Zijn gewoon de regels lulquote:Op zondag 18 november 2012 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga dan weg ofzo.
Internet is niet gemaakt om elkaar monddood te maken.
Wat verdraai ik? Waar lul ik mij onderuit? Ik ontken nergens dat het niet vol zat, want dat zat het niet.quote:Op zondag 18 november 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede manier om de dingen te verdraaien, je lult je er bijna onderuit.
Dan zijn ze goed verborgen gehouden.quote:
Dat kun je wel stellen ja. Als het 60% gevuld was zou het me verbazen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat verdraai ik? Waar lul ik mij onderuit? Ik ontken nergens dat het niet vol zat, want dat zat het niet.
Zijn er speciale regels in dit topic?quote:
Die onderste rij die steeds in beeld is wordt niet verkocht hè.quote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef rubbereend het volgende:
Wat een lege plekken in het stadion zegVitesse staat derde
dat is al treurig maar verder zat grote lege plekken in het stadionquote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die onderste rij die steeds in beeld is wordt niet verkocht hè.
72% gevuld.quote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen ja. Als het 60% gevuld was zou het me verbazen.
Nee, net zoals 4 andere vakken, dat was ons duidelijk.quote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die onderste rij die steeds in beeld is wordt niet verkocht hè.
Jullie staan ook 3e in de EL poule, gelukkig zit het dan altijd volquote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef rubbereend het volgende:
Wat een lege plekken in het stadion zegVitesse staat derde
In ieder geval zonder autobommetjequote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef mrstylo het volgende:
Scheidsrechter heeft morgen een nieuwe Mini.
Bij jullie ook tijdens Europese wedstrijden die jullie donderdag moeten spelen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jullie staan ook 3e in de EL poule, gelukkig zit het dan altijd vol
quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, leuk. Als het CL is zit het gewoon vol, let volgend jaar maar op.quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
we staan trouwens tweede van onderenquote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
eerder een Porsche, hij heeft helemaal geen controle.quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef mrstylo het volgende:
Scheidsrechter heeft morgen een nieuwe Mini.
Had Gini zijn quote met een jaar verlengd?quote:Op zondag 18 november 2012 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk. Als het CL is zit het gewoon vol, let volgend jaar maar op.
Staat PSV niet onder Solna?quote:Op zondag 18 november 2012 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we staan trouwens tweede van onderen
oja we staan gewoon laatstequote:Op zondag 18 november 2012 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat PSV niet onder Solna?
En terecht. Smeerlap.quote:Op zondag 18 november 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
Bossen kan niet wachten tot hij z'n kaart mag pakken.
Helemaal niet. De eerste was misschien dubieus, de andere twee meer dan terecht.quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verrassend genoeg vinden alleen fans van Vitesse dat.
Standaard vastpak- foetushouding.quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef rubbereend het volgende:
terecht rood, maar hij heeft pijn vooraan zijn knie terwijl hij van achteren geraakt wordt
quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Helemaal niet. De eerste was misschien dubieus, de andere twee meer dan terecht.
quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verrassend genoeg vinden alleen fans van Vitesse dat.
Nee 2e.quote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit is de 1e wedstrijd van vanavond?
Nee man, Twente was eerstquote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit is de 1e wedstrijd van vanavond?
quote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee 2e.
Duarte show is nog niet geweest.
quote:
Ja, dat vinden Vitesse-fans ja. Dat zei ik al.quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Helemaal niet. De eerste was misschien dubieus, de andere twee meer dan terecht.
quote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat vinden Vitesse-fans ja. Dat zei ik al.
Eerste 2 waren belachelijk, 3de een twijfelgeval, maar sowieso geen gevolg van de eerdere 2.
.quote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bij die tweede was Kalas anders doorgebroken, dat was zéker een gele kaart waard.
Die kun je geven, de eerste was inderdaad belachelijk. Maar in het beeld van de wedstrijd was ie een beetje lomp.quote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bij die tweede was Kalas anders doorgebroken, dat was zéker een gele kaart waard.
Ik heb geen afkeer voor Vitesse. Als Ajax geen kampioen wordt hoop ik dat Vitesse het wordt.quote:Op zondag 18 november 2012 19:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
.
Dat jij een afkeer van Vitesse hebt was al duidelijk.
quote:
Hoezo intochtje?quote:
rust gegevenquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo intochtje?
Snap je grap niet.
quote:Op zondag 18 november 2012 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo intochtje?
Snap je grap niet.
quote:
Omdat hij neger is?quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat hij neger is?
Was Douglas erbij?
Jezus het was maar een (slecht) grapje hoorquote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat hij neger is?
Was Douglas erbij?
Misschien gaan ze weer feesten omdat ze voorronde EL halen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef Mandéra het volgende:
Pellé krijgt vast ook zo'n belachelijke huldiging als bij sjon wanneer hij Feyenoord verlaat.
benieuwd naar Johans reactiequote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pelle wordt topscorer van Nederland.
Ja precies, heel roffa op z'n kop omdat ze play-offs mogen spelen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien gaan ze weer feesten omdat ze voorronde EL halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |