
wat gaan ze vroeg naar huis bij Ajaxquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:58 schreef rubbereend het volgende:
Wat moet je anders in een betonstadion?quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat moet je anders in een betonstadion?
13e minuut?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat gaan ze vroeg naar huis bij Ajax
Ik ga echt niet meer op jou reageren, klapjosti.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat moet je anders in een betonstadion?
meer kunnen ze nietquote:
Schaken liep ook ooit 1 op 1 in het Nederlands Elftal. Dus je moet wel goed zijn met zo'n moyenne.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:03 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik ga echt niet meer op jou reageren, klapjosti.
Zonde.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:03 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik ga echt niet meer op jou reageren, klapjosti.
is te vroeg.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:06 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ohja, terugwedstrijd dan vast wel.
Uit doelpunten tellen 2x toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:06 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ohja, terugwedstrijd dan vast wel.
waarom heeft de keeper van chelsea een helmpje op?quote:
Hij komt op zijn brommer naar het stadion.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom heeft de keeper van chelsea een helmpje op?
Doen heel veel Turkse vrouwen ook aan.quote:
Jezusquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doen heel veel Turkse vrouwen ook aan.
Maaskant wist al dat je dit zou zeggen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:14 schreef Mandéra het volgende:
Altijd leuk dat Maaskant alles 'al wist'.
hahahahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maaskant wist al dat je dit zou zeggen.
En dat vind je wel grappig?quote:
Doe eens normaal.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dat vind je wel grappig?
Wat een klapjosti ben jij eigenlijk?
Ik ga nooit meer op jou reageren.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dat vind je wel grappig?
Wat een klapjosti ben jij eigenlijk?
Ik ga nooit meer op jou reageren.
Iets zegt me dat ze vandaag geen 1 maken.quote:
denk dat rkc er nog wel eentje maaktquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze vandaag geen 1 maken.
Wow.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
denk dat rkc er nog wel eentje maakt
spelbeeldkennisquote:
Mijn opmerking was heel grappig.quote:
Waar zeg ik dat?quote:
Ik had het over je eigen opmerking.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik ben alleen verrast.
Was niet grappig bedoelt. Als je dat wel vond, dan ben ik blij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over je eigen opmerking.
bedoeld.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was niet grappig bedoelt. Als je dat wel vond, dan ben ik blij.
leuk grapje welquote:
Eens.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn 'duck out' was toch de beste grap van dit topic.
Mijn tt is beter, maar dat is geen post. Dus die van jou was grappigste post.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn 'duck out' was toch de beste grap van dit topic.
Hoezo?quote:
Die hebben ze alleen in Twente he.quote:Op zondag 18 november 2012 19:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Arnhem heeft blijkbaar geen successupporters
Ja, want tijdens de wedstrijd zat het wel lekker vol wou je zeggenquote:Op zondag 18 november 2012 19:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat was ver voor de wedstrijd man.
nee overal (behalve Arnhem dus hihaho)quote:Op zondag 18 november 2012 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben ze alleen in Twente he.
Volgens mij kom jij uit Nijmegen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want tijdens de wedstrijd zat het wel lekker vol wou je zeggen
quote:Op zondag 18 november 2012 19:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij uit Nijmegen.
Niet bepaald. Ik heb gewoon ogen en zie duidelijk een aantal lege vakken.quote:Op zondag 18 november 2012 19:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij uit Nijmegen.
Waar ontken ik dat precies?quote:Op zondag 18 november 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik heb gewoon ogen en zie duidelijk een aantal lege vakken.
Hoe je dit kan ontkennen is echt te bizar voor woorden.
Ga dan weg ofzo.quote:
Zijn gewoon de regels lulquote:Op zondag 18 november 2012 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga dan weg ofzo.
Internet is niet gemaakt om elkaar monddood te maken.
Wat verdraai ik? Waar lul ik mij onderuit? Ik ontken nergens dat het niet vol zat, want dat zat het niet.quote:Op zondag 18 november 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede manier om de dingen te verdraaien, je lult je er bijna onderuit.
Dan zijn ze goed verborgen gehouden.quote:
Dat kun je wel stellen ja. Als het 60% gevuld was zou het me verbazen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat verdraai ik? Waar lul ik mij onderuit? Ik ontken nergens dat het niet vol zat, want dat zat het niet.
Zijn er speciale regels in dit topic?quote:
Die onderste rij die steeds in beeld is wordt niet verkocht hè.quote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef rubbereend het volgende:
Wat een lege plekken in het stadion zegVitesse staat derde
dat is al treurig maar verder zat grote lege plekken in het stadionquote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die onderste rij die steeds in beeld is wordt niet verkocht hè.
72% gevuld.quote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen ja. Als het 60% gevuld was zou het me verbazen.
Nee, net zoals 4 andere vakken, dat was ons duidelijk.quote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die onderste rij die steeds in beeld is wordt niet verkocht hè.
Jullie staan ook 3e in de EL poule, gelukkig zit het dan altijd volquote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef rubbereend het volgende:
Wat een lege plekken in het stadion zegVitesse staat derde
In ieder geval zonder autobommetjequote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef mrstylo het volgende:
Scheidsrechter heeft morgen een nieuwe Mini.
Bij jullie ook tijdens Europese wedstrijden die jullie donderdag moeten spelen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jullie staan ook 3e in de EL poule, gelukkig zit het dan altijd vol
quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, leuk. Als het CL is zit het gewoon vol, let volgend jaar maar op.quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
we staan trouwens tweede van onderenquote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
eerder een Porsche, hij heeft helemaal geen controle.quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef mrstylo het volgende:
Scheidsrechter heeft morgen een nieuwe Mini.
Had Gini zijn quote met een jaar verlengd?quote:Op zondag 18 november 2012 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk. Als het CL is zit het gewoon vol, let volgend jaar maar op.
Staat PSV niet onder Solna?quote:Op zondag 18 november 2012 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we staan trouwens tweede van onderen
oja we staan gewoon laatstequote:Op zondag 18 november 2012 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat PSV niet onder Solna?
En terecht. Smeerlap.quote:Op zondag 18 november 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
Bossen kan niet wachten tot hij z'n kaart mag pakken.
Helemaal niet. De eerste was misschien dubieus, de andere twee meer dan terecht.quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verrassend genoeg vinden alleen fans van Vitesse dat.
Standaard vastpak- foetushouding.quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef rubbereend het volgende:
terecht rood, maar hij heeft pijn vooraan zijn knie terwijl hij van achteren geraakt wordt
quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Helemaal niet. De eerste was misschien dubieus, de andere twee meer dan terecht.
quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verrassend genoeg vinden alleen fans van Vitesse dat.
Nee 2e.quote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit is de 1e wedstrijd van vanavond?
Nee man, Twente was eerstquote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit is de 1e wedstrijd van vanavond?
quote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee 2e.
Duarte show is nog niet geweest.
quote:
Ja, dat vinden Vitesse-fans ja. Dat zei ik al.quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Helemaal niet. De eerste was misschien dubieus, de andere twee meer dan terecht.
quote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat vinden Vitesse-fans ja. Dat zei ik al.
Eerste 2 waren belachelijk, 3de een twijfelgeval, maar sowieso geen gevolg van de eerdere 2.
.quote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bij die tweede was Kalas anders doorgebroken, dat was zéker een gele kaart waard.
Die kun je geven, de eerste was inderdaad belachelijk. Maar in het beeld van de wedstrijd was ie een beetje lomp.quote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bij die tweede was Kalas anders doorgebroken, dat was zéker een gele kaart waard.
Ik heb geen afkeer voor Vitesse. Als Ajax geen kampioen wordt hoop ik dat Vitesse het wordt.quote:Op zondag 18 november 2012 19:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
.
Dat jij een afkeer van Vitesse hebt was al duidelijk.
quote:
Hoezo intochtje?quote:
rust gegevenquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo intochtje?
Snap je grap niet.
quote:Op zondag 18 november 2012 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo intochtje?
Snap je grap niet.
quote:
Omdat hij neger is?quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat hij neger is?
Was Douglas erbij?
Jezus het was maar een (slecht) grapje hoorquote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat hij neger is?
Was Douglas erbij?
Misschien gaan ze weer feesten omdat ze voorronde EL halen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef Mandéra het volgende:
Pellé krijgt vast ook zo'n belachelijke huldiging als bij sjon wanneer hij Feyenoord verlaat.
benieuwd naar Johans reactiequote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pelle wordt topscorer van Nederland.
Ja precies, heel roffa op z'n kop omdat ze play-offs mogen spelen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien gaan ze weer feesten omdat ze voorronde EL halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |