Zijn gewoon de regels lulquote:Op zondag 18 november 2012 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga dan weg ofzo.
Internet is niet gemaakt om elkaar monddood te maken.
Wat verdraai ik? Waar lul ik mij onderuit? Ik ontken nergens dat het niet vol zat, want dat zat het niet.quote:Op zondag 18 november 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede manier om de dingen te verdraaien, je lult je er bijna onderuit.
Dan zijn ze goed verborgen gehouden.quote:
Dat kun je wel stellen ja. Als het 60% gevuld was zou het me verbazen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat verdraai ik? Waar lul ik mij onderuit? Ik ontken nergens dat het niet vol zat, want dat zat het niet.
Zijn er speciale regels in dit topic?quote:
Die onderste rij die steeds in beeld is wordt niet verkocht hè.quote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef rubbereend het volgende:
Wat een lege plekken in het stadion zegVitesse staat derde
dat is al treurig maar verder zat grote lege plekken in het stadionquote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die onderste rij die steeds in beeld is wordt niet verkocht hè.
72% gevuld.quote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen ja. Als het 60% gevuld was zou het me verbazen.
Nee, net zoals 4 andere vakken, dat was ons duidelijk.quote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die onderste rij die steeds in beeld is wordt niet verkocht hè.
Jullie staan ook 3e in de EL poule, gelukkig zit het dan altijd volquote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef rubbereend het volgende:
Wat een lege plekken in het stadion zegVitesse staat derde
In ieder geval zonder autobommetjequote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef mrstylo het volgende:
Scheidsrechter heeft morgen een nieuwe Mini.
Bij jullie ook tijdens Europese wedstrijden die jullie donderdag moeten spelen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jullie staan ook 3e in de EL poule, gelukkig zit het dan altijd vol
quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, leuk. Als het CL is zit het gewoon vol, let volgend jaar maar op.quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
we staan trouwens tweede van onderenquote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |