quote:Op donderdag 15 november 2012 20:15 schreef Jivis het volgende:
Die moeder lijkt op Monique van de Ven zeg.
Stoort je t.v.?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:15 schreef Jivis het volgende:
Die lijkt nu meer op Monique van de Ven dan Monique van de Ven zelf.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:15 schreef Jivis het volgende:
Zo zou het zijn geweest zonder botox.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:15 schreef Jivis het volgende:
Dacht ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 20:15 schreef Jivis het volgende:
Die was niet zo mooi als die 2-0 tegen AS Roma. (Mijn eerste CL-wedstrijd, de nostalgie!)quote:Op donderdag 15 november 2012 20:15 schreef Marcoss het volgende:
Die goal in zijn 2de Ajax-periode tegen Milan was echt geniaal geweest zonder die goal in blessuretijd
Meer dan Matthijsquote:
Het was heel tof, en aan de reacties in dit topic te lezen had de zanger dezelfde kleren aan als bij de wereld draait doorquote:Op donderdag 15 november 2012 18:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Veel plezier, ik heb ze vrijdag in Weert gezien (en gesproken, toen zeiden ze al dat ze bij DWDD zouden zitten). Waren erg goed!
Hopelijk voor hen zijn er meer kaartjes verkocht dan in Weert. Daar waren iets van 60 kaartjes verkocht waarvan 80 % aan Belgen.... Maar om er bij te zijn was dat juist wel leuk.
Als je in Nederlands als bandje niet opgepikt wordt door 3fm dan heb je sowieso nergens airplay, dat scheelt zoveel. The Future is daar wel gedraaid, maar slechts heel weinig en vaak alleen bij 3v12, dus laat op de avond als niemand luistert.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja ik vond ze live ook erg goed (had ze al eens eerder gezien ook op Werchter, toen stonden ze voor 60.000 man). Heb altijd Studio Brussel aan, vandaar dat ik ze ook goed ken. Toevallig, terwijl ik dit typ is The Future op de radio.... Maar ik had niet verwacht dat ze in Nederrland nog zo onbekend zijn.
Juist, en dat maakt het zo'n razende aidszender.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:35 schreef alors het volgende:
[..]
Als je in Nederlands als bandje niet opgepikt wordt door 3fm dan heb je sowieso nergens airplay, dat scheelt zoveel.
Ik ken ze ook via StuBru, mijn favoriete radiozender, zelfs nu ik niet meer dicht bij de grens woon.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja ik vond ze live ook erg goed (had ze al eens eerder gezien ook op Werchter, toen stonden ze voor 60.000 man). Heb altijd Studio Brussel aan, vandaar dat ik ze ook goed ken. Toevallig, terwijl ik dit typ is The Future op de radio.... Maar ik had niet verwacht dat ze in Nederrland nog zo onbekend zijn.
Jij bent een aidszenderquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Juist, en dat maakt het zo'n razende aidszender.
Nou, hij heeft wel een punt hoor wat Radio 3FM betreft. Krijg daar echt steeds meer een afkeer van en ook van de Nederlandse bands en Pinkpop of zo. Als je dat met Belgie vergelijkt. Daar wordt goede muziek nog echt gewaardeerd.quote:
Smaken verschillen, ik vind 3fm wel een leuke zender, maar ik was ook niet serieus naar Spec toe.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, hij heeft wel een punt hoor wat Radio 3FM betreft. Krijg daar echt steeds meer een afkeer van en ook van de Nederlandse bands en Pinkpop of zo. Als je dat met Belgie vergelijkt. Daar wordt goede muziek nog echt gewaardeerd.
En dan loopt die Giel steeds te paraderen met zijn Triggerfingercover (kotssmiley).
quote:- De kersverse minister Jet Bussemaker (Onderwijs, Cultuur en Wetenschap Jet Bussemaker) schuift aan. Zij gaat maar liefst 167 miljoen euro aan zes onderzoeksteams met topwetenschappers geven. Een verantwoorde impuls aan de kenniseconomie of elitaire verkwisting?
- Alles is Familie, het vervolg op Alles is Liefde, zal op 22 november 2012 in première gaan. In de studio: Carice van Houten, Martine Bijl, Kim van Kooten en Racoon!
- In De Week Draait Door hebben we het over Boer Zoekt Vrouw met Boer Aad, met Youri Mulder over het prachtige maar niet genomineerde doelpunt van Zlatan Ibrahimovic en Pieter Derks sluit de week af.
Muziek is er van Ape not Mice, tafeldame is Sylvana Simons.
Jezus, kan dat geld niet beter besteed worden?quote:De kersverse minister Jet Bussemaker (Onderwijs, Cultuur en Wetenschap Jet Bussemaker) schuift aan. Zij gaat maar liefst 167 miljoen euro aan zes onderzoeksteams met topwetenschappers geven. Een verantwoorde impuls aan de kenniseconomie of elitaire verkwisting?
Dat doelpunt ken ik nu wel na het 87x gezien te hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:46 schreef Karina het volgende:
Enige interessante is Zlatan. De rest zal me worst wezen.
Inderdaad, een make-over voor Jet ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jezus, kan dat geld niet beter besteed worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |