abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119243117

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

De vrouw die voor nieuwe scharrel van Ruud gezien werd.

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 15-11-2012 17:30:04 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_119243331
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik wist dat ik het gelezen had, dat Badr WEL iets aan zijn hand had (verwonding).
En Evert had getuigd dat hij niets gezien had aan de handen van Badr, neem ik aan, want hij heeft dat later lopen verkondigen.
Evert speelt vanaf het begin een smerige rol.
Als de partner van Evert ook bij Sensetion was, dan weet Evert het allemaal, vanaf dag 1.
Dat die gast zich niet schaamt over zijn gelieg, vooral na zijn zgn. objectief interview met
Hihi, Evert, schaamte en objectiviteit in 1 zin ;)
pi_119243350
Badr laatste strohalm voor Gyrath?

Yves Gijrath is aandelen eigen bedrijf kwijt

http://www.quotenet.nl/Ni(...)-bedrijf-kwijt-43275

http://glamora.ma/2012/11/yves_gijrath_moet_straks_naar.html
  donderdag 15 november 2012 @ 16:46:19 #4
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119243453
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:42 schreef eskil het volgende:
Badr laatste strohalm voor Gyrath?

Yves Gijrath is aandelen eigen bedrijf kwijt

http://www.quotenet.nl/Ni(...)-bedrijf-kwijt-43275

http://glamora.ma/2012/11/yves_gijrath_moet_straks_naar.html
Dat plaatje :D
Het huilende zigeunerjongetje :D
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_119243595
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja echt he _O-

Vond dit wel een leuke reactie!

Zo heeft Yves mooi zijn handen vrij om met Badr uit te gaan eten en diens licenties te beheren. Badr mannen onder elkaar douchezeep, Badr Broodjes, Badr Theedoekenlijn, Badr hersenbeschadiging stichting voor ex boxers, Badr thuiskookboek, Badr design handboeien by Estelle, Badr gevangenis interieurs by Eric Kusters, Badr houtjes; om op te bijten, Badr Boek 'ik weet van niks', Badr&Estelle's Grote Horeca-routeboek.

Nee laat Yves maar schuiven; die weet overal wat van. Zegt ie.
  donderdag 15 november 2012 @ 16:59:24 #6
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119243902
Mooie OP.

Die foto's van Koen Everink heb ik nooit eerder gezien. Allemachtig. Er is aardig huisgehouden op die man. :{ .
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119244134
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Whahaha, hoe kom je aan die foto?

Edit: Ik zie het al.... Quote..... geweldig..
pi_119244211
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef eskil het volgende:

[..]

Ja echt he _O-

Vond dit wel een leuke reactie!

Zo heeft Yves mooi zijn handen vrij om met Badr uit te gaan eten en diens licenties te beheren. Badr mannen onder elkaar douchezeep, Badr Broodjes, Badr Theedoekenlijn, Badr hersenbeschadiging stichting voor ex boxers, Badr thuiskookboek, Badr design handboeien by Estelle, Badr gevangenis interieurs by Eric Kusters, Badr houtjes; om op te bijten, Badr Boek 'ik weet van niks', Badr&Estelle's Grote Horeca-routeboek.

Nee laat Yves maar schuiven; die weet overal wat van. Zegt ie.
Badrdas
pi_119244441
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:08 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Badrdas
:D _O-
know'm sayin?
word? word.
pi_119244686
Kom deze blog tegen. Weet niet of hij al ooit geplaatst is.

http://relatie.blog.nl/ce(...)oor-evert-santegoeds
Even fotootje erbij om het geheugen op te frissen. :+

pi_119244845
het was toch ook overduidelijk in dat interview filmpje dat ze zwaar zit te acteren?
vooral eens bekijken met het geluid uit, dan druipt de ingestudeerde lichaamstaal er echt vanaf.
wat een dom wicht.
er is maar 1 ding wat ik niet van haar begrijp: waarom?
alleen maar verliefd kan volgens mij verklaren dat je zo totaal devoot zo ver meegaat in dit soort dingen, het geweld en de agressie, ik kan werkelijk niet begrijpen wat voor vrouw daar zo ver in gaat.
en dingen als golddigger of verliefd of gewoon dom is m.i. te kort door de bocht.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119245063
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:42 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Hihi, Evert, schaamte en objectiviteit in 1 zin ;)
Ik weet het, dat is vloeken in de kerk. ;)
pi_119245106
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:25 schreef WRH het volgende:
het was toch ook overduidelijk in dat interview filmpje dat ze zwaar zit te acteren?
vooral eens bekijken met het geluid uit, dan druipt de ingestudeerde lichaamstaal er echt vanaf.
wat een dom wicht.
er is maar 1 ding wat ik niet van haar begrijp: waarom?
alleen maar verliefd kan volgens mij verklaren dat je zo totaal devoot zo ver meegaat in dit soort dingen, het geweld en de agressie, ik kan werkelijk niet begrijpen wat voor vrouw daar zo ver in gaat.
en dingen als golddigger of verliefd of gewoon dom is m.i. te kort door de bocht.
Een combinatie van laatstsgenoemde factoren, plus misschien het feit dat na(ast) Ruud met zijn Gulle Lid Badr in haar ogen een engel is. Zij vond dat vreemdgaan volgens mij kwalijker dan de agressieve aard van Badr.

Verder is het de naiviteit die je bij wel meer vrouwen ziet die denken dat ze een man kunnen veranderen. En onbegrijpelijk maar waar; veel vrouwen zien zulke agressie meer als beschermingsdrang naar hen toe. Ik denk dat als Everink haar daadwerkelijk heeft beledigd, zij het nog fijn vindt ook dat hij zo voor haar opkomt. Zeker na een huwelijk waar de desinteresse de laatste jaren vanaf scheen te druipen. Zal wel vanuit de rolverdeling in de oertijd te verklaren zijn.
pi_119245361
zit wat in.
ik vind het vooral een beetje engig worden. ben gek op mijn eigen partner maar als ik er toch naast zou staan als hij iemand beestachtig staat af te tuigen dan vraag ik mij werkelijk af hoe diep mijn liefde dan zou zitten, ik zou het op zijn minst geen prettig gezicht vinden.
pi_119246529
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:32 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Een combinatie van laatstsgenoemde factoren, plus misschien het feit dat na(ast) Ruud met zijn Gulle Lid Badr in haar ogen een engel is. Zij vond dat vreemdgaan volgens mij kwalijker dan de agressieve aard van Badr.

Verder is het de naiviteit die je bij wel meer vrouwen ziet die denken dat ze een man kunnen veranderen. En onbegrijpelijk maar waar; veel vrouwen zien zulke agressie meer als beschermingsdrang naar hen toe. Ik denk dat als Everink haar daadwerkelijk heeft beledigd, zij het nog fijn vindt ook dat hij zo voor haar opkomt. Zeker na een huwelijk waar de desinteresse de laatste jaren vanaf scheen te druipen. Zal wel vanuit de rolverdeling in de oertijd te verklaren zijn.
Maar badr is ook een vreemdganger , die had een zwangere vriendin terwijl hij het met estelle deed. Dan komt ruud er beter uit, die ging alleen vreemd, maar had geen losse handjes
pi_119246840
En Estelle wist dat...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119246932
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:40 schreef WRH het volgende:
zit wat in.
ik vind het vooral een beetje engig worden. ben gek op mijn eigen partner maar als ik er toch naast zou staan als hij iemand beestachtig staat af te tuigen dan vraag ik mij werkelijk af hoe diep mijn liefde dan zou zitten, ik zou het op zijn minst geen prettig gezicht vinden.
Nu ja. Ik heb ook eens iemand een pak slaag gegeven die mijn vriendin voor prostituee met een celwoekerziekte uitmaakte en dat leverde me een enorm verliefde blik plus later supersex op.

Maar goed, daar was de schade een blauw oog en een bloedneus.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119246994
Arme stel...ze is nu alweer net zolang zónder Badr als dat ze met hem heeft doorgebracht het afgelopen weekend..die moet zich vast in haar arm knijpen of ze het niet allemaal gedroomd heeft..

en idd..al was ik nog zo verliefd, als the object of my affection het normaal vond mensen in elkaar te rammen en er huichelachtig nog onderuit probeerde te komen...mijn liefde zou toch serieus bekoelen..

Maar Stel zwijgt liever..ze is zo blij met alle aandacht die ze kreeg en alle 'liefde'die ze zolang had moeten missen...dat geef je dan niet zomaar op blijkt wel
  donderdag 15 november 2012 @ 18:40:56 #19
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119247351
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nou, als we deze, door het AD gemaakte, reconstructie moeten geloven, dan is het overduidelijk wie het gedaan heeft. Iets zegt mij dat Jappie deze niet voor ogen had.
Iets vertelt mij dat dit ook geen logisch en konsekwent verhaal is maar een bij elkaar geknipt en geplakt uittreksel van het daadwerkelijke artikel in datzelfde AD; waarbij bovendien dient aangetekend te worden dat zelfs het artikel in het AD zelf al uitermate specualtief is. ;)
pi_119247711
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:40 schreef Jappie het volgende:

[..]

Iets vertelt mij dat dit ook geen logisch en konsekwent verhaal is maar een bij elkaar geknipt en geplakt uittreksel van het daadwerkelijke artikel in datzelfde AD; waarbij bovendien dient aangetekend te worden dat zelfs het artikel in het AD zelf al uitermate specualtief is. ;)
Nou, laat die reconstructie waar jij het over had dan zien.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 15 november 2012 @ 18:53:06 #21
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119247775
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja praat Ficq na.
Neh, daar heb ik Ficq niet voor nodig, gewoon goed luisteren naar wat er wel en niet ontkent wordt door het OM ipv alleen proberen je eigen vooringenomen standpunt bevestigd te krijgen doet wonderen. :)

Maar goed we dwalen weer af....kennelijk is er een zeer grote angst bij de anti-Badr club dat ze wel eens ongelijk zouden kunnen hebben en dus schreeuwt de een nog harder dan de ander in de hoop daarmee de veroordeling te verstevigen.

Niets is zo makkelijk als veilig binnen de gemeenschap van de kudde meeblaten. ):O

Hmm. hoog .tijd voor een schapie schapie smilie..die koe is um ook nie echt :+
pi_119247858
Anti badr club :')
Kudde :')

Jeeeeezus

Afin, ook de vorige veroordeling, zijn sportieve diskwalificaties en de overige 8 aanklachten zullen vast verzonnen zijn door 'een kudde'.

Gelukkig ben jij anders!
pi_119247947
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef Jappie het volgende:

[..]

Neh, daar heb ik Ficq niet voor nodig, gewoon goed luisteren naar wat er wel en niet ontkent wordt door het OM ipv alleen proberen je eigen vooringenomen standpunt bevestigd te krijgen doet wonderen. :)

Maar goed we dwalen weer af....kennelijk is er een zeer grote angst bij de anti-Badr club dat ze wel eens ongelijk zouden kunnen hebben en dus schreeuwt de een nog harder dan de ander in de hoop daarmee de veroordeling te verstevigen.

Niets is zo makkelijk als veilig binnen de gemeenschap van de kudde meeblaten. ):O

We weten dat zij de zaken verdraait. Haar goed recht natuurlijk, daar is ze advocaat voor. Dat onderscheid kan ik nog maken. ;)
pi_119247982
Dat er tot nu toe 23 en 28 topic's (nws/sho) zijn vol geblaat, zegt ook wel iets over hoe en wat lijkt me.
Zucht, wel lang wachten tot januari. Niets is zeker. :7 imo
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_119248028
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef barca1971 het volgende:
Arme stel...ze is nu alweer net zolang zónder Badr als dat ze met hem heeft doorgebracht het afgelopen weekend..die moet zich vast in haar arm knijpen of ze het niet allemaal gedroomd heeft..

en idd..al was ik nog zo verliefd, als the object of my affection het normaal vond mensen in elkaar te rammen en er huichelachtig nog onderuit probeerde te komen...mijn liefde zou toch serieus bekoelen..

Maar Stel zwijgt liever..ze is zo blij met alle aandacht die ze kreeg en alle 'liefde'die ze zolang had moeten missen...dat geef je dan niet zomaar op blijkt wel
Extra gelukje voor haar, het was in ieder geval een "natte droom". _O-
  donderdag 15 november 2012 @ 19:04:41 #26
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119248232
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:58 schreef Soury het volgende:
Niets is zeker. imo
De bandbreedte is iig wel bekend; ergens tussen een corrigerende tik en zware geweldpleging in groepsverband moet het zitten. ;)
pi_119248328

pi_119248370
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:04 schreef Jappie het volgende:

[..]

De bandbreedte is iig wel bekend; ergens tussen een corrigerende tik en zware geweldpleging in groepsverband moet het zitten. ;)
We wachten geduldig af, onder het genot van een broodje :Y)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 15 november 2012 @ 19:11:31 #29
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119248476
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Afin, ook de vorige veroordeling, zijn sportieve diskwalificaties en de overige 8 aanklachten zullen vast verzonnen zijn door 'een kudde'.
Veroordeling = check
sportieve diskwalificatie = check
aanklachten = check

Zie je wel dat ook jij het kunt ^O^
pi_119248756
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:58 schreef Soury het volgende:
Dat er tot nu toe 23 en 28 topic's (nws/sho) zijn vol geblaat, zegt ook wel iets over hoe en wat lijkt me.
Zucht, wel lang wachten tot januari. Niets is zeker. :7 imo
bij gebrek aan een dagelijkse real life soape + stream, is dit een mooi alternatief :P
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_119248819
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:18 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

bij gebrek aan een dagelijkse real life soape + stream, is dit een mooi alternatief :P
Stream stream waar :P
pi_119249218
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:04 schreef Jappie het volgende:

[..]

Definieer 'corrigerende tik' please.
  donderdag 15 november 2012 @ 19:39:03 #33
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119249739
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Definieer 'corrigerende tik' please
Aangezien het slachtoffer heeft aangegeven dat hij na 1 tik neerging en Badr zegt 1 corrigerende tik met de achterzijde van zijn hand te hebben gegeven dan kan het bijna niet anders of het zou een spinning backfist moeten zijn geweest. ;)
pi_119249902
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:39 schreef Jappie het volgende:

[..]

Aangezien het slachtoffer heeft aangegeven dat hij na 1 tik neerging en Badr zegt 1 corrigerende tik met de achterzijde van zijn hand te hebben gegeven dan kan het bijna niet anders of het zou een spinning backfist moeten zijn geweest. ;)
Wat natuurlijk scheelt, ik geloof niet in die 'corrigerende tik'. Zelfs de corrigerende tikken die sommige echtgenotes krijgen zijn niet eens heftig. En die gaan meestal pas na een flinke afrossing neer.
pi_119250924
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Definieer 'corrigerende tik' please.
Hier het resultaat van een corrigerende tik van Peter Graham tegen Broodje Hari:
pi_119251125
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:14 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Maar badr is ook een vreemdganger , die had een zwangere vriendin terwijl hij het met estelle deed. Dan komt ruud er beter uit, die ging alleen vreemd, maar had geen losse handjes
Maar Badr geeft aan dat hij nog nooit zoiets heeft gevoeld als wat hij voor zijn goudlokje voelt. Dus dan denkt zij dat zij die sterke vrouw. is die hem echt heeft getemd. En misschien redeneert ze wel zo egocentrisch dat ze die agressie minder erg vindt, zolang hij haar maar niet slaat. Dat vreemdgaan werd haar natuurlijk rechtstreeks aangedaan.
pi_119251651
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hier het resultaat van een corrigerende tik van Peter Graham tegen Broodje Hari:
hij werd wel beter opgevangen en verzorgt dan Everink en die zag er nog wel beroerder uit dan Badrtje
pi_119251795
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat een rotsport is dat ook. Ik vind het helemaal niets. Bizar eigenlijk om elkaar voor de lol verrot te slaan. Geen wonder dat sommige mensen in het gewone leven ook zo gemakkelijk tikken uitdelen.
Vraag me toch af of ze hem geen zuurstof moesten toedienen, toen toen hij zo naar adem snakte (zo leek het tenminste), alsof zijn lichaam in stress was.
pi_119251811
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:19 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

hij werd wel beter opgevangen en verzorgt dan Everink en die zag er nog wel beroerder uit dan Badrtje
Die kreeg nog een trap na.
pi_119251950
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:08 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Maar Badr geeft aan dat hij nog nooit zoiets heeft gevoeld als wat hij voor zijn goudlokje voelt. Dus dan denkt zij dat zij die sterke vrouw. is die hem echt heeft getemd. En misschien redeneert ze wel zo egocentrisch dat ze die agressie minder erg vindt, zolang hij haar maar niet slaat. Dat vreemdgaan werd haar natuurlijk rechtstreeks aangedaan.
Het vreemdgaan is maar een excuus. Als het zo erg was, was ze zelf ook niet vreemdgegaan, maar was ze eerst gescheiden of het in ieder geval eerst verteld, voordat ze op vrijersvoeten ging.
Zij kreeg er nog voor betaald, ze had een creditcard om de pijn te verzachten. Zonder creditcard en dan ook nog verliefd worden op iemand zonder een vette bankrekening, DAT is pas stoer.
pi_119251990
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Die kreeg nog een trap na.
precies.
pi_119253002
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het vreemdgaan is maar een excuus. Als het zo erg was, was ze zelf ook niet vreemdgegaan, maar was ze eerst gescheiden of het in ieder geval eerst verteld, voordat ze op vrijersvoeten ging.
Zij kreeg er nog voor betaald, ze had een creditcard om de pijn te verzachten. Zonder creditcard en dan ook nog verliefd worden op iemand zonder een vette bankrekening, DAT is pas stoer.
Het gedeelte dat ze het vreemdgaan niet meer trok, zou misschien (deels) wel kunnen kloppen. Ik denk dat ze gewoon een nieuwe prooi heeft afgewacht voordat ze ging scheiden. Geen oude schoenen weggooien als je nog geen nieuwe hebt, dat idee. Vrouwen trekken inderdaad veel als het wangedrag van hun man gecompenseerd wordt met een goldcard.
  donderdag 15 november 2012 @ 20:53:45 #43
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119253023
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:39 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik zou het liever over een bitchslap willen hebben nav een uiterst beledigende opmerking ;)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_119253282
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik zou het liever over een bitchslap willen hebben nav een uiterst beledigende opmerking ;)
Nog effe en het was een liefkozende aai :')
pi_119254207
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat een rotsport is dat ook. Ik vind het helemaal niets. Bizar eigenlijk om elkaar voor de lol verrot te slaan. Geen wonder dat sommige mensen in het gewone leven ook zo gemakkelijk tikken uitdelen.
Vraag me toch af of ze hem geen zuurstof moesten toedienen, toen toen hij zo naar adem snakte (zo leek het tenminste), alsof zijn lichaam in stress was.
Zijn kaak was hier gebroken. Maar aangezien dit er aan vooraf ging:

Kan ik niets anders zeggen als boontje komt om zijn loontje.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:24:33 #46
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119254440
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wie het laatst lacht lacht het best :P

pi_119254557
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik vind het een walgelijke sport maar ik vind die Badr ook nog eens een walgelijke vent :r

Je kan hier wel goed zien dat er weinig voor nodig is voordat hij er op los slaat, die vent
heeft gewoon iets te veel tikken tegen zijn kop gehad, of hij zat al klem bij zijn geboorte,
dat schijnt ook niet zo gezond te zijn oO<;
pi_119254797
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:24 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Een slappe winst op punten, geen KO, geen gebroken kaak, geen jaar uit de running na een enorm grote teringbek te hebben gehad.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:33:36 #49
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119254886
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik vind het een walgelijke sport maar ik vind die Badr ook nog eens een walgelijke vent :r

Je kan hier wel goed zien dat er weinig voor nodig is voordat hij er op los slaat, die vent
heeft gewoon iets te veel tikken tegen zijn kop gehad, of hij zat al klem bij zijn geboorte,
Je moet wel weten dat dit soort incidenten geen uitzondering zijn bij vechtsporten met veel publiciteit en dat dit gedrag ook niet echt ontmoedigd wordt.
pi_119254902
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hari is gek. Altijd al geweest. Je ziet het hier ook in zijn hele houding, in het begin ongeintresseerd hangen, daarna als enige een grote teringbek te hebben tegen iedereen, terwijl de rest gewoon sportief doet en dan ook nog eens gaan matten op de conferentie. Kijk ook hoe doorgeflipt hij doet in die gang tegen zijn eigen trainers en dan die lamp ook sloopt en zo. Gelukkig werd hij afgestraft met een gebroken kaak :7
pi_119254953
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Je moet wel weten dat dit soort incidenten geen uitzondering zijn bij vechtsporten met veel publiciteit en dat dit gedrag ook niet echt ontmoedigd wordt.
Noem nog eens iemand die zoooo onrespectvol naar zijn medespelers deed en agressief doet buiten de ring in de K1 dan.
pi_119254987
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nou, laat die reconstructie waar jij het over had dan zien.
Nee zeker? Je lulde dus maar wat? Kuddegedrag?
  donderdag 15 november 2012 @ 21:35:36 #53
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119254998
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Een slappe winst op punten, geen KO, geen gebroken kaak, geen jaar uit de running na een enorm grote teringbek te hebben gehad.
Dus Graham is een veel betere kickboxer dan Badr :?
pi_119255041
quote:
5s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Noem nog eens iemand die zoooo onrespectvol naar zijn medespelers deed en agressief doet buiten de ring in de K1 dan.
Nouhou .... op die vraag heb ik geen antwoord, maar eh... ik zat net dit stukkie te lezen.

Daar wordt je ook niet vrolijk van -O-

http://www.tobsport.nl/Ar(...)%20criminaliteit.htm
pi_119255109
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:24 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Wat je het laatst lacht noemt. 8)7
pi_119255149
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Who care's man, zolang die Graham niet in het nieuws is omdat hij her en der mensen
tot gort slaat is dat niet interessant en off topic :')
pi_119255188
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik wil Hari nog wel eens professioneel zien vechten op zijn 30+ _O-

Buiten dat is het gewoon een leuke vent zonder Hari zijn kankergedrag + speelt ie ook nog eens wat klaar in MMA. Je weet wel, waar Hari eerst zo'n grote bek over had tegen Overeem en toen KO ging tegen Overeem met K1 regels en toen als een lafaard niet op kwam dagen op het (volgens Hari voor kneuzen zijnde) MMA gevecht.
pi_119255326
quote:

[..]

Filmpje ken ik inderdaad. Een agressief mannetje, toen al.
pi_119255382
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Who care's man, zolang die Graham niet in het nieuws is omdat hij her en der mensen
Of tegenstanders die down gaan in de ring, nog natrappen en corrigerende tikjes geven.
pi_119255433
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik wil Hari nog wel eens professioneel zien vechten op zijn 30+ _O-

Buiten dat is het gewoon een leuke vent zonder Hari zijn kankergedrag + speelt ie ook nog eens wat klaar in MMA. Je weet wel, waar Hari eerst zo'n grote bek over had tegen Overeem en toen KO ging tegen Overeem met K1 regels en toen als een lafaard niet op kwam dagen op het (volgens Hari voor kneuzen zijnde) MMA gevecht.
MMA durfde hij niet echt.
pi_119255443
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Of tegenstanders die down gaan in de ring, nog natrappen en corrigerende tikjes geven.
Ja datte !
  donderdag 15 november 2012 @ 21:44:15 #62
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119255469
quote:
5s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik had het over vechtsporten met veel publiciteit...
http://www.bbc.co.uk/news/uk-17099239

Badr had de reputatie van bad boy binnen de K1 en mede daardoor was hij zo populair.
Je ziet ook dat het gedrag niet echt ontmoedigd werd, hij werd niet afgevoerd, sterker nog hij kreeg schouderklopjes, mensen van de organisatie noemde het een great show en het gevecht ging ook gewoon door.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:45:24 #63
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119255523
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Mijn reactie had de naam Badr tenminste nog in zich 8-)
pi_119255534
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Het gedeelte dat ze het vreemdgaan niet meer trok, zou misschien (deels) wel kunnen kloppen. Ik denk dat ze gewoon een nieuwe prooi heeft afgewacht voordat ze ging scheiden. Geen oude schoenen weggooien als je nog geen nieuwe hebt, dat idee. Vrouwen trekken inderdaad veel als het wangedrag van hun man gecompenseerd wordt met een goldcard.
Zoiets trekt niemand, en toch gebeurt het heel veel.
Als ze niet verliefd was geworden, was er geen vuiltje aan de lucht geweest.
pi_119255590
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:44 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Badr had de reputatie van bad boy binnen de K1 en mede daardoor was hij zo populair.
Je ziet ook dat het gedrag niet echt ontmoedigd werd, hij werd niet afgevoerd, sterker nog hij kreeg schouderklopjes, mensen van de organisatie noemde het een great show en het gevecht ging ook gewoon door.
Die mensen die hij om zich heen had waren zelf ook geen lekkertjes. Dat klopt. Wat een tuig.
pi_119255613
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:45 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Mijn reactie had de naam Badr tenminste nog in zich 8-)
Jah... maar dat was dan ook alles :')
  donderdag 15 november 2012 @ 21:49:32 #67
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119255638
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Jah... maar dat was dan ook alles :')
Dit gezeik van jou is meer offtopic hoor :P
pi_119255714
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik zeik niet :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119256608
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:43 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

MMA durfde hij niet echt.
Dat klopt. Terwijl hij eerst Overeem uitdaagde door te zeggen dat MMA voor homos was en Overeem maar eens tegen hem moest knokken met K1 regels, dan zou hij daarna tegen Overeem matten met MMA regels.
Het resultaat was dit:

En nooit is hij zijn afspraak nagekomen om dat gevecht met MMA regels te doen.
pi_119256662
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:44 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dit vind je echt vergelijkbaar? :?

quote:
former British heavyweight boxing champion David Haye over his role in a violent brawl with fellow British fighter Dereck Chisora.
pi_119261760
quote:

[..]

na alles wat er over die kerel bekend is, vind ik het toch wel merkwaardig dat je zo pro deo en a decharge voor die dwaas aan het pleiten bent.

hij heeft er alles aan gedaan om veel en vaak te laten blijken dat hij een zeer slecht ontwikkeld geweten heeft; constant liegt en weinig empathie kent. een schoft is ut.

dat harry-jan de winter zich zo aanstelt ten faveure van dit beest / de duivel, verbaast me niets. evert snottegoeds ook niet echt en die verkapte miljonairs-nicht al helemaal niet...

maar jij jappie ;) wat is er gebeurd met je? :'( gaat het wel?
pi_119261939
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

jij komt hier alleen maar om beequeen, lavender etc. over hun zeik te jagen }:|
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:20:13 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119262334
:')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119262535
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:20 schreef Leandra het volgende:
ik ga er maar vanuit dat je deze smiley bedoelde: *; en dat je er dus twee te veel naar links zat. zo niet, no hard feelings... koop maar vast zo'n plaat voor in je enkel

:r
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:28:11 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119262567
Uiteraard, maar die ken ik niet op m'n telefoon :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:30:08 #76
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_119262607
Niet op de persoon. }:|
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_119262636
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:28 schreef Leandra het volgende:
Uiteraard, maar die ken ik niet op m'n telefoon :'(
okee, dan maar een enkeltje parijs doen met de tgv *;

ik ga snurken zo. slaap lekker alvast :*
pi_119262655
quote:
Everink vlak voor mishandeling geïnterviewd

© AVRO Enkele uren voordat Koen Everink ernstig werd mishandeld tijdens Sensation White, interviewde Jort Kelder de miljonair voor het AVRO-programma 'Hoe heurt het eigenlijk?'
Gekleed in smetteloos wit was Everink aanwezig op een pre-party van Sensation White, waar rijken uit heel Nederland bijeen waren voor het goede doel. Het feestje werd gehouden in een monumentaal pand aan de Amsterdamse Herengracht. Onder de gasten was ook topmodel Doutzen Kroes.
Doutzen veilde zichzelf en werd 'gewonnen' door Everink. Hij kocht de Friese schone voor 25.000 euro. Hij was daarmee de 'held van de avond', volgens presentator Jort Kelder.
Koen Everink had zelf ook een item ingebracht tijdens de veiling, namelijk een 'boodschappenautootje'. "Die hebben we met een aantal friends geschonken", zegt Koen trots.
pi_119262671
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:30 schreef static het volgende:
Niet op de persoon. }:|
nog zo'n kickboksverheerlijkend monster :r
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:32:33 #80
15080 static
pi_119262676
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:32 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

nog zo'n kickboksverheerlijkend monster :r
Nog even en al je posts zijn weg.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:32:43 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119262684
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:31 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

okee, dan maar een enkeltje parijs doen met de tgv *;

ik ga snurken zo. slaap lekker alvast :*
Oeh, Parijs O+
Ik ook, slaap lekker :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:33:11 #82
15080 static
pi_119262699
pi_119262722
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:32 schreef static het volgende:

[..]

:@ .
  Admin vrijdag 16 november 2012 @ 00:34:34 #84
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119262755
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:32 schreef static het volgende:

[..]

Oh, snel even bijlezen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:34:46 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119262761
:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119262782
Muppet :o
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:42:04 #87
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119262961
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:41 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Filmpje ken ik inderdaad. Een agressief mannetje, toen al.
Geen wonder dat je dat filmpje kent, die is vele malen gespammed.
Wat je veel minder ziet zijn beelden van persconferenties waar hij gewoon respectvol, haast bedeest en verlegen een persconferentie afwerkt.

Of respectvol met humor, en zelfs een vriendschappelijke omhelsing.

Of beelden van de uiterst respectvolle nazorg die hij biedt aan stefan leco nadat Badr won op een van de meest legendarische K.O.'s uit de sport.
Hij geeft hem zelfs liefdevol een kusje en hielp hem opstaan.

Daar lijkt juist heel sympathiek, dus ik vraag me ernstig af of het (snelle) oordeel bij velen niet gebaseerd is op beeldvorming (8>

[ Bericht 0% gewijzigd door schizovreemd op 16-11-2012 00:49:57 ]
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:46:14 #88
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119263075
quote:
15s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dit vind je echt vergelijkbaar? :?

[..]

In zoverre vergelijkbaar dat het ook een uit de hand gelopen persconferentie is.
Maar je hebt gelijk daarbij vergeleken is het incident bij de persconferentie van Badr een peulenschil 8-)
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:47:14 #89
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119263097
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:08 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

jij komt hier alleen maar om beequeen, lavender etc. over hun zeik te jagen }:|
Als dat de collateral damage van mijn Badr-love is, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen :P
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:48:31 #90
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119263125
Oh ik ben net te laat zie ik ;)
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:48:48 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119263133
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:47 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Als dat de collateral danage van mijn Badr-love is, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen :P
Ah, toch een kloon... Die 16 MIA zijn prullenbakaccounts?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:52:27 #92
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119263231
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, toch een kloon... Die 16 MIA zijn prullenbakaccounts?
Dit is het het verzamel-account, die gebruik ik alleen als ik net mijn medicijnen heb ingenomen.
Verder heeft iedere persoonlijkheid zijn eigen account dus misschien ben ik je al eens tegengekomen, maar ik was het niet :P
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:53:51 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119263265
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:52 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dit is het het verzamel-account.
Verder heeft iedere persoonlijkheid zijn eigen account dus misschien ben ik je al eens tegengekomen, maar ik was het niet :P
Ik vind het een mooi excuus voor klonen met een ban ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:55:20 #94
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119263297
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind het een mooi excuus voor klonen met een ban ^O^
Probeer je me nu heel offtopic en een klein beetje opzichtig een ban aan te smeren :? _O-
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:59:10 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119263380
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:55 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Probeer je me nu heel offtopic en een klein beetje opzichtig een ban aan te smeren :? _O-
Nee hoor, waarom zou je een ban moeten krijgen?
Tenzij die 16 MIA idd shredderaccounts zijn, maar eerlijk gezegd was dat een grapje.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 01:02:54 #96
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119263455
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee hoor, waarom zou je een ban moeten krijgen?
Tenzij die 16 MIA idd shredderaccounts zijn, maar eerlijk gezegd was dat een grapje.
Het lijkt wel toeval ;)
  vrijdag 16 november 2012 @ 01:04:24 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119263470
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 01:02 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Het lijkt wel toeval ;)
Mijn grapjes zijn zelden toeval.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 01:59:57 #98
15080 static
pi_119264136
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oh, snel even bijlezen.
http://forum.fok.nl/topic/1733755/7/25#117761147
pi_119265445
quote:
zou je de rest van t artikel ook kunnen inscannen? #durft te vragen

[ Bericht 0% gewijzigd door JaneDoe op 16-11-2012 10:21:48 ]
pi_119266033
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hari is gek. Altijd al geweest. Je ziet het hier ook in zijn hele houding, in het begin ongeintresseerd hangen, daarna als enige een grote teringbek te hebben tegen iedereen, terwijl de rest gewoon sportief doet en dan ook nog eens gaan matten op de conferentie. Kijk ook hoe doorgeflipt hij doet in die gang tegen zijn eigen trainers en dan die lamp ook sloopt en zo. Gelukkig werd hij afgestraft met een gebroken kaak :7
Ik weet wat u denkt en ook wat alle anderen hier denken , alles wat in de leven van Badr is walgelijk, mensen die hem steunen zijn ook walgelijk,zijn vriendin is walgelijk ,zijn sport is walgelijk,zijn advocaat is walgelijk , Badr is walgelijk!
In WNS topic heeft u zelf reageren dat als jij in de buurt komt ergens tegen Badr zal jij hem vermoorden, je wil hem met een wapens schieten , dat was Ryan die schokt van en zegt: Ik loop niet met een wapens...
En dat heb jij een paar keer het aangegeven!! Is dat meer normaal dan de ruzies van Badr??
wil jij zo graag beindigen ....in de gevangenis? voor Badr een man die jij niet eens kent? Raar.

Een paar jaar geleden waren ook toen mensen die hebben mij gepeste om Huub die was ook van alles,dat allemaal omdat samen met mijn vriendin hebben wij cadeaux gestuurd omdat wij hem ziellig vinden! Naar deze verschrikkelijk periode ben ik weg,bijna 3 jaar, ik ben terug om Badr Hari,
en om mijn kind te kunnen met hem beter Nederlandse te pratten,hij is 7 jaar.
Wat ik zeg hier is waar(mensen hier geloven niks| Ik wilt aan CC het vertellen over Badr Hari maar iedere keer doe ik het niet omdat gebeuren dingen die verstoppen mij,
Waarom CC omdat ik weet dat ze heeft grote mond,,,zij laat zien dat ze harde is, maar ze is recht door zee ,ik weet dat ze heeft ook een goede hart
dat weet ik toen in de tijd van Bommie, tijd van 2 reallity series................===
Daarom CC.Over Badr Hari;
Dus ik ken goed Badr Hari, zijn broer lees hier en weet dat ik niet lieg niet, dat is geen leugen,
ik weet wat jullie allemaal zegen dat hij druk,psychopath,leugenaar,gek etc...
Maar nee, echt niet,,,,hij is er niet,dom maar hij is te lief....hahaha
Hij is een verlegen man, hij wil nooit maar nooit interwieuws doen,behalve da laatste jaar... in zijn heel leven 4 of 5 intervieuws.
Hij was een goede student , hij hou van dansen maar in de nijgtht clubs durft hij niet,hij is de man die wil alles betalen ,hij is niet gierig,hij is elegante,en te rustig...haha echt waar hij is rustig hij praat niet zoveel. Maar kom niet aan zijn familie, zijn familie is alles voor hem.
Hij is door zijn vader streng opgevoed,als hij komt thuis hij kuss de handen van zijn moeder en vader en gaat hij direct naar zijn kamer,hij moet met zijn 7 jaar op sportschool gaan,iedere dag,omdat kinderen slaan,pesten hem,deze sportschool was ook streng,zijn vader betaald ook als was niet genoeg geld om te eten. Met 15 jaar was zijn eerste match.
badr hari is te invloedbaar..`influence,hij luisteren teveel als iemand zegt wat...
Hij kan nooit nee zegen, dat is echt zijn grote probleem
hij is ook intelligent maar ook naive hij is niet bijdehand, slim is hij niet ,hij ken geen .trucs maken ...etc...
hij is recht op zee, dardoor heeft hij gegeven dat hij een klap gegeven ook als hij weet dat zal voor problemen voor estelle geven,ik weet waarom in het begin heeft hij gezegt dat hij heeft niemand mishandeld.
Hij heeft nooit zoveel vrienden gehad tot de laatste jaren,maar geen echte vrienden
Hij doe veel voor de goede doel voor de armen in Marokko.
Hij heeft geopende in Oujda een weeshuis,
Hij heeft betald de hypoheek voor zijn ouders in Nederland, in Marokko een vakantie huis gekocht .
Als iemand moet iets hebben kreegt hij direct.
Zijn physiek; jullie moeten hem zien complet met alles,klopt hij heeft iets, direct mag jij hem, hij heeft lieve ogen,zijn gezicht is niet speciaal maar de complete silhouette is mooie,hij heeft een mooie loop.
hij drinkt niet, toen ik was in regency hotel die nu heet hotel Casablanca in de centrum vn Casablanca, ook de paar neven drinken niet maar ik en de ex vriendin ...ja.
hij is tegen alle drugs,maar dat ken ik het zien ,de boddybulding doen dat,hun spieren zijn opgeblasen als ballonen, badr niet hij heeft narurelle lange spieren,hij is gezond,hij traint iedere keer, naar een nederlandse match gaat hij direct naar kenitra,hij zit altijd in kenitra, meer dan in nederland.
In regency daar waren buikdanseressen hij komt niet eens bij, maar de neven ja. hij kijkt en geniet, om 5 uur smorgen zijn ze weg, ik woon daar in het hotel,ik wil betalen hij wil het niet,ik heb toen zijn telefnr,van de anderen ook,dat was 2 jaar geleden,ik weet niet eens wie hij was, maar deze avond heeft hij mij vertelt, veel gesproken veel,hij was niet arrogante,absoluut niet.ik heb contact met hem en zijn vrindin, ik was uitnogigd in Kenitra,in marrakech...maar ik heb Estelle nooit gezien.Ik ken zijn familie van badr.Ze hebben ook in nederland gegeten bij mij. mijn vriendin die ziek is ken hun goed, beter dan mij.
mijn vriendin heeft daar 3 jaar gewont omdat vriendin daar was daar bijna geparaliseerd door haar eerste hersensbloeding ze was daar in de cliniek en Badr was daar op visite bij haar.
Ik hoop dat zij niet boos woordt nu op mij omdat ik heb het verteld,maar ik moet het omdat iederen praat zo slecht over hem, ik weet dat gaat het niks veranderden, niks, maar dat is om mijn principe,ik moet het vertelen of jullie het geloven of niet, ik voel mij nu echt beter.
een paar mensen in Fok die het weten, ik heb ook verteld dat de avond van de politie de kinderen waren huilen en roepen aub laat jullie Badr tot morgen...hij heeft niks gedaannn de kleine kind was huilen en zijn zus was foto nemen omdat ze wil bewijzen of die gaan badr slaan,maar de politie heeft niks geslaan en ze hebben hem mee genomen met zijn vrij handen,niet vast of zo.
dat allemaal heb ik het verteld tegen een paar fokkers ,dat was voor de krant heeft iets van gezegt dus ook over
de mensen die gekomen de andere dag...getuigen waren ...maar estelle en iederen weet het toen niet , wat met everink gebeurt is weet ik het niet omdat ik heb met badr niet gesproken
hier,ik bedank deze persoon van fok dat ze heeft niks over gezegt. ze heeft ook gezien een email van een belangrijk persoon in badr leven,ik wil toen proeven dat ik de waarheid verteld. bedankt ,klasse.
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:11:13 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119266347
Oh, god.
The love you take is equal to the love you make.
pi_119266370
Ah dat is het! Hij is te lief en kan geen nee zeggen. Iemand verzocht hem vriendelijk om Everink in elkaar te slaan....hij moet dus eerder op assertiviteitscursus dan op therapie!
pi_119266468
Begrijp ik nu goed dat hij voor jou betaald heeft en dat je hem zo aantrekkelijk vind en dat dit de redenen zijn dat je nu achter hem blijft staan?
En dat je op Fok meepraat omdat je een zoon van 7 hebt?
Sorry maar ik kan het niet goed volgen allemaal.
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:21:48 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119266597
Het maakt weinig uit hoe dichtbij iemand bij Badr claimt te staan (figuurlijk :+), dat verandert niets aan het feit dat die lieverd te ver is gegaan... en niet voor de eerste keer.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:24:44 #105
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119266653
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:03 schreef willem-jozef het volgende:

maar jij jappie ;) wat is er gebeurd met je? :'( gaat het wel?
Oooh..wat verschrikkelijk op de man ben je aan het spelen..tis dat ik geen Mod ben maar anders... :o

Anyway....imho nam de hysterie ietwat groteske vormen aan, ik ben hier slecht om balans te brengen en vrede te prediken. ;)
  Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 09:26:59 #106
184769 crew  Deisyy
pi_119266695
Hebben jullie het hele stuk gelezen?

Ik trek dat niet, maar respect voor degenen die het wel lukt _O_
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:27:42 #107
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119266715
En we weten allemaal dat mensen die er lief uitzien en weeshuizen openen niet in staat zijn tot geweld of leugens.
Dan had hij er wel uitgezien als een harige holeman en stelde hij snotterige weesjes te werk in illegale bordelen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:30:47 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119266773
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:26 schreef Deisyy het volgende:

Doen joh, nou heb je de bewijsmateriaalmail naar een andere FOK!ker die dat stilgehouden heeft gemist....

Maar gelukkig is ze er dankbaar voor, dat de aanwezigheid van het bewijsmateriaal stilgehouden is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119266799
begrijpen jullie niet, ik wil niet veranderen, jullie veranderen ?????nooit omdat dat zit in jullie geest± HAAT. Jullie zijn en blijven respect loos van mensen, ook van mij,
ik heb het verteld, minimum Bedankt zegen , maar ok dan kom jullie niet met vragen bij mij,wat ik schrijf is WAAR! Naturlijk ik wil niks veranderen, jullie zijn geen rechter of de OM, niet, jullie zijn zoals mij =users in Fok.
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:32:16 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119266807
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:27 schreef Duderinnetje het volgende:
En we weten allemaal dat mensen die er lief uitzien en weeshuizen openen niet in staat zijn tot geweld of leugens.
Dan had hij er wel uitgezien als een harige holeman en stelde hij snotterige weesjes te werk in illegale bordelen.
Vergeet zijn mooie loop niet, als dat geen bewijs van zijn goede inborst is dan weet ik het niet meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:35:36 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119266877
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:31 schreef zouzou het volgende:
begrijpen jullie niet, ik wil niet veranderen, jullie veranderen ?????nooit omdat dat zit in jullie geest± HAAT. Jullie zijn en blijven respect loos van mensen, ook van mij,
ik heb het verteld, minimum Bedankt zegen , maar ok dan kom jullie niet met vragen bij mij,wat ik schrijf is WAAR! Naturlijk ik wil niks veranderen, jullie zijn geen rechter of de OM, niet, jullie zijn zoals mij =users in Fok.
Wat jij schrijft is grotendeels onleesbaar en op verschillende manieren uit te leggen, daarom neemt niemand je serieus.
En waar moeten we je in hemelsnaam voor bedanken?

En dat heeft weinig met respect te maken, als jij respect voor ons had dan zou je wel beter leesbaar schrijven.

Maar gelijk weer miepen over gebrek aan respect, respect moet je verdienen, en noch jij, noch Badr heeft dat verdiend.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:37:48 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119266923
quote:
Babelfish?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_119266931
Waarom bewijs in Fok, wie ben jij om zoiets te vragen, jij bent anonym en ik ben het ook,moet bewisen, ik heb gezegt wat ik moet zegen, dat is om mijn principe,
ik zie dat mensen willen zelfs hem vermoorden, belachelijk, en "Leandra bewijs eerst jouw leven,jouw kinderen etc... dan geef ik jou alles wat jij wil
pi_119266952
quote:
ja maar ja maar, ik begrijp gewoon de helft van je post niet :?
ik zie alleen maar dingen als 'je hebt hem een keer ontmoet paar jaar geleden en hij heeft de rekening voor je betaald'
wat ik best wel raar vind, als een man zomaar de rekening betaald voor een onbekende vrouw, dat heeft toch niets met respect te maken?
en wat heeft je 7 jarige zoon te maken met een kickbokser die anderen in elkaar slaat?
vragen, vragen...
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:41:27 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119267021
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:38 schreef zouzou het volgende:
Waarom bewijs in Fok, wie ben jij om zoiets te vragen, jij bent anonym en ik ben het ook,moet bewisen, ik heb gezegt wat ik moet zegen, dat is om mijn principe,
ik zie dat mensen willen zelfs hem vermoorden, belachelijk, en "Leandra bewijs eerst jouw leven,jouw kinderen etc... dan geef ik jou alles wat jij wil
Je hoeft helemaal niets te bewijzen, maar claim dan ook niet dat je bewijs hebt.

En ja, het bewijs van mijn leven staat gewoon op FOK!, en er zijn hele voorraden users die mij en mijn kind gezien hebben...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119267090
Die posts... :')

Bedankt, klasse! Weer helemaal dubbel gelegen. :D
Jack does it in real time...
pi_119267099
Nee, de 7 kind heeft met Fok, daarom ook ben ik terug hier, in een forum ken ik beter Nederlands lerenheeft niet met Kikboksen, nee.
pi_119267153
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:44 schreef zouzou het volgende:
Nee, de 7 kind heeft met Fok, daarom ook ben ik terug hier, in een forum ken ik beter Nederlands lerenheeft niet met Kikboksen, nee.
Ik ben boos daarom nu ken ik niet eens meer schrijven, ik bedoel ik ben hier terug gekomen om met mijn kind beter Nederlands praten.
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:46:41 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119267158
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:44 schreef zouzou het volgende:
Een kind van 7 op FOK! ???
Ben je wel goed wijs?

Darn... Dat ik het nog vraag :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 09:52:17 #120
184769 crew  Deisyy
pi_119267313
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Doen joh, nou heb je de bewijsmateriaalmail naar een andere FOK!ker die dat stilgehouden heeft gemist....

Maar gelukkig is ze er dankbaar voor, dat de aanwezigheid van het bewijsmateriaal stilgehouden is.
Ik ga straks nog een poging wagen, eerst nog maar een sterke espresso.

Maar lees ik nu goed dat zouzou een 7-jarig kind van Badr heeft?
pi_119267314
Leandra, niet over mijn kind zo praten,
ik zal aan een Fok user om voor mij een bericht te schrijven maar ik wil haar niet in de problemen bringen, daarom.
ik ga direct vragen aan de moderator om deze bericht weg te doen, ik heb nu spijt van.
  Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 09:53:36 #122
184769 crew  Deisyy
pi_119267353
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:52 schreef zouzou het volgende:
ik zal aan een Fok user om voor mij een bericht te schrijven maar ik wil haar niet in de problemen bringen, daarom.
ik ga direct vragen aan de moderator om deze bericht weg te doen, ik heb nu spijt van.
Ho, even wachten, ik moet het nog lezen :{w
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:54:27 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119267379
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:52 schreef zouzou het volgende:
Wat zeg ik over jouw kind? Helemaal niets.
Ik zeg hoogstens wat over jouw falend moederschap als jij een kind van 7 op FOK! laat.

Wederom een bewijs dat je niet leest wat er staat en het vervolgens zo draait dat een ander gemeen is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119267439
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:26 schreef Deisyy het volgende:

Ik kan volgen erg goed.
  † In Memoriam † vrijdag 16 november 2012 @ 09:57:10 #125
43556 miss_dynastie
pi_119267445
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:55 schreef zouzou het volgende:

[..]

Ik weet wat u denkt en ook wat alle anderen hier denken , alles wat in de leven van Badr is walgelijk, mensen die hem steunen zijn ook walgelijk,zijn vriendin is walgelijk ,zijn sport is walgelijk,zijn advocaat is walgelijk , Badr is walgelijk!
In WNS topic heeft u zelf reageren dat als jij in de buurt komt ergens tegen Badr zal jij hem vermoorden, je wil hem met een wapens schieten , dat was Ryan die schokt van en zegt: Ik loop niet met een wapens...
En dat heb jij een paar keer het aangegeven!! Is dat meer normaal dan de ruzies van Badr??
wil jij zo graag beindigen ....in de gevangenis? voor Badr een man die jij niet eens kent? Raar.

Een paar jaar geleden waren ook toen mensen die hebben mij gepeste om Huub die was ook van alles,dat allemaal omdat samen met mijn vriendin hebben wij cadeaux gestuurd omdat wij hem ziellig vinden! Naar deze verschrikkelijk periode ben ik weg,bijna 3 jaar, ik ben terug om Badr Hari,
Wat ik zeg hier is waar(mensen hier geloven niks| Ik wilt aan CC het vertellen over Badr Hari maar iedere keer doe ik het niet omdat gebeuren dingen die verstoppen mij,
Waarom CC omdat ik weet dat ze heeft grote mond,,,zij laat zien dat ze harde is, maar ze is recht door zee ,ik weet dat ze heeft ook een goede hart
dat weet ik toen in de tijd van Bommie, tijd van 2 reallity series................===
Dus ik ken goed Badr Hari, zijn broer lees hier en weet dat ik niet lieg niet, dat is geen leugen,
Hij is een verlegen man, hij wil nooit maar nooit interwieuws doen,behalve da laatste jaar... in zijn heel leven 4 of 5 intervieuws.
Hij was een goede student , hij hou van dansen maar in de nijgtht clubs durft hij niet,hij is de man die wil alles betalen ,hij is niet gierig,hij is elegante,en te rustig...haha echt waar hij is rustig hij praat niet zoveel. Maar kom niet aan zijn familie, zijn familie is alles voor hem.
Hij is door zijn vader streng opgevoed,als hij komt thuis hij kuss de handen van zijn moeder en vader en gaat hij direct naar zijn kamer,hij moet met zijn 7 jaar op sportschool gaan,iedere dag,omdat kinderen slaan,pesten hem,deze sportschool was ook streng,zijn vader betaald ook als was niet genoeg geld om te eten. Met 15 jaar was zijn eerste match.
badr hari is te invloedbaar..`influence,hij luisteren teveel als iemand zegt wat...
hij is ook intelligent maar ook naive hij is niet bijdehand, slim is hij niet ,hij ken geen .trucs maken ...etc...
hij is recht op zee, dardoor heeft hij gegeven dat hij een klap gegeven ook als hij weet dat zal voor problemen voor estelle geven,ik weet waarom in het begin heeft hij gezegt dat hij heeft niemand mishandeld.
Hij heeft nooit zoveel vrienden gehad tot de laatste jaren,maar geen echte vrienden
Hij heeft betald de hypoheek voor zijn ouders in Nederland, in Marokko een vakantie huis gekocht .
Zijn physiek; jullie moeten hem zien complet met alles,klopt hij heeft iets, direct mag jij hem, hij heeft lieve ogen,zijn gezicht is niet speciaal maar de complete silhouette is mooie,hij heeft een mooie loop.
hij drinkt niet, toen ik was in regency hotel die nu heet hotel Casablanca in de centrum vn Casablanca, ook de paar neven drinken niet maar ik en de ex vriendin ...ja.
hij is tegen alle drugs,maar dat ken ik het zien ,de boddybulding doen dat,hun spieren zijn opgeblasen als ballonen, badr niet hij heeft narurelle lange spieren,hij is gezond,hij traint iedere keer, naar een nederlandse match gaat hij direct naar kenitra,hij zit altijd in kenitra, meer dan in nederland.
In regency daar waren buikdanseressen hij komt niet eens bij, maar de neven ja. hij kijkt en geniet, om 5 uur smorgen zijn ze weg, ik woon daar in het hotel,ik wil betalen hij wil het niet,ik heb toen zijn telefnr,van de anderen ook,dat was 2 jaar geleden,ik weet niet eens wie hij was, maar deze avond heeft hij mij vertelt, veel gesproken veel,hij was niet arrogante,absoluut niet.ik heb contact met hem en zijn vrindin, ik was uitnogigd in Kenitra,in marrakech...maar ik heb Estelle nooit gezien.Ik ken zijn familie van badr.Ze hebben ook in nederland gegeten bij mij. mijn vriendin die ziek is ken hun goed, beter dan mij.
mijn vriendin heeft daar 3 jaar gewont omdat vriendin daar was daar bijna geparaliseerd door haar eerste hersensbloeding ze was daar in de cliniek en Badr was daar op visite bij haar.
Ik hoop dat zij niet boos woordt nu op mij omdat ik heb het verteld,maar ik moet het omdat iederen praat zo slecht over hem, ik weet dat gaat het niks veranderden, niks, maar dat is om mijn principe,ik moet het vertelen of jullie het geloven of niet, ik voel mij nu echt beter.
een paar mensen in Fok die het weten, ik heb ook verteld dat de avond van de politie de kinderen waren huilen en roepen aub laat jullie Badr tot morgen...hij heeft niks gedaannn de kleine kind was huilen en zijn zus was foto nemen omdat ze wil bewijzen of die gaan badr slaan,maar de politie heeft niks geslaan en ze hebben hem mee genomen met zijn vrij handen,niet vast of zo.
dat allemaal heb ik het verteld tegen een paar fokkers ,dat was voor de krant heeft iets van gezegt dus ook over
de mensen die gekomen de andere dag...getuigen waren ...maar estelle en iederen weet het toen niet , wat met everink gebeurt is weet ik het niet omdat ik heb met badr niet gesproken
hier,ik bedank deze persoon van fok dat ze heeft niks over gezegt. ze heeft ook gezien een email van een belangrijk persoon in badr leven,ik wil toen proeven dat ik de waarheid verteld. bedankt ,klasse.
Een goede student? Hij heeft zijn Vwo niet eens afgemaakt?
Anyway, mensen zijn zelden 100% goed of 100% slecht, ik denk niet dat Badr daar een uitzondering op is. En dus kun je uit het feit dat 'ie ook weleens iets goeds heeft gedaan, niet afleiden dat 'ie nooit stoute dingen doet...
pi_119267483
waar zoeken een moderator= spijt,spijt heb ik nu.

aub moderator de lange bericht weg doen, bedankt!
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:59:39 #127
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_119267504
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:58 schreef zouzou het volgende:

Je weet dat je kan editen he?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 10:00:08 #128
184769 crew  Deisyy
pi_119267517
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:57 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik kan volgen erg goed.
PM mij dan even de vertaling ^O^
pi_119267547
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:58 schreef zouzou het volgende:

Spijt waarvan?
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:02:48 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119267576
Dit bericht? :o
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:55 schreef zouzou het volgende:

[..]

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119267601
Ik lees dat ze post op fok zodat ze dan beter nederlands leert en dus beter in het nederlands kan communiceren met haar kindje van 7.

B-)
  † In Memoriam † vrijdag 16 november 2012 @ 10:04:21 #132
43556 miss_dynastie
pi_119267608
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]

PM mij dan even de vertaling ^O^
De vertaling is zoiets als: ik heb leuke en lieve dingen met hem meegemaakt, DUS is het een goede jongen. Het gaat voorbij aan het feit dat mensen niet 100% goed of fout zijn.
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:04:29 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119267613
Niet quoten, niet kunnen editen, klinkt als een gevalletje ad-block...
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 10:05:57 #134
184769 crew  Deisyy
pi_119267651
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De vertaling is zoiets als: ik heb leuke en lieve dingen met hem meegemaakt, DUS is het een goede jongen. Het gaat voorbij aan het feit dat mensen niet 100% goed of fout zijn.
Bedankt, dit scheelt mij zoveel tijd ^O^

De gevangenis zit vol met "goeie jongens".
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:06:25 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119267660
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:04 schreef Laysa het volgende:
Ik lees dat ze post op fok zodat ze dan beter nederlands leert en dus beter in het nederlands kan communiceren met haar kindje van 7.

B-)
Heeft iemand KPD KLB al geadviseerd?
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † vrijdag 16 november 2012 @ 10:08:34 #136
43556 miss_dynastie
pi_119267720
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:05 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Bedankt, dit scheelt mij zoveel tijd ^O^

De gevangenis zit vol met "goeie jongens".
Jep. En na vrijwel elk opgehelderd misdrijf zijn mensen in shock: 'Het was zo'n rustige en aardige man en nu heeft 'ie dit gedaan :o '...
pi_119267739
Nou....hij liet zich wel als een mak schaapje meenemen door de politie...germ ;(
  † In Memoriam † vrijdag 16 november 2012 @ 10:09:56 #138
43556 miss_dynastie
pi_119267756
Met dien verstande dat bij Hari de shock vooral zit in hoe je zo stom kan zijn terwijl je grootse en meeslepende liefde voorop de Telegraaf staat...
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:10:43 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119267785
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:09 schreef Laysa het volgende:
Nou....hij liet zich wel als een mak schaapje meenemen door de politie...germ ;(
Gelukkig heeft Joëlle foto's gemaakt dat ze hem niet geslagen hebben.
Dat scheelt weer een aanklacht wegens politiegeweld.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119267807
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Met dien verstande dat bij Hari de shock vooral zit in hoe je zo stom kan zijn terwijl je grootse en meeslepende liefde voorop de Telegraaf staat...
Ik vind de telegraaf idd ook vaak schokkend
  † In Memoriam † vrijdag 16 november 2012 @ 10:11:38 #141
43556 miss_dynastie
pi_119267812
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:09 schreef Laysa het volgende:
Ja en om de een of andere reden zie ik ook zijn trouwe puppyoogjes met een 'meneer ik heb niks gedaan meneer' blik al voor me... Zo jammer dat die man die 'ie invalide heeft getrapt er zo weinig aan heeft :W
pi_119267828
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Joëlle foto's gemaakt dat ze hem niet geslagen hebben.
Dat scheelt weer een aanklacht wegens politiegeweld.
Dat is de jongste? die wil later ook kickbokser worden. of voetballer. voor de chickies ^O^
  † In Memoriam † vrijdag 16 november 2012 @ 10:12:16 #143
43556 miss_dynastie
pi_119267832
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:11 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik vind de telegraaf idd ook vaak schokkend
Dat staat er niet :P
pi_119267866
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat staat er niet :P
Ik speel een beetje met jouw woorden. ik heb gezien de afgelopen dagen dat dat mag :6
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:15:01 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119267896
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:12 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dat is de jongste? die wil later ook kickbokser worden. of voetballer. voor de chickies ^O^
Nee, dat is de oudste, de dochter van Estelle.
Ik snap sowieso al niet waarom je in het huis van je vriendin en haar kinderen blijft zitten als je weet dat ze je kunnen komen halen, dan ga je toch naar je eigen appartement?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119267922
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat is de oudste, de dochter van Estelle.
Ik snap sowieso al niet waarom je in het huis van je vriendin en haar kinderen blijft zitten als je weet dat ze je kunnen komen halen, dan ga je toch naar je eigen appartement?
Ik denk dat het vanuit Estelle haar huis de aftocht ietwat dramatischer is :P
pi_119267931
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik ga straks nog een poging wagen, eerst nog maar een sterke espresso.

Maar lees ik nu goed dat zouzou een 7-jarig kind van Badr heeft?
ja, na het ontcijferen van de warboel in die post lijkt dat de enige correcte conclusie idd :Y

Oh en hij heeft zachte ogen ofzo? Dus ja lijkt mij evident dat die man een geboren slachtoffer is. ;(
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:17:57 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119267965
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:16 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik denk dat het vanuit Estelle haar huis de aftocht ietwat dramatischer is :P
Ja, maar dat is de keuze die je maakt, dan moet je niet miepen dat het zo zielig voor de kinderen is.
Ik vind het behoorlijk schokkend dat ze de kinderen daar bewust aan blootgesteld hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119267976
nu wordt het echt wel iets te veel chaos hoor.
ik begrijp er totaal niets meer van nu al die kinderen er een aandeel in blijken te hebben.
en wie is nou weer Huib, is dat ook een vriend van Badr? de vader van je kind misschien?
snap er niets van.
pi_119267984
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar dat is de keuze die je maakt, dan moet je niet miepen dat het zo zielig voor de kinderen is.
Ik vind het behoorlijk schokkend dat ze de kinderen daar bewust aan blootgesteld hebben.
Die hele Estelle is 1 major shock.
pi_119268015

[ Bericht 100% gewijzigd door JaneDoe op 16-11-2012 10:20:36 ]
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:20:59 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119268038
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:18 schreef WRH het volgende:
nu wordt het echt wel iets te veel chaos hoor.
ik begrijp er totaal niets meer van nu al die kinderen er een aandeel in blijken te hebben.
en wie is nou weer Huib, is dat ook een vriend van Badr? de vader van je kind misschien?
snap er niets van.
Nee, dat gaat om Huub van de Gouden Kooi, die deed aan corrigerend telefoonwerpen richting zijn net bevallen vrouw.

Maar ook Huub kan op de eeuwige steun van zouzou rekenen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 10:22:43 #153
184769 crew  Deisyy
pi_119268088
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat gaat om Huub van de Gouden Kooi, die deed aan corrigerend telefoonwerpen richting zijn net bevallen vrouw.

Maar ook Huub kan op de eeuwige steun van zouzou rekenen.
Maar ook Huub was lief voor zijn familie, dus een goede jongen :Y
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:39:01 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119268512
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Huub is ook wel een goeie jongen, maar dat maakt hem niet op voorhand en automatisch onschuldig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119268618
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Huub was dan ook de leukste deelnemer in DGK.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_119268829
Ik heb geen relatie met Badr en ik heb ook geen kind met Badr, is niet eens mijn type,
hij is een vriend ,een kennis.
Huub ja ken ik goed maar ook geen relatie,ik helpt hem,ja.
Mijn kind heeft een papa dat hoef ik niet over te zeggen.
Ik huil nu 3 dagen achter meekar om de 2 kinderen,ik ben zelfs voor zenuw gevallen en ik zit hier nu met gips, ik vind het zo verschikkelijk voor deze kinderen, waarom komt de politie in Estelle huis om 19uu.er waren daar kinderen,jullie praten zoveel over de voet van Everink ,ik denkt aan deze kinderen meer.
Everink was dag 5 aan revalidatie...en een week geleden was hij aan werken in Thailand.
pi_119268914
Estelle en badr moeten idd hun ogen uit de kop schamen, dat ze die kinderen constant in zulke situaties brengen. Net zoals hij zich moet schamen dat hij moedwillig mensen in elkaar trapt.
Wat een walgelijke vent is het toch :r
Zie ZouZou is het gewoon met ons eens :D
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:54:43 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119268925
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:51 schreef zouzou het volgende:
Ik heb geen relatie met Badr en ik heb ook geen kind met Badr, is niet eens mijn type,
Ik huil nu 3 dagen achter meekar om de 2 kinderen,ik ben zelfs voor zenuw gevallen en ik zit hier nu met gips, ik vind het zo verschikkelijk voor deze kinderen, waarom komt de politie in Estelle huis om 19uu.er waren daar kinderen,jullie praten zoveel over de voet van Everink ,ik denkt aan deze kinderen meer.
Everink was dag 5 aan revalidatie...en een week geleden was hij aan werken in Thailand.
Je maakt een rare vergelijking.
pi_119269027
quote:
Huh? Dag 5 aan revalidatie? Hij is al maanden aan het revalideren. Wat klets jij nou?
  Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 11:00:05 #160
184769 crew  Deisyy
pi_119269078
quote:
Wie neemt haar dochter mee naar de rechtbank?
pi_119269131
quote:
ik snap er wederom niets van.
nu heb je opeens 2 kinderen?
of bedoel je de kinderen van Estelle? maar waarom zou je daarom al 3 dagen moeten huilen?
zou je dan niet eens professioneel gaan praten, want 3 dagen huilen om kinderen die je niet kent is best wel.. apart..
pi_119269166
5 dagen naar de ongeluk,100% was hij aan revalideren dat heb ik toen gezegt ,toen waren veel commentaar.
Ik weet het ook,ik zweer nooit maar ik zeg 100% zitten bewijzen over,dat gaan jullie van horen in Januari.Ik heb toen een reactie over geschreven.
pi_119269183
quote:
Ik huil nu 3 dagen achter meekar om de 2 kinderen,ik ben zelfs voor zenuw gevallen en ik zit hier nu met gips, ik vind het zo verschikkelijk voor deze kinderen, waarom komt de politie in Estelle huis om 19uu.er waren daar kinderen,
:') Daar had Badr eerder aan moeten denken. Bv voordat hij iedereen in elkaar beukte. Of voordat hij zijn voorwaarden schond. Of voordat hij bij Estelle ging hangen.
quote:
jullie praten zoveel over de voet van Everink ,ik denkt aan deze kinderen meer.
Als ik mag kiezen: getuige zijn van een geweldloze arrestatie of mijn voet er volledig afgetrapt te krijgen, dan weet ik wel wat ik kies :')
quote:
5 dagen? En nu loopt hij weer gewoon rond? 8)7
pi_119269204
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:03 schreef zouzou het volgende:
5 dagen naar de ongeluk,100% was hij aan revalideren dat heb ik toen gezegt ,toen waren veel commentaar.
Ik weet het ook,ik zweer nooit maar ik zeg 100% zitten bewijzen over,dat gaan jullie van horen in Januari.Ik heb toen een reactie over geschreven.
5 uur per dag! |:(

quote:
Hoe hoog het schadebedrag is, is nog onbekend omdat nog niet duidelijk is hoe lang Everinks revalidatie nog duurt. 'Hij is momenteel vijf uur per dag bezig met revalideren', aldus de advocaat.
http://www.at5.nl/gespot/(...)evergoeding-van-hari
pi_119269235
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:01 schreef WRH het volgende:

[..]

ik snap er wederom niets van.
nu heb je opeens 2 kinderen?
of bedoel je de kinderen van Estelle? maar waarom zou je daarom al 3 dagen moeten huilen?
zou je dan niet eens professioneel gaan praten, want 3 dagen huilen om kinderen die je niet kent is best wel.. apart..
Ja zo ben ik ik huil tot nu toe over de 2 kinderen van Estelle, als is gebeurt in Palestina doe ik ook, omdat ik heb een hart op de goede plaats.
pi_119269254
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:05 schreef zouzou het volgende:

[..]

Ja zo ben ik ik huil tot nu toe over de 2 kinderen van Estelle, als is gebeurt in Palestina doe ik ook, omdat ik heb een hart op de goede plaats.
Maar om 8 personen die het ziekenhuis in geslagen worden huil je dan weer niet :')
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:06:32 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119269261
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:03 schreef zouzou het volgende:
Niks 5 dagen na het ongeluk. Praat toch geen onzin.
pi_119269363
quote:

[..]

eh, nee, huilen om totaal onbekende kinderen waar je niets vanaf weet of over het nieuws heeft helemaal niets met je hart te maken, dat is gewoon niet gezond en daar zou ik serieus eens met iemand over gaan praten.
pi_119269409
Vraag maar aan de moderator ,mischien kan zij vinden mijn reactie,
heb ik het geschreven zoiets= Everink is nu naar de revalidate...raar.
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:12:48 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119269435
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef zouzou het volgende:
Probeer nou eens iets begrijpelijks te zeggen. Rustig, een zin tegelijk.
pi_119269587
Ik Begrijp maar ik ben geen debile vrouw, .
met een pen schrijf ik slechte Nederlands maar denken doe ik Perfect!!
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:18:57 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119269605
quote:

Zegt niks over de goedheid van je hart, maar alles over de labiliteit van je geest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:19:21 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119269614
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:18 schreef zouzou het volgende:
Ik Begrijp maar ik ben geen debile vrouw, .
met een pen schrijf ik slechte Nederlands maar denken doe ik Perfect!!
Da's mooi. Op een forum posten lukt jammergenoeg niet zo best.
pi_119269641
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:18 schreef zouzou het volgende:
denken doe ik Perfect!!
:X :X :X

Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 11:21:33 #175
184769 crew  Deisyy
pi_119269661
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef zouzou het volgende:
Dat zoeken kunnen we ook zelf. Maar hier heb je het over 2 dagen....

quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef zouzou het volgende:
Waarom afwas?(Sorry voor mijn slechte Nederlands,ik schrijf beter Frans)
als je komt in een vip-box in Arena,daar is geen bar,dat is geen discotheek of zo..
Daar zijn confortabele velour stoelen bij een lang balcon daardoor je kijkt naar de shows.
Als je besteld dan komt een serveuse,of je gaar in de loange drink halen .
Als je besteld een champagne voor 2 persoonen kreeg je een ijsemmer met een fles champagne
een witte serviette op en 2 glassen,
om stoffen ,ik zelfs weeg altijd mijn glas met de... serviette..! Dat doe ik ook in een restaurant
dat is niet raar.
Dus jullie moeten gaan naar een sky of vip-box dan kom jullie achter.
Dat is niet eerlijk om schuld geven ,wij weten niet een of Badr Hari schuldig is of niet.
Intelligente mensen doen dat niet.
En deze Evelink die eerst zegt hij weet niet meer van en achter wij horen alleen een naam: Badr Hari,
De slachtoffer weet van de anderen niet meer, e
En hij is naar 2 dagen naar een revalidatiecentrum?...?...Hij zal misschien niet meer kunnen lopen?
Je gaat naar een invalidecentrum als je been niet meer in gips en die gaan jou leren weer lopen , toch.
Ik weet dat jullie zijn dom maar goed naar denken, zo komen fouten en veel onschuldige mensen in
de gevangenis.
  † In Memoriam † vrijdag 16 november 2012 @ 11:21:59 #176
43556 miss_dynastie
pi_119269669
quote:
Ik vind het ook verschrikkelijk voor deze kinderen. Dat hun moeder een relatie heeft met iemand die doodsschoppen kan verkopen als je verkeerd naar hem kijkt en dat zij ze aan hem blootstelt. Verschrikkelijk, gevaarlijk ook nog, echt. Maar suggereer je nou dat je criminelen vrij moet laten rondlopen omdat het zielig is voor de kinderen van hun zoveelste scharrel? Ik denk dat de gevangenissen dan aardig leeg zouden zijn :D
pi_119269799
quote:
heb jij nu jouw wapen ,jij zal bard vermoorden ,gisteren waren veel getuigen voor wat jij zegt.
pi_119269837
Wie is bard?
  † In Memoriam † vrijdag 16 november 2012 @ 11:28:48 #179
43556 miss_dynastie
pi_119269854
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:27 schreef WRH het volgende:
Wie is bard?
Een verteller uit Harry Potter, niet belangrijk verder...

:P _O-
pi_119269872
quote:
Wie is bard?
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:26 schreef zouzou het volgende:

[..]

heb jij nu jouw wapen ,jij zal bard vermoorden ,gisteren waren veel getuigen voor wat jij zegt.
Ik bedoel Badr,
  Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 11:30:19 #181
184769 crew  Deisyy
pi_119269899
quote:
Wie is bard?
Die was van Big Brother :Y
pi_119269917
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:26 schreef zouzou het volgende:

[..]

Ik heb een Leopard 2 tank.
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:31:02 #183
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119269931
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:29 schreef zouzou het volgende:

[..]

[..]

Ik bedoel Badr,
Wie gaat Badr vermoorden?
pi_119269965
quote:
Wie is bard?
pi_119270043
De chaos is compleet, zonder Zouzou geen chaos hier, het is een vrolijke boel zo!
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:59:40 #186
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119271027
quote:
Wie is bard?
B(a)ard Hari
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 november 2012 @ 12:15:35 #187
22592 crew  Ole
pi_119271571
Even bijlezen hoor oO<
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_119271672
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:15 schreef Ole het volgende:
Even bijlezen hoor oO<
vooral zouzou (als je er doorheen kunt worstelen) is een pareltje, zelden zoveel chaos in 1 posting gezien.
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:19:59 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119271724
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Staat hier nu eigenlijk dat je wel liegt?

Verder snap ik niet zo goed waarom je je geraaskal aan mij moet richten. Mij overtuig je niet van Badr's onschuld, al helemaal niet als er geen touw aan je relaas is vast te knopen. Beter ga je beginnen met een taalcursus in je stad. Is ook beter voor de Nederlandse communicatie met je kind. Straks gaat je zoontje het park checken, op beeldjes trappen en alles en iedereen door bushokjes tiefen.

Moet je ook niet willen.
  † In Memoriam † vrijdag 16 november 2012 @ 12:21:39 #190
43556 miss_dynastie
pi_119271780
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Verder snap ik niet zo goed waarom je je geraaskal aan mij moet richten. Mij overtuig je niet van Badr's onschuld, al helemaal niet als er geen touw aan je relaas is vast te knopen. Beter ga je beginnen met een taalcursus in je stad. Is ook beter voor de Nederlandse communicatie met je kind. Straks gaat je zoontje het park checken, op beeldjes trappen en alles en iedereen door bushokjes tiefen.

Moet je ook niet willen.
Ik heb er helemaal blosjes van :@ , maar ik neem aan dat je relaas voor zouzou bedoeld is, niet voor mij _O-
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:23:33 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119271845
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:

Ik heb er helemaal blosjes van :@ , maar ik neem aan dat je relaas voor zouzou bedoeld is, niet voor mij _O-
Oh ja ... ik las dat geraaskal in een quote ... :')

:* tegen de schrik.
pi_119271889
Mensen die het opnemen voor Badr :')
Alleen die labiele cocksucker van een Estelle mag dat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2012 12:25:28 ]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 november 2012 @ 12:27:47 #193
163650 Greys
pi_119271968
quote:

[..]

Je huilt om de kinderen?
Die Estelle zelf vrijwillig meeneemt naar de rechtbank om ze met alles te confronteren?
Dan zal je wel een hekel aan Estelle hebben inmiddels ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119272158
quote:

[..]

Dat jij daar om huilt, betekent nog niet dat jij het hart op de goede plaats hebt ziten noch hoeft dat de oorzaak te zijn van het huilen
pi_119272315
quote:

[..]

Moet je ook niet willen.
Ik wil niemand overtuigen,dat moet Ficq doen bij de rechter, ik heb gezegt dat ik wil zolang aan CC een pM sturen om het te vertelen dat ik ken Badr,dat jij kan het door het vertelen aan de users.
Ik dacht aan jou omdat ik voel dat jij gaat niet draaien,ik weet dat jij ben recht op zee persoon, dat bedoel ik in mijn lange bericht, maar gelukkig niemand die het begrijpt wat ik schrijf,gelukkig.
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:39:00 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119272340
Laat die PM maar zitten.
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:42:08 #197
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119272442
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:39 schreef Copycat het volgende:
Laat die PM maar zitten.
Ben wel nieuwsgierig Cc ;)
pi_119272497
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:38 schreef zouzou het volgende:

[..]

ik heb gezegt dat ik wil zolang aan CC een pM sturen om het te vertelen dat ik ken Badr,dat jij kan het door het vertelen aan de users.

waarom zou ze? dat doe je lekker zelf, of niet natuurlijk maar zadel een ander niet op met het communiceren van je eigen rotzooi.
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:46:26 #199
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119272574
quote:
Straks gaat je zoontje het park checken, op beeldjes trappen en alles en iedereen door bushokjes tiefen.

Moet je ook niet willen.
_O-
pi_119272577
Heeft Zouzou ook een pr woordvoerder nodig? :D
pi_119272648
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:39 schreef Copycat het volgende:
Laat die PM maar zitten.
dat hoef ook niet ik heb nu toch de bericht zelfs geschreven en niemand heeft van begrijpen dus zeg ik gelukkig omdat ik heb het spijt in van dat ik heb het gedaan, iederen begin mij te spoten met...dat de kind van Badr is...en dat de kind van huub is....haha...Ik wil gewoon eerlijk zijn maar ....

Nooit meer eerlijk , bij niemand,
pi_119272677
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:49 schreef zouzou het volgende:

[..]

dat hoef ook niet ik heb nu toch de bericht zelfs geschreven en niemand heeft van begrijpen dus zeg ik gelukkig omdat ik heb het spijt in van dat ik heb het gedaan, iederen begin mij te spoten met...dat de kind van Badr is...en dat de kind van huub is....haha...Ik wil gewoon eerlijk zijn maar ....

Net zoals Badr en Estelle *;
pi_119272890
en ik zeg niet dat nu CC moet het doen, dat was de bedoeling nu een paar dagen geleden,dat was de idee, maar nu ik heb toch hier het gedaan maar jullie kunnen niet het lezen,Gelukkig!
pi_119272901
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:49 schreef zouzou het volgende:

[..]

Heeft iemand je wel eens verteld dat je een drama queen bent of komt dit echt als iets nieuws?
pi_119272977
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Je huilt om de kinderen?
Die Estelle zelf vrijwillig meeneemt naar de rechtbank om ze met alles te confronteren?
Dan zal je wel een hekel aan Estelle hebben inmiddels ook.
dat heb ik het toen niet gezien,ze was lopen met haar advocaat,ik heb geen kinderen gezien
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:00:56 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119272995
Echt, hoe kom je erbij dat ik me ook maar een beetje voor jouw rare PR-karretje zou laten spannen?

Plus, je weet mijn uurtarief niet eens.
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:01:38 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119273023
En? Is de mail van Jadranka al gepost?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119273034
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:57 schreef WRH het volgende:

[..]

Heeft iemand je wel eens verteld dat je een drama queen bent of komt dit echt als iets nieuws?
ik ben echt geen drama queen,ik ben een posive persoon die altijd lacht,soms te...
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:03:03 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119273063
LOL!!!!
pi_119273067
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:02 schreef zouzou het volgende:

[..]

ik ben echt geen drama queen,ik ben een posive persoon die altijd lacht,soms te...
En eerst was je al 3 dagen aan het huilen :?
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:03:26 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119273075
quote:

[..]

Maar wat beweer je nou steeds over die revalidatie van Everink?
pi_119273089
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef Copycat het volgende:
Echt, hoe kom je erbij dat ik me ook maar een beetje voor jouw rare PR-karretje zou laten spannen?

Plus, je weet mijn uurtarief niet eens.
dat was de bedoeling om de prijs te vragen,hahaha,,,
pi_119273097
hahahaa
pi_119273126
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:03 schreef Laysa het volgende:

[..]

En eerst was je al 3 dagen aan het huilen :?
ja dat is waar ik was kapot van, ik ben van zenuw gevalen en zit nu in gips.
pi_119273130
quote:

[..]

en je huilt alleen maar, om alles?
echt, zoek professionele hulp..
pi_119273143
Ik dacht dat ik raar was, maar ik val echt reuze mee... :P
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_119273151
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:

[..]

je huilde net nog om die kinderen van Estelle?
Echt he.. :? :?
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:07:43 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119273199
quote:

Maar verder zit je mentaal prima in elkaar en sta je blij in het leven.
pi_119273202
en dan nog morgen verjaardag met gips
pi_119273219
ik geloof dat ze bedoeld dat ze door t verdriet om de kids van estelle kapot was en door de stress is gevallen en daardoor iets heeft gebroken
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 november 2012 @ 13:09:04 #221
163650 Greys
pi_119273224
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef zouzou het volgende:

[..]

dat heb ik het toen niet gezien,ze was lopen met haar advocaat,ik heb geen kinderen gezien
Maar ze was er wel, die dochter :)
Estelle had haar meegenomen. Daar zou je om moeten huilen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:09:17 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119273229
Oh jeetje toch! Ik zou gaan huilen. En dan nog een keer. Gewoon omdat je zo een lachebekje bent.
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:11:03 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119273279
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:06 schreef WRH het volgende:

[..]

je huilde net nog om die kinderen van Estelle?
Echt he.. :? :?
Best wel stoer dat ze niet gehuild heeft over de beenbrekende val van die zenuw, want dat lijkt me ook verdomd pijnlijk, van een zenuw vallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:11:35 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119273294
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef zouzou het volgende:

[..]

Was jij er wel dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119273327
Heb het niet zo gevolgd maar eerste berichten waren dat de voet van Koen Everink er half af lag, zijn daar foto's van? Of medische rapporten

Waar gaat het nu nog over, dat Badr alleen corrigerende tik zou hebben gegeven en iemand anders e zware mishandeling voor zijn rekening neemt - omdat Badr ook aan liefdadigheid doet?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_119273330
quote:
Ik ken zijn familie van badr.Ze hebben ook in nederland gegeten bij mij. mijn vriendin die ziek is ken hun goed, beter dan mij.
zouzou: dit is waar de ophef over gaat en waarom jouw post verwijderd zou moeten worden?
pi_119273335
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:07 schreef zouzou het volgende:
dat lijkt me dan wel weer heel naar.
heb je al overwogen om schadevergoeding te eisen van Badr en Estelle? want ze doen je zo toch wel heel wat aan.
pi_119273389
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:07 schreef zouzou het volgende:
Dat gaat vast niet lukken als je geparaliseerd bent :N
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:16:54 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119273425
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat gaat vast niet lukken als je geparaliseerd bent :N
Van de shock hè....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119273510
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Van de shock hè....
Een zenuw in het gips.
Dat is eigenlijk stukken ( :X ) erger dan wat Everink heeft.
En tevens uniek.
pi_119273551
Anyhoe ik snap dr geen ene fuck van
  Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 13:21:17 #232
184769 crew  Deisyy
pi_119273578
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een zenuw in het gips.
Dat is eigenlijk stukken ( :X ) erger dan wat Everink heeft.
En tevens uniek.
Nee, ze is van haar zenuw gevallen, nog erger :{
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:22:44 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119273622
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Idd, ik krijg al hoogtevrees als ik aan mijn zenuw denk, laat staan dat ik er op zou moeten staan, dan zou ik ook vallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:24:10 #234
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119273669
ik snap er niks meer van hiero...
Zou zou heeft in haar epistel tussen de regels door iets gezegd wat wij niet zien en wat in Januari nog wel duidelijk gaat worden tijdens de zitting?

Zou de broer van Badr die hier ook scjinbaar leest dan ook niet boos worden?

*)
pi_119273693
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Nu nog van haar rotsvaste geloof in Badr vallen .
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:25:25 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119273731
Als ik de broer van Badr was dan zou ik ook niet blij zijn als iemand die zo beroerd uit haar woorden komt probeerde mijn broer te verdedigen.....
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:25:51 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119273745
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nu nog van haar rotsvaste geloof in Badr vallen .
Volgens mij heeft ze liever dat Badr in haar valt....
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 november 2012 @ 13:27:59 #238
163650 Greys
pi_119273815
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Was jij er wel dan?
Welnee joh, dan had ze die dochter wel gezien.
Interessantdoenerij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:29:11 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119273848
Is dat eigenlijk diezelfde Badrbroer die de schuld in een van die clubincidenten op zich wilde nemen? Die vervolgens die hele club niet kon beschrijven?
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:30:40 #240
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119273898
Vast wel, volgens mij heeft ie maar 1 broer en 2 zussen...

Is stellemans eigenlijk nog buiten gesignaleerd sinds maandag?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 november 2012 @ 13:32:12 #241
163650 Greys
pi_119273949
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:29 schreef Copycat het volgende:
Is dat eigenlijk diezelfde Badrbroer die de schuld in een van die clubincidenten op zich wilde nemen? Die vervolgens die hele club niet kon beschrijven?
Ook al zo'n geloofwaardig type :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:32:38 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119273974
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:30 schreef barca1971 het volgende:
Vast wel, volgens mij heeft ie maar 1 broer en 2 zussen...

Is stellemans eigenlijk nog buiten gesignaleerd sinds maandag?
Is dat incl. die halfzus die in Frankrijk wereldberoemd is als tennisster, of toch basketbalspeelster of sportjournaliste?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:34:01 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119274032
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:29 schreef Copycat het volgende:
Dat kon hij niet door de waas voor zijn ogen }:|
Niet zo over dat soort kleinigheidjes miepen, als hij zegt dat hij het gedaan heeft dan is Badr onschuldig...
Maar dat was hij sowieso al, hij heeft zo'n mooie loop dat het een goede jongen moet zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119274186
Heel fijn. Mijn macaroni is aan flarden gekookt omdat ik hier aan het lezen was. Kan weer opnieuw beginnen >:O

:+
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:39:35 #245
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119274198
en die droopy ogen dan...tsss heb je hem al eens zien kijken als hij in de ring bezig is...dan spuwen ze vuur..

zo zal ie vast wel afgelopen vrijdag naar stellemans hebben gekeken in de bedroom ~O>

blijf het toch een raar idee vinden dat die 2 in het bed van ruddje gullit liggen..dat wil je toch als vent ook niet denk ik dan
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:40:37 #246
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119274222
kun je ook (b) estelle (n)

mik je die mislukte hap weg
  Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 13:41:33 #247
184769 crew  Deisyy
pi_119274251
-O-
pi_119274347
Die online eten (b)estelle(n) banner af en toe bij dit topic... _O_
Jack does it in real time...
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:46:10 #249
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119274387
jep die...lol
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:49:17 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119274486
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:44 schreef DeeBee het volgende:
Die online eten (b)estelle(n) banner af en toe bij dit topic... _O_
:o

Ik heb deze:

:X
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:23:02 #251
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119275492
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:20 schreef Laysa het volgende:
Anyhoe ik snap dr geen ene fuck van
Nee, ik snap er ook niks van ! Is Zouzou een man misschien ?!
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:24:54 #252
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119275552
quote:

[..]

Je zit ons hier toch niet voor de gek te houden met een oude blessure he? }:| ;)

Je bent meer Hardcore team-Badr dan ik :o
Maar je hebt dus wel allemaal inside info :9

Gelukkig kan iedereen hier je verhaal waarderen ;)
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:49:37 #253
42366 Staal
pi_119276383
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:24 schreef schizovreemd het volgende:

Maar je hebt dus wel allemaal inside info :9
Dat valt nogal tegen. Want Zouzou schreef dit:

quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef zouzou het volgende:
Waarom afwas?(Sorry voor mijn slechte Nederlands,ik schrijf beter Frans)
als je komt in een vip-box in Arena,daar is geen bar,dat is geen discotheek of zo..
Daar zijn confortabele velour stoelen bij een lang balcon daardoor je kijkt naar de shows.
Er staan geen comfortabele stoelen van velours, maar is ingericht als bar met wit leren stoelen.

Un certain jeune homme
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:50:51 #254
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119276427
wat vinden jullie van die mensen die op stellemans's facebook pagina dit zeggen;

Lieverd , jou mannetje wordt van alle kanten genaaid, vieze bureacratische hufters hier in Nederland, hou vol mop , ook dit overwinnen jullie, geen berg zo hoog en geen zee zo diep met echte LIEFDE over win je de zwaarste tijd, keep strong en keep faith !!! Cxxx en hou vol!!!

Ik denk echt serieus dat iedereen zich laat verblinden door scenario onvoorwaardelijke liefde,anders ga je toch niet aan alle delicten voorbij? wat is er aan de hand met die mensen?
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:51:45 #255
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119276464
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:49 schreef Staal het volgende:

[..]

Dat valt nogal tegen. Want Zouzou schreef dit:

[..]

Er staan geen comfortabele stoelen van velours, maar is ingericht als bar met wit leren stoelen.

[ afbeelding ]
Er zijn natuurlijk heel veel van die boxen en die mogen naar eigen inzicht ingericht worden.
pi_119276487
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:50 schreef barca1971 het volgende:
wat vinden jullie van die mensen die op stellemans's facebook pagina dit zeggen;

Lieverd , jou mannetje wordt van alle kanten genaaid, vieze bureacratische hufters hier in Nederland, hou vol mop , ook dit overwinnen jullie, geen berg zo hoog en geen zee zo diep met echte LIEFDE over win je de zwaarste tijd, keep strong en keep faith !!! Cxxx en hou vol!!!

Ik denk echt serieus dat iedereen zich laat verblinden door scenario onvoorwaardelijke liefde,anders ga je toch niet aan alle delicten voorbij? wat is er aan de hand met die mensen?
oh wat walgelijk, alsof het ze allemaal maar overkomt en anderen hen dit aandoen.
heeft Everdink ook een twitter? sjonge wat een walgelijkheid zeg.
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:58:27 #257
42366 Staal
pi_119276686
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:51 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk heel veel van die boxen en die mogen naar eigen inzicht ingericht worden.
Die foto was van de bewuste skybox die Zouzou beschreef.

En zelfs al zou het kloppen. Het is gewoon flauwekul van Zouzou om te schrijven dat het een engeltje is. Het is gewoon een crimineel die de gevangenis hoort.
Un certain jeune homme
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:05:45 #258
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119276932
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:58 schreef Staal het volgende:

[..]

Die foto was van de bewuste skybox die Zouzou beschreef.
Niet zeg je nog van niet :?
Dit lijkt er meer op...

Misschien moet ik de PR van zouzou maar gaan doen *;

quote:
En zelfs al zou het kloppen. Het is gewoon flauwekul van Zouzou om te schrijven dat het een engeltje is. Het is gewoon een crimineel die de gevangenis hoort.
Dat zal nog moeten blijken :)
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:08:10 #259
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119276998
Die foto van zou zou zal niet kloppen, getuigen hebben verklaard dat Badr op een 'bank' zat toen hij met zijn vuist in zijn handen sloeg en dat estelle ten tijde van het incident op de bank zat toe te kijken dus de 2e foto lijkt me aannemelijker aangezien daar wel een bank staat..is dat toevallig ook box 23?
pi_119277031
Op de bank? Stonden ze niet bij een raam, terwijl Bard de lange lokken van de 1.80m gratie streelde met 1 hand?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:10:10 #261
42366 Staal
pi_119277056
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:05 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Niet zeg je nog van niet :?
Dit lijkt er meer op...
[ afbeelding ]
Misschien moet ik de PR van zouzou maar gaan doen *;

[..]

Dan klopt de beschrijving nog steeds niet.

Goed idee. Begin even met al die wirwar aan teksten te vertalen.

En inderdaad dat zal wel blijken.
Un certain jeune homme
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:12:18 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119277116
quote:

Dat ze een achterban heeft die wel wat bijles zou kunnen gebruiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:12:59 #263
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119277137
Wanneer gaan ze eigenlijk die zogeheten "schouw" uitvoeren ?
Ik ben wel benieuwd eigenlijk hoe de boel er daar uitziet om een beter beeld te kunnen hebben van wat er zich heeft afgespeeld.
  † In Memoriam † vrijdag 16 november 2012 @ 15:13:10 #264
43556 miss_dynastie
pi_119277143
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:05 schreef schizovreemd het volgende:
Dat blijkt al, hij zit er niet voor niets :)
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:14:14 #265
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119277171
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:12 schreef Jappie het volgende:
Wanneer gaan ze eigenlijk die zogeheten "schouw" uitvoeren ?
Ik ben wel benieuwd eigenlijk hoe de boel er daar uitziet om een beter beeld te kunnen hebben van wat er zich heeft afgespeeld.
Weet ik ook niet, wel vreemd dat het allemaal zolang moet duren :?
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:15:50 #266
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119277217
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat blijkt al, hij zit er niet voor niets :)
Ik dacht dat voorlopige hechtenis wordt uitgezeten in een huis van bewaring, wat iets anders is dan een gevangenis, maar misschien ben ik abuis dan hoor ik graag van je hoe het zit :)
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:16:14 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119277228
Er heeft in een van de nieuwstopics een tekening gestaan van de indeling van de bewuste skybox.
En die was zeker niet zo als die van KPMG hierboven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119277246
quote:

die gaan zich pas bedenken als ze een keer een "gezellig avondje" met Badr hebben en dan per ongelijk iets zeggen of doen wat hem niet aanstaat en een corrigerend tikje krijgen ;)
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:17:27 #269
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119277275
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:16 schreef Leandra het volgende:
Er heeft in een van de nieuwstopics een tekening gestaan van de indeling van de bewuste skybox.
En die was zeker niet zo als die van KPMG hierboven.
Waarom ben je die nog niet aan het opzoeken voor me dan :?
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:24:54 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119277556
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:17 schreef Jappie het volgende:

[..]

Waarom ben je die nog niet aan het opzoeken voor me dan :?
Ik vond dat ik met de tip waar te vinden voldoende had gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:27:42 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119277653
Wat ik me trouwens afvraag; worden die beveiligers die hen hebben geholpen uit de skybox te komen nog vervolgd als hij schuldig bevonden wordt?
Want dan hebben ze, net zoals degene die de skybox huurde en zijn auto aan Badr uitleende om te kunnen vertrekken, nogal wat hulp verleend aan iemand die betrokken was bij een misdrijf.
En gezien de aard van de verwondingen kan ik me niet voorstellen dat hij geen bloedvlekken op zijn kleding had, en dat konden degenen die hem hielpen ontsnappen ook zien.

Ben sowieso benieuwd hoe ze naar huis zouden gaan? Taxi, of hadden ze daar wel een auto staan, en zo ja; waarom hebben ze die dan niet genomen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:31:45 #272
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119277808
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:27 schreef Leandra het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag; worden die beveiligers die hen hebben geholpen uit de skybox te komen nog vervolgd als hij schuldig bevonden wordt?
Want dan hebben ze, net zoals degene die de skybox huurde en zijn auto aan Badr uitleende om te kunnen vertrekken, nogal wat hulp verleend aan iemand die betrokken was bij een misdrijf.
En gezien de aard van de verwondingen kan ik me niet voorstellen dat hij geen bloedvlekken op zijn kleding had, en dat konden degenen die hem hielpen ontsnappen ook zien.

Ben sowieso benieuwd hoe ze naar huis zouden gaan? Taxi, of hadden ze daar wel een auto staan, en zo ja; waarom hebben ze die dan niet genomen?
:?
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:44:08 #273
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119278256
Het was het weekend dat Badr rond reed met die Aventador, lekker opvallend door de PC

hoezo attention seeker, ga lekker de snelweg op i.p.v met die pak op die pokke stukjes te rijden
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:47:10 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119278352
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:31 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

:?
Kennelijk had Steenbakkers zijn Lamborghini Aventador sowieso al aan Badr uitgeleend dat weekend, hij reed er die vrijdag en zaterdag al mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 16-11-2012 16:33:44 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:49:51 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119278438
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:44 schreef barca1971 het volgende:
Het was het weekend dat Badr rond reed met die Aventador, lekker opvallend door de PC

hoezo attention seeker, ga lekker de snelweg op i.p.v met die pak op die pokke stukjes te rijden
Lol, ik zie nu pas dat het een auto met een Duits kenteken is, kunnen ze hem nog fijn even een navordering van de belastingdienst sturen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:51:02 #276
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119278476
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kennelijk had Steenbakkers zijn Lamboghini Aventador sowieso al aan Badr uitgeleend dat weekend, hij reed er die vrijdag en zaterdag al mee.
Ja klopt, en dus niet specifiek uitgeleend om te ontsnappen/vertrekken zoals je stelde.
Ze zijn per taxi vertrokken uit de arena, dus ik denk dat hij de Lamborghini van Steenbakkers gewoon daar voor hem hebben achtergelaten.
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:51:27 #277
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119278497
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lol, ik zie nu pas dat het een auto met een Duits kenteken is, kunnen ze hem nog fijn even een navordering van de belastingdienst sturen :D
Ik denk dat steenbakkers daar niet zo mee zit hoor :)
pi_119278519
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:02 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

zou je de rest van t artikel ook kunnen inscannen? #durft te vragen
Ik krijg de tekst er helaas niet goed op omdat Privé net een maatje groter is qua formaat.
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:53:58 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119278567
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ja klopt, en dus niet specifiek uitgeleend om te ontsnappen/vertrekken zoals je stelde.
Ze zijn per taxi vertrokken uit de arena, dus ik denk dat hij de Lamborghini van Steenbakkers gewoon daar voor hem hebben achtergelaten.
In het begin was alleen maar bekend dat hij met de geleende auto van Steenbakkers was vertrokken, dat hij die al 2 dagen geleend had is dan niet de eerste conclusie.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:55:19 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119278618
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik denk dat steenbakkers daar niet zo mee zit hoor :)
Badr was de bestuurder toch? Dan is het hem verboden om in een auto met een buitenlands kenteken te rijden.
Steenbakkers bedrijf zit in Boxtel, dus niets vreemds als hij in Duitsland woont en dus wel met een Duits kenteken mag rijden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:55:45 #281
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119278625
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

In het begin was alleen maar bekend dat hij met de geleende auto van Steenbakkers was vertrokken, dat hij die al 2 dagen geleend had is dan niet de eerste conclusie.
Bij wie was dat bekend dan :?
Het is al vanaf het begin vrij duidelijk geweest dat ze per taxi vertrokken?
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:04:33 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119278947
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:55 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Bij wie was dat bekend dan :?
Het is al vanaf het begin vrij duidelijk geweest dat ze per taxi vertrokken?
Op een of andere manier kwam die geleende auto in het verhaal, maar ze lijken idd per taxi te zijn vertrokken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:18:47 #283
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119279455
Die auto kwam in beeld omdat hij en estelle er zo opzichtig mee door amsterdam reden, vrijdags al toen ze op de cornelis schuyt ermee zijn gespot, toen ze ook met willem holleeder kletsten.

http://ishootpeople.nl/?map=797

see for yourself
pi_119279731
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Badr was de bestuurder toch? Dan is het hem verboden om in een auto met een buitenlands kenteken te rijden.
Steenbakkers bedrijf zit in Boxtel, dus niets vreemds als hij in Duitsland woont en dus wel met een Duits kenteken mag rijden.
Klopt. Leuke wegenbelasting en bpm vordering voor Badr op een auto van die prijscategorie B-)
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:39:24 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119280260
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Klopt. Leuke wegenbelasting en bpm vordering voor Badr op een auto van die prijscategorie B-)
Het gros van de prijsverhoging bovenop de nettoprijs is de CO2-heffing :(
BPM valt (relatief) mee :')

netto prijs: ¤ 257.983
BTW: ¤ 49.017
BPM: ¤ 28.186
CO2-heffing: ¤ 103.514
Totaal: ¤ 438.610

wegenbelasting/3mnd: ¤ 214 - ¤ 245
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119280692
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:18 schreef barca1971 het volgende:
Die auto kwam in beeld omdat hij en estelle er zo opzichtig mee door amsterdam reden, vrijdags al toen ze op de cornelis schuyt ermee zijn gespot, toen ze ook met willem holleeder kletsten.

http://ishootpeople.nl/?map=797

see for yourself
Wat sneu, zeg, dit....... :')
Is dat zo?
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:50:40 #287
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119280769
Denk dat stellemans de hele dag dit soort filmpies ligt te kijken..een zwetende kreunende Badr..

ahhhh l'amour...

vrijdag 16 november 2012 @ 16:52:32 #288
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119280838
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

quote:
Als u met een auto, bestelauto of motor met een buitenlands kenteken voor een korte periode gebruikmaakt van de Nederlandse weg, kunt u een vrijstelling van bpm en mrb krijgen.
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:53:22 #289
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119280872
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:49 schreef Smallish het volgende:

[..]

Wat sneu, zeg, dit....... :')
Echt he, ik zou in zo een aftands boodschappenkarretje nog niet dood gevonden willen worden :{w
pi_119281990
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:52 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

[..]

als jij een auto huurt in frankrijk ,je neemt de auto mee naar Nederland kan maar niet langer dan 15 dagen bij de douane krijg jij een vrijstelling .
In nederland als jij leent een buitenlands auto moet de eigenaar bij ,in de auto of jij moet een goedkeuring van de de belasting vragen

de zwaarts auto hier boven is van Badr,.
pi_119281996
Beste zouzou, wiens schuld is het eigenlijk volgens jou dat Joelle en Maxim geconfronteerd worden met een arrestatieteam?
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:29:10 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119282144
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:24 schreef zouzou het volgende:

[..]

als jij een auto huurt in frankrijk ,je neemt de auto mee naar Nederland kan maar niet langer dan 15 dagen bij de douane krijg jij een vrijstelling .
In nederland als jij leent een buitenlands auto moet de eigenaar bij ,in de auto of jij moet een goedkeuring van de de belasting vragen

Nee, als je een auto leent van buitenlandse kennissen dan maakt het niet uit of de eigenaar erbij zit, als je geen ontheffing hebt aangevraagd dan mag je er niet mee rijden en krijg je een na-heffing.

Die auto met Duits kenteken is niet van Badr.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:30:02 #293
42366 Staal
pi_119282163
quote:

[..]

Dat heeft met de ontduiking van BPM te maken.
Bijkomstig voordeel is dat die kutcrimineeltjes dan niet met geleende auto's uit buurlanden hier maanden anoniem kunnen rondrijden en vanalles kunnen uitvreten.
Un certain jeune homme
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:32:33 #294
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119282242
quote:

[..]

Dat bedoelde ik ook :)
pi_119282266
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:24 schreef MightyMightyM het volgende:
Beste zouzou, wiens schuld is het eigenlijk volgens jou dat Joelle en Maxim geconfronteerd worden met een arrestatieteam?
waarom de politie niet gebeld heeft om te zeggen tegen Badr dat hij moet naar buiten komen, dat is de huis van Estelle ze heeft niks gedaan, ze magen daar niet binnen komen. Hebben ze een toesteming van de rechter om binnen te komen? estelle is niet een verdachte,in de huis binnen komen is fout zekker met een kind van 8 en een andere kind van 13, om 19.30 savond.
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:33:27 #296
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119282275
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:30 schreef Staal het volgende:

[..]

Dat heeft met de ontduiking van BPM te maken.
Bijkomstig voordeel is dat die kutcrimineeltjes dan niet met geleende auto's uit buurlanden hier maanden anoniem kunnen rondrijden en vanalles kunnen uitvreten.
Kutcrimineeltjes stelen toch gewoon een auto :?
En van anoniem rondrijden lijkt me met zo een Lamborghini ook niet echt sprake :)
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:34:05 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119282294
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:32 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook :)
Dat is dan wel een vrijstelling die aangevraagd moet worden....en eerlijk gezegd lijkt het me stug dat dat gebeurd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:35:30 #298
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119282341
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is dan wel een vrijstelling die aangevraagd moet worden....en eerlijk gezegd lijkt het me stug dat dat gebeurd is.
Dus Steenbakkers wilde Badr (waar hij net sponsor van was geworden) doelbewust framen ofzo :?
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:35:38 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119282343
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef zouzou het volgende:

[..]

waarom de politie niet gebeld heeft om te zeggen tegen Badr dat hij moet naar buiten komen, dat is de huis van Estelle ze heeft niks gedaan, ze magen daar niet binnen komen. Hebben ze een toesteming van de rechter om binnen te komen? estelle is niet een verdachte,in de huis binnen komen is fout zekker met een kind van 8 en een andere kind van 13, om 19.30 savond.
8 en 13?? Nou, het is wel duidelijk dat je ze goed kent.... wow.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:36:15 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119282363
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:35 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dus Steenbakkers wilde Badr (waar hij net sponsor van was geworden) doelbewust framen ofzo :?
Dat weet ik niet, misschien is hij wel net zo arrogant als Badr en denkt hij dat de regels ook niet voor hem gelden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119282410
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, als je een auto leent van buitenlandse kennissen dan maakt het niet uit of de eigenaar erbij zit, als je geen ontheffing hebt aangevraagd dan mag je er niet mee rijden en krijg je een na-heffing.

Die auto met Duits kenteken is niet van Badr.
Is een registratie in BPM, aub ik doe niet anders, ik heb vaak mensen laten rijden in mijn buitenlands auto.
Nu niet meer ik heb een Nederlands ketenken. De huurder heeft een registrate in Duitsland, dus hij moet bij ...Badr of makkelijk een goedkeuring halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')