abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119230141
Zwangerschap & geboorte

10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (tweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante
03 mei: Vencodark
04 mei: Spirit82
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly

1 juni: .Sparkling.
***12 juni: L-E & fokking.fokker***
25 juni: Vulpenballetje

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_119230163
Als er iets gewijzigd moet worden hoor ik het wel!
SpeesEend, jij bijvoorbeeld al gebaard? :%
pi_119230205
orgen! Kleuter beter + goed geslapen = humeur beter :). In BE standaard ziekenhuisbevalling, daarna gewoon naar huis zonder extra hulp. Nu met thuis/ambulante bevalling komt de vroedvrouw gedurende een week dagelijks een langs en hebben we 30 uur kraamhulp, naar eigen wens in blokken van 4u op te nemen tijdens de eerste 6 weken na de bevalling :). Meer kan, minder kan ook... We zien wel hoe het loopt.
pi_119230207
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hey zeg, spannend, die geslachtsbepaling! Maar waarom krijg je die niet gewoon tijdens de 20 weken echo? Ik moet nog bijna 4 weken wachten ;(
Jij krijgt een jongetje.
pi_119230213
Stom zeg. Afgelopen dagen was duidelijk dat mijn buik voorzichtig begon te groeien. Stond zelfs opvallend naar voren en beetje harder. Word ik vanmorgen wakker, niets meer te zien! ;( Zal wel bijtrekken vandaag maar was wel maf. Where's my baby!?
pi_119230219
Ja Spees! Hoe gaat ie??
pi_119230242
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:52 schreef Suikertante het volgende:
Omdat ik ¤ 25,- neerleg bij Echobureau Utrecht.
Dat doe ik met liefde, ik ben supernieuwsgierig!!
Ik wist niet eens dat dat kon :') Soms vraag ik me wel af of mn vk ons wel genoeg informatie geeft. Ze beantwoorden eigenlijk alleen vragen en geven bergen met folders mee en gesprekken gaan alleen over mij, of het goed gaat en waar ik last van heb, maar wat ons allemaal te wachten staat... geen idee!
Sarcasme. Herken het.
pi_119230268
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef L-E het volgende:

[..]

Jij krijgt een jongetje.
Dat vond ik ook, maar laatst droomde ik dat het een meisje was, dus nu weet ik het niet meer ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_119230309
Spirit, de VK heeft het ons ook niet verteld hoor. Ik hoor altijd anderen over pretecho's en ik wilde wel eens weten hoe duur dat was. Toen keek ik op de website van het echobureau en zag daar "Geslachtsbepaling ¤ 25,-". Heb mijn vriend moeten overhalen maar door mijn gewauwel is hij nu ook erg nieuwsgierig geworden ;)
  donderdag 15 november 2012 @ 09:59:52 #10
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119230326
Een verloskundige wijst je ook niet op de mogelijkheden van een pretecho, dat klopt.
Zij is er voor de officiele medische zaken.
De voor de leuk zaken zijn niet haar zaken om je op te wijzen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 15 november 2012 @ 10:00:41 #11
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_119230340
Ik meld me met niks te melden. :)
A grand adventure has begun.
pi_119230346
Oh 17 december is J weg.. Als in weg weg :'( Gewoon pas terug in nederland rond half 10... Dus ik heb een backupplan... Iemand die paraat staat voor het geval dat.. Uiteraard is het nog een maand voor mn uitgerekende datum, de 2 meiden kwamen allebei te laat.. Maar mn hormonen vonden dat ik dat moest regelen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119230371
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat vond ik ook, maar laatst droomde ik dat het een meisje was, dus nu weet ik het niet meer ;(
Alsof jouw dromen waardevoller zijn dan mijn voorgevoel, hálloooo!!
pi_119230410
Nee, hier heeft nog geen baring plaatsgevonden! Heb nog steeds zo af en toe eens voorweeën, althans dat denk ik, maar de pijn gaat dan met een kruik weg. En heb de hele dag harde buiken na inspanning (lees bij inspanning: voorover buigen om met mijn lepeltje door de koffie te roeren :+ ). Dus helaas heb ik de weg voor Keshet nog niet vrij gebaand! ;)
  donderdag 15 november 2012 @ 10:06:11 #15
265732 Keshet
pi_119230452
Schiet eens op dan! Ik wil bovenaan staan. :D
pi_119230472
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:02 schreef L-E het volgende:

[..]

Alsof jouw dromen waardevoller zijn dan mijn voorgevoel, hálloooo!!
TOEVALLIG vindt mijn moeder ook dat het een meisje wordt! En volgens mijn pa heeft zij tot op heden steeds goed voorspeld, maar dan wel alleen als ze dronken was en nu wil ze niet dronken worden want mn ouders doen aan de lijn. Ik bedoel, hoe verkeerd kun je je prioriteiten stellen?! :(
Sarcasme. Herken het.
pi_119230556
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

TOEVALLIG vindt mijn moeder ook dat het een meisje wordt! En volgens mijn pa heeft zij tot op heden steeds goed voorspeld, maar dan wel alleen als ze dronken was en nu wil ze niet dronken worden want mn ouders doen aan de lijn. Ik bedoel, hoe verkeerd kun je je prioriteiten stellen?! :(
Waardeloze grootouders :{w
pi_119230579
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat dat kon :') Soms vraag ik me wel af of mn vk ons wel genoeg informatie geeft. Ze beantwoorden eigenlijk alleen vragen en geven bergen met folders mee en gesprekken gaan alleen over mij, of het goed gaat en waar ik last van heb, maar wat ons allemaal te wachten staat... geen idee!
wat moet ze je vertellen over wat je te wachten staat dan? ?Waar heb je vragen over.
Plus pretecho's zijn helemaal niet iets dat zij moet vertellen.
pi_119230580
Ik verheug me nu ook al op de kraamzorg hoor. Mijn tante (die is kraamverzorgende) heb ik als voorkeur opgegeven. En het is bijna helemaal zeker dat zij komt. En ik weet dus ook niet hoe je goed een luier moet verschonen. Dus ben erg blij met de hulp die ik ga krijgen hierbij.

Hooiwagen, *O* voor de 12 weken mijlpaal

Nytar, *O* een LLM met meldplicht

Tico, wat lekker dat je zo goed geslapen hebt zeg.

Hooi, wat een leuk idee.
pi_119230849
quote:
2s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:11 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

wat moet ze je vertellen over wat je te wachten staat dan? ?Waar heb je vragen over.
Plus pretecho's zijn helemaal niet iets dat zij moet vertellen.
Vragen beantwoordt ze prima hoor, maar ik heb echt geen idee wat ik bijvoorbeeld allemaal moet regelen, wat me te wachten staat en wat ik "mis". Ik heb het gevoel dat ik zonder dit forum bijvoorbeeld echt uberhaupt amper iets zou weten.
Sarcasme. Herken het.
pi_119230912
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:00 schreef Ticootje het volgende:
Oh 17 december is J weg.. Als in weg weg :'( Gewoon pas terug in nederland rond half 10... Dus ik heb een backupplan... Iemand die paraat staat voor het geval dat.. Uiteraard is het nog een maand voor mn uitgerekende datum, de 2 meiden kwamen allebei te laat.. Maar mn hormonen vonden dat ik dat moest regelen..
Je flikt het niet :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_119230936
Info over vanalles kan ik zo krijgen bij mijn vk? Liggen tig folders over pretecho's en weet ik wat allemaal niet. Ik heb geen behoefte aan extra echo's en pufclubs dus heb er nooit echt tussen gesnuffeld maar neem aan dat elke VK praktijk wel folders zal hebben?

intake kraamzorg is geweest van de week. als een van de dames die ik vorige keer had vrij is als ik moet bevallen krijg ik haar. Ik had zulke relaxte kraamhulp vorige keer. ^^ hopelijk kan er een van komen kramen. :)

En al aardig last van voorwerk... als dat weer 3 weken gaat duren komt ze in week 38 :D Dat zou echt relaxt zijn. ^^ Maar ik gok nog steeds op 24 dec..
pi_119231013
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vragen beantwoordt ze prima hoor, maar ik heb echt geen idee wat ik bijvoorbeeld allemaal moet regelen, wat me te wachten staat en wat ik "mis". Ik heb het gevoel dat ik zonder dit forum bijvoorbeeld echt uberhaupt amper iets zou weten.
Heel herkenbaar. Maar zoveel informatie als je hier oppikt kan een vk ook nooit geven ;)
E.
pi_119231047
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:30 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Maar zoveel informatie als je hier oppikt kan een vk ook nooit geven ;)
Ja en misschien is dat het ook wel hoor, dat ik hier dingen hoor dat ik denk: nou dat had ze me wel even mogen vertellen!! Misschien verwacht ik er ook wel teveel van, maar ik voel me zo'n ongelofelijke noob :')
Sarcasme. Herken het.
pi_119231149
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja en misschien is dat het ook wel hoor, dat ik hier dingen hoor dat ik denk: nou dat had ze me wel even mogen vertellen!! Misschien verwacht ik er ook wel teveel van, maar ik voel me zo'n ongelofelijke noob :')
Ook dat ken ik! bij mijn eerste zwangerschap liep ik bij de vk en die heeft een lijstje gemaakt met dingen die ik regelen moest. Nu in het ziekenhuis zeiden ze er niets over, alleen dat ik succesvol zwanger ben. Gelukkig had ik het briefje van de vk nog ;)
E.
pi_119231215
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ook dat ken ik! bij mijn eerste zwangerschap liep ik bij de vk en die heeft een lijstje gemaakt met dingen die ik regelen moest. Nu in het ziekenhuis zeiden ze er niets over, alleen dat ik succesvol zwanger ben. Gelukkig had ik het briefje van de vk nog ;)
Ik vroeg mij vk om een lijst, maar die had ze niet. Dat vond ik ook zo gek. Ik bedoel, iedereen die voor de eerste keer zwanger is wil toch weten wat ze allemaal wanneer moet doen? En ja, dat kun je googelen, maar ik vertrouw mijn vk meer dan google. Naja, anyways, blij dus dat ik jullie heb O+
Sarcasme. Herken het.
pi_119231439
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:06 schreef Keshet het volgende:
Schiet eens op dan! Ik wil bovenaan staan. :D
Sorry! Doe mijn best! 8-)
* Spees_Eend eet haar 44e ananashart
pi_119231592
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik vroeg mij vk om een lijst, maar die had ze niet. Dat vond ik ook zo gek. Ik bedoel, iedereen die voor de eerste keer zwanger is wil toch weten wat ze allemaal wanneer moet doen? En ja, dat kun je googelen, maar ik vertrouw mijn vk meer dan google. Naja, anyways, blij dus dat ik jullie heb O+
Die van mij schreef het zelf op een briefje. Het was ook maar heel kort hoor. Gewoon wat dingen die ik regelen moest en wanneer, zoals kraamzorg en bij de huisarts doorgeven dat ik zwanger ben.
Ik begrijp dan weer niets over welke kleding ik dadelijk nodig heb en of ze sokjes of schoentjes dragen enzo ;) gelukkig staat er echt veel in dat dummies topic!
E.
pi_119231868
Over kleertjes en dat soort dingen heb ik een boekwerk van de kraamzorg gekregen. Vond ik ook wel handig eigenlijk.. zeker nu ik laatst zonder dat boekwerk bij de hema en de etos stond. Wat een keuze, ik mag hopen dat ik niet álles nodig heb!
pi_119231899
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:55 schreef Suikertante het volgende:
Over kleertjes en dat soort dingen heb ik een boekwerk van de kraamzorg gekregen. Vond ik ook wel handig eigenlijk.. zeker nu ik laatst zonder dat boekwerk bij de hema en de etos stond. Wat een keuze, ik mag hopen dat ik niet álles nodig heb!
Nou hè, alleen al die keuze aan speentjes!
E.
pi_119231929
Dat bedoel ik! En dan kies ik er eentje, zit precies dezelfde in die felicitas doos.
Ik heb net wel een ledikantje gescoord via Marktplaats O+
En volgens mij voldoet het ook nog aan alle eisen!
pi_119231942
Gaaaaf! Heb je foto?
E.
pi_119232040
Ja, in het kinderkamertopic!
pi_119232265
Nog 1 weekje en als de uitslagen van de combitest goed zijn, ga ik ook struinen :Y.

Behangetjes gescoord O+
pi_119232426
Ooooh spannend Hooi!
Ik was echt al een half uur binnen, ik dacht dat ik ging kotsen van enthousiasme :')
pi_119232638
Hoiii :W

Foto's volgen snel, maar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meiden en ik zijn lekker thuis.

[ Bericht 48% gewijzigd door Cathmar op 15-11-2012 17:15:03 ]
Met een meidenkwartet
pi_119232744
Cathmar! Wat een hele mooie leuke namen en ook in combinatie!
Wat een sterke vrouw ben jij, geen persweeën en dan in één keer je tweede en grootste meisje eruit persen? Heel bijzonder, gefeliciteerd!!! *O*
pi_119232747
Mooie namen Cathmar O+ :Y En fijn dat het toch nog zelf gelukt is!! Klinkt heftig inderdaad!
pi_119232751
Klinkt heel heftig zeg! Maar ze zijn er!! En toch fijn, een 2ling krijgen zonder keizersnee. ^O^ En wat matchen de namen prachtig zeg!! ^^ Geniet maar heerlijk van je meiden. <3
pi_119232839
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:56 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Nou hè, alleen al die keuze aan speentjes!
Koop een speentje die je leuk vindt... Je kind tussendoor een ander merk speen geven omdat je de bibi onwijs stom vindt bijvoorbeeld... Dat is meestal een no go..
pi_119232840
Heftig!! Knap gedaan hoor! Gefeliciteerd en idd: mooie, lieve namen!
pi_119232956
Kijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het kwartje vallen? Denk het wel :Y.
pi_119232999
Haha ik mag het wel hopen!
En heb je maar wat gepakt of denk je er echt over? ;)
  donderdag 15 november 2012 @ 11:32:36 #44
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_119233015
Hooi leuk!

Cathmar, mooie namen! Oef, wat een bevalling.
pi_119233032
Gefeliciteerd Cathmar!! *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_119233038
Cathmar, wat een bevalling zeg _O_ En mooie namen inderdaad O+
pi_119233123
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:31 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik mag het wel hopen!
En heb je maar wat gepakt of denk je er echt over? ;)
Hehe nee, we gaan niet behangen vermoed ik. Lenen de muren zich ook niet zo voor. Denk dat we eerder de fleur en kleur in de accenten gaan aanbrengen. Leuke lamp o.i.d, decoraties, dat soort dingen.
pi_119233242
Aha :) Hoe laat ga je morgen naar je ouders?
pi_119233320
Tegen de avond pas. Vriendlief moet gewoon werken. Ik ben lekker vandaag en morgen vrij :z. Dus wordt nog hele dag duimen draaien :+. En dan in het weekend door naar zijn ouders. Zelfde trucje uithalen.

Mooi ledikantje trouwens! :Y
pi_119233475
Cathmar, leuke namen hebben jullie gekozen! En wat een bevalling is het geweest..

Hooi, wat een gaaf idee om het te vertellen! Ben zo benieuwd hoe ze reageren :D

Tico, dat klinkt verstandig ja.
Ik stond eergisteren in de Hema en zag daar speentjes hangen en vroeg me dan dus weer af of die net zo goed zijn als speentjes bij de Etos ofzo. Ik begrijp er echt niets van geloof ik. En we zijn ook nog lang niet toe aan speentjes kopen, waar maak ik me druk om? :D
E.
pi_119233521
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:46 schreef .Sparkling. het volgende:
Cathmar, leuke namen hebben jullie gekozen! En wat een bevalling is het geweest..

Hooi, wat een gaaf idee om het te vertellen! Ben zo benieuwd hoe ze reageren :D

Tico, dat klinkt verstandig ja.
Ik stond eergisteren in de Hema en zag daar speentjes hangen en vroeg me dan dus weer af of die net zo goed zijn als speentjes bij de Etos ofzo. Ik begrijp er echt niets van geloof ik. En we zijn ook nog lang niet toe aan speentjes kopen, waar maak ik me druk om? :D
Een speentje is een speentje...

Waar ik een beetje rekening mee hou, is dat als je op pad bent, en speen is opeens weg, dat je dan niet een of ander exotisch merk hebt wat je alleen bij die en die winkel kan halen, maar dat je elke etos of kruidvat in kan rennen en dat ze daar dat merk hebben.
  donderdag 15 november 2012 @ 11:54:17 #52
258612 nytar
boys boys boys
pi_119233720
en wie weet wil je kind helemaal geen speen...zou ook niet alle soorten in huis halen :)
pi_119233876
Cath wat heftig, maar knap zeg hoe je het hebt gedaan :Y
En wat een mooie namen! O+ *O*
pi_119233921
Het enige echte verschil zit in de speen zelf. Je hebt 2 soorten, een bolle en een met platte onderkant. Geen idee meer waarom dat zo is, weet wel dat mijn zoon een had met platte kant en hij die fijn vond (tot hij zn duim ontdekte :P). als je kind een speenlurker blijkt, koop dan wel een speenketting zodat je niet plots een speen kwijt bent onderweg. En ik had een klein bakje waar een reservespeen in zat bij me. zo bleef hij schoon in mijn tas. :)
pi_119234173
Bleh heb weer erg veel harde buiken, terwijl ik gewoon op de bank zit met mijn laptop.. zwaar vervelend.
pi_119234186
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:54 schreef nytar het volgende:
en wie weet wil je kind helemaal geen speen...zou ook niet alle soorten in huis halen :)
Dat ook nog..

Ik heb er 1 uit een blije doos... Ik ga geen speen erbij kopen. Sowieso probeer ik speentje toch liever niet te gebruiken. Maar dat laat ik van mn kindje afhangen of het heel veel zuigbehoefte heeft of niet... Zo niet dan liever geen speentje maar dan moet het maar lekker leren duimen ofzo.
pi_119234206
quote:
13s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:08 schreef Logician het volgende:
Bleh heb weer erg veel harde buiken, terwijl ik gewoon op de bank zit met mijn laptop.. zwaar vervelend.
Laptop op buik?

Standaard harde buiken van, warmte en gewicht vindt kleine puk niet tof.
pi_119234215
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:00 schreef ohnee het volgende:
Het enige echte verschil zit in de speen zelf. Je hebt 2 soorten, een bolle en een met platte onderkant. Geen idee meer waarom dat zo is, weet wel dat mijn zoon een had met platte kant en hij die fijn vond (tot hij zn duim ontdekte :P). als je kind een speenlurker blijkt, koop dan wel een speenketting zodat je niet plots een speen kwijt bent onderweg. En ik had een klein bakje waar een reservespeen in zat bij me. zo bleef hij schoon in mijn tas. :)
En nu heb je ook nog een hele rare rechte. Die lijkt het meest op een tepel. Aangezien ik geen borstvoeding ga geven voor mij geen verleiding, maar heb zelf maar die bolle/platte genomen. Altijd handig, als je net 16 weken bent :')

Is wel een beetje een mijlpaal toch, 16 weken? *O* voor mezelf
pi_119234220
Idd wat een mooie namen (jongste heeft als tweede naam Carlijn ;) )

Wat speentjes betreft, hier heeft mini wel een voorkeur voor die bolle, platte blieft ze niet. Vanaf het begin al niet dus al die leuke ' I love mem' en dat soort heeft ze nooit gehad want platte speen. Nu al 2 jaar en negen maanden verslaafd aan de bolletjes van Difrax
pi_119234376
Oh handig zo'n 3e keuze... :P Ik heb een platte gekocht en ik de doos zat er nog 1, niet eens gekeken wat dat was.. hopelijk een bolle :P. Verder hoop ik dat ze ook gaat duimen. Leert lastiger af maar scheelt veel drama's op den avond/nacht. (10x eruit snachts want speen uitgespuugt pff of zoals bij mn zusje drama want speen was kwijt en dr tut zat er ook nog aan vast dus dubbeldrama. :'))
pi_119234436
Wat leuk dat jullie nog in de illusie zijn dat je zelf kan kiezen voor welke speen je gaat :D
pi_119234512
quote:
17s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:29 schreef Hooiwagen het volgende:
Kijk!

SPOILER
Zou het kwartje vallen? Denk het wel :Y.
Ik ontlurk even. Dat schapenbehang, waar?! :D
pi_119234570
Nee laptop op kussen op benen :{ geen idee waar de harde buiken vandaan komen ze is ook niet druk oid nu..
pi_119234622
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:21 schreef Logician het volgende:
Nee laptop op kussen op benen :{ geen idee waar de harde buiken vandaan komen ze is ook niet druk oid nu..
Gewoon, waarschijnlijk het feit dat het kind nummer 4 is?
Dan heb je er blijkbaar vaker en vroeger last van zei mijn vk...
pi_119234711
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gewoon, waarschijnlijk het feit dat het kind nummer 4 is?
Dan heb je er blijkbaar vaker en vroeger last van zei mijn vk...
Hoop het, zit nu op 7 in 30min :X en ook last van mijn onderrug, maar niet extreem.
Morgen moet ik naar de gyn, en heb geen zin om weer voor jan met de korte achternaam naar het ziekenhuis te moeten ;(

Dit is trouwens mijn eerste zwangerschap dat ik met deze termijn (morgen 26wk) nog geen ontsluiting heb of aan de remmers in het ziekenhuis heb gelegen, dus neem aan dat het allemaal wel goed komt *afkloppen*

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2012 12:26:54 ]
pi_119234756
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:25 schreef Logician het volgende:

[..]

Hoop het, zit nu op 7 in 30min :X en ook last van mijn onderrug, maar niet extreem.
Morgen moet ik naar de gyn, en heb geen zin om weer voor jan met de korte achternaam naar het ziekenhuis te moeten ;(

Dit is trouwens mijn eerste zwangerschap dat ik met deze termijn (morgen 26wk) nog geen ontsluiting heb of aan de remmers in het ziekenhuis heb gelegen, dus neem aan dat het allemaal wel goed komt *afkloppen*
En als je gaat douchen?
pi_119234777
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En als je gaat douchen?
Net een uur geleden onder de douche gestaan al, kruik ook al geprobeerd. Maar word een beetje trillerig van de warmte?

En eergisteren al laten testen op blaasontsteking...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2012 12:34:16 ]
pi_119235049
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:19 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ik ontlurk even. Dat schapenbehang, waar?! :D
Praxis!
pi_119235133
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:36 schreef Hooiwagen het volgende:
Praxis!
Dank je!
pi_119235680
Cathmar, klinkt inderdaad als een heftige bevalling. Maar wat een mooie namen en wat fijn dat ze al thuis zijn. O+

Logi, :* En bij twijfel. Beter weer voor Jan met zijn korte achternaam te bellen dan dat er straks echt iets is hoor.

Suikertante, *O* alweer 16 weken. Gaat snel

Speentjes heb ik nog niet in huis. Ik hoor dat men het liefste heeft dat je ze niet gaat gebruiken, maar als mijn baby er behoefte aan hebt, krijgt ze er wel eentje hoor.
pi_119235681
Wat rot logi. als het niet over gaat wellicht toch maar even bellen? voor de zekerheid.
  donderdag 15 november 2012 @ 13:07:54 #72
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_119235861
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:00 schreef Omentielvo het volgende:
Cathmar, klinkt inderdaad als een heftige bevalling. Maar wat een mooie namen en wat fijn dat ze al thuis zijn. O+

Logi, :* En bij twijfel. Beter weer voor Jan met zijn korte achternaam te bellen dan dat er straks echt iets is hoor.

Suikertante, *O* alweer 16 weken. Gaat snel

Speentjes heb ik nog niet in huis. Ik hoor dat men het liefste heeft dat je ze niet gaat gebruiken, maar als mijn baby er behoefte aan hebt, krijgt ze er wel eentje hoor.
Ik las van de week juist dat het in slaap vallen met een speentje 50% van het aantallen wiegendood voorkomt. Wij gebruiken 'm ook alleen in bed, lijkt mij geen probleem.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  donderdag 15 november 2012 @ 13:09:04 #73
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_119235899
Logi, met jouw voorgeschiedenis juist even laten checken hoor! Wordt jouw cervix ook regelmatig gecontroleerd? :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_119236073
Cervix wordt bij elk bezoek gemeten idd ivm geschiedenis, vermoedelijke beval datum is ook gezegd rond 36wk (25jan) mede hierdoor.
pi_119236098
En Suiker *O* 16wk alweer! (sorrie had er helemaal overheen gelezen :@ )
pi_119236176
Cathmar, gefeliciteerd met je 2 dames! Mooie namen zeg en wat een heftige bevalling!

Logi, niet te lang wachten met bellen hoor. Vooral niet met je voorgeschiedenis. Tenzij je zelf wel denkt dat het goed zit.

Ik ben op zoek naar iets om in te bevallen. ik weet gewoon niet wat. Wil iets met knoopjes zodat hij open kan en de baby op mijn blote borst kan zonder dat ik helemaal naakt ben. Maar dan, lange of korte mouw? een shirt of iets van een pyamajurkding? Shirt moet dan wel enorm zijn anders past mijn buik er niet in. Keuzes, keuzes :P En ik kan gewoon geen keuzes maken als ik zwanger ben :')
pi_119236252
Logi, het klinkt alsof je een hartstikke zware zwangerschap hebt. Wel fijn dat het tot nu toe allemaal goed gaat, hopelijk blijft het zo.

Suiker, 16 weken al! *O*

Kijk, hier lees ik toch weer dingen waar ik nooit over nagedacht heb met speentjes!
E.
pi_119236302
Ik vond alle kleding aan mn lijf irritant tijdens bevallen... ik ga wel gewoon naakt.
pi_119236330
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:19 schreef .Sparkling. het volgende:
Logi, het klinkt alsof je een hartstikke zware zwangerschap hebt. Wel fijn dat het tot nu toe allemaal goed gaat, hopelijk blijft het zo.

Suiker, 16 weken al! *O*

Kijk, hier lees ik toch weer dingen waar ik nooit over nagedacht heb met speentjes!
Goddomme zit gewoon te janken van je opmerking.. die kwam echt even keihard aan.
Het is zwaar kut allemaal om eerlijk te zijn ;( maar wil zo graag genieten.. en niet alleen maar telkens lopen te zeuren hier :@ Voel me zo'n aandachtshoer qua gezeur en geklaag en dat wil ik helemaal niet zijn, zo ben ik irl helemaal niet :( blegh
pi_119236353
Ik zou dan niet voor flanel gaan. Weet je hoe heet het is in het ziekenhuis.

Meld trouwens. Al een drukke ochtend gehad. Huisarts met Sofie, Sofie naar de gastouder en ik naar de fysio. Daar ben ik nu klaar. Massage helpt niet meer, ws is de last nu van de indaling. Ze voorspelde dat ik volgende week bevallen zou zijn.
*poef* nu is het weg
pi_119236414
@Pvoess daar past mijn buik niet in. Ik pas de tshirts van J (maat XL) al bijna niet meer. Ik heb normaal maat 36.

Ik kan natuurlijk ook gewoon een hemdje aan doen en dan zo'n jasje los. Warm heb ik het eigenlijk toch wel.

Dat lijkt me een goede voorspelling KJ. Hopelijk is het zo en heb je het weer achter de rug. Kun je gaan genieten van Caspertje.
pi_119236440
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:22 schreef Logician het volgende:

[..]

Goddomme zit gewoon te janken van je opmerking.. die kwam echt even keihard aan.
Het is zwaar kut allemaal om eerlijk te zijn ;( maar wil zo graag genieten.. en niet alleen maar telkens lopen te zeuren hier :@ Voel me zo'n aandachtshoer qua gezeur en geklaag en dat wil ik helemaal niet zijn, zo ben ik irl helemaal niet :( blegh
:*

Dan gooi je hier gewoon een keer in de zoveel tijd eruit hoe je je voelt, en dan probeer je tussendoor zoveel mogelijk te genieten :Y
pi_119236496
He Logi, daarvoor is zo'n forum er toch juist? Omdat hier iedereen zwanger is en wel eens een kwaaltje heeft? En zich dus heel goed kan voorstellen hoe kut het is als je alles tegelijk hebt en je heel rot voelt? Gewoon eruit gooien inderdaad, wat LB zegt. :*
pi_119236498
Even een vraagje tussendoor zonder al te veel bijgelezen te zijn :@

Wij krijgen dit weekend allerlei kleine kindjes op bezoek, dus we gaan vast een traphekje kopen. We hebben niet veel ruimte in de gang, dus ik wilde zo'n harmonica-hekje. Zijn die überhaupt nog ergens te krijgen :? Waar hebben jullie je traphekjes vandaan en waar moet je op letten?
pi_119236569
quote:
5s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
Even een vraagje tussendoor zonder al te veel bijgelezen te zijn :@

Wij krijgen dit weekend allerlei kleine kindjes op bezoek, dus we gaan vast een traphekje kopen. We hebben niet veel ruimte in de gang, dus ik wilde zo'n harmonica-hekje. Zijn die überhaupt nog ergens te krijgen :? Waar hebben jullie je traphekjes vandaan en waar moet je op letten?
ikea? Dat zijn van die hekjes die je klemt en dus hoef je niet te schroeven? Zou dat passen?
pi_119236591
quote:

[..]

Och lieverd :* sorry! Ik hoop dat ik je niet gekwetst heb, dat was mijn bedoeling niet!
Voel je niet rot! Ik kan ook niet echt genieten van het zwanger zijn en daar hoef je je niet voor te schamen. Als ik kijk naar je voorgaande zwangerschappen vind ik het niet vreemd dat je je zo voelt. En juist door je verhaal hier kwijt te kunnen maakt het misschien ietsje draaglijker voor je.
E.
pi_119236636
Nee die zijn er eigenlijk niet meer de echte harmonica traphekjes ivm veiligheid.
http://www.baby-dump.nl/i(...)12585&groep_id=12581
Deze besparen veel ruimte en zijn heel fijn.

En anders de ikea hekjes?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50226520/
pi_119236766
Ben absoluut niet gekwetst, maar even reality check oid? Kan gewoon niet wachten tot het allemaal klaar is en er een hele grote knoop/knip in kan en ik nooit meer zwanger hoef te zijn :@ terwijl mijn hele schoonfam. en alle andere mensen om mij heen allemaal zo blij en enthousiast zijn en ik dan maar mee acteer, omdat ik geen zin/behoefte heb om uit te leggen hoe of wat en ik bang ben om dan te moeten huilen met andere mensen er bij.. en daar zit ik echt niet op te wachten :@ En klopt dat dit een goede uitlaadklep is, maar wil ook weer niet te veel gaan leunen op de mensen hier, mag ook af en toe wel een positief woord uitkomen zeg maar ;)

Anyway.. nog een 10 tot 14wk en dan is het als het goed is allemaal achter de rug en kunnen we gaan genieten van een roze wolk O+

Wbt traphekjes, geen idee zo lang geleden als er goede tips zijn hoor ik ze ook graag ;)
pi_119236925
Sterkte Logi, hoop toch voor je dat het de komende weken wat beter gaat.

Oh, ruimtebesparende traphekjes. Moet hier ook. Toch echt eens dat boekje gaan aanleggen met handige 'oh ja'-dingen.

Vandaag over een week start mn tweede trimester. Ik hoop dat deze week héél snel gaat :+. En dat je het nu toch eens een keer een beetje gaat zien. Zou wel leuk zijn.
pi_119237021
Een traphekje dat klemt :o zou nooit denken dat dat even veilig is als een hekje dat je vastschroeft, maar het voldoet wel aan alle eisen zie ik... :? Wat mij er niet aan bevalt is het feit dat er een 'drempeltje' aan zit. Bovenaan de trap vind ik dat eigenlijk best eng :{

We gaan straks maar eens naar wat winkels... kijken wat we tegenkomen.

Bedankt voor de tips so far!
pi_119237409
LB, wij hebben ook een IKEA-hekje (voor/in Minke's kamerdeur) en die zit echt ramvast hoor. Het drempeltje merk je bijna niet, maar daarin wordt ie juist vastgezet.
pi_119237453
Traphekje dat klemt moet je alsnog aan de bovenkant vastmaken hoor. Dus met een schroef in de muur. Heb hier ook zo'n klemding maar alleen onder hoef je niet te boren maar te klemmen. Moet hij wel helemaal op de grond staan,anders mag je m niet plaatsen.
edit: oh die van ikea werkt net anderson dus :P

En logi, gewoon lekker klagen hoor! Lucht alleen maar op als je het lekker allemaal hier neer kan kwakken toch ;). En het wemelt hier van de mensen met kaaltjes dus we vinden je posts heul niet vervelend. (ik iig niet ;))
pi_119237487
Logi :*

Wij hebben vanmorgen weer een echo gehad :D

Via de buikwand:

Toch maar vaginaal:

9w3d nu, dus het was precies goed gegroeid sinds vorige week. Het kindje was al flink aan het bewegen <3
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_119237516
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:57 schreef ohnee het volgende:
Traphekje dat klemt moet je alsnog aan de bovenkant vastmaken hoor. Dus met een schroef in de muur. Heb hier ook zo'n klemding maar alleen onder hoef je niet te boren maar te klemmen. Moet hij wel helemaal op de grond staan,anders mag je m niet plaatsen.
edit: oh die van ikea werkt net anderson dus :P

En logi, gewoon lekker klagen hoor! Lucht alleen maar op als je het lekker allemaal hier neer kan kwakken toch ;). En het wemelt hier van de mensen met kaaltjes dus we vinden je posts heul niet vervelend. (ik iig niet ;))
Die van IKEA hoeft niet geboord te worden hoor... althans, da's bij ons niet gebeurd. Die zit geklemd tussen de deurpost.
pi_119237526
Twinkly, wat fijn!!! *O*
pi_119237563
haha Twinkle het is al een heus acrobaatje zo op die laatste foto ;) Fijn dat alles goed is! :)
pi_119237597
quote:
11s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:56 schreef Lijnloos het volgende:
LB, wij hebben ook een IKEA-hekje (voor/in Minke's kamerdeur) en die zit echt ramvast hoor. Het drempeltje merk je bijna niet, maar daarin wordt ie juist vastgezet.
Mja.... ik weet het toch niet :D het is denk ik vooral het drempeltje. Daar moet je dan altijd overheen als je de trap af gaat.

Mijn oma is overleden na een val van de trap, dat speelt toch altijd wel een beetje mee :X
pi_119237673
Twinkly O+ hoe lief!!!

LB Oei kan ik mij dan echt wel heel goed voorstellen :* :* ik heb mijn neefje van bijna 2jr zien verdrinken toen ik 7jr was en kinderen+water is mijn ergste nachtmerrie.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2012 14:04:50 ]
pi_119237682
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:02 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Mja.... ik weet het toch niet :D het is denk ik vooral het drempeltje. Daar moet je dan altijd overheen als je de trap af gaat.

Mijn oma is overleden na een val van de trap, dat speelt toch altijd wel een beetje mee :X
Mwah, ja ik snap je terughoudendheid wel hoor. En bij ons zit ie niet boven de trap, dat scheelt wel.
  donderdag 15 november 2012 @ 14:05:23 #101
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119237724
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:04 schreef Logician het volgende:
Twinkly O+ hoe lief!!!

LB Oei kan ik mij dan echt wel heel goed voorstellen :* :* ik heb mijn neefje van bijna 2jr zien verdrinken toen ik 7jr was en kinderen+water is mijn ergste nachtmerrie sindsdien.

OMG, brrrrrr.... ja dat kan ik me heel goed voorstellen.

Ik denk ook dat mijn moeder zo'n hekje eigenhandig hier uit zou slopen trouwens :')
pi_119237753
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:01 schreef ohnee het volgende:
haha Twinkle het is al een heus acrobaatje zo op die laatste foto ;) Fijn dat alles goed is! :)
Dat!

Die van ons lag tot dusver op alle echo's in dezelfde positie. Armpjes en beentjes deden het wel, maar zo gymnastieken heb ik nog niet gezien.
pi_119237755
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:05 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

OMG, brrrrrr.... ja dat kan ik me heel goed voorstellen.

Ik denk ook dat mijn moeder zo'n hekje eigenhandig hier uit zou slopen trouwens :')
Wel een logische reactie van je moeder natuurlijk na zoiets toch traumatisch, enig idee hoe je jezelf er aan wilt laten wennen?
  donderdag 15 november 2012 @ 14:08:28 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119237809
Wij hadden ikeahekje voor bovenaan de trap en ja, je went aan dat drempeltje, en toch heb ik het al die tijd eng gevonden. Terwijl niemand er ooit over gestruikeld is.
Wat was ik blij toen het onding er weer af kon. :Y :D
  donderdag 15 november 2012 @ 14:10:19 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119237866
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:06 schreef Logician het volgende:

[..]

Wel een logische reactie van je moeder natuurlijk na zoiets toch traumatisch, enig idee hoe je jezelf er aan wilt laten wennen?
Mwa, het is inmiddels 8 jaar geleden, dus ik loop wel onbevangen de trap af normaal gesproken. Alleen zodra ik uitglij schrik ik wel extra hard.
  donderdag 15 november 2012 @ 14:10:38 #106
265732 Keshet
pi_119237874
Ik zit in de nieuwe auto, zonder matje want die ligt op de passagiersstoel. #yolo :D
pi_119237931
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:10 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Mwa, het is inmiddels 8 jaar geleden, dus ik loop wel onbevangen de trap af normaal gesproken. Alleen zodra ik uitglij schrik ik wel extra hard.
Ja logisch idd :{

Keshet succes :D
pi_119237933
Het traphekje komt bij ons niet voor de trap, maar een stuk ervoor... Dus als je dan struikelt breek je gewoon je nek op het kastje wat er nog staat.
pi_119237937
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:10 schreef Keshet het volgende:
Ik zit in de nieuwe auto, zonder matje want die ligt op de passagiersstoel. #yolo :D
Drempels!
pi_119237946
Tico _O-
  donderdag 15 november 2012 @ 14:15:37 #111
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_119238019
quote:
:o OMG russisch roulette

en twinkly die onderste echo is echt tof, krijg er echt zo'n whiiieeeeeeeeee kijk mij stuiteren gevoel van :D
W
Z
E
  donderdag 15 november 2012 @ 14:16:53 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119238069
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:12 schreef Ticootje het volgende:
Het traphekje komt bij ons niet voor de trap, maar een stuk ervoor... Dus als je dan struikelt breek je gewoon je nek op het kastje wat er nog staat.
Da's ook handig ja :Y gaat hier helaas niet werken.

We gaan straks toch maar eens naar de babydump, daar hebben ze allerlei dingen die we toch nog moesten bekijken, zoals box en maxi-cosi.....
pi_119238140
quote:
Ga es over de A12 rijden... gewoon omdat het kan :+
pi_119238163
quote:

[..]

Ok dit klinkt misschien stom, maar ik ben juist blij dat je "zeurt". Doordat ik van iedereen om me heen alleen maar positieve verhalen heb gehoord (alles was fijn en goed en prima), ben ik compleet verkeerd mijn zwangerschap in gegaan en valt alles me vies tegen. Ik vind het juist heerlijk te horen dat ik niet de enige ben die het af en toe even niet ziet zitten (en ik ben pas 15+5 :') ) en dat iedereen deze baaldagen heeft en het bereid me ook voor op wat er nog komt.

Dus :* en heel veel sterkte vandaag en blijf vooral lekker posten als je daar behoefte aan hebt!
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 15 november 2012 @ 14:19:44 #115
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_119238183
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:16 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

We gaan straks toch maar eens naar de babydump, daar hebben ze allerlei dingen die we toch nog moesten bekijken, zoals box en maxi-cosi.....
heb je nou je 20 weken echo gehad ?
of heb ik eroverheen gelezen
W
Z
E
pi_119238195
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:16 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Let niet op de was :')

Maar je ziet dat ik een stuk voor de afgrond nog een stuk heb waar ik kan klemmen...
pi_119238202
quote:
11s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:18 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ga es over de A12 rijden... gewoon omdat het kan :+
NEE, ik moet zo nog over de A12...
  donderdag 15 november 2012 @ 14:22:40 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119238278
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:19 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

heb je nou je 20 weken echo gehad ?
of heb ik eroverheen gelezen
Over een uurtje gaan we erheen! Ben zo benieuwd!!

Ook wel een beetje spannend natuurlijk, maar ik ga maar van mn gevoel uit, en dat is heel goed O+ En dus ben ik vooral benieuwd hoe het kindje er nu uitziet! En of we kunnen zien wat het is :Y
  donderdag 15 november 2012 @ 14:23:17 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119238296
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Let niet op de was :')

Maar je ziet dat ik een stuk voor de afgrond nog een stuk heb waar ik kan klemmen...
Nee _O- ik zie het niet goed geloof ik :') is je traphekje dat grijze achter de was?
pi_119238297
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Over een uurtje gaan we erheen! Ben zo benieuwd!!

Ook wel een beetje spannend natuurlijk, maar ik ga maar van mn gevoel uit, en dat is heel goed O+ En dus ben ik vooral benieuwd hoe het kindje er nu uitziet! En of we kunnen zien wat het is :Y
Veel succes en plezier! ^O^
  donderdag 15 november 2012 @ 14:23:31 #121
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_119238308
aaah spannend dus ^O^
W
Z
E
  donderdag 15 november 2012 @ 14:23:57 #122
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119238330
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Veel succes en plezier! ^O^
Thx!! O+
pi_119238375
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nee _O- ik zie het niet goed geloof ik :') is je traphekje dat grijze achter de was?
Whahaha, nee er staat nu geen traphekje, maar een klein stukje voor die grijze paal ja, kan ik klemmen tussen het hout en de muur er tegenover.

Of ik gebruik de 1e paal... Maar dan dus dat het hekje 90 graden op de trap staat... Dat je eerst een hoekje om moet vallen.
  donderdag 15 november 2012 @ 14:27:56 #124
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_119238481
quote:
17s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef Logician het volgende:
Ben absoluut niet gekwetst, maar even reality check oid? Kan gewoon niet wachten tot het allemaal klaar is en er een hele grote knoop/knip in kan en ik nooit meer zwanger hoef te zijn :@ terwijl mijn hele schoonfam. en alle andere mensen om mij heen allemaal zo blij en enthousiast zijn en ik dan maar mee acteer, omdat ik geen zin/behoefte heb om uit te leggen hoe of wat en ik bang ben om dan te moeten huilen met andere mensen er bij.. en daar zit ik echt niet op te wachten :@ En klopt dat dit een goede uitlaadklep is, maar wil ook weer niet te veel gaan leunen op de mensen hier, mag ook af en toe wel een positief woord uitkomen zeg maar ;)

Anyway.. nog een 10 tot 14wk en dan is het als het goed is allemaal achter de rug en kunnen we gaan genieten van een roze wolk O+

Wbt traphekjes, geen idee zo lang geleden als er goede tips zijn hoor ik ze ook graag ;)
Heeeeeel herkenbaar hoor. Is ook de reden dat ik hier amper post, in ieder geval niet over hoe het met mij gaat. Heb het idee dat ik toch alleen maar kan zeuren...

Toch ff doen :9 Harde buiken sinds 16 weken, enorm bezorgd hierdoor, wil zo graag een a terme baby dit keer, het is zo zwaar geweest vorige keer en lijkt me zo kut om m'n lieve dreumes weinig te moeten zien omdat je weer continue op en neer moet naar het ziekenhuis omdat je kleinste frummel in de couveuse ligt. Last van ischias sinds het begin. Labiel as hell. En sinds vorige week bedrust voorgeschreven gekregen omdat de cervix ineens twee cm korter was in twee weken tijd :'( . Kutzooi!

Nu 30 weken, hoop zo dat ik 'm nog minimaal 6 weken binnen hou... En dat ik een kraamweek thuis heb en uberhaupt een kraamhulp mag ontvangen die lekker beschuitjes voor me smeert terwijl ik lekker met de kindjes knuffel! Lijkt me een fantastische ervaring! O+

Zo, dat is eruit! :Y)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_119238530
Grappig, ik postte juist niet zoveel omdat alles zo goed ging :D
  donderdag 15 november 2012 @ 14:29:40 #126
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_119238553
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Grappig, ik postte juist niet zoveel omdat alles zo goed ging :D
Good for you! ^O^ :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_119238684
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:29 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

Good for you! ^O^ :*
Dat vond ik ook ;) alleen voelde het weer zo lullig om mijn roze wolk te posten terwijl zovelen zich rot voelden.
  donderdag 15 november 2012 @ 14:34:17 #128
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_119238710
Hahaha, dat kan ik me wel voorstellen!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_119238717
Spirit thx :) en :* !!

LB Spannend!

Isis blergh klinkt niet fijn idd :{ en idd hier ook harde buiken sinds ong 17wk en die angst elke keer om weer ontsluiting te hebben is killing, je raakt gewoon fysiek en mentaal zo op .. hopelijk halen we allebei gewoon de 36wk! :*

En ik vind de roze wolk berichtjes juist wel fijn om te lezen :@

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2012 14:35:05 ]
pi_119238762
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:33 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dat vond ik ook ;) alleen voelde het weer zo lullig om mijn roze wolk te posten terwijl zovelen zich rot voelden.
Ik vind het juist dat er soms wel wat meer positief nieuws kan komen. Gewoon lekkere roze wolken af en toe is ook verfrissend.
  donderdag 15 november 2012 @ 14:36:47 #131
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_119238789
Hoop ik ook Logi! :Y
Inderdaad, ik vind het ook helemaal niet vervelend of confronterend hoor, heerlijk om te lezen hoe jullie lekker keutelen enzo O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_119238808
Ja precies O+
  donderdag 15 november 2012 @ 14:37:53 #133
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119238824
Ik denk dat we met zn allen een heel uitgebreid beeld geven van hoe een zwangerschap kán lopen.

Ik vond het heel goed om vantevoren te weten dat het alle kanten op kon :Y
pi_119238875
Lezen jullie ook al sprookjes voor aan je buikbaby? Of zing je liedjes?
pi_119238904
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:39 schreef Ticootje het volgende:
:') denk dat als ik dat doe ik dan nog meer harde buiken veroorzaak!
pi_119238936
Manlief vind de baby pas een baby als het geboren is en kijkt me altijd heel vreemd aan als ik zit te praten ...

Zal zelf niet zingen, verhaaltjes voorlezen trekt me ook niet. Maar de kleine reageert echt enorm als manlief piano aan het spelen is O+
pi_119238967
quote:
Dat laatste, maar alleen als er niemand in de buurt was ...
pi_119239007
Het was 1 van die tips van mn bevallings info avond... Partners moesten maar liedjes gaan zingen..
pi_119239159
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:43 schreef Ticootje het volgende:
Het was 1 van die tips van mn bevallings info avond... Partners moesten maar liedjes gaan zingen..
Arm kind.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_119239193
Twinkly, fijn dat jullie acrobaatje het goed doet! *O*

Ladyblack, veel plezier en succes!

Ik praat soms wel tegen mijn buik, al hoort hij toch nog niks. Zingen kan ik beter maar nooit gaan doen denk ik, arm kind ;)
E.
pi_119239336
ik zeg meestal alleen iets tegen de baby als ze me rot raakt en ik pijn heb. Dan duw ik dr ook weg van die zere plek :P. zingen en verhalen lezen doe ik de halve dag.. hoeft niet nog een keer apart voor de kleine. Dan luisterd ze maar als ik mn zoon voorlees ;)
pi_119239360
quote:
:@ Ik zing iedere dag mee met Ed Sheeran, small bump, maar dan pas ik de tekst aan aan ons en skip ik snel de laatste regels. Ik wil dat liedje ook gaan zingen als het er is, als soort van slaap liedje. Ik vind het zo lief O+

Klein stukje in spoiler.

SPOILER
Sarcasme. Herken het.
pi_119239561
O+ Dat is lief Spirit!
pi_119239586
Owja nog een noob vraag: hoe voelt een harde buik eigenlijk? Iedereen heeft het er steeds over en nou heb ik ook wel eens een "harde buik", dat alles helemaal strak staat en gespannen aanvoelt, maar ik bij mij voelt het dan alsof ik helemaal vol zit zoals dat ik teveel heb gegeten ofzo (ook omdat het meestal savonds is, dan wijt ik het daar maar aan). Maar of dat dan kwalificeert als een harde buik of gewoon aangeeft dat ik naar de wc moet, dat weet ik eigenlijk niet :')
Sarcasme. Herken het.
pi_119239646
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:00 schreef Spirit82 het volgende:
Owja nog een noob vraag: hoe voelt een harde buik eigenlijk? Iedereen heeft het er steeds over en nou heb ik ook wel eens een "harde buik", dat alles helemaal strak staat en gespannen aanvoelt, maar ik bij mij voelt het dan alsof ik helemaal vol zit zoals dat ik teveel heb gegeten ofzo (ook omdat het meestal savonds is, dan wijt ik het daar maar aan). Maar of dat dan kwalificeert als een harde buik of gewoon aangeeft dat ik naar de wc moet, dat weet ik eigenlijk niet :')
Als je een harde buik hebt trekt gewoon je baarmoeder samen. Daarom heten het ook wel oefenweeen of voorwerk...
De spieren in je baarmoeder trekken samen en daardoor voelt je buik dus hard.
  donderdag 15 november 2012 @ 15:04:53 #146
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119239686
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:00 schreef Spirit82 het volgende:
Harde buiken komen op jouw termijn over het algemeen nog niet echt voor toch?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119239694
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als je een harde buik hebt trekt gewoon je baarmoeder samen. Daarom heten het ook wel oefenweeen of voorwerk...
De spieren in je baarmoeder trekken samen en daardoor voelt je buik dus hard.
Ja dat lees ik dus idd via google, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk al bij mij omdat ik nog zo vroeg ben en als ik hierboven lees bij Logi wil je dat ook nog helemaal niet. Maar omdat mn buik dus zo keihard is soms (meestal kan ik er gewoon in prikken met mn vinger maar soms is het echt kei en keihard) vraag ik me af of ik me daar zorgen om moet maken...
Sarcasme. Herken het.
pi_119239702
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:04 schreef laziness het volgende:

[..]

Harde buiken komen op jouw termijn over het algemeen nog niet echt voor toch?
Kan wel... Kan al vanaf 6 weken zijn, alleen zul je ze over het algemeen pas veel later een keer voelen.
pi_119239726
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja dat lees ik dus idd via google, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk al bij mij omdat ik nog zo vroeg ben en als ik hierboven lees bij Logi wil je dat ook nog helemaal niet. Maar omdat mn buik dus zo keihard is soms (meestal kan ik er gewoon in prikken met mn vinger maar soms is het echt kei en keihard) vraag ik me af of ik me daar zorgen om moet maken...
Doet het zeer? En hoevaak heb je het?
pi_119239764
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zo lang de harde buiken geen pijn doen is er over het algemeen niets aan de hand, helaas doen ze bij mij echt pijn waardoor het dus tricky is. Denk dat dat het verschil is :*
pi_119239796
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Doet het zeer? En hoevaak heb je het?
Nee, zeer doet het niet, maar het voelt wel erg ongemakkelijk en letterlijk alsof ik helemaal ben opgeblazen van binnen van borst tot schaambeen, maar als ik dan naar het toilet ga gebeurt er meestal niks, dus ik weet niet of het lucht is of niet. Ik heb het nu denk ik 3 of 4 keer opgemerkt. De laatste keer is 2 of 3 dagen terug.
Sarcasme. Herken het.
pi_119239826
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, zeer doet het niet, maar het voelt wel erg ongemakkelijk en letterlijk alsof ik helemaal ben opgeblazen van binnen van borst tot schaambeen, maar als ik dan naar het toilet ga gebeurt er meestal niks, dus ik weet niet of het lucht is of niet. Ik heb het nu denk ik 3 of 4 keer opgemerkt. De laatste keer is 2 of 3 dagen terug.
Zolang het geen zeer doet, er geen regelmaat in zit en je het niet een paar keer per uur hebt, dan is er nog niets aan de hand..
Als je het vaker hebt, dan is het een teken dat je rustiger aan moet doen.
pi_119239864
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zolang het geen zeer doet, er geen regelmaat in zit en je het niet een paar keer per uur hebt, dan is er nog niets aan de hand..
Als je het vaker hebt, dan is het een teken dat je rustiger aan moet doen.
Ok thanks, goed om te weten :) Zal het over een paar weekjes bij de volgende controle ook wel aan mn vk voorleggen. Was voor nu vooral nieuwsgierig of ik het uberhaupt al kon hebben, of ik het ook echt had (want opgeblazen zijn we allemaal wel eens) en of het dus kwaad kon :)
Sarcasme. Herken het.
pi_119242187
OH... 3e trimester mama's zwanger van kind 2 of meer, hebben jullie ook last van stijve borsten? Ik voel dus echt wel een paar keer per dag toeschietreflex achtige toestanden... Vooral als het over de baby gaat :')

Ik lek trouwens nog niet.
pi_119242254
2e trimester hier en ik heb daar ook last van. Kan soms best pijnlijk zijn :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_119242309
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:13 schreef Tally het volgende:
2e trimester hier en ik heb daar ook last van. Kan soms best pijnlijk zijn :')
Ja, dat...

Ik zat nog, zou het zijn dat ze nu nog meer aan het groeien zijn, of is dit gewoon al toeschietreflexen... Dan hoop ik dat het lekken zeker nog ff wegblijft, zit ik straks met natte vlekken op mn werk..
  donderdag 15 november 2012 @ 16:28:05 #157
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_119242790
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:11 schreef Ticootje het volgende:
OH... 3e trimester mama's zwanger van kind 2 of meer, hebben jullie ook last van stijve borsten? Ik voel dus echt wel een paar keer per dag toeschietreflex achtige toestanden... Vooral als het over de baby gaat :')

jup! nog niet zo vaak maar komt wel eens voor, evenals de vlekken in bh.
pi_119243034
Cathmar, wat een mooie namen! Een van de namen stond ook op mijn lijst O+ O+ Bevalling klinkt heftig zeg. is ook mijn angst, eerste kind er uit en dan alsnog naar de ok moeten voor keizersnede :X Fijn dat je weer thuis bent. En nu lekker genieten. En is het al druk? ;) :*

Spenen zou ik nog niet teveel kopen. Wij hadden gewoon de spenen uit de babydozen. Eenmaal in gebruik bleek dat hij de difrax niet fijn vond maar de bibi wel. Dus de volgende speen werd een bibi.

Traphekjes hebben we toevallig vorig weekend geplaatst. Wij hebben wel een schroef ding. Ik vind zo'n drempel ook doodeng. Zeker nu ik met > 10 kg kind en een dikke buik de trap af moet.

Twinkly, wat een mooie foto's O+ O+

Logi :*

quote:
ze mogen meeluisteren als ik Midas voorlees of liedjes voor hem zing ;)
pi_119243191
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:11 schreef Ticootje het volgende:

Ik herken het niet. Het lekken ook niet trouwens. Maar ja ik heb dan ook een blauwe maandag borstvoeding gegeven :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_119244932
Hier pas de eerste maar wel vooral snachts redelijk last van lektetten en ook echt dat het eruit spuit af en toe. En ja dat word erger als er zaken duidelijk op mijn hormonen werken.

[ Bericht 51% gewijzigd door papillion op 15-11-2012 17:33:35 ]
pi_119245137
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:28 schreef papillion het volgende:
Hier pas de eerste maar wel vooral snachts redelijk last van lektetten en ook echt dat het eruit spuit af en toe. En ja dat word erger als er zaken duidelijk op mijn hormonen werken.
Hahaha, vond je de eerste post te genant?! :D
Sarcasme. Herken het.
pi_119245171
:D ik kreeg spontaan spijt, wilde hem niet helemaal verwijderen, maar toch aanpassen, maar toen was ik niet zo handig :D
pi_119245190
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:35 schreef papillion het volgende:
:D ik kreeg spontaan spijt, wilde hem niet helemaal verwijderen, maar toch aanpassen, maar toen was ik niet zo handig :D
Ik vond em anders behoorlijk geniaal :P
Sarcasme. Herken het.
pi_119245396
Hehe, tsja een van onze 2 katten die "huilt" echt als ze aandacht wil. De ander miauwt netjes. De jankende kat wil bijna nooit aandacht, ligt meestal ergens in een hoekje te slapen. Maar als ze dan aandacht wil dan moet het ook NU. En dat gebeurt dus nog wel eens 's nachts. Dan zit ze voor de slaapkamer deur en dan stop ik echt mijn hoofd onder de dekens en denk ik echt hardop neeee niet doen neeee. Het gaat af en toe zover dat mijn man er wakker van word en mij echt aankijkt van wat ben je nu aan het doen. Al jaagt die de kat dan meestal wel weg, dat kan ik niet eens over mijn hart verkrijgen. Maar wil/kan de kat ook niet op elk moment gaan vertroetelen als ze dat wil.

En tsja het op mijn hormonen doorwerken slaat dus helaas af en toe door :D
  donderdag 15 november 2012 @ 17:50:01 #165
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119245706
Het meisje in mijn buik leek helemaal gezond te zijn O+
pi_119245807
quote:
17s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
O+ O+ O+
pi_119245824
Fijn LadyBlack O+
pi_119245913
quote:
Meisje! O+ En wat fijn!!! :*
  donderdag 15 november 2012 @ 17:56:22 #169
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119245914
Echt wel O+

Goede gevoel lijkt dus te kloppen, en dan ook nog een meisje, dat vind ik echt héél leuk *O*
pi_119246457
Ladyblack een meisje O+ en wat fijn dat alles goed was!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 15 november 2012 @ 18:17:14 #171
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_119246605
yeeeee een meisje O+ en alles goed ^O^
W
Z
E
  donderdag 15 november 2012 @ 18:17:29 #172
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_119246613
* droomvrouwtje sluipt heel even snel binnen LB een meisje O+
Be happy with the little things in life
pi_119246807
@ Pessie. Mijn urinekweek was goed. Fijn natuurlijk maar ook weer niet. Ik heb namelijk nog steeds regelmatig vaginale infecties. Dat is geen reden om t protocol voor GBS te moeten volgen. Maar t verontrust me toch... en jij? of heb ik dat gemist?

Hooiwagen bijna vertellen, leuk idee ook!!!!! Hoop dat ze t snappen :P

Cath O+ wat leuk! Wacht op de foto's *O*

Logi :* Vind t zo jammer voor je dat je de laatste zwangerschap zo'n tegenvaller vindt. :* Maar straks wel een heerlijk meisje om van te genieten. Hoe is het nu met je harde buiken?

Suiker 16 weken :o *O*

Twinkly wat een lekker friemeltje *O*

LB O+ *O* wat fijn!!

meldplichtigen *O*
pi_119246815
Een meisje! En nog alles goed ook, wat fijn! :D
E.
pi_119246954
Wat fijn dat alles goed is met je meisje :s)

Jankkat heb ik hier ook maar die jankt bijna de hele dag. Zomers zet ik mregelmatig het huis uit snachts. Hij mauwt t hele huis wakker. zo irritant en heel slecht voor mn hormonen zon zeikbeest. Tegenwoordig wacht hij tot zoon onze kamer binnenstormt gelukkig. Maar dan nog, overdag jankt ie wil naar buiten!! 5 min later: wil naar binnen! en gaat zo hele dag door. 8)7 soms laat ik m dan gewoon buiten zitten. Beter buiten jenken als binnen :P
pi_119247254
Gezellig kan de hele buurt meegenieten van jouw jankende kat :')
pi_119247525
Uiteraard. 8-) doe ik alleen overdag, snachts met die kou laat ik m echt niet buiten hoor. :D Gelukkig houd ie snachts zn klep nu t koud is buiten. :)
pi_119247692
Weer goedgekeurd, volgende week weer terug. Eventueel dan toucheren om te kijken hoe het er voor staat. Nu zo crashen op de bank. Het is klaar voor vandaag
*poef* nu is het weg
pi_119248749
LB, een meisje leuk! meisjes zijn leuk O+ jongens vast ook, dat ga ik dit keer meemaken.

KJ, Liep je bij de eerste over tijd? Zou je graag willen dat het nu begon of liever nog helemaal niet? Fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn.
pi_119249046
Logican en spirit, :*

LadyBlack, fijn dat alles goed was. En een meisje *O*

Ik zing niet en lees ook geen verhaaltjes voor. Praten doe ik wel. Vooral als ze me 's nachts aan het schoppen is.
Muziek luisteren doe ik wel. Maar heb laatst wel de oortjes van mijn baby proberen te beschermen toen er Frans Bauer gedraaid werd.

KJ, fijn dat je weer goedgekeurd bent.
  donderdag 15 november 2012 @ 19:44:57 #181
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_119250074
LB wat fijn!! En een meisje O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_119250122
Had ik nieuwe bh binnen. Fabricagefout. Bandje met een draai vastgenaaid. :'(

Nouhou!!!
pi_119250153
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef LadyBlack het volgende:
Echt wel O+

Goede gevoel lijkt dus te kloppen, en dan ook nog een meisje, dat vind ik echt héél leuk *O*
Meisjes zijn echt de leukste!!
pi_119250186
We zitten net te bekijken hoeveel klossen we nodig hebben. Dus ik vroeg gaan we de nachtkastjes ook op klossen zetten? Dan hebben we er 16 nodig. Mijn man: '16???!! Is het niet efficiënter om een geul te graven voor de verloskundige? Een loopgraaf'. :D

Nam net een slok drinken :')
Bevallen is oorlog hè
pi_119250239
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Meisjes zijn echt de leukste!!
hoe weet jij dat nou? :P
pi_119250269
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:18 schreef Solagratia het volgende:
LB, een meisje leuk! meisjes zijn leuk O+ jongens vast ook, dat ga ik dit keer meemaken.

KJ, Liep je bij de eerste over tijd? Zou je graag willen dat het nu begon of liever nog helemaal niet? Fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn.
Bij Sofie beviel ik met 41.3. Maar deze baby is groter, en ik heb nu zoveel meer last van mijn lijf. Liefst wil ik dat het vandaag of morgen komt. Maar zal wel niet.
*poef* nu is het weg
pi_119250317
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:48 schreef Estrys het volgende:

[..]

hoe weet jij dat nou? :P
Ik heb 2 exemplaren rondlopen. Leuker kan niet. :D
pi_119250396
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:47 schreef Estrys het volgende:
We zitten net te bekijken hoeveel klossen we nodig hebben. Dus ik vroeg gaan we de nachtkastjes ook op klossen zetten? Dan hebben we er 16 nodig. Mijn man: '16???!! Is het niet efficiënter om een geul te graven voor de verloskundige? Een loopgraaf'. :D

Nam net een slok drinken :')
Bevallen is oorlog hè
Wij hebben er ook 12 nodig. Het bedframe heeft 4 poten. En elke lattenbodem heeft ook 4 poten. Wordt nog wat, want die bodems zijn goed zwaar, hangt een motor aan.
pi_119250542
We hebben er 10 onder het bed, plus dan nog 4 voor onder de wieg. Anders ligt dat arme kind zover bij me vandaan.
*poef* nu is het weg
pi_119251294
Ladyblack een meisje *O* fijn dat alles goed leek. Meisjes zijn erg leuk maar dodelijk vermoeiend en koppig.
pi_119251518
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:11 schreef milka82 het volgende:
Ladyblack een meisje *O* fijn dat alles goed leek. Meisjes zijn erg leuk maar dodelijk vermoeiend en koppig.
Koppig??? Nee joh!
pi_119252638
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Koppig??? Nee joh!
Peuter lenen? Heeft vandaag elke winkel op stelten gezet ( en ik moest echt even heen, alles was op). Het is een faaaaaaaasseuh....
  donderdag 15 november 2012 @ 20:49:37 #193
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_119252852
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Koppig??? Nee joh!
Je vergeet nog krengerig en driftig :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_119252940
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:43 schreef milka82 het volgende:

[..]

Peuter lenen? Heeft vandaag elke winkel op stelten gezet ( en ik moest echt even heen, alles was op). Het is een faaaaaaaasseuh....
Kleuter lenen in ruil? Die heeft deze week 2x bij de directrice gezeten.
pi_119252999
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:43 schreef milka82 het volgende:

[..]

mijn 7 jarige lenen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_119253100
Nee dank je dames, heb der nog wel 1van 10 in de aanbieding, inclusief gezucht, gesteun en rollende ogen.... meiden O+
pi_119253875
quote:
Meisje O+
en fijn dat het helemaal gezond is!
pi_119253917
*slash ignore alles over meisjesproblemen*

Harde buiken blijven aanhouden zodra ik opsta, na 5 stappen lopen, als ik maar iets te snel beweeg etc. Net een enorme jankbui gehad.... ben zo bang dat ik morgen moet blijven :'(

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2012 21:14:29 ]
pi_119253950
Jongetjes zijn ook heel leuk hoor. Meisjes hopelijk ook.

Had Suiker vandaag niet ook een pretecho met geslachtsbepaling?
pi_119253979
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:12 schreef Logician het volgende:

Harde buiken blijven aanhouden, net enorme jankbui.. ben zo bang dat ik morgen moet blijven :'(
arme spen!
pi_119253991
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:12 schreef Logician het volgende:

Harde buiken blijven aanhouden, net enorme jankbui.. ben zo bang dat ik morgen moet blijven :'(
ach meisje toch. Trek je wel op tijd aan de bel? En hoe naar ook, als het beter voor jou en je meisje is om daar te blijven dan is dat zo. Maar ik hoop dat het niet hoeft :*
  donderdag 15 november 2012 @ 21:17:39 #202
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119254156
OMG, 12 klossen onder het bed? Ik ging heel naïef misschien uit van 1 onder elke poot :')

En Estrys, jouw man _O-
pi_119254223
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, 12 klossen onder het bed? Ik ging heel naïef misschien uit van 1 onder elke poot :')

En Estrys, jouw man _O-
Als je 4 poten hebt dan is dat wat je nodig hebt.

Alleen hier staat het bed dus op meer punten.
pi_119254240
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:17 schreef LadyBlack het volgende:

En Estrys, jouw man _O-
hangt van je bed af ? Ons bed rust met 12 punten op de vloer dus 12 klossen minimaal.
pi_119254286
Zoals jullie zien, we slapen in hetzelfde bed. :')
  donderdag 15 november 2012 @ 21:20:48 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119254291
Wij hebben net een traphekje gekocht bij de babydump. Pfff ik krijg wel een beetje de zenuwen hoor, als ik in die winkel rondloop... Alles is voor veiligheid, verantwoord etc etc, maar je betaalt je helemaal scheel voor je gemoedsrust :X

Gelukkig staat Marktplaats vol met redelijk nieuwe boxen, en waren de traphekjes niet zo duur...

En wat bedje betreft ga ik eens kijken of mijn oude bedje nog aan de eisen voldoet... ik vind die nieuwe echt stuk voor stuk niet mooi :{
  donderdag 15 november 2012 @ 21:21:07 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119254308
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef Ticootje het volgende:
Zoals jullie zien, we slapen in hetzelfde bed. :')
No shit oO<
pi_119254380
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
Wij hebben net een traphekje gekocht bij de babydump. Pfff ik krijg wel een beetje de zenuwen hoor, als ik in die winkel rondloop... Alles is voor veiligheid, verantwoord etc etc, maar je betaalt je helemaal scheel voor je gemoedsrust :X

Gelukkig staat Marktplaats vol met redelijk nieuwe boxen, en waren de traphekjes niet zo duur...

En wat bedje betreft ga ik eens kijken of mijn oude bedje nog aan de eisen voldoet... ik vind die nieuwe echt stuk voor stuk niet mooi :{
niet gek laten maken ;)
pi_119254389
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef LadyBlack het volgende:

Ik vond babybedjes kopen ook echt niet leuk. Ik vond ze allemaal stom.

Stokke vind ik wel leuk. Maar nieuw zo goed als onbetaalbaar voor het hele bed.
pi_119254568
Ik vind een heleboel kamertjes ook ontzettend lelijk. Maar wij hebben wel een voorliefde voor nieuw, strak en hoogglans wit.

Ik vind die zelf opgeknapte meubeltjes en creatieve kamertjes bij anderen altijd erg mooi maar bij ons zou dat er uitzien als een bij elkaar geraapt zooitje wat het net niet is.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:27:39 #211
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119254579
quote:
17s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:22 schreef Kyara het volgende:

[..]

niet gek laten maken ;)
Nee doe ik ook niet hoor, maar je moet wel echt duidelijk voor jezelf hebben dat het ook echt niet allemaal nodig is, dat er generaties kinderen zijn opgegroeid zonder maxicosi op de familyfix enzo... anders lijk je nog een ontaarde moeder omdat je je kind wel met de gordel vastzet :')
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik vond babybedjes kopen ook echt niet leuk. Ik vond ze allemaal stom.

Stokke vind ik wel leuk. Maar nieuw zo goed als onbetaalbaar voor het hele bed.
Die Stokke vond ik op plaatjes niet veel aan, maar zo opgemaakt in de winkel vond ik ze toch wel mooi, met name de kleinste variant :Y
pi_119254699
Marktplaats!
pi_119254705
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:27 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nee doe ik ook niet hoor, maar je moet wel echt duidelijk voor jezelf hebben dat het ook echt niet allemaal nodig is, dat er generaties kinderen zijn opgegroeid zonder maxicosi op de familyfix enzo... anders lijk je nog een ontaarde moeder omdat je je kind wel met de gordel vastzet :')

[..]

Die Stokke vond ik op plaatjes niet veel aan, maar zo opgemaakt in de winkel vond ik ze toch wel mooi, met name de kleinste variant :Y
Precies, voor jezelf keuzes maken. Wij hebben ons een aerosleep voor een wieg laten aansmeren. Achteraf onzin want hij kan toen nog helemaal niet draaien dus ook niet per ongeluk op zijn buik terecht komen. Ik vind de familyfix dan wel weer heel fijn maar dat is vooral praktisch. De stokke vind ik niet zo leuk.
pi_119254805
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:27 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

het enige bedje wat we allebei leuk vonden , maar gelijk het duurste dus :{
pi_119254922
LB je hebt al een traphekje en wij nog niet eens. _O- Terwijl hij wel al de trap op kan zelf. :')

Welke eisen ga/ moet je naar kijken voor het bedje? Het gaat toch om je eigen wiegje? O+ Dat kan toch wel? :?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_119255001
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef Soempie het volgende:
LB je hebt al een traphekje en wij nog niet eens. _O- Terwijl hij wel al de trap op kan zelf. :')

Welke eisen ga/ moet je naar kijken voor het bedje? Het gaat toch om je eigen wiegje? O+ Dat kan toch wel? :?
Ik zie jou naam staan en wil meteen een heel verhaal over traphekjes typen. Tot ik weer in de gaten had dat dit niet het babytopic is :')
  donderdag 15 november 2012 @ 21:36:02 #217
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119255026
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef Soempie het volgende:

Ja de wieg is prima :Y alleen het ledikantje voor daarna.

Mijn moeder heeft mijn oude bedje nog staan, maar ik wil die veiligheidseisen toch wel aanhouden, die zijn er echt niet voor niks lijkt me. En anders maar marktplaats afstruinen inderdaad :Y

Maar we hebben nog even :+
pi_119255102
Midas slaapt bij mijn moeder ook in mijn oude (lelijke) ledikantje. Heb eigenlijk helemaal niet nagedacht over de veiligheidsvoorschriften maar volgens mij zit dat wel goed. De originele lakentjes zijn trouwens wel weer O+
  donderdag 15 november 2012 @ 21:38:19 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119255146
Neuh voor logeren zou ik daar ook niet moeilijk over doen hoor! Als ik het bedje zelf niet wil hebben, dan is het een mooi bedje voor bij mn moeder :Y
  donderdag 15 november 2012 @ 21:38:52 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119255174
En anders zijn er campingbedjes voor 3 tientjes :o Da's dan wel weer aangenaam goedkoop, dat bevalt mij als krent zijnde wel oO<
pi_119255185
Ojee, ik ben echt een ontaarde moeder. Ik heb haast niet stil gestaan bij die veiligheidseisen. Heb alleen naar de ruimte tussen de spijlen gekeken. :@ Hij leeft nog. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_119255220
ruimte tussen de spijlen is toch ook een veiligheidsvoorschrift ;)
  donderdag 15 november 2012 @ 21:39:55 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119255236
Het gaat toch vooral om de ruimte tussen de spijlen? ^O^
  donderdag 15 november 2012 @ 21:40:24 #224
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119255268
Onze kat gaat trouwens ook niet door de spijlen van het traphekje passen, hij keek nou al paniekerig toen mn vriend ermee bezig ging _O-
pi_119255323
Ja, hier kunnen de katten er ook niet door. Welk traphekje heb je LB?
pi_119255374
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:40 schreef LadyBlack het volgende:
Onze kat gaat trouwens ook niet door de spijlen van het traphekje passen, hij keek nou al paniekerig toen mn vriend ermee bezig ging _O-
:D

Die moeten dan nog halsbrekende toeren uithalen.

Ik vind het zo O+ dat je meisje straks in je eigen wiegje ligt.
pi_119255485
quote:
17s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik zie jou naam staan en wil meteen een heel verhaal over traphekjes typen. Tot ik weer in de gaten had dat dit niet het babytopic is :')
Nu ben ik wel nieuwsgierig. Plaats je het verhaal in het babytopic? O-)
pi_119255520
ik ben het nou alweer vergeten..... zo boeiend was het nou ook weer niet hoor :D
  donderdag 15 november 2012 @ 21:49:18 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119255623
quote:
17s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:41 schreef Kyara het volgende:
Ja, hier kunnen de katten er ook niet door. Welk traphekje heb je LB?
Eentje van Lindam, in de aanbieding bij de Babydump *O*
  donderdag 15 november 2012 @ 21:50:16 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119255669
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:42 schreef Soempie het volgende:

[..]

Die moeten dan nog halsbrekende toeren uithalen.

Ik vind het zo O+ dat je meisje straks in je eigen wiegje ligt.
Ja, ik denk dat we straks een krijsende dochter én kat hebben :')
  donderdag 15 november 2012 @ 21:51:39 #231
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119255738
Oeh, nu mag ik morgen naar de wibra, om eindelijk dat heel schattige jurkje te kopen dat ik een tijdje geleden al zag hangen O+ *O*
pi_119256032
LB wat leuk een meisje! Weet even niet meer wie het vroeg, maar wij horen het hopelijk morgenochtend vroeg. Spannend!!! Jammer dat de winkels dan nog niet open zijn (wel zo veilig ;))
pi_119256395
Een meisje lb O+
*poef* nu is het weg
  donderdag 15 november 2012 @ 22:25:13 #234
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119257286
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:57 schreef Suikertante het volgende:
LB wat leuk een meisje! Weet even niet meer wie het vroeg, maar wij horen het hopelijk morgenochtend vroeg. Spannend!!! Jammer dat de winkels dan nog niet open zijn (wel zo veilig ;))
pi_119257494
LB, wat tof, een meisje! O+ . En fijn dat alles er goed uit zag!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 15 november 2012 @ 23:30:09 #236
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_119260294
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:40 schreef LadyBlack het volgende:
Die van ons springen er gewoon overheen :) en een meisje O+ wat leuk!

Ik ben vandaag even mijn boekje te buiten gegaan aan nesteldrang: auto naar de monteur (en even met peuter naar het CB, maar dat had niks met nesteldrang te maken), bedje om cosleeper van te maken en commode voor beneden opgehaald, adressen aan de hand van de geboortekaartjeslijst verzameld en nieuwe elektroden voor mijn Tens besteld. Ik heb weer aardig kunnen strepen in mijn to-do-lijstje, heel fijn :) heb alleen nergens anders tijd voor gehad, dus morgen lekker een dagje rust, lekker Mario'en en PM's beantwoorden en zulks O+
3!
  vrijdag 16 november 2012 @ 06:12:54 #237
258612 nytar
boys boys boys
pi_119264912
morgen!

Gefeli met de goede echo lady!

Oja, die adressen...moet ik ook nog steeds doen...waar is mn nesteldrang?!

(en waarom kan ik niet uitslapen)
  vrijdag 16 november 2012 @ 06:43:13 #238
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_119265008
Succes straks Suiker!!!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_119265065
Joehoe bollies, ik ben weer in het land!

Ik heb totaal niet bijgelezen, alleen even het updatetopic gecheckt, dus uiteraard nog even felicitaties voor Coco met haar meisje O+ *O* en voor Cathmar met haar twee meisjes O+ *O* Van harte gefeliciteerd mama's!

En een meisje voor LB lees is, wat tof! O+ En wat fijn dat alles er goed uit zag!

Heb ik nog spannende dingen gemist verder?

Hier een heerlijke vakantie gehad, lekker uitgerust, prachtig weer gehad. Ons meisje heeft ook duidelijk een groeispurt gemaakt, ze schopt al heel krachtig, het is zelfs al duidelijk zichtbaar van de buitenkant en ook voor mijn vriend is het al duidelijk voelbaar :o O+ Ze is erg beweeglijk, mijn buik wordt regelmatig flink verbouwd al, is echt snel gegaan de afgelopen 2 weken! Ik schrik er soms gewoon van hoe hard ze al schopt :') Verder niet zoveel te melden eigenlijk..
pi_119265396
Succes Suiker!

LB, wij hebben hetzelfde traphekje.

Welkom terug L0t, klinkt als een fijne vakantie O+
pi_119265401
Welkom thuis L0t! Zien we de leuke spulletjes en kleertjes in het fototopic?

Ik heb net vijf keer een dochter en vijf keer een zoon gezien, leuk die dromen, en over anderhalf uur weten we het hoop ik echt!
pi_119265412
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 07:56 schreef Suikertante het volgende:
Welkom thuis L0t! Zien we de leuke spulletjes en kleertjes in het fototopic?

Ik heb net vijf keer een dochter en vijf keer een zoon gezien, leuk die dromen, en over anderhalf uur weten we het hoop ik echt!
Nou, op vakantie niets gekocht maar daarvoor nog wel een paar dingetjes, mss dat ik er wel een foto van post nog ja :)

Veel succes en plezier zo, spannend!! *O*
pi_119265450
Ben benieuwd Suiker!

Vandaag dan mijn laatste werkdag. Moet er over een half uur zijn en ik lig nog in bed :D Dat schiet lekker op.

Wij hebben ook nog ergens een traphekje maar ik denk dat ik die tzt voor de deur van de babykamer maak. Dan kan de baby er niet uit en Seb er niet in. :p Anders blijf ik dat hekje open en dichtmaken voor Seb want die loopt zelf regelmatig naar boven om iets te pakken.
  vrijdag 16 november 2012 @ 08:03:53 #244
265732 Keshet
pi_119265460
Meld. Straks weer controle. :)
pi_119265470
Leuk L0t!
En succes Keshet!
  vrijdag 16 november 2012 @ 08:05:42 #246
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_119265472
Succes Estrys, 'geniet' van je laatste werkdag!

Ah Keshet, succes straks!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_119265482
Succes Keshet.

Logi, hoe laat moet jij vandaag?
pi_119265505
Oh en Estrys inderdaad een leuke laatste werkdag!!
  vrijdag 16 november 2012 @ 08:26:08 #249
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_119265655
Goedenmorgen vanuit een leeg kaal nieuwbouwhuis alwaar ik wacht op de vloerenman.

Gisteravond naar avond 1 van de borstvoedingsinfo, was een leuk mens.
maandag deel 2 :)

Verder niks te melden alles gaat lekker
vanavond lekker ikea leeg shoppen

keshet succes op controle vandaag ^O^

suiker veel succes en plezier bij de echo

en estrys yeeeeee het einde is inzicht *O*

en logi heel veel succes straks,hopelijk lekker weer naar huis :*
W
Z
E
  vrijdag 16 november 2012 @ 08:40:57 #250
381212 Gulara
From the future
pi_119265806
Goeiemorgen!

Welkom terug L0t

Ik zag dat de meiden van Cathmar er zijn. *O* *O* Prachtige namen! O+

En een snoezige echo van Twinkly. O+

Een meisje voor Ladyblack. *O*

Logi :* zeuren mag best hoor. Is hier toch ook een prima plek voor.

En ik moest lachen om alle redenen om niet te posten. Ik post niet omdat jullie altijd liggen te slapen. :P

Hier gaat alles goed. Ik vind mijn kleine schoppertje erg gezellig. En ook lichamelijk mag ik niet klagen. Eigenlijk voel ik me stukken beter dan eerst. Enige minpuntje zijn de steken. Wat je normaal in je zij voelt als je iets te fanatiek rent. Maar dan links en rechts in mijn liezen. Eigenlijk alleen tijdens het lopen, maar moet dan echt rustiger aan doen. Vervelend wel, want het is inmiddels tropisch warm aan het worden hier. En de boodschappen willen graag een beetje vlot weer de koelkast in. :s)
  vrijdag 16 november 2012 @ 08:43:01 #251
381212 Gulara
From the future
pi_119265833
Oh en Estrys geniet van je laatste werkdag.

En ik las iets over traphekjes. Maar eehm, die zijn toch nog lang niet nodig?
pi_119266010
Je hebt een traphek nodig als de kleine rond gaat kruipen//lopen inderdaad. Ik heb ze pas laten ophangen toen hij al iets van 14 maanden was. die voor de keuken hing al wat eerder maar het eerste half jaar heb je ze echt nog niet nodig.
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:10:42 #253
259886 pessie
pi_119266339
Estrys laatste werkdag *O*

LB, een meisje, tof!! Die van lindam hebben wij ook. Gemonteerd zoals Tico de hare gaat monteren, dus 90 graden tov de trap. Hier wordt ie momenteel niet gebruikt, maar ook zo stom em nu eraf te halen terwijl we hem straks weer nodig hebben.

Wat betreft zwangerschappen, eerste zwangerschap vond ik zwaar kloten. Deze is een stuk leuker. Kraamtijd vond ik bij de eerste ook echt niet leuk. Ik zat in een ijzeren regime van voeden, kolven en bijvoeden en op een gegeven moment sliep ik gewoon niet meer omdat daar geen tijd voor was. Hoop dat deze leuker wordt, maar ik bereid me voor op een herhaling van de eerste keer.
pi_119266352
Suiker en keshet, succes met de echo en controle! :*

Lot welkom terug, klinkt als een heerlijke vakantie *O*

Es *O* voor je laatste werkdag!

Gulara fijn dat alles lekker gaat op de steken na :*

Hier om 13:30 afspraak, Spen is alleen op het werk dus kan niet mee. Maar mijn superlieve schoonvader (en 1st time opa to be) komt om 11:45 en gaat de kinderen ophalen en met mij mee vanmiddag O+

Fysiek nog steeds harde buiken en kramp in mijn liezen, ook loop ik wijdbeens voelt alsof mijn bekken uitelkaar zijn geschoven :? We zullen het wel zien, onze mini ninja is ieg lekker actief en dat is natuurlijk het alleebelangrijkste!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2012 09:12:10 ]
pi_119266415
Morgen dames!
Hier 15 weken vandaag, wat klinkt dat al ver! Nare steken in mijn zij vanochtend, zal wel bandenpijn oid zijn.. Sowieso belabberde start van de dag met een snipverkouden peutertje, gut, zo'n zielig snottekopje was 't vanochtend.. maar hij ging wel lekker spelen met z'n vriendje bij het kdv, dus het zal wel goedkomen...

Laatste loodjes op het werk Estrys, succes!

En Suikertante ook zometeen een echo? Veel plezier!
Allemaal meisjes hier.. Zou het leuk vinden om ook een meisje te hebben, maar moet nog tot 18 december wachten op de volgende echo.. geduld!
pi_119266916
Mogguh, 38 weken vandaag. Gelukkig weer een fijne nacht gehad. Was gisteravond al op de bank in slaap gevallen, en ging zo verder in bed.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:41:40 #257
259886 pessie
pi_119267031
KJ, heerlijk een goede nachtrust!

Logi, ik hoop alles goed blijkt te zijn.

Shandaly ook hier een snotterige peuter. Helaas werkt zn humeur ook niet mee.
pi_119267067
Fijn nieuws over goeie echo's *O* een meisje voor LB *O*
Laatste werkdag, es, B-)

Logi , hopelijk kan je je klachten goed bespreken deze namiddag! Klinkt echt niet fijn :N.

Ik dacht gisteravond/vannacht echt dat het begonnen was, en ik was er zo klaar voor, keek er zo naar uit om mijn kleintje in m'n armen te kunnen nemen O+. Ritmische krampjes + harde buiken. Paar keer wakker geweest daardoor vannacht. Word ik daarnet wakker met helemaal niks aan de hand -O-. Bummer. Beetje wennen voor mij, want bij Ben had ik niets van voorwerk en was het begin ook onmiddellijk het echte begin...
pi_119267990
Hè jammer Liza, maar mss komt het toch nog op gang later vandaag.. Er gebeurt iig iets! :)

Logi, pff klinkt naar zeg ;( Hopelijk ziet alles er verder goed uit straks en kunnen ze mss iets voor je betekenen qua verlichting :*
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:22:31 #260
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119268082
Heeej L0t :W fijne vakantie gehad?
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:23:19 #261
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119268097
Ah, Liza, kan me voorstellen dat dat een afknapper is... maar misschien heeft het wel wat gedaan en zet het later vandaag verder door! ^O^ Spannend! :Y
pi_119268255
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:22 schreef LadyBlack het volgende:
Heeej L0t :W fijne vakantie gehad?
Hoiii! Yep ;) :
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 06:53 schreef L0t.. het volgende:
Joehoe bollies, ik ben weer in het land!

Ik heb totaal niet bijgelezen, alleen even het updatetopic gecheckt, dus uiteraard nog even felicitaties voor Coco met haar meisje O+ *O* en voor Cathmar met haar twee meisjes O+ *O* Van harte gefeliciteerd mama's!

En een meisje voor LB lees is, wat tof! O+ En wat fijn dat alles er goed uit zag!

Heb ik nog spannende dingen gemist verder?

Hier een heerlijke vakantie gehad, lekker uitgerust, prachtig weer gehad. Ons meisje heeft ook duidelijk een groeispurt gemaakt, ze schopt al heel krachtig, het is zelfs al duidelijk zichtbaar van de buitenkant en ook voor mijn vriend is het al duidelijk voelbaar :o O+ Ze is erg beweeglijk, mijn buik wordt regelmatig flink verbouwd al, is echt snel gegaan de afgelopen 2 weken! Ik schrik er soms gewoon van hoe hard ze al schopt :') Verder niet zoveel te melden eigenlijk..
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:33:29 #263
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119268354
Ow, haha die had ik nog niet gezien :D

Wat tof dat je het al zo duidelijk kan voelen!! Snel kan dat gaan he? Mijn vriend kon het gisteren ook voor het eerst voelen *O*
pi_119268579
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ow, haha die had ik nog niet gezien :D

Wat tof dat je het al zo duidelijk kan voelen!! Snel kan dat gaan he? Mijn vriend kon het gisteren ook voor het eerst voelen *O*
Ohh tof!! Ik had echt verwacht dat dat nog weken/maanden ging duren voor hij het zou kunnen voelen, dat lees je in ieder geval overal. Bijzonder is dat hè, om samen je kindje te voelen O+
Gaat echt supersnel idd, in 2 weken van zachte plopjes naar een heuse kickpartij :D
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:43:07 #265
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119268602
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:41 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ohh tof!! Ik had echt verwacht dat dat nog weken/maanden ging duren voor hij het zou kunnen voelen, dat lees je in ieder geval overal. Bijzonder is dat hè, om samen je kindje te voelen O+
Gaat echt supersnel idd, in 2 weken van zachte plopjes naar een heuse kickpartij :D
Ja idioot! Ik zat in Canada in een bus die nogal rammelde en voelde vervolgens wat woelen in mn buik. Wil het net aan mn vriend gaan vertellen, en toen schoot ik ineens overeind omdat er echt een karatekick werd gegeven! :D
pi_119268682
Ja, hier waren ze vanochtend ook flink bezig. En ze hebben nu nog lekker veel ruimte om te schoppen. Straks wordt het meer geduw en geschuif. Mijn man kon het de vorige keer eerder zien dan voelen. Zodra hij zijn hand op mijn buik legde was het stil :D
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:46:17 #267
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119268695
Ahhh :D
pi_119268760
Ohh Kyara, in jouw buik moet het helemaaaaal druk voelen ja :D Word je er nooit eens moe van?
pi_119268811
Suikertante veel succes maar hopelijk ook veel plezier vandaag!

Keshet succes met je laatste werkdag! Vanaf morgen lekker genieten van je verdiende verlof!

L0t. Wat super leuk dat je zo duidelijk het verschil kunt merken met een paar weken terug. Je kleine heeft zo te horen mooi mee genoten van je vakantie! En helemaal mooi dat je het zelf leuk hebt gehad en lekker uitgerust bent. Het schoppen went hopelijk voor je.

Gulara, mooi om te horen dat het lekker gaat! Die pijn dat klinkt als je banden, voortaan maar lekker rustig aan waggelen en de papa to be de boodschappen gewoon laten doen ;).

Logi, veel succes vandaag in het ziekenhuis!
pi_119269210
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:48 schreef L0t.. het volgende:
Ohh Kyara, in jouw buik moet het helemaaaaal druk voelen ja :D Word je er nooit eens moe van?
Nog niet. Ze wisselen elkaar meestal af en het drukste schoppertje heeft de placenta voorliggen.

Bovendien was Midas ook ontzettend beweeglijk dus ik ben wel wat gewend ;)
pi_119269317
*O* LadyBlack, een meisje O+ Wat super tof! En wat fijn dat alles goed is!

Wow L0t, wat gaaf dat je je meisje al zo goed kunt voelen en zien, en zelfs je vriend!
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:09:43 #272
265732 Keshet
pi_119269355
Hendrik is weer goedgekeurd!
pi_119269374
Super goed Keshet!! Wat een geduldig jommetje O+
pi_119269493
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:04 schreef Kyara het volgende:

[..]

Nog niet. Ze wisselen elkaar meestal af en het drukste schoppertje heeft de placenta voorliggen.

Bovendien was Midas ook ontzettend beweeglijk dus ik ben wel wat gewend ;)
Ahh kijk, jij bent ook ervaren natuurlijk ;) Ik ben nog een newbie die opschrikt bij elke trap :P

Belle, voel jij het ook al? :)

Keshet, fijn! Je gaat lekker zo!
pi_119270151
Even niet meer bij gelezen maar...
Ik krijg een zoon! Een lenige met een wipneusje! O+ O+
pi_119270193
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:36 schreef Suikertante het volgende:
Een jochie O+
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:52:34 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119270737
quote:
*O*

En een jongen met een wipneusje O+ O+
pi_119271163
quote:
O+
pi_119271259
quote:
ik heb nog een heleboel kleertjes te koop ;)

Jongetjes zijn leuk O+
pi_119271304
*O* Suikertante, een jommetje O+ Een piemol in je buik :D En een wipneusje O+

L0t, ik voel ons babietje wel van binnen, maar van buiten is (nog) niets te zien en te voelen ivm berg vetjes van mij :D Soms vind ik het nog steeds onwerkelijk, denk ik zomaar dat ik toch gewoon schijnzwanger ben bijvoorbeeld :D Ben benieuwd of dat nog minder zal worden als ik het hier echt van buiten kan zien enzo. Mijn moeder vertelde me gisteren dat ze bij mijn zusje (de vierde dus al!) nog steeds, zelfs tijdens de bevalling, niet kon geloven dat er een heus kindje uit zou komen!
pi_119271323
quote:
Jongens zijn gewoon het leukste ;) :P
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:10:23 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119271376
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:43 schreef Gulara het volgende:
Oh en Estrys geniet van je laatste werkdag.

En ik las iets over traphekjes. Maar eehm, die zijn toch nog lang niet nodig?
Ja, wij hebben er sinds vanochtend eentje hangen :Y

Veel te vroeg, maar we krijgen morgen 3 kindjes over de vloer, dus dan hebben we het morgen mooi veilig, en daarna gaat ie er gewoon weer voor maanden uit :)
pi_119271471
Wij hebben ze nu pas opgehangen en M is 10 maanden. Echt nodig is het nog niet eens maar meer praktisch zodat ik nu meer boven kan doen terwijl M boven rondscharrelt zonder van de trap te vallen.
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:13:32 #284
95408 Incantrix
pi_119271489
quote:
Oow O+

Ik besefte me net dat ik vandaag ook mijn laatste werkdag zou hebben. Het verandert niks, maar komende week dus ook verlof :o
3!
pi_119271567
*O* inca officieel verlof *O*
pi_119271625
:o Incantrix, al verlof *O* Hoop dat je lekker kunt uitrusten en genieten van het laatste stukje :*
pi_119271742
Oh my een jongetje O+ :D

Wat fijn Inca écht verlof! Is tóch anders :)

En bellelena, dat herken ik wel hoor! Ik word dan een half uur voor de echo toch zenuwachtig of alles wel goed is. Ik voel nog helemaal niks! Maar het was weer een vrolijke mini met hartslag :s) .

Kyara, in het v&a topic? O~)
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:23:43 #288
95408 Incantrix
pi_119271849
Thnx dames O+ vind het wel een mijlpaal hoor, toch wel.. De volgende grote marker is de 37 weken al :o

En we moeten nog zo veel :')
3!
pi_119272111
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:20 schreef Suikertante het volgende:
Oh my een jongetje O+ :D

Wat fijn Inca écht verlof! Is tóch anders :)

En bellelena, dat herken ik wel hoor! Ik word dan een half uur voor de echo toch zenuwachtig of alles wel goed is. Ik voel nog helemaal niks! Maar het was weer een vrolijke mini met hartslag :s) .

Kyara, in het v&a topic? O~)
Ja, in v&a staat een link.

Ik herken het ook wel hoor. Ik stond de ochtend van de 20 weken echo echt stijf van de stress.
pi_119272216
Die heb ik 10 december. Daarna geloof ik denk ik echt dat het goed komt. Hoewel ik eigenlijk best wel op een roze wolk zit, ik maak me nog geen zorgen.
pi_119272242
Sorry dat ik zo ineens weer kom binnenvallen
Volgens mij ben ik op veel te veel sites aan het meelezen en schrijven...
Maar wil jullie toch even snel bijpraten.
Het is alweer even geleden 23-10 hebben wij een vruchtwaterpunctie laten doen
een week later kregen wij de eerste uitslagen binnen. Geen Down, geen trisomie 13 en 18..
Nog geen 5 minuten later hadden we een echo dus konden we meteen ons fredje zien...

Afgelopen dinsdag kon ik bellen voor de volledige uitlslag...ook daar zijn geen bijzonderheden gevonden!! We weten nu ook wat het wordt, maar dat hou ik nog even geheim want er lezen hier bekende mee op fok! alweer 19 weken...gaat snel...
Ik ga nu alle topics weer even doorlezen want anders kan ik niet meer mee komen babbelen...
tot snel
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_119272290
Eresh wat fijn, gefeliciteerd! Een gezonde zwangerschap, wat ijn! Krijg je nu ook nog de twintig weken echo volgende week?
Ik zou trouwens niet alles doorlezen want dan ben je pas klaar als de kleine er al is ;)
pi_119272316
Wat fijn dat alles goed is Erishkigal! En je hoeft echt niet alles terug te lezen hoor. Spring gewoon in het diepe!

Suiker, ja, ben ook wel een stuk opgeluchter na die 20 weken echo. Hoewel ik wel van mijlpaal naar mijlpaal ga (had ik de vorige keer ook hoor). Na de 20 weken is het de grens van levensvatbaarheid en dan die 32 weken en vervolgens de 37 weken en daarna hoop je maar dat met de bevalling alles goed gaat :@
pi_119272417
Ereshkigal, wat een goed nieuws! *O*
pi_119272500
Ik zal straks eens op mijn gemakkie terug gaan lezen
Ja volgende week hebben we de 20 weken echo op dinsdag om precies te zijn
ben benieuwd hoe goed je nu alles weer kunt zien! blijft toch een wondertje belangrijkste is dat we nu weten dat er geen afwijkingen zijn en we dus nu eindelijk rust hebben en kunnen gaan genieten

Ondertussen hebben we ook nog te horen gekregen dat we geheel onverwachts ook nog oom en tante worden van mijn schoonzusje! Tis een perongelukje want de jongste moet in december nog 1 worden
Maar ze zijn er wel heel blij mee...nu schelen we ongeveer 10 weken dus dat is best leuk !
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_119272767
Wat gezellig Eresh!

En Kyara, wanneer is die grens ongeveer van levensvatbaarheid?
pi_119272780
Ereshkigal en suikertante, wat fijn dat bij de echos ed alles helemaal goed is!

O+ Een jongetje met een wipneusee O+ Je maakt me een beetje jaloers!

*O* Ereshkigal, spontaan nieuws is wat dat betreft ook leuk nieuws. *O*

@Logi, ik had vanochtend de laatste bladzijde gewoon gemist toen ik poste. Klinkt niet helemaal lekker hoe je er nu al voor staat, maar ga er vanuit dat ze in het ziekenhuis gewoon een goede stop voor je hebben en dat je nog even gewoon thuis kunt blijven.

@ Shandaly, 15 weken klinkt gewoon al weer super tof! Wel balen van de peuter en de klachten.
Sterkte wat dat betreft vandaag.

@kaatjejannie, 38 weken je schiet al lekker op

@OooLizaooO, Bummer -O-

@keshet, fijn dat hendrikje weer is goed gekeurd!
pi_119274941
Ohh Suiker, een piemel in je buik O+ *O*

Eresh, wat een goed nieuws! Hopelijk lukt het om nu lekker te gaan genieten :)

Ik heb net even gesnuffeld aan de superverse baby van de buren, ohhh O+ Dat plaatje van zo'n prulleke die zo gebiologeerd naar d'r mama staart, ik werd er gewoon helemaal emotioneel van toen ik het thuis tegen m'n vriend vertelde :'( O+ Dat hebben wij over 5 maanden ook gewoon, wow!
Maandag echt op kraamvisite, ik kijk er nu al enorm naar uit! En ben ook opgelucht dat ze niet 'onze' naam heeft :') Wel de naam die we in eerste instantie in gedachte hadden, gelukkig zijn we geswitcht :P
pi_119275727
L0t, ik krijg al een brok in mijn keel als je het opschrijft :(
En dan zegt de echomevrouw dat ik meer testosteron in mijn lijf heb nu. Nou, ik merk er weinig van (of komen daar die puisten vandaan?)
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:31:57 #300
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119275809
Over 5 maanden :o OMG ja inderdaad... O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')