Hihi, Evert, schaamte en objectiviteit in 1 zinquote:Op donderdag 15 november 2012 16:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik wist dat ik het gelezen had, dat Badr WEL iets aan zijn hand had (verwonding).
En Evert had getuigd dat hij niets gezien had aan de handen van Badr, neem ik aan, want hij heeft dat later lopen verkondigen.
Evert speelt vanaf het begin een smerige rol.
Als de partner van Evert ook bij Sensetion was, dan weet Evert het allemaal, vanaf dag 1.
Dat die gast zich niet schaamt over zijn gelieg, vooral na zijn zgn. objectief interview met
Dat plaatjequote:Op donderdag 15 november 2012 16:42 schreef eskil het volgende:
Badr laatste strohalm voor Gyrath?
Yves Gijrath is aandelen eigen bedrijf kwijt
http://www.quotenet.nl/Ni(...)-bedrijf-kwijt-43275
http://glamora.ma/2012/11/yves_gijrath_moet_straks_naar.html
Ja echt hequote:Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat plaatje
Het huilende zigeunerjongetje
[ afbeelding ]
Whahaha, hoe kom je aan die foto?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat plaatje
Het huilende zigeunerjongetje
[ afbeelding ]
Badrdasquote:Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef eskil het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Vond dit wel een leuke reactie!
Zo heeft Yves mooi zijn handen vrij om met Badr uit te gaan eten en diens licenties te beheren. Badr mannen onder elkaar douchezeep, Badr Broodjes, Badr Theedoekenlijn, Badr hersenbeschadiging stichting voor ex boxers, Badr thuiskookboek, Badr design handboeien by Estelle, Badr gevangenis interieurs by Eric Kusters, Badr houtjes; om op te bijten, Badr Boek 'ik weet van niks', Badr&Estelle's Grote Horeca-routeboek.
Nee laat Yves maar schuiven; die weet overal wat van. Zegt ie.
Ik weet het, dat is vloeken in de kerk.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:42 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Hihi, Evert, schaamte en objectiviteit in 1 zin
Een combinatie van laatstsgenoemde factoren, plus misschien het feit dat na(ast) Ruud met zijn Gulle Lid Badr in haar ogen een engel is. Zij vond dat vreemdgaan volgens mij kwalijker dan de agressieve aard van Badr.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:25 schreef WRH het volgende:
het was toch ook overduidelijk in dat interview filmpje dat ze zwaar zit te acteren?
vooral eens bekijken met het geluid uit, dan druipt de ingestudeerde lichaamstaal er echt vanaf.
wat een dom wicht.
er is maar 1 ding wat ik niet van haar begrijp: waarom?
alleen maar verliefd kan volgens mij verklaren dat je zo totaal devoot zo ver meegaat in dit soort dingen, het geweld en de agressie, ik kan werkelijk niet begrijpen wat voor vrouw daar zo ver in gaat.
en dingen als golddigger of verliefd of gewoon dom is m.i. te kort door de bocht.
Maar badr is ook een vreemdganger , die had een zwangere vriendin terwijl hij het met estelle deed. Dan komt ruud er beter uit, die ging alleen vreemd, maar had geen losse handjesquote:Op donderdag 15 november 2012 17:32 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Een combinatie van laatstsgenoemde factoren, plus misschien het feit dat na(ast) Ruud met zijn Gulle Lid Badr in haar ogen een engel is. Zij vond dat vreemdgaan volgens mij kwalijker dan de agressieve aard van Badr.
Verder is het de naiviteit die je bij wel meer vrouwen ziet die denken dat ze een man kunnen veranderen. En onbegrijpelijk maar waar; veel vrouwen zien zulke agressie meer als beschermingsdrang naar hen toe. Ik denk dat als Everink haar daadwerkelijk heeft beledigd, zij het nog fijn vindt ook dat hij zo voor haar opkomt. Zeker na een huwelijk waar de desinteresse de laatste jaren vanaf scheen te druipen. Zal wel vanuit de rolverdeling in de oertijd te verklaren zijn.
Nu ja. Ik heb ook eens iemand een pak slaag gegeven die mijn vriendin voor prostituee met een celwoekerziekte uitmaakte en dat leverde me een enorm verliefde blik plus later supersex op.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:40 schreef WRH het volgende:
zit wat in.
ik vind het vooral een beetje engig worden. ben gek op mijn eigen partner maar als ik er toch naast zou staan als hij iemand beestachtig staat af te tuigen dan vraag ik mij werkelijk af hoe diep mijn liefde dan zou zitten, ik zou het op zijn minst geen prettig gezicht vinden.
Iets vertelt mij dat dit ook geen logisch en konsekwent verhaal is maar een bij elkaar geknipt en geplakt uittreksel van het daadwerkelijke artikel in datzelfde AD; waarbij bovendien dient aangetekend te worden dat zelfs het artikel in het AD zelf al uitermate specualtief is.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou, als we deze, door het AD gemaakte, reconstructie moeten geloven, dan is het overduidelijk wie het gedaan heeft. Iets zegt mij dat Jappie deze niet voor ogen had.
Nou, laat die reconstructie waar jij het over had dan zien.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Iets vertelt mij dat dit ook geen logisch en konsekwent verhaal is maar een bij elkaar geknipt en geplakt uittreksel van het daadwerkelijke artikel in datzelfde AD; waarbij bovendien dient aangetekend te worden dat zelfs het artikel in het AD zelf al uitermate specualtief is.
Neh, daar heb ik Ficq niet voor nodig, gewoon goed luisteren naar wat er wel en niet ontkent wordt door het OM ipv alleen proberen je eigen vooringenomen standpunt bevestigd te krijgen doet wonderen.quote:
We weten dat zij de zaken verdraait. Haar goed recht natuurlijk, daar is ze advocaat voor. Dat onderscheid kan ik nog maken.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh, daar heb ik Ficq niet voor nodig, gewoon goed luisteren naar wat er wel en niet ontkent wordt door het OM ipv alleen proberen je eigen vooringenomen standpunt bevestigd te krijgen doet wonderen.
Maar goed we dwalen weer af....kennelijk is er een zeer grote angst bij de anti-Badr club dat ze wel eens ongelijk zouden kunnen hebben en dus schreeuwt de een nog harder dan de ander in de hoop daarmee de veroordeling te verstevigen.
Niets is zo makkelijk als veilig binnen de gemeenschap van de kudde meeblaten.![]()
Hmm. hoog .tijd voor een schapie schapie smilie..die koe is um ook nie echt
Extra gelukje voor haar, het was in ieder geval een "natte droom".quote:Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef barca1971 het volgende:
Arme stel...ze is nu alweer net zolang zónder Badr als dat ze met hem heeft doorgebracht het afgelopen weekend..die moet zich vast in haar arm knijpen of ze het niet allemaal gedroomd heeft..
en idd..al was ik nog zo verliefd, als the object of my affection het normaal vond mensen in elkaar te rammen en er huichelachtig nog onderuit probeerde te komen...mijn liefde zou toch serieus bekoelen..
Maar Stel zwijgt liever..ze is zo blij met alle aandacht die ze kreeg en alle 'liefde'die ze zolang had moeten missen...dat geef je dan niet zomaar op blijkt wel
De bandbreedte is iig wel bekend; ergens tussen een corrigerende tik en zware geweldpleging in groepsverband moet het zitten.quote:
We wachten geduldig af, onder het genot van een broodjequote:Op donderdag 15 november 2012 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
De bandbreedte is iig wel bekend; ergens tussen een corrigerende tik en zware geweldpleging in groepsverband moet het zitten.
Veroordeling = checkquote:Op donderdag 15 november 2012 18:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Afin, ook de vorige veroordeling, zijn sportieve diskwalificaties en de overige 8 aanklachten zullen vast verzonnen zijn door 'een kudde'.
bij gebrek aan een dagelijkse real life soape + stream, is dit een mooi alternatiefquote:Op donderdag 15 november 2012 18:58 schreef Soury het volgende:
Dat er tot nu toe 23 en 28 topic's (nws/sho) zijn vol geblaat, zegt ook wel iets over hoe en wat lijkt me.
Zucht, wel lang wachten tot januari. Niets is zeker.imo
Stream stream waarquote:Op donderdag 15 november 2012 19:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
bij gebrek aan een dagelijkse real life soape + stream, is dit een mooi alternatief
Definieer 'corrigerende tik' please.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
De bandbreedte is iig wel bekend; ergens tussen een corrigerende tik en zware geweldpleging in groepsverband moet het zitten.
Aangezien het slachtoffer heeft aangegeven dat hij na 1 tik neerging en Badr zegt 1 corrigerende tik met de achterzijde van zijn hand te hebben gegeven dan kan het bijna niet anders of het zou een spinning backfist moeten zijn geweest.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Definieer 'corrigerende tik' please
Wat natuurlijk scheelt, ik geloof niet in die 'corrigerende tik'. Zelfs de corrigerende tikken die sommige echtgenotes krijgen zijn niet eens heftig. En die gaan meestal pas na een flinke afrossing neer.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aangezien het slachtoffer heeft aangegeven dat hij na 1 tik neerging en Badr zegt 1 corrigerende tik met de achterzijde van zijn hand te hebben gegeven dan kan het bijna niet anders of het zou een spinning backfist moeten zijn geweest.
Hier het resultaat van een corrigerende tik van Peter Graham tegen Broodje Hari:quote:Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Definieer 'corrigerende tik' please.
Maar Badr geeft aan dat hij nog nooit zoiets heeft gevoeld als wat hij voor zijn goudlokje voelt. Dus dan denkt zij dat zij die sterke vrouw. is die hem echt heeft getemd. En misschien redeneert ze wel zo egocentrisch dat ze die agressie minder erg vindt, zolang hij haar maar niet slaat. Dat vreemdgaan werd haar natuurlijk rechtstreeks aangedaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:14 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Maar badr is ook een vreemdganger , die had een zwangere vriendin terwijl hij het met estelle deed. Dan komt ruud er beter uit, die ging alleen vreemd, maar had geen losse handjes
hij werd wel beter opgevangen en verzorgt dan Everink en die zag er nog wel beroerder uit dan Badrtjequote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hier het resultaat van een corrigerende tik van Peter Graham tegen Broodje Hari:
Wat een rotsport is dat ook. Ik vind het helemaal niets. Bizar eigenlijk om elkaar voor de lol verrot te slaan. Geen wonder dat sommige mensen in het gewone leven ook zo gemakkelijk tikken uitdelen.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hier het resultaat van een corrigerende tik van Peter Graham tegen Broodje Hari:
Die kreeg nog een trap na.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hij werd wel beter opgevangen en verzorgt dan Everink en die zag er nog wel beroerder uit dan Badrtje
Het vreemdgaan is maar een excuus. Als het zo erg was, was ze zelf ook niet vreemdgegaan, maar was ze eerst gescheiden of het in ieder geval eerst verteld, voordat ze op vrijersvoeten ging.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:08 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Maar Badr geeft aan dat hij nog nooit zoiets heeft gevoeld als wat hij voor zijn goudlokje voelt. Dus dan denkt zij dat zij die sterke vrouw. is die hem echt heeft getemd. En misschien redeneert ze wel zo egocentrisch dat ze die agressie minder erg vindt, zolang hij haar maar niet slaat. Dat vreemdgaan werd haar natuurlijk rechtstreeks aangedaan.
precies.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die kreeg nog een trap na.
Het gedeelte dat ze het vreemdgaan niet meer trok, zou misschien (deels) wel kunnen kloppen. Ik denk dat ze gewoon een nieuwe prooi heeft afgewacht voordat ze ging scheiden. Geen oude schoenen weggooien als je nog geen nieuwe hebt, dat idee. Vrouwen trekken inderdaad veel als het wangedrag van hun man gecompenseerd wordt met een goldcard.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het vreemdgaan is maar een excuus. Als het zo erg was, was ze zelf ook niet vreemdgegaan, maar was ze eerst gescheiden of het in ieder geval eerst verteld, voordat ze op vrijersvoeten ging.
Zij kreeg er nog voor betaald, ze had een creditcard om de pijn te verzachten. Zonder creditcard en dan ook nog verliefd worden op iemand zonder een vette bankrekening, DAT is pas stoer.
Ik zou het liever over een bitchslap willen hebben nav een uiterst beledigende opmerkingquote:Op donderdag 15 november 2012 19:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aangezien het slachtoffer heeft aangegeven dat hij na 1 tik neerging en Badr zegt 1 corrigerende tik met de achterzijde van zijn hand te hebben gegeven dan kan het bijna niet anders of het zou een spinning backfist moeten zijn geweest.
Nog effe en het was een liefkozende aaiquote:Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik zou het liever over een bitchslap willen hebben nav een uiterst beledigende opmerking
Zijn kaak was hier gebroken. Maar aangezien dit er aan vooraf ging:quote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een rotsport is dat ook. Ik vind het helemaal niets. Bizar eigenlijk om elkaar voor de lol verrot te slaan. Geen wonder dat sommige mensen in het gewone leven ook zo gemakkelijk tikken uitdelen.
Vraag me toch af of ze hem geen zuurstof moesten toedienen, toen toen hij zo naar adem snakte (zo leek het tenminste), alsof zijn lichaam in stress was.
Wie het laatst lacht lacht het bestquote:Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zijn kaak was hier gebroken. Maar aangezien dit er aan vooraf ging:
Kan ik niets anders zeggen als boontje komt om zijn loontje.
Ik vind het een walgelijke sport maar ik vind die Badr ook nog eens een walgelijke ventquote:Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een slappe winst op punten, geen KO, geen gebroken kaak, geen jaar uit de running na een enorm grote teringbek te hebben gehad.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:24 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht lacht het best
Je moet wel weten dat dit soort incidenten geen uitzondering zijn bij vechtsporten met veel publiciteit en dat dit gedrag ook niet echt ontmoedigd wordt.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het een walgelijke sport maar ik vind die Badr ook nog eens een walgelijke vent![]()
Je kan hier wel goed zien dat er weinig voor nodig is voordat hij er op los slaat, die vent
heeft gewoon iets te veel tikken tegen zijn kop gehad, of hij zat al klem bij zijn geboorte,
dat schijnt ook niet zo gezond te zijn;
Hari is gek. Altijd al geweest. Je ziet het hier ook in zijn hele houding, in het begin ongeintresseerd hangen, daarna als enige een grote teringbek te hebben tegen iedereen, terwijl de rest gewoon sportief doet en dan ook nog eens gaan matten op de conferentie. Kijk ook hoe doorgeflipt hij doet in die gang tegen zijn eigen trainers en dan die lamp ook sloopt en zo. Gelukkig werd hij afgestraft met een gebroken kaakquote:Op donderdag 15 november 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het een walgelijke sport maar ik vind die Badr ook nog eens een walgelijke vent![]()
Je kan hier wel goed zien dat er weinig voor nodig is voordat hij er op los slaat, die vent
heeft gewoon iets te veel tikken tegen zijn kop gehad, of hij zat al klem bij zijn geboorte,
dat schijnt ook niet zo gezond te zijn;
Noem nog eens iemand die zoooo onrespectvol naar zijn medespelers deed en agressief doet buiten de ring in de K1 dan.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Je moet wel weten dat dit soort incidenten geen uitzondering zijn bij vechtsporten met veel publiciteit en dat dit gedrag ook niet echt ontmoedigd wordt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh, daar heb ik Ficq niet voor nodig, gewoon goed luisteren naar wat er wel en niet ontkent wordt door het OM ipv alleen proberen je eigen vooringenomen standpunt bevestigd te krijgen doet wonderen.
Maar goed we dwalen weer af....kennelijk is er een zeer grote angst bij de anti-Badr club dat ze wel eens ongelijk zouden kunnen hebben en dus schreeuwt de een nog harder dan de ander in de hoop daarmee de veroordeling te verstevigen.
Niets is zo makkelijk als veilig binnen de gemeenschap van de kudde meeblaten.![]()
Nee zeker? Je lulde dus maar wat? Kuddegedrag?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou, laat die reconstructie waar jij het over had dan zien.
Dus Graham is een veel betere kickboxer dan Badrquote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een slappe winst op punten, geen KO, geen gebroken kaak, geen jaar uit de running na een enorm grote teringbek te hebben gehad.
Nouhou .... op die vraag heb ik geen antwoord, maar eh... ik zat net dit stukkie te lezen.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Noem nog eens iemand die zoooo onrespectvol naar zijn medespelers deed en agressief doet buiten de ring in de K1 dan.
Wat je het laatst lacht noemt.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:24 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht lacht het best
Who care's man, zolang die Graham niet in het nieuws is omdat hij her en der mensenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dus Graham is een veel betere kickboxer dan Badr
Ik wil Hari nog wel eens professioneel zien vechten op zijn 30+quote:Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dus Graham is een veel betere kickboxer dan Badr
Filmpje ken ik inderdaad. Een agressief mannetje, toen al.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Of tegenstanders die down gaan in de ring, nog natrappen en corrigerende tikjes geven.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Who care's man, zolang die Graham niet in het nieuws is omdat hij her en der mensen
tot gort slaat is dat niet interessant en off topic
MMA durfde hij niet echt.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik wil Hari nog wel eens professioneel zien vechten op zijn 30+
Buiten dat is het gewoon een leuke vent zonder Hari zijn kankergedrag + speelt ie ook nog eens wat klaar in MMA. Je weet wel, waar Hari eerst zo'n grote bek over had tegen Overeem en toen KO ging tegen Overeem met K1 regels en toen als een lafaard niet op kwam dagen op het (volgens Hari voor kneuzen zijnde) MMA gevecht.
Ja datte !quote:Op donderdag 15 november 2012 21:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of tegenstanders die down gaan in de ring, nog natrappen en corrigerende tikjes geven.
Ik had het over vechtsporten met veel publiciteit...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Noem nog eens iemand die zoooo onrespectvol naar zijn medespelers deed en agressief doet buiten de ring in de K1 dan.
Mijn reactie had de naam Badr tenminste nog in zichquote:Op donderdag 15 november 2012 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Who care's man, zolang die Graham niet in het nieuws is omdat hij her en der mensen
tot gort slaat is dat niet interessant en off topic
Zoiets trekt niemand, en toch gebeurt het heel veel.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Het gedeelte dat ze het vreemdgaan niet meer trok, zou misschien (deels) wel kunnen kloppen. Ik denk dat ze gewoon een nieuwe prooi heeft afgewacht voordat ze ging scheiden. Geen oude schoenen weggooien als je nog geen nieuwe hebt, dat idee. Vrouwen trekken inderdaad veel als het wangedrag van hun man gecompenseerd wordt met een goldcard.
Die mensen die hij om zich heen had waren zelf ook geen lekkertjes. Dat klopt. Wat een tuig.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:44 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik had het over vechtsporten met veel publiciteit...
http://www.bbc.co.uk/news/uk-17099239
Badr had de reputatie van bad boy binnen de K1 en mede daardoor was hij zo populair.
Je ziet ook dat het gedrag niet echt ontmoedigd werd, hij werd niet afgevoerd, sterker nog hij kreeg schouderklopjes, mensen van de organisatie noemde het een great show en het gevecht ging ook gewoon door.
Jah... maar dat was dan ook allesquote:Op donderdag 15 november 2012 21:45 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Mijn reactie had de naam Badr tenminste nog in zich
Dit gezeik van jou is meer offtopic hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah... maar dat was dan ook alles
Ik zeik nietquote:Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dit gezeik van jou is meer offtopic hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt. Terwijl hij eerst Overeem uitdaagde door te zeggen dat MMA voor homos was en Overeem maar eens tegen hem moest knokken met K1 regels, dan zou hij daarna tegen Overeem matten met MMA regels.quote:
Dit vind je echt vergelijkbaar?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:44 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik had het over vechtsporten met veel publiciteit...
http://www.bbc.co.uk/news/uk-17099239
Badr had de reputatie van bad boy binnen de K1 en mede daardoor was hij zo populair.
Je ziet ook dat het gedrag niet echt ontmoedigd werd, hij werd niet afgevoerd, sterker nog hij kreeg schouderklopjes, mensen van de organisatie noemde het een great show en het gevecht ging ook gewoon door.
quote:former British heavyweight boxing champion David Haye over his role in a violent brawl with fellow British fighter Dereck Chisora.
na alles wat er over die kerel bekend is, vind ik het toch wel merkwaardig dat je zo pro deo en a decharge voor die dwaas aan het pleiten bent.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
jij komt hier alleen maar om beequeen, lavender etc. over hun zeik te jagenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dit gezeik van jou is meer offtopic hoor
ik ga er maar vanuit dat je deze smiley bedoelde:quote:
okee, dan maar een enkeltje parijs doen met de tgvquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:28 schreef Leandra het volgende:
Uiteraard, maar die ken ik niet op m'n telefoon
quote:Everink vlak voor mishandeling geïnterviewd
© AVRO Enkele uren voordat Koen Everink ernstig werd mishandeld tijdens Sensation White, interviewde Jort Kelder de miljonair voor het AVRO-programma 'Hoe heurt het eigenlijk?'
Gekleed in smetteloos wit was Everink aanwezig op een pre-party van Sensation White, waar rijken uit heel Nederland bijeen waren voor het goede doel. Het feestje werd gehouden in een monumentaal pand aan de Amsterdamse Herengracht. Onder de gasten was ook topmodel Doutzen Kroes.
Doutzen veilde zichzelf en werd 'gewonnen' door Everink. Hij kocht de Friese schone voor 25.000 euro. Hij was daarmee de 'held van de avond', volgens presentator Jort Kelder.
Koen Everink had zelf ook een item ingebracht tijdens de veiling, namelijk een 'boodschappenautootje'. "Die hebben we met een aantal friends geschonken", zegt Koen trots.
Nog even en al je posts zijn weg.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog zo'n kickboksverheerlijkend monster
Oeh, Parijsquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, dan maar een enkeltje parijs doen met de tgv![]()
ik ga snurken zo. slaap lekker alvast
Oh, snel even bijlezen.quote:
Geen wonder dat je dat filmpje kent, die is vele malen gespammed.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Filmpje ken ik inderdaad. Een agressief mannetje, toen al.
In zoverre vergelijkbaar dat het ook een uit de hand gelopen persconferentie is.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit vind je echt vergelijkbaar?
[..]
Als dat de collateral damage van mijn Badr-love is, dan is dat natuurlijk mooi meegenomenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij komt hier alleen maar om beequeen, lavender etc. over hun zeik te jagen
Ah, toch een kloon... Die 16 MIA zijn prullenbakaccounts?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:47 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Als dat de collateral danage van mijn Badr-love is, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen
Dit is het het verzamel-account, die gebruik ik alleen als ik net mijn medicijnen heb ingenomen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, toch een kloon... Die 16 MIA zijn prullenbakaccounts?
Ik vind het een mooi excuus voor klonen met een banquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:52 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dit is het het verzamel-account.
Verder heeft iedere persoonlijkheid zijn eigen account dus misschien ben ik je al eens tegengekomen, maar ik was het niet
Probeer je me nu heel offtopic en een klein beetje opzichtig een ban aan te smerenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi excuus voor klonen met een ban
Nee hoor, waarom zou je een ban moeten krijgen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:55 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Probeer je me nu heel offtopic en een klein beetje opzichtig een ban aan te smeren![]()
Het lijkt wel toevalquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom zou je een ban moeten krijgen?
Tenzij die 16 MIA idd shredderaccounts zijn, maar eerlijk gezegd was dat een grapje.
zou je de rest van t artikel ook kunnen inscannen? #durft te vragenquote:
Ik weet wat u denkt en ook wat alle anderen hier denken , alles wat in de leven van Badr is walgelijk, mensen die hem steunen zijn ook walgelijk,zijn vriendin is walgelijk ,zijn sport is walgelijk,zijn advocaat is walgelijk , Badr is walgelijk!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hari is gek. Altijd al geweest. Je ziet het hier ook in zijn hele houding, in het begin ongeintresseerd hangen, daarna als enige een grote teringbek te hebben tegen iedereen, terwijl de rest gewoon sportief doet en dan ook nog eens gaan matten op de conferentie. Kijk ook hoe doorgeflipt hij doet in die gang tegen zijn eigen trainers en dan die lamp ook sloopt en zo. Gelukkig werd hij afgestraft met een gebroken kaak
Oooh..wat verschrikkelijk op de man ben je aan het spelen..tis dat ik geen Mod ben maar anders...quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:03 schreef willem-jozef het volgende:
maar jij jappiewat is er gebeurd met je?
gaat het wel?
Doen joh, nou heb je de bewijsmateriaalmail naar een andere FOK!ker die dat stilgehouden heeft gemist....quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:26 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie het hele stuk gelezen?
Ik trek dat niet, maar respect voor degenen die het wel lukt
Vergeet zijn mooie loop niet, als dat geen bewijs van zijn goede inborst is dan weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:27 schreef Duderinnetje het volgende:
En we weten allemaal dat mensen die er lief uitzien en weeshuizen openen niet in staat zijn tot geweld of leugens.
Dan had hij er wel uitgezien als een harige holeman en stelde hij snotterige weesjes te werk in illegale bordelen.
Wat jij schrijft is grotendeels onleesbaar en op verschillende manieren uit te leggen, daarom neemt niemand je serieus.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:31 schreef zouzou het volgende:
begrijpen jullie niet, ik wil niet veranderen, jullie veranderen ?????nooit omdat dat zit in jullie geest± HAAT. Jullie zijn en blijven respect loos van mensen, ook van mij,
ik heb het verteld, minimum Bedankt zegen , maar ok dan kom jullie niet met vragen bij mij,wat ik schrijf is WAAR! Naturlijk ik wil niks veranderen, jullie zijn geen rechter of de OM, niet, jullie zijn zoals mij =users in Fok.
Babelfish?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:31 schreef zouzou het volgende:
begrijpen jullie niet, ik wil niet veranderen, jullie veranderen ?????nooit omdat dat zit in jullie geest± HAAT. Jullie zijn en blijven respect loos van mensen, ook van mij,
ik heb het verteld, minimum Bedankt zegen , maar ok dan kom jullie niet met vragen bij mij,wat ik schrijf is WAAR! Naturlijk ik wil niks veranderen, jullie zijn geen rechter of de OM, niet, jullie zijn zoals mij =users in Fok.
ja maar ja maar, ik begrijp gewoon de helft van je post nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:31 schreef zouzou het volgende:
Je hoeft helemaal niets te bewijzen, maar claim dan ook niet dat je bewijs hebt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:38 schreef zouzou het volgende:
Waarom bewijs in Fok, wie ben jij om zoiets te vragen, jij bent anonym en ik ben het ook,moet bewisen, ik heb gezegt wat ik moet zegen, dat is om mijn principe,
ik zie dat mensen willen zelfs hem vermoorden, belachelijk, en "Leandra bewijs eerst jouw leven,jouw kinderen etc... dan geef ik jou alles wat jij wil
Ik ben boos daarom nu ken ik niet eens meer schrijven, ik bedoel ik ben hier terug gekomen om met mijn kind beter Nederlands praten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:44 schreef zouzou het volgende:
Nee, de 7 kind heeft met Fok, daarom ook ben ik terug hier, in een forum ken ik beter Nederlands lerenheeft niet met Kikboksen, nee.
Een kind van 7 op FOK! ???quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:44 schreef zouzou het volgende:
Nee, de 7 kind heeft met Fok, daarom ook ben ik terug hier, in een forum ken ik beter Nederlands lerenheeft niet met Kikboksen, nee.
Ik ga straks nog een poging wagen, eerst nog maar een sterke espresso.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doen joh, nou heb je de bewijsmateriaalmail naar een andere FOK!ker die dat stilgehouden heeft gemist....
Maar gelukkig is ze er dankbaar voor, dat de aanwezigheid van het bewijsmateriaal stilgehouden is.
Ho, even wachten, ik moet het nog lezenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:52 schreef zouzou het volgende:
Leandra, niet over mijn kind zo praten,
ik zal aan een Fok user om voor mij een bericht te schrijven maar ik wil haar niet in de problemen bringen, daarom.
ik ga direct vragen aan de moderator om deze bericht weg te doen, ik heb nu spijt van.
Wat zeg ik over jouw kind? Helemaal niets.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:52 schreef zouzou het volgende:
Leandra, niet over mijn kind zo praten,
ik zal aan een Fok user om voor mij een bericht te schrijven maar ik wil haar niet in de problemen bringen, daarom.
ik ga direct vragen aan de moderator om deze bericht weg te doen, ik heb nu spijt van.
Ik kan volgen erg goed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:26 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie het hele stuk gelezen?
Ik trek dat niet, maar respect voor degenen die het wel lukt
Een goede student? Hij heeft zijn Vwo niet eens afgemaakt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:55 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik weet wat u denkt en ook wat alle anderen hier denken , alles wat in de leven van Badr is walgelijk, mensen die hem steunen zijn ook walgelijk,zijn vriendin is walgelijk ,zijn sport is walgelijk,zijn advocaat is walgelijk , Badr is walgelijk!
In WNS topic heeft u zelf reageren dat als jij in de buurt komt ergens tegen Badr zal jij hem vermoorden, je wil hem met een wapens schieten , dat was Ryan die schokt van en zegt: Ik loop niet met een wapens...
En dat heb jij een paar keer het aangegeven!! Is dat meer normaal dan de ruzies van Badr??
wil jij zo graag beindigen ....in de gevangenis? voor Badr een man die jij niet eens kent? Raar.
Een paar jaar geleden waren ook toen mensen die hebben mij gepeste om Huub die was ook van alles,dat allemaal omdat samen met mijn vriendin hebben wij cadeaux gestuurd omdat wij hem ziellig vinden! Naar deze verschrikkelijk periode ben ik weg,bijna 3 jaar, ik ben terug om Badr Hari,
en om mijn kind te kunnen met hem beter Nederlandse te pratten,hij is 7 jaar.
Wat ik zeg hier is waar(mensen hier geloven niks| Ik wilt aan CC het vertellen over Badr Hari maar iedere keer doe ik het niet omdat gebeuren dingen die verstoppen mij,
Waarom CC omdat ik weet dat ze heeft grote mond,,,zij laat zien dat ze harde is, maar ze is recht door zee ,ik weet dat ze heeft ook een goede hart
dat weet ik toen in de tijd van Bommie, tijd van 2 reallity series................===
Daarom CC.Over Badr Hari;
Dus ik ken goed Badr Hari, zijn broer lees hier en weet dat ik niet lieg niet, dat is geen leugen,
ik weet wat jullie allemaal zegen dat hij druk,psychopath,leugenaar,gek etc...
Maar nee, echt niet,,,,hij is er niet,dom maar hij is te lief....hahaha
Hij is een verlegen man, hij wil nooit maar nooit interwieuws doen,behalve da laatste jaar... in zijn heel leven 4 of 5 intervieuws.
Hij was een goede student , hij hou van dansen maar in de nijgtht clubs durft hij niet,hij is de man die wil alles betalen ,hij is niet gierig,hij is elegante,en te rustig...haha echt waar hij is rustig hij praat niet zoveel. Maar kom niet aan zijn familie, zijn familie is alles voor hem.
Hij is door zijn vader streng opgevoed,als hij komt thuis hij kuss de handen van zijn moeder en vader en gaat hij direct naar zijn kamer,hij moet met zijn 7 jaar op sportschool gaan,iedere dag,omdat kinderen slaan,pesten hem,deze sportschool was ook streng,zijn vader betaald ook als was niet genoeg geld om te eten. Met 15 jaar was zijn eerste match.
badr hari is te invloedbaar..`influence,hij luisteren teveel als iemand zegt wat...
Hij kan nooit nee zegen, dat is echt zijn grote probleem
hij is ook intelligent maar ook naive hij is niet bijdehand, slim is hij niet ,hij ken geen .trucs maken ...etc...
hij is recht op zee, dardoor heeft hij gegeven dat hij een klap gegeven ook als hij weet dat zal voor problemen voor estelle geven,ik weet waarom in het begin heeft hij gezegt dat hij heeft niemand mishandeld.
Hij heeft nooit zoveel vrienden gehad tot de laatste jaren,maar geen echte vrienden
Hij doe veel voor de goede doel voor de armen in Marokko.
Hij heeft geopende in Oujda een weeshuis,
Hij heeft betald de hypoheek voor zijn ouders in Nederland, in Marokko een vakantie huis gekocht .
Als iemand moet iets hebben kreegt hij direct.
Zijn physiek; jullie moeten hem zien complet met alles,klopt hij heeft iets, direct mag jij hem, hij heeft lieve ogen,zijn gezicht is niet speciaal maar de complete silhouette is mooie,hij heeft een mooie loop.
hij drinkt niet, toen ik was in regency hotel die nu heet hotel Casablanca in de centrum vn Casablanca, ook de paar neven drinken niet maar ik en de ex vriendin ...ja.
hij is tegen alle drugs,maar dat ken ik het zien ,de boddybulding doen dat,hun spieren zijn opgeblasen als ballonen, badr niet hij heeft narurelle lange spieren,hij is gezond,hij traint iedere keer, naar een nederlandse match gaat hij direct naar kenitra,hij zit altijd in kenitra, meer dan in nederland.
In regency daar waren buikdanseressen hij komt niet eens bij, maar de neven ja. hij kijkt en geniet, om 5 uur smorgen zijn ze weg, ik woon daar in het hotel,ik wil betalen hij wil het niet,ik heb toen zijn telefnr,van de anderen ook,dat was 2 jaar geleden,ik weet niet eens wie hij was, maar deze avond heeft hij mij vertelt, veel gesproken veel,hij was niet arrogante,absoluut niet.ik heb contact met hem en zijn vrindin, ik was uitnogigd in Kenitra,in marrakech...maar ik heb Estelle nooit gezien.Ik ken zijn familie van badr.Ze hebben ook in nederland gegeten bij mij. mijn vriendin die ziek is ken hun goed, beter dan mij.
mijn vriendin heeft daar 3 jaar gewont omdat vriendin daar was daar bijna geparaliseerd door haar eerste hersensbloeding ze was daar in de cliniek en Badr was daar op visite bij haar.
Ik hoop dat zij niet boos woordt nu op mij omdat ik heb het verteld,maar ik moet het omdat iederen praat zo slecht over hem, ik weet dat gaat het niks veranderden, niks, maar dat is om mijn principe,ik moet het vertelen of jullie het geloven of niet, ik voel mij nu echt beter.
een paar mensen in Fok die het weten, ik heb ook verteld dat de avond van de politie de kinderen waren huilen en roepen aub laat jullie Badr tot morgen...hij heeft niks gedaannn de kleine kind was huilen en zijn zus was foto nemen omdat ze wil bewijzen of die gaan badr slaan,maar de politie heeft niks geslaan en ze hebben hem mee genomen met zijn vrij handen,niet vast of zo.
dat allemaal heb ik het verteld tegen een paar fokkers ,dat was voor de krant heeft iets van gezegt dus ook over
de mensen die gekomen de andere dag...getuigen waren ...maar estelle en iederen weet het toen niet , wat met everink gebeurt is weet ik het niet omdat ik heb met badr niet gesproken
hier,ik bedank deze persoon van fok dat ze heeft niks over gezegt. ze heeft ook gezien een email van een belangrijk persoon in badr leven,ik wil toen proeven dat ik de waarheid verteld. bedankt ,klasse.
Je weet dat je kan editen he?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:58 schreef zouzou het volgende:
waar zoeken een moderator= spijt,spijt heb ik nu.
aub moderator de lange bericht weg doen, bedankt!
Spijt waarvan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:58 schreef zouzou het volgende:
waar zoeken een moderator= spijt,spijt heb ik nu.
aub moderator de lange bericht weg doen, bedankt!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:55 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik weet wat u denkt en ook wat alle anderen hier denken , alles wat in de leven van Badr is walgelijk, mensen die hem steunen zijn ook walgelijk,zijn vriendin is walgelijk ,zijn sport is walgelijk,zijn advocaat is walgelijk , Badr is walgelijk!
In WNS topic heeft u zelf reageren dat als jij in de buurt komt ergens tegen Badr zal jij hem vermoorden, je wil hem met een wapens schieten , dat was Ryan die schokt van en zegt: Ik loop niet met een wapens...
En dat heb jij een paar keer het aangegeven!! Is dat meer normaal dan de ruzies van Badr??
wil jij zo graag beindigen ....in de gevangenis? voor Badr een man die jij niet eens kent? Raar.
Een paar jaar geleden waren ook toen mensen die hebben mij gepeste om Huub die was ook van alles,dat allemaal omdat samen met mijn vriendin hebben wij cadeaux gestuurd omdat wij hem ziellig vinden! Naar deze verschrikkelijk periode ben ik weg,bijna 3 jaar, ik ben terug om Badr Hari,
en om mijn kind te kunnen met hem beter Nederlandse te pratten,hij is 7 jaar.
Wat ik zeg hier is waar(mensen hier geloven niks| Ik wilt aan CC het vertellen over Badr Hari maar iedere keer doe ik het niet omdat gebeuren dingen die verstoppen mij,
Waarom CC omdat ik weet dat ze heeft grote mond,,,zij laat zien dat ze harde is, maar ze is recht door zee ,ik weet dat ze heeft ook een goede hart
dat weet ik toen in de tijd van Bommie, tijd van 2 reallity series................===
Daarom CC.Over Badr Hari;
Dus ik ken goed Badr Hari, zijn broer lees hier en weet dat ik niet lieg niet, dat is geen leugen,
ik weet wat jullie allemaal zegen dat hij druk,psychopath,leugenaar,gek etc...
Maar nee, echt niet,,,,hij is er niet,dom maar hij is te lief....hahaha
Hij is een verlegen man, hij wil nooit maar nooit interwieuws doen,behalve da laatste jaar... in zijn heel leven 4 of 5 intervieuws.
Hij was een goede student , hij hou van dansen maar in de nijgtht clubs durft hij niet,hij is de man die wil alles betalen ,hij is niet gierig,hij is elegante,en te rustig...haha echt waar hij is rustig hij praat niet zoveel. Maar kom niet aan zijn familie, zijn familie is alles voor hem.
Hij is door zijn vader streng opgevoed,als hij komt thuis hij kuss de handen van zijn moeder en vader en gaat hij direct naar zijn kamer,hij moet met zijn 7 jaar op sportschool gaan,iedere dag,omdat kinderen slaan,pesten hem,deze sportschool was ook streng,zijn vader betaald ook als was niet genoeg geld om te eten. Met 15 jaar was zijn eerste match.
badr hari is te invloedbaar..`influence,hij luisteren teveel als iemand zegt wat...
Hij kan nooit nee zegen, dat is echt zijn grote probleem
hij is ook intelligent maar ook naive hij is niet bijdehand, slim is hij niet ,hij ken geen .trucs maken ...etc...
hij is recht op zee, dardoor heeft hij gegeven dat hij een klap gegeven ook als hij weet dat zal voor problemen voor estelle geven,ik weet waarom in het begin heeft hij gezegt dat hij heeft niemand mishandeld.
Hij heeft nooit zoveel vrienden gehad tot de laatste jaren,maar geen echte vrienden
Hij doe veel voor de goede doel voor de armen in Marokko.
Hij heeft geopende in Oujda een weeshuis,
Hij heeft betald de hypoheek voor zijn ouders in Nederland, in Marokko een vakantie huis gekocht .
Als iemand moet iets hebben kreegt hij direct.
Zijn physiek; jullie moeten hem zien complet met alles,klopt hij heeft iets, direct mag jij hem, hij heeft lieve ogen,zijn gezicht is niet speciaal maar de complete silhouette is mooie,hij heeft een mooie loop.
hij drinkt niet, toen ik was in regency hotel die nu heet hotel Casablanca in de centrum vn Casablanca, ook de paar neven drinken niet maar ik en de ex vriendin ...ja.
hij is tegen alle drugs,maar dat ken ik het zien ,de boddybulding doen dat,hun spieren zijn opgeblasen als ballonen, badr niet hij heeft narurelle lange spieren,hij is gezond,hij traint iedere keer, naar een nederlandse match gaat hij direct naar kenitra,hij zit altijd in kenitra, meer dan in nederland.
In regency daar waren buikdanseressen hij komt niet eens bij, maar de neven ja. hij kijkt en geniet, om 5 uur smorgen zijn ze weg, ik woon daar in het hotel,ik wil betalen hij wil het niet,ik heb toen zijn telefnr,van de anderen ook,dat was 2 jaar geleden,ik weet niet eens wie hij was, maar deze avond heeft hij mij vertelt, veel gesproken veel,hij was niet arrogante,absoluut niet.ik heb contact met hem en zijn vrindin, ik was uitnogigd in Kenitra,in marrakech...maar ik heb Estelle nooit gezien.Ik ken zijn familie van badr.Ze hebben ook in nederland gegeten bij mij. mijn vriendin die ziek is ken hun goed, beter dan mij.
mijn vriendin heeft daar 3 jaar gewont omdat vriendin daar was daar bijna geparaliseerd door haar eerste hersensbloeding ze was daar in de cliniek en Badr was daar op visite bij haar.
Ik hoop dat zij niet boos woordt nu op mij omdat ik heb het verteld,maar ik moet het omdat iederen praat zo slecht over hem, ik weet dat gaat het niks veranderden, niks, maar dat is om mijn principe,ik moet het vertelen of jullie het geloven of niet, ik voel mij nu echt beter.
een paar mensen in Fok die het weten, ik heb ook verteld dat de avond van de politie de kinderen waren huilen en roepen aub laat jullie Badr tot morgen...hij heeft niks gedaannn de kleine kind was huilen en zijn zus was foto nemen omdat ze wil bewijzen of die gaan badr slaan,maar de politie heeft niks geslaan en ze hebben hem mee genomen met zijn vrij handen,niet vast of zo.
dat allemaal heb ik het verteld tegen een paar fokkers ,dat was voor de krant heeft iets van gezegt dus ook over
de mensen die gekomen de andere dag...getuigen waren ...maar estelle en iederen weet het toen niet , wat met everink gebeurt is weet ik het niet omdat ik heb met badr niet gesproken
hier,ik bedank deze persoon van fok dat ze heeft niks over gezegt. ze heeft ook gezien een email van een belangrijk persoon in badr leven,ik wil toen proeven dat ik de waarheid verteld. bedankt ,klasse.
De vertaling is zoiets als: ik heb leuke en lieve dingen met hem meegemaakt, DUS is het een goede jongen. Het gaat voorbij aan het feit dat mensen niet 100% goed of fout zijn.quote:
Bedankt, dit scheelt mij zoveel tijdquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De vertaling is zoiets als: ik heb leuke en lieve dingen met hem meegemaakt, DUS is het een goede jongen. Het gaat voorbij aan het feit dat mensen niet 100% goed of fout zijn.
Heeft iemand KPD KLB al geadviseerd?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:04 schreef Laysa het volgende:
Ik lees dat ze post op fok zodat ze dan beter nederlands leert en dus beter in het nederlands kan communiceren met haar kindje van 7.
Jep. En na vrijwel elk opgehelderd misdrijf zijn mensen in shock: 'Het was zo'n rustige en aardige man en nu heeft 'ie dit gedaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt, dit scheelt mij zoveel tijd![]()
De gevangenis zit vol met "goeie jongens".
Gelukkig heeft Joëlle foto's gemaakt dat ze hem niet geslagen hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:09 schreef Laysa het volgende:
Nou....hij liet zich wel als een mak schaapje meenemen door de politie...germ
Ik vind de telegraaf idd ook vaak schokkendquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Met dien verstande dat bij Hari de shock vooral zit in hoe je zo stom kan zijn terwijl je grootse en meeslepende liefde voorop de Telegraaf staat...
Ja en om de een of andere reden zie ik ook zijn trouwe puppyoogjes met een 'meneer ik heb niks gedaan meneer' blik al voor me... Zo jammer dat die man die 'ie invalide heeft getrapt er zo weinig aan heeftquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:09 schreef Laysa het volgende:
Nou....hij liet zich wel als een mak schaapje meenemen door de politie...germ
Dat is de jongste? die wil later ook kickbokser worden. of voetballer. voor de chickiesquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Joëlle foto's gemaakt dat ze hem niet geslagen hebben.
Dat scheelt weer een aanklacht wegens politiegeweld.
Dat staat er nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind de telegraaf idd ook vaak schokkend
Nee, dat is de oudste, de dochter van Estelle.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is de jongste? die wil later ook kickbokser worden. of voetballer. voor de chickies
Ik denk dat het vanuit Estelle haar huis de aftocht ietwat dramatischer isquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is de oudste, de dochter van Estelle.
Ik snap sowieso al niet waarom je in het huis van je vriendin en haar kinderen blijft zitten als je weet dat ze je kunnen komen halen, dan ga je toch naar je eigen appartement?
ja, na het ontcijferen van de warboel in die post lijkt dat de enige correcte conclusie iddquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga straks nog een poging wagen, eerst nog maar een sterke espresso.
Maar lees ik nu goed dat zouzou een 7-jarig kind van Badr heeft?
Ja, maar dat is de keuze die je maakt, dan moet je niet miepen dat het zo zielig voor de kinderen is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanuit Estelle haar huis de aftocht ietwat dramatischer is
Die hele Estelle is 1 major shock.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de keuze die je maakt, dan moet je niet miepen dat het zo zielig voor de kinderen is.
Ik vind het behoorlijk schokkend dat ze de kinderen daar bewust aan blootgesteld hebben.
Nee, dat gaat om Huub van de Gouden Kooi, die deed aan corrigerend telefoonwerpen richting zijn net bevallen vrouw.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:18 schreef WRH het volgende:
nu wordt het echt wel iets te veel chaos hoor.
ik begrijp er totaal niets meer van nu al die kinderen er een aandeel in blijken te hebben.
en wie is nou weer Huib, is dat ook een vriend van Badr? de vader van je kind misschien?
snap er niets van.
Maar ook Huub was lief voor zijn familie, dus een goede jongenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat gaat om Huub van de Gouden Kooi, die deed aan corrigerend telefoonwerpen richting zijn net bevallen vrouw.
Maar ook Huub kan op de eeuwige steun van zouzou rekenen.
Huub is ook wel een goeie jongen, maar dat maakt hem niet op voorhand en automatisch onschuldig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ook Huub was lief voor zijn familie, dus een goede jongen
Huub was dan ook de leukste deelnemer in DGK.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ook Huub was lief voor zijn familie, dus een goede jongen
Je maakt een rare vergelijking.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:51 schreef zouzou het volgende:
Ik heb geen relatie met Badr en ik heb ook geen kind met Badr, is niet eens mijn type,
hij is een vriend ,een kennis.
Huub ja ken ik goed maar ook geen relatie,ik helpt hem,ja.
Mijn kind heeft een papa dat hoef ik niet over te zeggen.
Ik huil nu 3 dagen achter meekar om de 2 kinderen,ik ben zelfs voor zenuw gevallen en ik zit hier nu met gips, ik vind het zo verschikkelijk voor deze kinderen, waarom komt de politie in Estelle huis om 19uu.er waren daar kinderen,jullie praten zoveel over de voet van Everink ,ik denkt aan deze kinderen meer.
Everink was dag 5 aan revalidatie...en een week geleden was hij aan werken in Thailand.
Huh? Dag 5 aan revalidatie? Hij is al maanden aan het revalideren. Wat klets jij nou?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:51 schreef zouzou het volgende:
Ik heb geen relatie met Badr en ik heb ook geen kind met Badr, is niet eens mijn type,
Ik huil nu 3 dagen achter meekar om de 2 kinderen,ik ben zelfs voor zenuw gevallen en ik zit hier nu met gips, ik vind het zo verschikkelijk voor deze kinderen, waarom komt de politie in Estelle huis om 19uu.er waren daar kinderen,jullie praten zoveel over de voet van Everink ,ik denkt aan deze kinderen meer.
Everink was dag 5 aan revalidatie...en een week geleden was hij aan werken in Thailand.
Wie neemt haar dochter mee naar de rechtbank?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:51 schreef zouzou het volgende:
ik snap er wederom niets van.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:51 schreef zouzou het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:51 schreef zouzou het volgende:
Ik huil nu 3 dagen achter meekar om de 2 kinderen,ik ben zelfs voor zenuw gevallen en ik zit hier nu met gips, ik vind het zo verschikkelijk voor deze kinderen, waarom komt de politie in Estelle huis om 19uu.er waren daar kinderen,
Als ik mag kiezen: getuige zijn van een geweldloze arrestatie of mijn voet er volledig afgetrapt te krijgen, dan weet ik wel wat ik kiesquote:jullie praten zoveel over de voet van Everink ,ik denkt aan deze kinderen meer.
5 dagen? En nu loopt hij weer gewoon rond?quote:Everink was dag 5 aan revalidatie...en een week geleden was hij aan werken in Thailand.
5 uur per dag!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:03 schreef zouzou het volgende:
5 dagen naar de ongeluk,100% was hij aan revalideren dat heb ik toen gezegt ,toen waren veel commentaar.
Ik weet het ook,ik zweer nooit maar ik zeg 100% zitten bewijzen over,dat gaan jullie van horen in Januari.Ik heb toen een reactie over geschreven.
http://www.at5.nl/gespot/(...)evergoeding-van-hariquote:Hoe hoog het schadebedrag is, is nog onbekend omdat nog niet duidelijk is hoe lang Everinks revalidatie nog duurt. 'Hij is momenteel vijf uur per dag bezig met revalideren', aldus de advocaat.
Ja zo ben ik ik huil tot nu toe over de 2 kinderen van Estelle, als is gebeurt in Palestina doe ik ook, omdat ik heb een hart op de goede plaats.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:01 schreef WRH het volgende:
[..]
ik snap er wederom niets van.
nu heb je opeens 2 kinderen?
of bedoel je de kinderen van Estelle? maar waarom zou je daarom al 3 dagen moeten huilen?
zou je dan niet eens professioneel gaan praten, want 3 dagen huilen om kinderen die je niet kent is best wel.. apart..
Maar om 8 personen die het ziekenhuis in geslagen worden huil je dan weer nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:05 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ja zo ben ik ik huil tot nu toe over de 2 kinderen van Estelle, als is gebeurt in Palestina doe ik ook, omdat ik heb een hart op de goede plaats.
Niks 5 dagen na het ongeluk. Praat toch geen onzin.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:03 schreef zouzou het volgende:
5 dagen naar de ongeluk,100% was hij aan revalideren dat heb ik toen gezegt ,toen waren veel commentaar.
Ik weet het ook,ik zweer nooit maar ik zeg 100% zitten bewijzen over,dat gaan jullie van horen in Januari.Ik heb toen een reactie over geschreven.
eh, nee, huilen om totaal onbekende kinderen waar je niets vanaf weet of over het nieuws heeft helemaal niets met je hart te maken, dat is gewoon niet gezond en daar zou ik serieus eens met iemand over gaan praten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:05 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ja zo ben ik ik huil tot nu toe over de 2 kinderen van Estelle, als is gebeurt in Palestina doe ik ook, omdat ik heb een hart op de goede plaats.
Probeer nou eens iets begrijpelijks te zeggen. Rustig, een zin tegelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef zouzou het volgende:
Vraag maar aan de moderator ,mischien kan zij vinden mijn reactie,
heb ik het geschreven zoiets= Everink is nu naar de revalidate...raar.
Zegt niks over de goedheid van je hart, maar alles over de labiliteit van je geest.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:05 schreef zouzou het volgende:
Da's mooi. Op een forum posten lukt jammergenoeg niet zo best.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:18 schreef zouzou het volgende:
Ik Begrijp maar ik ben geen debile vrouw, .
met een pen schrijf ik slechte Nederlands maar denken doe ik Perfect!!
Dat zoeken kunnen we ook zelf. Maar hier heb je het over 2 dagen....quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef zouzou het volgende:
Vraag maar aan de moderator ,mischien kan zij vinden mijn reactie,
heb ik het geschreven zoiets= Everink is nu naar de revalidate...raar.
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef zouzou het volgende:
Waarom afwas?(Sorry voor mijn slechte Nederlands,ik schrijf beter Frans)
als je komt in een vip-box in Arena,daar is geen bar,dat is geen discotheek of zo..
Daar zijn confortabele velour stoelen bij een lang balcon daardoor je kijkt naar de shows.
Als je besteld dan komt een serveuse,of je gaar in de loange drink halen .
Als je besteld een champagne voor 2 persoonen kreeg je een ijsemmer met een fles champagne
een witte serviette op en 2 glassen,
om stoffen ,ik zelfs weeg altijd mijn glas met de... serviette..! Dat doe ik ook in een restaurant
dat is niet raar.
Dus jullie moeten gaan naar een sky of vip-box dan kom jullie achter.
Dat is niet eerlijk om schuld geven ,wij weten niet een of Badr Hari schuldig is of niet.
Intelligente mensen doen dat niet.
En deze Evelink die eerst zegt hij weet niet meer van en achter wij horen alleen een naam: Badr Hari,
De slachtoffer weet van de anderen niet meer, e
En hij is naar 2 dagen naar een revalidatiecentrum?...?...Hij zal misschien niet meer kunnen lopen?
Je gaat naar een invalidecentrum als je been niet meer in gips en die gaan jou leren weer lopen , toch.
Ik weet dat jullie zijn dom maar goed naar denken, zo komen fouten en veel onschuldige mensen in
de gevangenis.
Ik vind het ook verschrikkelijk voor deze kinderen. Dat hun moeder een relatie heeft met iemand die doodsschoppen kan verkopen als je verkeerd naar hem kijkt en dat zij ze aan hem blootstelt. Verschrikkelijk, gevaarlijk ook nog, echt. Maar suggereer je nou dat je criminelen vrij moet laten rondlopen omdat het zielig is voor de kinderen van hun zoveelste scharrel? Ik denk dat de gevangenissen dan aardig leeg zouden zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:51 schreef zouzou het volgende:
heb jij nu jouw wapen ,jij zal bard vermoorden ,gisteren waren veel getuigen voor wat jij zegt.quote:
quote:
Ik bedoel Badr,quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:26 schreef zouzou het volgende:
[..]
heb jij nu jouw wapen ,jij zal bard vermoorden ,gisteren waren veel getuigen voor wat jij zegt.
Ik heb een Leopard 2 tank.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:26 schreef zouzou het volgende:
[..]
heb jij nu jouw wapen ,jij zal bard vermoorden ,gisteren waren veel getuigen voor wat jij zegt.
quote:
vooral zouzou (als je er doorheen kunt worstelen) is een pareltje, zelden zoveel chaos in 1 posting gezien.quote:
Staat hier nu eigenlijk dat je wel liegt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb er helemaal blosjes vanquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat hier nu eigenlijk dat je wel liegt?
Verder snap ik niet zo goed waarom je je geraaskal aan mij moet richten. Mij overtuig je niet van Badr's onschuld, al helemaal niet als er geen touw aan je relaas is vast te knopen. Beter ga je beginnen met een taalcursus in je stad. Is ook beter voor de Nederlandse communicatie met je kind. Straks gaat je zoontje het park checken, op beeldjes trappen en alles en iedereen door bushokjes tiefen.
Moet je ook niet willen.
Oh ja ... ik las dat geraaskal in een quote ...quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb er helemaal blosjes van, maar ik neem aan dat je relaas voor zouzou bedoeld is, niet voor mij
Je huilt om de kinderen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:05 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat jij daar om huilt, betekent nog niet dat jij het hart op de goede plaats hebt ziten noch hoeft dat de oorzaak te zijn van het huilenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:05 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik wil niemand overtuigen,dat moet Ficq doen bij de rechter, ik heb gezegt dat ik wil zolang aan CC een pM sturen om het te vertelen dat ik ken Badr,dat jij kan het door het vertelen aan de users.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat hier nu eigenlijk dat je wel liegt?
Verder snap ik niet zo goed waarom je je geraaskal aan mij moet richten. Mij overtuig je niet van Badr's onschuld, al helemaal niet als er geen touw aan je relaas is vast te knopen. Beter ga je beginnen met een taalcursus in je stad. Is ook beter voor de Nederlandse communicatie met je kind. Straks gaat je zoontje het park checken, op beeldjes trappen en alles en iedereen door bushokjes tiefen.
Moet je ook niet willen.
waarom zou ze? dat doe je lekker zelf, of niet natuurlijk maar zadel een ander niet op met het communiceren van je eigen rotzooi.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:38 schreef zouzou het volgende:
[..]
ik heb gezegt dat ik wil zolang aan CC een pM sturen om het te vertelen dat ik ken Badr,dat jij kan het door het vertelen aan de users.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef Copycat het volgende:
Straks gaat je zoontje het park checken, op beeldjes trappen en alles en iedereen door bushokjes tiefen.
Moet je ook niet willen.
dat hoef ook niet ik heb nu toch de bericht zelfs geschreven en niemand heeft van begrijpen dus zeg ik gelukkig omdat ik heb het spijt in van dat ik heb het gedaan, iederen begin mij te spoten met...dat de kind van Badr is...en dat de kind van huub is....haha...Ik wil gewoon eerlijk zijn maar ....quote:
Net zoals Badr en Estellequote:Op vrijdag 16 november 2012 12:49 schreef zouzou het volgende:
[..]
dat hoef ook niet ik heb nu toch de bericht zelfs geschreven en niemand heeft van begrijpen dus zeg ik gelukkig omdat ik heb het spijt in van dat ik heb het gedaan, iederen begin mij te spoten met...dat de kind van Badr is...en dat de kind van huub is....haha...Ik wil gewoon eerlijk zijn maar ....
Nooit meer eerlijk , bij niemand,
Heeft iemand je wel eens verteld dat je een drama queen bent of komt dit echt als iets nieuws?quote:
dat heb ik het toen niet gezien,ze was lopen met haar advocaat,ik heb geen kinderen gezienquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je huilt om de kinderen?
Die Estelle zelf vrijwillig meeneemt naar de rechtbank om ze met alles te confronteren?
Dan zal je wel een hekel aan Estelle hebben inmiddels ook.
ik ben echt geen drama queen,ik ben een posive persoon die altijd lacht,soms te...quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:57 schreef WRH het volgende:
[..]
Heeft iemand je wel eens verteld dat je een drama queen bent of komt dit echt als iets nieuws?
En eerst was je al 3 dagen aan het huilenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:02 schreef zouzou het volgende:
[..]
ik ben echt geen drama queen,ik ben een posive persoon die altijd lacht,soms te...
Maar wat beweer je nou steeds over die revalidatie van Everink?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:02 schreef zouzou het volgende:
[..]
ik ben echt geen drama queen,ik ben een posive persoon die altijd lacht,soms te...
dat was de bedoeling om de prijs te vragen,hahaha,,,quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef Copycat het volgende:
Echt, hoe kom je erbij dat ik me ook maar een beetje voor jouw rare PR-karretje zou laten spannen?
Plus, je weet mijn uurtarief niet eens.
ja dat is waar ik was kapot van, ik ben van zenuw gevalen en zit nu in gips.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
En eerst was je al 3 dagen aan het huilen
en je huilt alleen maar, om alles?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:02 schreef zouzou het volgende:
[..]
je huilde net nog om die kinderen van Estelle?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
[..]
ja dat is waar ik was kapot van, ik ben van zenuw gevalen en zit nu in gips.
Maar verder zit je mentaal prima in elkaar en sta je blij in het leven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
Maar ze was er wel, die dochterquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef zouzou het volgende:
[..]
dat heb ik het toen niet gezien,ze was lopen met haar advocaat,ik heb geen kinderen gezien
Best wel stoer dat ze niet gehuild heeft over de beenbrekende val van die zenuw, want dat lijkt me ook verdomd pijnlijk, van een zenuw vallen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:06 schreef WRH het volgende:
[..]
je huilde net nog om die kinderen van Estelle?
Echt he..![]()
zouzou: dit is waar de ophef over gaat en waarom jouw post verwijderd zou moeten worden?quote:Ik ken zijn familie van badr.Ze hebben ook in nederland gegeten bij mij. mijn vriendin die ziek is ken hun goed, beter dan mij.
dat lijkt me dan wel weer heel naar.quote:
Een zenuw in het gips.quote:
Nee, ze is van haar zenuw gevallen, nog ergerquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een zenuw in het gips.
Dat is eigenlijk stukken () erger dan wat Everink heeft.
En tevens uniek.
Idd, ik krijg al hoogtevrees als ik aan mijn zenuw denk, laat staan dat ik er op zou moeten staan, dan zou ik ook vallen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ze is van haar zenuw gevallen, nog erger
Nu nog van haar rotsvaste geloof in Badr vallen .quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ze is van haar zenuw gevallen, nog erger
Ook al zo'n geloofwaardig typequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:29 schreef Copycat het volgende:
Is dat eigenlijk diezelfde Badrbroer die de schuld in een van die clubincidenten op zich wilde nemen? Die vervolgens die hele club niet kon beschrijven?
Is dat incl. die halfzus die in Frankrijk wereldberoemd is als tennisster, of toch basketbalspeelster of sportjournaliste?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:30 schreef barca1971 het volgende:
Vast wel, volgens mij heeft ie maar 1 broer en 2 zussen...
Is stellemans eigenlijk nog buiten gesignaleerd sinds maandag?
Dat kon hij niet door de waas voor zijn ogenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:29 schreef Copycat het volgende:
Is dat eigenlijk diezelfde Badrbroer die de schuld in een van die clubincidenten op zich wilde nemen? Die vervolgens die hele club niet kon beschrijven?
Je zit ons hier toch niet voor de gek te houden met een oude blessure he?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat valt nogal tegen. Want Zouzou schreef dit:quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:24 schreef schizovreemd het volgende:
Maar je hebt dus wel allemaal inside info![]()
Er staan geen comfortabele stoelen van velours, maar is ingericht als bar met wit leren stoelen.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef zouzou het volgende:
Waarom afwas?(Sorry voor mijn slechte Nederlands,ik schrijf beter Frans)
als je komt in een vip-box in Arena,daar is geen bar,dat is geen discotheek of zo..
Daar zijn confortabele velour stoelen bij een lang balcon daardoor je kijkt naar de shows.
Er zijn natuurlijk heel veel van die boxen en die mogen naar eigen inzicht ingericht worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat valt nogal tegen. Want Zouzou schreef dit:
[..]
Er staan geen comfortabele stoelen van velours, maar is ingericht als bar met wit leren stoelen.
[ afbeelding ]
oh wat walgelijk, alsof het ze allemaal maar overkomt en anderen hen dit aandoen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:50 schreef barca1971 het volgende:
wat vinden jullie van die mensen die op stellemans's facebook pagina dit zeggen;
Lieverd , jou mannetje wordt van alle kanten genaaid, vieze bureacratische hufters hier in Nederland, hou vol mop , ook dit overwinnen jullie, geen berg zo hoog en geen zee zo diep met echte LIEFDE over win je de zwaarste tijd, keep strong en keep faith !!! Cxxx en hou vol!!!
Ik denk echt serieus dat iedereen zich laat verblinden door scenario onvoorwaardelijke liefde,anders ga je toch niet aan alle delicten voorbij? wat is er aan de hand met die mensen?
Die foto was van de bewuste skybox die Zouzou beschreef.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:51 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk heel veel van die boxen en die mogen naar eigen inzicht ingericht worden.
Niet zeg je nog van nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Die foto was van de bewuste skybox die Zouzou beschreef.
Dat zal nog moeten blijkenquote:En zelfs al zou het kloppen. Het is gewoon flauwekul van Zouzou om te schrijven dat het een engeltje is. Het is gewoon een crimineel die de gevangenis hoort.
Dan klopt de beschrijving nog steeds niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:05 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Niet zeg je nog van niet
Dit lijkt er meer op...
[ afbeelding ]
Misschien moet ik de PR van zouzou maar gaan doen
[..]
Dat zal nog moeten blijken
Dat ze een achterban heeft die wel wat bijles zou kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:50 schreef barca1971 het volgende:
wat vinden jullie van die mensen die op stellemans's facebook pagina dit zeggen;
Lieverd , jou mannetje wordt van alle kanten genaaid, vieze bureacratische hufters hier in Nederland, hou vol mop , ook dit overwinnen jullie, geen berg zo hoog en geen zee zo diep met echte LIEFDE over win je de zwaarste tijd, keep strong en keep faith !!! Cxxx en hou vol!!!
Ik denk echt serieus dat iedereen zich laat verblinden door scenario onvoorwaardelijke liefde,anders ga je toch niet aan alle delicten voorbij? wat is er aan de hand met die mensen?
Weet ik ook niet, wel vreemd dat het allemaal zolang moet durenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:12 schreef Jappie het volgende:
Wanneer gaan ze eigenlijk die zogeheten "schouw" uitvoeren ?
Ik ben wel benieuwd eigenlijk hoe de boel er daar uitziet om een beter beeld te kunnen hebben van wat er zich heeft afgespeeld.
Ik dacht dat voorlopige hechtenis wordt uitgezeten in een huis van bewaring, wat iets anders is dan een gevangenis, maar misschien ben ik abuis dan hoor ik graag van je hoe het zitquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat blijkt al, hij zit er niet voor niets
die gaan zich pas bedenken als ze een keer een "gezellig avondje" met Badr hebben en dan per ongelijk iets zeggen of doen wat hem niet aanstaat en een corrigerend tikje krijgenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:50 schreef barca1971 het volgende:
Waarom ben je die nog niet aan het opzoeken voor me danquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:16 schreef Leandra het volgende:
Er heeft in een van de nieuwstopics een tekening gestaan van de indeling van de bewuste skybox.
En die was zeker niet zo als die van KPMG hierboven.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:27 schreef Leandra het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag; worden die beveiligers die hen hebben geholpen uit de skybox te komen nog vervolgd als hij schuldig bevonden wordt?
Want dan hebben ze, net zoals degene die de skybox huurde en zijn auto aan Badr uitleende om te kunnen vertrekken, nogal wat hulp verleend aan iemand die betrokken was bij een misdrijf.
En gezien de aard van de verwondingen kan ik me niet voorstellen dat hij geen bloedvlekken op zijn kleding had, en dat konden degenen die hem hielpen ontsnappen ook zien.
Ben sowieso benieuwd hoe ze naar huis zouden gaan? Taxi, of hadden ze daar wel een auto staan, en zo ja; waarom hebben ze die dan niet genomen?
Kennelijk had Steenbakkers zijn Lamborghini Aventador sowieso al aan Badr uitgeleend dat weekend, hij reed er die vrijdag en zaterdag al mee.quote:
Lol, ik zie nu pas dat het een auto met een Duits kenteken is, kunnen ze hem nog fijn even een navordering van de belastingdienst sturenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:44 schreef barca1971 het volgende:
Het was het weekend dat Badr rond reed met die Aventador, lekker opvallend door de PC
hoezo attention seeker, ga lekker de snelweg op i.p.v met die pak op die pokke stukjes te rijden
Ja klopt, en dus niet specifiek uitgeleend om te ontsnappen/vertrekken zoals je stelde.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk had Steenbakkers zijn Lamboghini Aventador sowieso al aan Badr uitgeleend dat weekend, hij reed er die vrijdag en zaterdag al mee.
Ik denk dat steenbakkers daar niet zo mee zit hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, ik zie nu pas dat het een auto met een Duits kenteken is, kunnen ze hem nog fijn even een navordering van de belastingdienst sturen
Ik krijg de tekst er helaas niet goed op omdat Privé net een maatje groter is qua formaat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zou je de rest van t artikel ook kunnen inscannen? #durft te vragen
In het begin was alleen maar bekend dat hij met de geleende auto van Steenbakkers was vertrokken, dat hij die al 2 dagen geleend had is dan niet de eerste conclusie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja klopt, en dus niet specifiek uitgeleend om te ontsnappen/vertrekken zoals je stelde.
Ze zijn per taxi vertrokken uit de arena, dus ik denk dat hij de Lamborghini van Steenbakkers gewoon daar voor hem hebben achtergelaten.
Badr was de bestuurder toch? Dan is het hem verboden om in een auto met een buitenlands kenteken te rijden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik denk dat steenbakkers daar niet zo mee zit hoor
Bij wie was dat bekend danquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het begin was alleen maar bekend dat hij met de geleende auto van Steenbakkers was vertrokken, dat hij die al 2 dagen geleend had is dan niet de eerste conclusie.
Op een of andere manier kwam die geleende auto in het verhaal, maar ze lijken idd per taxi te zijn vertrokken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:55 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Bij wie was dat bekend dan
Het is al vanaf het begin vrij duidelijk geweest dat ze per taxi vertrokken?
Klopt. Leuke wegenbelasting en bpm vordering voor Badr op een auto van die prijscategoriequote:Op vrijdag 16 november 2012 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Badr was de bestuurder toch? Dan is het hem verboden om in een auto met een buitenlands kenteken te rijden.
Steenbakkers bedrijf zit in Boxtel, dus niets vreemds als hij in Duitsland woont en dus wel met een Duits kenteken mag rijden.
Het gros van de prijsverhoging bovenop de nettoprijs is de CO2-heffingquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt. Leuke wegenbelasting en bpm vordering voor Badr op een auto van die prijscategorie
Wat sneu, zeg, dit.......quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:18 schreef barca1971 het volgende:
Die auto kwam in beeld omdat hij en estelle er zo opzichtig mee door amsterdam reden, vrijdags al toen ze op de cornelis schuyt ermee zijn gespot, toen ze ook met willem holleeder kletsten.
http://ishootpeople.nl/?map=797
see for yourself
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt. Leuke wegenbelasting en bpm vordering voor Badr op een auto van die prijscategorie
quote:Als u met een auto, bestelauto of motor met een buitenlands kenteken voor een korte periode gebruikmaakt van de Nederlandse weg, kunt u een vrijstelling van bpm en mrb krijgen.
Echt he, ik zou in zo een aftands boodschappenkarretje nog niet dood gevonden willen wordenquote:
als jij een auto huurt in frankrijk ,je neemt de auto mee naar Nederland kan maar niet langer dan 15 dagen bij de douane krijg jij een vrijstelling .quote:
Nee, als je een auto leent van buitenlandse kennissen dan maakt het niet uit of de eigenaar erbij zit, als je geen ontheffing hebt aangevraagd dan mag je er niet mee rijden en krijg je een na-heffing.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:24 schreef zouzou het volgende:
[..]
als jij een auto huurt in frankrijk ,je neemt de auto mee naar Nederland kan maar niet langer dan 15 dagen bij de douane krijg jij een vrijstelling .
In nederland als jij leent een buitenlands auto moet de eigenaar bij ,in de auto of jij moet een goedkeuring van de de belasting vragen
de zwaarts auto hier boven is van Badr,.
Dat heeft met de ontduiking van BPM te maken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:24 schreef zouzou het volgende:
[..]
als jij een auto huurt in frankrijk ,je neemt de auto mee naar Nederland kan maar niet langer dan 15 dagen bij de douane krijg jij een vrijstelling .
In nederland als jij leent een buitenlands auto moet de eigenaar bij ,in de auto of jij moet een goedkeuring van de de belasting vragen
de zwaarts auto hier boven is van Badr,.
Dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:24 schreef zouzou het volgende:
[..]
waarom de politie niet gebeld heeft om te zeggen tegen Badr dat hij moet naar buiten komen, dat is de huis van Estelle ze heeft niks gedaan, ze magen daar niet binnen komen. Hebben ze een toesteming van de rechter om binnen te komen? estelle is niet een verdachte,in de huis binnen komen is fout zekker met een kind van 8 en een andere kind van 13, om 19.30 savond.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:24 schreef MightyMightyM het volgende:
Beste zouzou, wiens schuld is het eigenlijk volgens jou dat Joelle en Maxim geconfronteerd worden met een arrestatieteam?
Kutcrimineeltjes stelen toch gewoon een autoquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat heeft met de ontduiking van BPM te maken.
Bijkomstig voordeel is dat die kutcrimineeltjes dan niet met geleende auto's uit buurlanden hier maanden anoniem kunnen rondrijden en vanalles kunnen uitvreten.
Dat is dan wel een vrijstelling die aangevraagd moet worden....en eerlijk gezegd lijkt het me stug dat dat gebeurd is.quote:
Dus Steenbakkers wilde Badr (waar hij net sponsor van was geworden) doelbewust framen ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan wel een vrijstelling die aangevraagd moet worden....en eerlijk gezegd lijkt het me stug dat dat gebeurd is.
8 en 13?? Nou, het is wel duidelijk dat je ze goed kent.... wow.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef zouzou het volgende:
[..]
waarom de politie niet gebeld heeft om te zeggen tegen Badr dat hij moet naar buiten komen, dat is de huis van Estelle ze heeft niks gedaan, ze magen daar niet binnen komen. Hebben ze een toesteming van de rechter om binnen te komen? estelle is niet een verdachte,in de huis binnen komen is fout zekker met een kind van 8 en een andere kind van 13, om 19.30 savond.
Dat weet ik niet, misschien is hij wel net zo arrogant als Badr en denkt hij dat de regels ook niet voor hem gelden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:35 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dus Steenbakkers wilde Badr (waar hij net sponsor van was geworden) doelbewust framen ofzo
Is een registratie in BPM, aub ik doe niet anders, ik heb vaak mensen laten rijden in mijn buitenlands auto.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, als je een auto leent van buitenlandse kennissen dan maakt het niet uit of de eigenaar erbij zit, als je geen ontheffing hebt aangevraagd dan mag je er niet mee rijden en krijg je een na-heffing.
Die auto met Duits kenteken is niet van Badr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |