abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119230141
Zwangerschap & geboorte

10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (tweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante
03 mei: Vencodark
04 mei: Spirit82
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly

1 juni: .Sparkling.
***12 juni: L-E & fokking.fokker***
25 juni: Vulpenballetje

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_119230163
Als er iets gewijzigd moet worden hoor ik het wel!
SpeesEend, jij bijvoorbeeld al gebaard? :%
pi_119230205
orgen! Kleuter beter + goed geslapen = humeur beter :). In BE standaard ziekenhuisbevalling, daarna gewoon naar huis zonder extra hulp. Nu met thuis/ambulante bevalling komt de vroedvrouw gedurende een week dagelijks een langs en hebben we 30 uur kraamhulp, naar eigen wens in blokken van 4u op te nemen tijdens de eerste 6 weken na de bevalling :). Meer kan, minder kan ook... We zien wel hoe het loopt.
pi_119230207
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hey zeg, spannend, die geslachtsbepaling! Maar waarom krijg je die niet gewoon tijdens de 20 weken echo? Ik moet nog bijna 4 weken wachten ;(
Jij krijgt een jongetje.
pi_119230213
Stom zeg. Afgelopen dagen was duidelijk dat mijn buik voorzichtig begon te groeien. Stond zelfs opvallend naar voren en beetje harder. Word ik vanmorgen wakker, niets meer te zien! ;( Zal wel bijtrekken vandaag maar was wel maf. Where's my baby!?
pi_119230219
Ja Spees! Hoe gaat ie??
pi_119230242
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:52 schreef Suikertante het volgende:
Omdat ik ¤ 25,- neerleg bij Echobureau Utrecht.
Dat doe ik met liefde, ik ben supernieuwsgierig!!
Ik wist niet eens dat dat kon :') Soms vraag ik me wel af of mn vk ons wel genoeg informatie geeft. Ze beantwoorden eigenlijk alleen vragen en geven bergen met folders mee en gesprekken gaan alleen over mij, of het goed gaat en waar ik last van heb, maar wat ons allemaal te wachten staat... geen idee!
Sarcasme. Herken het.
pi_119230268
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef L-E het volgende:

[..]

Jij krijgt een jongetje.
Dat vond ik ook, maar laatst droomde ik dat het een meisje was, dus nu weet ik het niet meer ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_119230309
Spirit, de VK heeft het ons ook niet verteld hoor. Ik hoor altijd anderen over pretecho's en ik wilde wel eens weten hoe duur dat was. Toen keek ik op de website van het echobureau en zag daar "Geslachtsbepaling ¤ 25,-". Heb mijn vriend moeten overhalen maar door mijn gewauwel is hij nu ook erg nieuwsgierig geworden ;)
  donderdag 15 november 2012 @ 09:59:52 #10
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119230326
Een verloskundige wijst je ook niet op de mogelijkheden van een pretecho, dat klopt.
Zij is er voor de officiele medische zaken.
De voor de leuk zaken zijn niet haar zaken om je op te wijzen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 15 november 2012 @ 10:00:41 #11
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_119230340
Ik meld me met niks te melden. :)
A grand adventure has begun.
pi_119230346
Oh 17 december is J weg.. Als in weg weg :'( Gewoon pas terug in nederland rond half 10... Dus ik heb een backupplan... Iemand die paraat staat voor het geval dat.. Uiteraard is het nog een maand voor mn uitgerekende datum, de 2 meiden kwamen allebei te laat.. Maar mn hormonen vonden dat ik dat moest regelen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119230371
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat vond ik ook, maar laatst droomde ik dat het een meisje was, dus nu weet ik het niet meer ;(
Alsof jouw dromen waardevoller zijn dan mijn voorgevoel, hálloooo!!
pi_119230410
Nee, hier heeft nog geen baring plaatsgevonden! Heb nog steeds zo af en toe eens voorweeën, althans dat denk ik, maar de pijn gaat dan met een kruik weg. En heb de hele dag harde buiken na inspanning (lees bij inspanning: voorover buigen om met mijn lepeltje door de koffie te roeren :+ ). Dus helaas heb ik de weg voor Keshet nog niet vrij gebaand! ;)
  donderdag 15 november 2012 @ 10:06:11 #15
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_119230452
Schiet eens op dan! Ik wil bovenaan staan. :D
A grand adventure has begun.
pi_119230472
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:02 schreef L-E het volgende:

[..]

Alsof jouw dromen waardevoller zijn dan mijn voorgevoel, hálloooo!!
TOEVALLIG vindt mijn moeder ook dat het een meisje wordt! En volgens mijn pa heeft zij tot op heden steeds goed voorspeld, maar dan wel alleen als ze dronken was en nu wil ze niet dronken worden want mn ouders doen aan de lijn. Ik bedoel, hoe verkeerd kun je je prioriteiten stellen?! :(
Sarcasme. Herken het.
pi_119230556
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

TOEVALLIG vindt mijn moeder ook dat het een meisje wordt! En volgens mijn pa heeft zij tot op heden steeds goed voorspeld, maar dan wel alleen als ze dronken was en nu wil ze niet dronken worden want mn ouders doen aan de lijn. Ik bedoel, hoe verkeerd kun je je prioriteiten stellen?! :(
Waardeloze grootouders :{w
pi_119230579
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat dat kon :') Soms vraag ik me wel af of mn vk ons wel genoeg informatie geeft. Ze beantwoorden eigenlijk alleen vragen en geven bergen met folders mee en gesprekken gaan alleen over mij, of het goed gaat en waar ik last van heb, maar wat ons allemaal te wachten staat... geen idee!
wat moet ze je vertellen over wat je te wachten staat dan? ?Waar heb je vragen over.
Plus pretecho's zijn helemaal niet iets dat zij moet vertellen.
pi_119230580
Ik verheug me nu ook al op de kraamzorg hoor. Mijn tante (die is kraamverzorgende) heb ik als voorkeur opgegeven. En het is bijna helemaal zeker dat zij komt. En ik weet dus ook niet hoe je goed een luier moet verschonen. Dus ben erg blij met de hulp die ik ga krijgen hierbij.

Hooiwagen, *O* voor de 12 weken mijlpaal

Nytar, *O* een LLM met meldplicht

Tico, wat lekker dat je zo goed geslapen hebt zeg.

Hooi, wat een leuk idee.
pi_119230849
quote:
2s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:11 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

wat moet ze je vertellen over wat je te wachten staat dan? ?Waar heb je vragen over.
Plus pretecho's zijn helemaal niet iets dat zij moet vertellen.
Vragen beantwoordt ze prima hoor, maar ik heb echt geen idee wat ik bijvoorbeeld allemaal moet regelen, wat me te wachten staat en wat ik "mis". Ik heb het gevoel dat ik zonder dit forum bijvoorbeeld echt uberhaupt amper iets zou weten.
Sarcasme. Herken het.
pi_119230912
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:00 schreef Ticootje het volgende:
Oh 17 december is J weg.. Als in weg weg :'( Gewoon pas terug in nederland rond half 10... Dus ik heb een backupplan... Iemand die paraat staat voor het geval dat.. Uiteraard is het nog een maand voor mn uitgerekende datum, de 2 meiden kwamen allebei te laat.. Maar mn hormonen vonden dat ik dat moest regelen..
Je flikt het niet :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_119230936
Info over vanalles kan ik zo krijgen bij mijn vk? Liggen tig folders over pretecho's en weet ik wat allemaal niet. Ik heb geen behoefte aan extra echo's en pufclubs dus heb er nooit echt tussen gesnuffeld maar neem aan dat elke VK praktijk wel folders zal hebben?

intake kraamzorg is geweest van de week. als een van de dames die ik vorige keer had vrij is als ik moet bevallen krijg ik haar. Ik had zulke relaxte kraamhulp vorige keer. ^^ hopelijk kan er een van komen kramen. :)

En al aardig last van voorwerk... als dat weer 3 weken gaat duren komt ze in week 38 :D Dat zou echt relaxt zijn. ^^ Maar ik gok nog steeds op 24 dec..
pi_119231013
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vragen beantwoordt ze prima hoor, maar ik heb echt geen idee wat ik bijvoorbeeld allemaal moet regelen, wat me te wachten staat en wat ik "mis". Ik heb het gevoel dat ik zonder dit forum bijvoorbeeld echt uberhaupt amper iets zou weten.
Heel herkenbaar. Maar zoveel informatie als je hier oppikt kan een vk ook nooit geven ;)
E.
pi_119231047
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:30 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Maar zoveel informatie als je hier oppikt kan een vk ook nooit geven ;)
Ja en misschien is dat het ook wel hoor, dat ik hier dingen hoor dat ik denk: nou dat had ze me wel even mogen vertellen!! Misschien verwacht ik er ook wel teveel van, maar ik voel me zo'n ongelofelijke noob :')
Sarcasme. Herken het.
pi_119231149
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja en misschien is dat het ook wel hoor, dat ik hier dingen hoor dat ik denk: nou dat had ze me wel even mogen vertellen!! Misschien verwacht ik er ook wel teveel van, maar ik voel me zo'n ongelofelijke noob :')
Ook dat ken ik! bij mijn eerste zwangerschap liep ik bij de vk en die heeft een lijstje gemaakt met dingen die ik regelen moest. Nu in het ziekenhuis zeiden ze er niets over, alleen dat ik succesvol zwanger ben. Gelukkig had ik het briefje van de vk nog ;)
E.
pi_119231215
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ook dat ken ik! bij mijn eerste zwangerschap liep ik bij de vk en die heeft een lijstje gemaakt met dingen die ik regelen moest. Nu in het ziekenhuis zeiden ze er niets over, alleen dat ik succesvol zwanger ben. Gelukkig had ik het briefje van de vk nog ;)
Ik vroeg mij vk om een lijst, maar die had ze niet. Dat vond ik ook zo gek. Ik bedoel, iedereen die voor de eerste keer zwanger is wil toch weten wat ze allemaal wanneer moet doen? En ja, dat kun je googelen, maar ik vertrouw mijn vk meer dan google. Naja, anyways, blij dus dat ik jullie heb O+
Sarcasme. Herken het.
pi_119231439
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:06 schreef Keshet het volgende:
Schiet eens op dan! Ik wil bovenaan staan. :D
Sorry! Doe mijn best! 8-)
* Spees_Eend eet haar 44e ananashart
pi_119231592
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik vroeg mij vk om een lijst, maar die had ze niet. Dat vond ik ook zo gek. Ik bedoel, iedereen die voor de eerste keer zwanger is wil toch weten wat ze allemaal wanneer moet doen? En ja, dat kun je googelen, maar ik vertrouw mijn vk meer dan google. Naja, anyways, blij dus dat ik jullie heb O+
Die van mij schreef het zelf op een briefje. Het was ook maar heel kort hoor. Gewoon wat dingen die ik regelen moest en wanneer, zoals kraamzorg en bij de huisarts doorgeven dat ik zwanger ben.
Ik begrijp dan weer niets over welke kleding ik dadelijk nodig heb en of ze sokjes of schoentjes dragen enzo ;) gelukkig staat er echt veel in dat dummies topic!
E.
pi_119231868
Over kleertjes en dat soort dingen heb ik een boekwerk van de kraamzorg gekregen. Vond ik ook wel handig eigenlijk.. zeker nu ik laatst zonder dat boekwerk bij de hema en de etos stond. Wat een keuze, ik mag hopen dat ik niet álles nodig heb!
pi_119231899
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:55 schreef Suikertante het volgende:
Over kleertjes en dat soort dingen heb ik een boekwerk van de kraamzorg gekregen. Vond ik ook wel handig eigenlijk.. zeker nu ik laatst zonder dat boekwerk bij de hema en de etos stond. Wat een keuze, ik mag hopen dat ik niet álles nodig heb!
Nou hè, alleen al die keuze aan speentjes!
E.
pi_119231929
Dat bedoel ik! En dan kies ik er eentje, zit precies dezelfde in die felicitas doos.
Ik heb net wel een ledikantje gescoord via Marktplaats O+
En volgens mij voldoet het ook nog aan alle eisen!
pi_119231942
Gaaaaf! Heb je foto?
E.
pi_119232040
Ja, in het kinderkamertopic!
pi_119232265
Nog 1 weekje en als de uitslagen van de combitest goed zijn, ga ik ook struinen :Y.

Behangetjes gescoord O+
pi_119232426
Ooooh spannend Hooi!
Ik was echt al een half uur binnen, ik dacht dat ik ging kotsen van enthousiasme :')
pi_119232638
Hoiii :W

Foto's volgen snel, maar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meiden en ik zijn lekker thuis.

[ Bericht 48% gewijzigd door Cathmar op 15-11-2012 17:15:03 ]
Met een meidenkwartet
pi_119232744
Cathmar! Wat een hele mooie leuke namen en ook in combinatie!
Wat een sterke vrouw ben jij, geen persweeën en dan in één keer je tweede en grootste meisje eruit persen? Heel bijzonder, gefeliciteerd!!! *O*
pi_119232747
Mooie namen Cathmar O+ :Y En fijn dat het toch nog zelf gelukt is!! Klinkt heftig inderdaad!
pi_119232751
Klinkt heel heftig zeg! Maar ze zijn er!! En toch fijn, een 2ling krijgen zonder keizersnee. ^O^ En wat matchen de namen prachtig zeg!! ^^ Geniet maar heerlijk van je meiden. <3
pi_119232839
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:56 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Nou hè, alleen al die keuze aan speentjes!
Koop een speentje die je leuk vindt... Je kind tussendoor een ander merk speen geven omdat je de bibi onwijs stom vindt bijvoorbeeld... Dat is meestal een no go..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119232840
Heftig!! Knap gedaan hoor! Gefeliciteerd en idd: mooie, lieve namen!
pi_119232956
Kijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het kwartje vallen? Denk het wel :Y.
pi_119232999
Haha ik mag het wel hopen!
En heb je maar wat gepakt of denk je er echt over? ;)
  donderdag 15 november 2012 @ 11:32:36 #44
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_119233015
Hooi leuk!

Cathmar, mooie namen! Oef, wat een bevalling.
pi_119233032
Gefeliciteerd Cathmar!! *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_119233038
Cathmar, wat een bevalling zeg _O_ En mooie namen inderdaad O+
pi_119233123
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:31 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik mag het wel hopen!
En heb je maar wat gepakt of denk je er echt over? ;)
Hehe nee, we gaan niet behangen vermoed ik. Lenen de muren zich ook niet zo voor. Denk dat we eerder de fleur en kleur in de accenten gaan aanbrengen. Leuke lamp o.i.d, decoraties, dat soort dingen.
pi_119233242
Aha :) Hoe laat ga je morgen naar je ouders?
pi_119233320
Tegen de avond pas. Vriendlief moet gewoon werken. Ik ben lekker vandaag en morgen vrij :z. Dus wordt nog hele dag duimen draaien :+. En dan in het weekend door naar zijn ouders. Zelfde trucje uithalen.

Mooi ledikantje trouwens! :Y
pi_119233475
Cathmar, leuke namen hebben jullie gekozen! En wat een bevalling is het geweest..

Hooi, wat een gaaf idee om het te vertellen! Ben zo benieuwd hoe ze reageren :D

Tico, dat klinkt verstandig ja.
Ik stond eergisteren in de Hema en zag daar speentjes hangen en vroeg me dan dus weer af of die net zo goed zijn als speentjes bij de Etos ofzo. Ik begrijp er echt niets van geloof ik. En we zijn ook nog lang niet toe aan speentjes kopen, waar maak ik me druk om? :D
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')