Die hebben ze alleen in Twente he.quote:Op zondag 18 november 2012 19:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Arnhem heeft blijkbaar geen successupporters
Ja, want tijdens de wedstrijd zat het wel lekker vol wou je zeggenquote:Op zondag 18 november 2012 19:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat was ver voor de wedstrijd man.
nee overal (behalve Arnhem dus hihaho)quote:Op zondag 18 november 2012 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben ze alleen in Twente he.
Volgens mij kom jij uit Nijmegen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want tijdens de wedstrijd zat het wel lekker vol wou je zeggen
quote:Op zondag 18 november 2012 19:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij uit Nijmegen.
Niet bepaald. Ik heb gewoon ogen en zie duidelijk een aantal lege vakken.quote:Op zondag 18 november 2012 19:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij uit Nijmegen.
Waar ontken ik dat precies?quote:Op zondag 18 november 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik heb gewoon ogen en zie duidelijk een aantal lege vakken.
Hoe je dit kan ontkennen is echt te bizar voor woorden.
Ga dan weg ofzo.quote:
Zijn gewoon de regels lulquote:Op zondag 18 november 2012 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga dan weg ofzo.
Internet is niet gemaakt om elkaar monddood te maken.
Wat verdraai ik? Waar lul ik mij onderuit? Ik ontken nergens dat het niet vol zat, want dat zat het niet.quote:Op zondag 18 november 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede manier om de dingen te verdraaien, je lult je er bijna onderuit.
Dan zijn ze goed verborgen gehouden.quote:
Dat kun je wel stellen ja. Als het 60% gevuld was zou het me verbazen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat verdraai ik? Waar lul ik mij onderuit? Ik ontken nergens dat het niet vol zat, want dat zat het niet.
Zijn er speciale regels in dit topic?quote:
Die onderste rij die steeds in beeld is wordt niet verkocht hè.quote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef rubbereend het volgende:
Wat een lege plekken in het stadion zegVitesse staat derde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |