quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Helemaal niet. De eerste was misschien dubieus, de andere twee meer dan terecht.
quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verrassend genoeg vinden alleen fans van Vitesse dat.
Nee 2e.quote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit is de 1e wedstrijd van vanavond?
Nee man, Twente was eerstquote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit is de 1e wedstrijd van vanavond?
quote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee 2e.
Duarte show is nog niet geweest.
quote:
Ja, dat vinden Vitesse-fans ja. Dat zei ik al.quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Helemaal niet. De eerste was misschien dubieus, de andere twee meer dan terecht.
quote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat vinden Vitesse-fans ja. Dat zei ik al.
Eerste 2 waren belachelijk, 3de een twijfelgeval, maar sowieso geen gevolg van de eerdere 2.
.quote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bij die tweede was Kalas anders doorgebroken, dat was zéker een gele kaart waard.
Die kun je geven, de eerste was inderdaad belachelijk. Maar in het beeld van de wedstrijd was ie een beetje lomp.quote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bij die tweede was Kalas anders doorgebroken, dat was zéker een gele kaart waard.
Ik heb geen afkeer voor Vitesse. Als Ajax geen kampioen wordt hoop ik dat Vitesse het wordt.quote:Op zondag 18 november 2012 19:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
.
Dat jij een afkeer van Vitesse hebt was al duidelijk.
quote:
Hoezo intochtje?quote:
rust gegevenquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo intochtje?
Snap je grap niet.
quote:Op zondag 18 november 2012 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo intochtje?
Snap je grap niet.
quote:
Omdat hij neger is?quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat hij neger is?
Was Douglas erbij?
Jezus het was maar een (slecht) grapje hoorquote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat hij neger is?
Was Douglas erbij?
Misschien gaan ze weer feesten omdat ze voorronde EL halen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef Mandéra het volgende:
Pellé krijgt vast ook zo'n belachelijke huldiging als bij sjon wanneer hij Feyenoord verlaat.
benieuwd naar Johans reactiequote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pelle wordt topscorer van Nederland.
Ja precies, heel roffa op z'n kop omdat ze play-offs mogen spelen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien gaan ze weer feesten omdat ze voorronde EL halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |