Die moet in de OP.quote:
quote:
Lekker voor je, ik hoop dat je in slaap valt tijdens het smeren van een broodje.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik om 12 uur al sliepheb ritme gekregen
3fm?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat voor graftakkenzender staat er nu weer op de radio ?![]()
!
the christmas stationquote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
!
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker voor je, ik hoop dat je in slaap valt tijdens het smeren van een broodje.
Birdy FMquote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
!
Ja ik hang half uit bed om op de laptop te typen want mn poes ligt in het hholletje van mn buikquote:
quote:
quote:
Ja, ik heb nog niet gehoord welk station, maar ik gok saairadio.quote:
ook niet ff optillen ofzoquote:Op donderdag 15 november 2012 09:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik hang half uit bed om op de laptop te typen want mn poes ligt in het hholletje van mn buik
als giel praat welquote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Graftakkenzender en 3fm in één context kan niet.
Het is on fire...quote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
SHES JUST A GIRL AND SHES A FLAAAAAAMEE
Zo 1 ben ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 09:39 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die halve en onduidelijke vragen stellen en dan kwaad worden dat je ze niet begrijpt#randomtweet #klaagzang #mensen
Ja, snap je dat dan niet? Tfoe jij weet ook niets !quote:Op donderdag 15 november 2012 09:39 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die halve en onduidelijke vragen stellen en dan kwaad worden dat je ze niet begrijpt#randomtweet #klaagzang #mensen
not sure if serious..quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is on fire...
Bedankt nu heb ik dat lied als oorwurm in mijn hoofd.
Nee, hoor.. dat stukje is bij de intro.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is on fire...
Bedankt nu heb ik dat lied als oorwurm in mijn hoofd.
Binnenkort weer kerstmuziekquote:Op donderdag 15 november 2012 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, ik heb nog niet gehoord welk station, maar ik gok saairadio.
Overkomt de beste.quote:
Ja, natuurlijk, anders zou hij geen 4 uur per ochtend en de best beluisterde tijden van de dag doen.quote:
Ik pas niet in jouw buikholletje denk ikquote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee is lekker warm en zacht, bij gebrek aan 2nutz moet dit maar
quote:
Giel. Pls. Als er iemand een kwal is, is hij het wel.quote:
i can't waitquote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Binnenkort weer kerstmuziekDe eerste alweer gehoord van het jaar.
Al vind ik dat niet echt een kerstliedje.
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik krijg altijd spontane ooraids van dat lied, dus misschien heb ik het dan verkeerd verstaan en dank je welquote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, hoor.. dat stukje is bij de intro.
En lekker voor je
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
Dat is niet relevant.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Giel. Pls. Als er iemand een kwal is, is hij het wel.
Ja ik ook, maar die hoor je amper.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i can't wait
al vind ik fairytail of new york altijd wel een leuk liedje
Ik gisteren op 538.. want dat draaien ze bij de fyiso.. Last christmas uiteraardquote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OHHHHHHOHHHHHHH SHE GOT BOTH FEET ON THE GROUUUUUNDDDDDD SHES BURNIN IT DOWNNNNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 15 november 2012 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg altijd spontane ooraids van dat lied, dus misschien heb ik het dan verkeerd verstaan en dank je wel
Jaquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik pas niet in jouw buikholletje denk ik
quote:
OH SHIII-quote:
quote:
Ja mooi is datquote:Op donderdag 15 november 2012 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JaDat was ook waarom ik hem hoorde
Ruud de Wild
Die begint de dag na kerst al weer met aftellen naar kerst
JONG, ik zal jou eens burnt downen.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
OHHHHHHOHHHHHHH SHE GOT BOTH FEET ON THE GROUUUUUNDDDDDD SHES BURNIN IT DOWNNNNNNNNNNNNNN
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:43 schreef BobbyB het volgende:
Die begint de dag na kerst al weer met aftellen naar kerst
Wijoo hatelijk :Squote:Op donderdag 15 november 2012 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JONG, ik zal jou eens burnt downen.
Komt door de kou :$quote:
ik heb gefixt voor je he! geen storing meerquote:Op donderdag 15 november 2012 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt door de kou :$
Sorry
ah oke, wist niet dat je die quote bedoelde .. het is nog vroegquote:Op donderdag 15 november 2012 09:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had het ook over haar poes maar ik quote per ongeluk jou ipv haar
Lag je nu maar in je bedje op de bank hequote:Op donderdag 15 november 2012 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt door de kou :$
Sorry
Naais, nu kan ik vrijdag onbezorgd op reisquote:Op donderdag 15 november 2012 09:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb gefixt voor je he! geen storing meer
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naais, nu kan ik vrijdag onbezorgd op reis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt... maar neen ik moet vanavond sportenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lag je nu maar in je bedje op de bank he
nouja laten we nou niet overdrijvenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naais, nu kan ik vrijdag onbezorgd op reis
Hahahaquote:Op donderdag 15 november 2012 09:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]denk je we zijn achmed fatima en onur
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]Wtf?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ohh dat is zo lekker, vorig jaar ging ik elke week naar zo'n tokoquote:
en ik heb net een doos frikandellen gekochtquote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef BobbyB het volgende:
Volgende week is het de week van de kroket.
We verkopen wel franse, spaanse, italiaanse panini'squote:Op donderdag 15 november 2012 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Onur ookik zou daar geen brood van aannemen.
Deze week snel opeten dan.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en ik heb net een doos frikandellen gekocht
niet te vergelijken met Surinaamse broodjesquote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We verkopen wel franse, spaanse, italiaanse panini's
Broodje Pomquote:Op donderdag 15 november 2012 09:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet te vergelijken met Surinaamse broodjes![]()
Panini's zo lekkerquote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We verkopen wel franse, spaanse, italiaanse panini's
Gisteren gesport. heb vanavond wokken dus dat word geen sportenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt... maar neen ik moet vanavond sporten![]()
Jij ook?
Moet te doen zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb nog 4 dagen voor 20 frikandellen
Ja,lekker zo'n driehoekje met tonijnsalade komkommer tomaat en uitjes of pesto met mozzarella, tomaat en slaquote:Op donderdag 15 november 2012 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Panini's zo lekkersoms met kip enzo en dingetjes of met gesmolten kaas en spek
Mag jij ook gratis eten?
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
Vanaf volgende week btw week van de kroketeen week lang goedkoop kroketten machen.
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef BobbyB het volgende:
Volgende week is het de week van de kroket.
Den Haag trouwens, ik was gisteren in slaap gevallenquote:
Damn gurlquote:Op donderdag 15 november 2012 09:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja,lekker zo'n driehoekje met tonijnsalade komkommer tomaat en uitjes of pesto met mozarella, tomaat en sla![]()
![]()
![]()
Mag ook panini of tosti voor mezelf maken als ik wil. Appie was dan echt gierig, moest je je eigen eten kopen
Althans, denk ik... nooit gehadquote:
Oh ja wokkenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren gesport. heb vanavond wokken dus dat word geen sporten
Waarop?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef Salatrel het volgende:
vandaar dat je niet meer reageerde
mijn serenade onder je slaapkamerraam natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die 100 jaar dat je leeft nog nooit tonijnsalade gegeten?quote:
Iew, heb je ook zoeen haags accent?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag trouwens, ik was gisteren in slaap gevallen
Ik lust ook wel een punani panini nuquote:Op donderdag 15 november 2012 09:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In die 100 jaar dat je leeft nog nooit tonijnsalade gegeten?wtf.
Speciaal voor jou dit dan, met je salami:
[ afbeelding ]
Dan ga je langs in je pauzequote:Op donderdag 15 november 2012 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik lust ook wel een punani panini nu
Is goed, welk filiaal werk je?quote:
Wow, wowwww, wow. Easy daar meidjequote:Op donderdag 15 november 2012 09:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In die 100 jaar dat je leeft nog nooit tonijnsalade gegeten?wtf.
Speciaal voor jou dit dan, met je salami:
[ afbeelding ]
?quote:
als ze in woensel werkt en in amsterdam woont hoop ik dat ze reiskostenvergoeding krijgt. wat snap je niet aan het verhaalquote:
Pallets sorteren?quote:
quote:
quote:
Je qoute haar niet dus ik las het als een opzich zelf staand iets.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als ze in woensel werkt en in amsterdam woont hoop ik dat ze reiskostenvergoeding krijgt. wat snap je niet aan het verhaal
Dan niet, bitch.quote:
Achter panama amsterdam zuidquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja maar wat pzllets sorteren, ga niet dat fil,pje weeer kijken
quote:
Reacties direct eronder gelden soms ook als antwoord/reactie op de voorgaande post. Ken zelfs fora waar je niet eens de voorgaande post mag quoten.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je qoute haar niet dus ik las het als een opzich zelf staand iets.
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Reacties direct eronder gelden soms ook als antwoord/reactie op de voorgaande post. Ken zelfs fora waar je niet eens de voorgaande post mag quoten.
Wat nou weer?quote:
Jaquote:Op donderdag 15 november 2012 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
krijg je met de zweep als je dat toch doet?
beter voor mijquote:Op donderdag 15 november 2012 10:13 schreef Salatrel het volgende:
wel mooi dat die hele aflevering ondertiteld is
OK SORRY MAN.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Reacties direct eronder gelden soms ook als antwoord/reactie op de voorgaande post. Ken zelfs fora waar je niet eens de voorgaande post mag quoten.
bakkes houden, schurfthoofd, anders stuur ik Vas op je af ja.quote:
ja je hebt vrouwen nodig he om dingen voor je op te lossen die je zelf niet kan oplossen hequote:Op donderdag 15 november 2012 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bakkes houden, schurfthoofd, anders stuur ik Vas op je af ja.
Waarom handen vuil maken aan mensen waar ik geen energie in wil steken.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja je hebt vrouwen nodig he om dingen voor je op te lossen die je zelf niet kan oplossen he
Is goedquote:Op donderdag 15 november 2012 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bakkes houden, schurfthoofd, anders stuur ik Vas op je af ja.
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is goedheb wel iets voor haar buikholletje.
Slaat nergens op:quote:
je bent gewoon een schijnheilige achterbakse bitchquote:Op donderdag 15 november 2012 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom handen vuil maken aan mensen waar ik geen energie in wil steken.
Wow, die uitspattingen van jou somsquote:Op donderdag 15 november 2012 10:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je bent gewoon een schijnheilige achterbakse bitch
geen ruzie maken meisjesquote:Op donderdag 15 november 2012 10:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dit knaagt al sinds zaterdag ... heb iemand een belofte gedaan om er niet over te beginnen, maar erger me zo erg afgelopen dagen aan opmerkingen van hem dat ik deze belofte moet brekenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, die uitspattingen van jou soms![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Soms zit het diepquote:Op donderdag 15 november 2012 10:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dit knaagt al sinds zaterdag ... heb iemand een belofte gedaan om er niet over te beginnen, maar erger me zo erg afgelopen dagen aan opmerkingen van hem dat ik deze belofte moet breken
Die belofte heb je zaterdag al gebroken en daarbij heb ik je al die tijd genegeerd dus dat je je ergert aan mijn opmerkingen is je eigen probleem, treurwilg.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dit knaagt al sinds zaterdag ... heb iemand een belofte gedaan om er niet over te beginnen, maar erger me zo erg afgelopen dagen aan opmerkingen van hem dat ik deze belofte moet breken
Bepraat hem als een kleuter. Dat ie zijn hand voor zijn mond moet doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit hier iemand te hoesten zonder hand voor de mond, zal ik hem een tik op het achterhoofd geven?
Kom even prive danquote:Op donderdag 15 november 2012 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Dames, wat hebben jullie beloofd? vanwaar beloftes enzo?
Helder dit eens op.
Ja, doe eens?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit hier iemand te hoesten zonder hand voor de mond, zal ik hem een tik op het achterhoofd geven?
Echt he.. dat kleuters dit doen is nog enigszins acceptabel (eigenlijk niet, want dan zou ik die moeder/vader/opvoeder even een tik op het achterhoofd moeten geven), maar volwassen mensen met sr. in hun functietitel.. pls..quote:Op donderdag 15 november 2012 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bepraat hem als een kleuter. Dat ie zijn hand voor zijn mond moet doen.
Smeerlap
nou ondanks dat Bobby mijn UI heeft gemaakt, altijd normaal reageerde hier in de chat, mag hij mij niet. Toen ik vorige week grapte op het feestje van Dqod te willen komen, heeft hij tegen haar gezegd dat hij niet wil dat ik kom. Dat kreeg ik dus zaterdag te horenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Dames, wat hebben jullie beloofd? vanwaar beloftes enzo?
Helder dit eens op.
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is goedheb wel iets voor haar buikholletje.
Ja als zo'n moeder die over zichzelf in de derde persoon praat tegen haar kindquote:Op donderdag 15 november 2012 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bepraat hem als een kleuter. Dat ie zijn hand voor zijn mond moet doen.
Smeerlap
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he.. dat kleuters dit doen is nog enigszins acceptabel (eigenlijk niet, want dan zou ik die moeder/vader/opvoeder even een tik op het achterhoofd moeten geven), maar volwassen mensen met sr. in hun functietitel.. pls..
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou ondanks dat Bobby mijn UI heeft gemaakt, altijd normaal reageerde hier in de chat, mag hij mij niet. Toen ik vorige week grapte op het feestje van Dqod te willen komen, heeft hij tegen haar gezegd dat hij niet wil dat ik kom. Dat kreeg ik dus zaterdag te horen
Toen ik zaterdag via een DM aan hem vroeg wat zijn probleem was, is die huilend naar Dqod gegaan en kreeg ik een bericht via FB dat ik Bobby maar met rust moet laten ...
dit is de beknopte versie
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef Dqod het volgende:
Dit soort privé hoeft hier niet Remi.. En klaar nu..
Nu weer weg.. En niemand hoeft me te dm'en, msg'en or whatever
Wijoo dit is gewoon een soort goede tijden slechte tijden maar dan op FOK! met mannen, soort vanquote:Op donderdag 15 november 2012 10:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou ondanks dat Bobby mijn UI heeft gemaakt, altijd normaal reageerde hier in de chat, mag hij mij niet. Toen ik vorige week grapte op het feestje van Dqod te willen komen, heeft hij tegen haar gezegd dat hij niet wil dat ik kom. Dat kreeg ik dus zaterdag te horen
Toen ik zaterdag via een DM aan hem vroeg wat zijn probleem was, is die huilend naar Dqod gegaan en kreeg ik een bericht via FB dat ik Bobby maar met rust moet laten ...
dit is de beknopte versie
Hahahah, gaan ze serieus jou erbij halen als dit gebeurtquote:Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef Dqod het volgende:
Dit soort privé hoeft hier niet Remi.. En klaar nu..
ja kansloos gedrag dit .. dit bedoel ik dus .. we zijn toch gvd geen kleuters meerquote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahah, gaan ze serieus jou erbij halen als dit gebeurtWat n wijven
Niemand haalt mij er bij, ik lurk.. Had ik beter niet kunnen doen tho.. Maar t is wel weer goed zoquote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahah, gaan ze serieus jou erbij halen als dit gebeurtWat n wijven
dit gaat me niet om Dqod ... maar om dat achterbakse schijnheilige gedragquote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
De 2 boys vechten gewoon voor de liefde an dqodwat een episch verhaal.
Haha dat werkt wel denk ikquote:Op donderdag 15 november 2012 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als zo'n moeder die over zichzelf in de derde persoon praat tegen haar kind
'Mama wordt er heel verdrietig van als jij je hand niet voor je mond doet'
hij doesn't care, gaf die net aan, dus daarom zag ik groen lichtquote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niemand haalt mij er bij, ik lurk.. Had ik beter niet kunnen doen tho.. Maar t is wel weer goed zo
Oh dacht al, eerste keer dat ik jou echt bloedserioesoe ziequote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dit gaat me niet om Dqod ... maar om dat achterbakse schijnheilige gedrag
Ik zie bobby ook echt voor me dat hij zo lachtquote:
omdat dit persoonlijk wordt.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dacht al, eerste keer dat ik jou echt bloedserioesoe zie
Achterbaks is ook niet zo tof neequote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen laat z'n ongenoegen zo duidelijk merken zoals jij dat naar Allure, WD en nu naar mij doet.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij mag eerst vertellen wat zijn probleem met mij is ... en dat mag rustig hier in de chat .. hoef niks te verbergen voor niemandquote:Op donderdag 15 november 2012 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Achterbaks is ook niet zo tof neemaar goed... ik weet er niks van.
Klaar nu.. kusjes
Zo zit ik ook wel, vind dit gewoon lachwekkendquote:Op donderdag 15 november 2012 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie bobby ook echt voor me dat hij zo lacht
Allure en WD zal ik nooit meeten.. dit ging om een eventueel verjaardagsfeestje van Dqod waar je mij niet bij wilde hebben en ik alleen wilde weten waarom niet? Dat is een stuk persoonlijker lijkt mequote:Op donderdag 15 november 2012 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen laat z'n ongenoegen zo duidelijk merken zoals jij dat naar Allure, WD en nu naar mij doet.
Zo... wat is dit dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar echte moeders die zo doen dat zijn de allersmerigste manipulatieve moeders.
Ja maar... soms mag je iemand en soms niet.. boeiend toch? niet iedereen hoeft je leuk te vinden.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij mag eerst vertellen wat zijn probleem met mij is ... en dat mag rustig hier in de chat .. hoef niks te verbergen voor niemand
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Allure en WD zal ik nooit meeten.. dit ging om een eventueel verjaardagsfeestje van Dqod waar je mij niet bij wilde hebben en ik alleen wilde weten waarom niet? Dat is een stuk persoonlijker lijkt me
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef Dqod het volgende:
Dit soort privé hoeft hier niet Remi.. En klaar nu.. Vooral met deze drama.. I don't do drama
doe dan ook niet leuk schijnheilig hierquote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo... wat is dit dan?
[..]
Ja maar... soms mag je iemand en soms niet.. boeiend toch? niet iedereen hoeft je leuk te vinden.
Dat is gewoon zo, sws over jezelf in de 3e persoon tegen je kind pratenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo... wat is dit dan?
[..]
Ja maar... soms mag je iemand en soms niet.. boeiend toch? niet iedereen hoeft je leuk te vinden.
Ja gewoon naar elkaar kankeren zoals jij blijkbaar doet is dan een stuk gezelliger inderdaad.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
doe dan ook niet leuk schijnheilig hier
Ik zou er, als ik jou was, gewoon niet zo zwaar aan tillen man.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
doe dan ook niet leuk schijnheilig hier
Ach mozy praat ook vast wel eens in de 3e persoon tegen jou?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo, sws over jezelf in de 3e persoon tegen je kind pratendat is echt niet beter begrijpelijk dan normaal praten.
Niet meerquote:Op donderdag 15 november 2012 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het bij jullie ook zo mistig?
Ik zie niets meer buiten.
Niet dat het uitzicht zo boeiend is, want zoetje, maar goed.
beetje mistig maar niet extreemquote:Op donderdag 15 november 2012 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het bij jullie ook zo mistig?
Ik zie niets meer buiten.
Niet dat het uitzicht zo boeiend is, want zoetje, maar goed.
nee dingen zullen ook een keer uitgepraat worden hier ...quote:Op donderdag 15 november 2012 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou er, als ik jou was, gewoon niet zo zwaar aan tillen man.
Hier was het vannochtend 2 graden, vond het wel mee vallen, vond het begin van deze week toen het 7 graden was echt veel kouder..quote:Op donderdag 15 november 2012 10:45 schreef Chai het volgende:
Kom er nu achter dat het buiten maar 4 graden is. Dacht eigenlijk gewoon het dubbele.
Zeikwijfquote:Op donderdag 15 november 2012 10:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee dingen zullen ook een keer uitgepraat worden hier ...
dan krijg ik Dqod weer op me dak, omdat meneer meteen huilend naar haar gaatquote:Op donderdag 15 november 2012 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeikwijfdoe dat dan in DM als het zo hoog zit en dan ook gelijk goed ipv dat gemier hier de hele tijd.
Nee gelukkig niet, dat zou wel bijdrage aan de ochtendfeestvreude, niet waar?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet meerbeetje... vanochtend wel.. moest jij ook krabben?
Waarom geloof je Dqod niet als ze zegt dat ze hier mee las? en waarom reageer je dan niet direct op haar dat je het bullshit vindt en niet gelooft dat dat zo was?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dan krijg ik Dqod weer op me dak, omdat meneer meteen huilend naar haar gaat
Nooit gehad in firefox eigenlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 10:46 schreef Salatrel het volgende:
dm files gaan ook kapot in firefox en chrome hoor
ow dat geloof ik wel ... maar ik heb Bobby afgelopen weekend al een DM gestuurd .. kreeg daarna via FB Dqod op mijn dak dat ik Bobby maar met rust moest laten .. dat bedoel ikquote:Op donderdag 15 november 2012 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom geloof je Dqod niet als ze zegt dat ze hier mee las? en waarom reageer je dan niet direct op haar dat je het bullshit vindt en niet gelooft dat dat zo was?
MI van 4ebe die haar raam schoonveegt met caviasquote:Op donderdag 15 november 2012 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, dat zou wel bijdrage aan de ochtendfeestvreude, niet waar?![]()
Moest wel wat condens weghalen, maar dat was zo gepiept.
Piep..
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
MI van 4ebe die haar raam schoonveegt met cavias
Met mn hipstercavia jaquote:Op donderdag 15 november 2012 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja bedankt, nu heb ik dat beeld ook op mn netvliesquote:Op donderdag 15 november 2012 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
mogguh veertjequote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja bedankt, nu heb ik dat beeld ook op mn netvlies
Nee alleen TR gemaaktquote:Op donderdag 15 november 2012 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met mn hipstercavia ja
Ga je nu 114 bellen, nee toch?
Hou nou gewoon er over op danquote:Op donderdag 15 november 2012 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Drama in de SCNee maar Remi wat is er dan zo moeilijk aan om hem gewoon te negeren
samenvatting¿quote:Op donderdag 15 november 2012 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Drama in de SCNee maar Remi wat is er dan zo moeilijk aan om hem gewoon te negeren
Helemaal in kerstsferen.. Dolletjes.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:56 schreef VeerEli het volgende:
Straks naar intratuin met moeders en vriend.. Ik voel me net 35.
quote:
Je leest gewoon maar terug, luie donder..quote:
wat is er zo moeilijk om gewoon te reageren op een vraag die je gesteld wordt?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
leuk, kerstbomen uitzoekenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:56 schreef VeerEli het volgende:
Straks naar intratuin met moeders en vriend.. Ik voel me net 35.
Was laatst bij Action... ook al weer helemaal vol met kerst troepquote:Op donderdag 15 november 2012 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal in kerstsferen.. Dolletjes.
nu op het nieuws: het loopt storm bij 144quote:
Dus jij vind dat hij je een verklaring schuldig is? Dit is het internetquote:Op donderdag 15 november 2012 11:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat is er zo moeilijk om gewoon te reageren op een vraag die je gesteld wordt?
Ja, nou.. eh.. eerst sinterklaas nog hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was laatst bij Action... ook al weer helemaal vol met kerst troep
Maat van mij is in ene helemaal kerstgek en koopt allemaal troep voor zijn huis
De rest incl. ik zelf lachen hem uit
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu op het nieuws: het loopt storm bij 144
maar dit ging wel over een persoonlijk ding .. maar laat maar ga het niet nog een keer vertellen .. en ik heb hem geprobeerd te negeren, maar als ik merk dat ik me zo druk ga maken over iets op "internet" wat je zegt, klap ik het eruit. Ik ben iemand die je laat weten als ik iets te melden heb, anders kropt het helemaal op van binnenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus jij vind dat hij je een verklaring schuldig is? Dit is het internetAls jullie nou goede vrienden waren en hij opeens zo deed dan snap ik het maar jullie zijn niks van elkaar. Snap je?
Krop het gewoon op als een man. Doe ik ook, werkt primaquote:Op donderdag 15 november 2012 11:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar dit ging wel over een persoonlijk ding .. maar laat maar ga het niet nog een keer vertellen .. en ik heb hem geprobeerd te negeren, maar als ik merk dat ik me zo druk ga maken over iets op "internet" wat je zegt, klap ik het eruit. Ik ben iemand die je laat weten als ik iets te melden heb, anders kropt het helemaal op van binnen
Hoeft ook niet ik zeg het alleen maar.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:05 schreef remi1986 het volgende:
maar laat maar ga het niet nog een keer vertellen
Dit vindt jij de juiste plek om je hart daarover te luchten?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar dit ging wel over een persoonlijk ding .. maar laat maar ga het niet nog een keer vertellen .. en ik heb hem geprobeerd te negeren, maar als ik merk dat ik me zo druk ga maken over iets op "internet" wat je zegt, klap ik het eruit. Ik ben iemand die je laat weten als ik iets te melden heb, anders kropt het helemaal op van binnen
Ja leuk en dan zo'n uitbarsting ineensquote:Op donderdag 15 november 2012 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krop het gewoon op als een man. Doe ik ook, werkt prima
sorry maar ik ben gewend met mensen over te dingen te praten .. zo sociaal zijn we tenminste wel in Emmenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit vindt jij de juiste plek om je hart daarover te luchten?
Snap ook niet waarom je dat per se wilt als het toch niets op lost.. Zoek dan een andere uitweg die leidt tot minder nieuwe ergernissen.
Het zit er dik in dat ik binnen nu en 10 jaar met een honkbalknuppel los ga in een bakker bart ofso jaquote:Op donderdag 15 november 2012 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuk en dan zo'n uitbarsting ineens
Jij denkt dat ik binnen 10 jaar nog niet weg ben bij bakkertje bart?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het zit er dik in dat ik binnen nu en 10 jaar met een honkbalknuppel los ga in een bakker bart ofso ja
Het kan ook nuquote:Op donderdag 15 november 2012 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik binnen 10 jaar nog niet weg ben bij bakkertje bart?
Echt dolletjes ja! Hahahahquote:Op donderdag 15 november 2012 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal in kerstsferen.. Dolletjes.
Mogguh!quote:
Nee, nee, geen kerstboom uitzoeken. Ach op zich vind ik het wel gezellig, maar het voelt zo degelijkquote:
Ik denk dat je die panini niet nodig hebt hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga hem te lijf met een panini hoor :w.{w
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik binnen 10 jaar nog niet weg ben bij bakkertje bart?
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat je die panini niet nodig hebt hoor
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zosk? Ja hehe, eindelijk zeg.
Lekker sociaal ditquote:Op donderdag 15 november 2012 11:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
sorry maar ik ben gewend met mensen over te dingen te praten .. zo sociaal zijn we tenminste wel in Emmen
wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt dolletjes ja! Hahahah
[..]
Mogguh!
[..]
Nee, nee, geen kerstboom uitzoeken. Ach op zich vind ik het wel gezellig, maar het voelt zo degelijk
quote:
als hij gewoon had gereageerd, of iig niet via Dqod, was er niks aan de hand geweest. Maar juist dat achterbakse gedrag heb ik een godsgruwelijke hekel aan. Hoe zou jij het vinden als je een probleem hebt met iemand en via via te horen krijgt dat je hem/haar maar met rust moet laten? Slaat toch nergens opquote:Op donderdag 15 november 2012 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker sociaal ditLekker constructief ook.
Mijn moeder wil geloof ik wel wat kerst spulletjes, maar ik wil gewoon wat spulletjes voor in huis zoeken. We zijn zo'n 4 maand geleden verhuist ivm scheiding van mijn ouders en ik ben met mijn pa mee gegaan. Die zit doordeweeks de hele week in Duitsland dus het voelt grotendeels als mijn eigen huisje, en mijn pa is niet zo van het inrichten enzo. Dus ik heb money gekregen en ga wat leuk spul inslaanquote:
Punani met panini tonijn :$$$quote:
uhm, maar dan is de intrapuin toch niet de meest geschikte winkel?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn moeder wil geloof ik wel wat kerst spulletjes, maar ik wil gewoon wat spulletjes voor in huis zoeken. We zijn zo'n 4 maand geleden verhuist ivm scheiding van mijn ouders en ik ben met mijn pa mee gegaan. Die zit doordeweeks de hele week in Duitsland dus het voelt grotendeels als mijn eigen huisje, en mijn pa is niet zo van het inrichten enzo. Dus ik heb money gekregen en ga wat leuk spul inslaanMuren zijn nog een beetje kaal enz en gewoon, wat opleukerij.
wel als je plantjes aan de muur hangtquote:Op donderdag 15 november 2012 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, maar dan is de intrapuin toch niet de meest geschikte winkel?
Jawel, waarom niet? Daar heb je ook gewoon leuke spulletjes voor in huis enz. Ik zoek bijv. kransen, die heeft Intratuin vast wel. En ook zoek ik een bonsai boompje en een leuke plant voor op tafel.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon potgrond tegen de muur kwakkenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn eerste gedachte als ik aan een panini denkquote:
Want dat is decoratief ofzo?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon potgrond tegen de muur kwakken
Juist wel, die zijn ook een soort verkapte IKEAquote:Op donderdag 15 november 2012 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Doe normaal, ik moest lachenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon potgrond tegen de muur kwakken
Nee, wel makkelijk.quote:
Mijn ook niet :Squote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is niet mijn eerste gedachte als ik aan een panini denk
maar goed dat de memorecorder uitstond danquote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe normaal, ik moest lachen
bonsai wil ik ook nog hebbenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jawel, waarom niet? Daar heb je ook gewoon leuke spulletjes voor in huis enz. Ik zoek bijv. kransen, die heeft Intratuin vast wel. En ook zoek ik een bonsai boompje en een leuke plant voor op tafel.
oke, ik kom nooit bij de intrapuin aangezien mn vader bij een kwekerij werkt en ikzelf als hobby hovenierquote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juist wel, die zijn ook een soort verkapte IKEA
Vooroordelenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, ik kom nooit bij de intrapuin aangezien mn vader bij een kwekerij werkt en ikzelf als hobby hovenier
Makkelijk met welk doel?quote:
[..]
Ik weet niet of ik jouw gedachtegang kan volgenquote:
Ik vind het vreselijk om mezelf terug te horen.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar goed dat de memorecorder uitstond dan
En dan toch zeggen dat Intratuin niet de geschikte winkel isquote:Op donderdag 15 november 2012 11:20 schreef gianni61 het volgende:
oke, ik kom nooit bij de intrapuin aangezien mn vader bij een kwekerij werkt en ikzelf als hobby hovenier
nja, ik ben er wel eens binnen geweest, maar voor planten enzo zou ik er niet heen gaanquote:
Je lijkt net mijn moeder zegquote:Op donderdag 15 november 2012 11:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Makkelijk met welk doel?Wat schiet ik verdomme op met potgrond tegen mijn muur!
Voor diervoer dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik ben er wel eens binnen geweest, maar voor planten enzo zou ik er niet heen gaan
ja, als je dingen zoekt voor aan de muur denk je niet meteen aan een plantjeswinkelquote:Op donderdag 15 november 2012 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jouw gedachtegang kan volgen
[..]
Ik vind het vreselijk om mezelf terug te horen.
[..]
En dan toch zeggen dat Intratuin niet de geschikte winkel is
ik luister graag naar mezelf. ben het ook altijd met mezelf eensquote:Op donderdag 15 november 2012 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om mezelf terug te horen.
Zeer aan je neus.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je lijkt net mijn moeder zegop ALLES serieus ingaan... doodmoe word je er van.
Je bent dan ook tevreden met jezelf?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik luister graag naar mezelf. ben het ook altijd met mezelf eens
heb geen dieren.quote:
Masturbeer jij wel eens op jezelf? ongeacht of je er trots op bent of niet?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik luister graag naar mezelf. ben het ook altijd met mezelf eens
Mja, kerst > kerstkransen> kerstgekte bij alle tuincentra (inclusief dingen voor aan de muur) > heee intratuin is een tuincentrumquote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als je dingen zoekt voor aan de muur denk je niet meteen aan een plantjeswinkel
Waarom dan een UI van een beer?quote:
ik masturbeer nooit. maar dat komt omdat ik elke dag bijna sex heb....quote:Op donderdag 15 november 2012 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Masturbeer jij wel eens op jezelf? ongeacht of je er trots op bent of niet?
Hou je smoel joh, ik loop ook maar wat te fucken. Mij serieus nemen....quote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je lijkt net mijn moeder zegop ALLES serieus ingaan... doodmoe word je er van.
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik masturbeer nooit. maar dat komt omdat ik elke dag bijna sex heb....Je masturbeert niet omdat je elke dag bijna seks hebt... logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
anders ik welquote:Op donderdag 15 november 2012 11:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mij serieus nemen....Doodmoe word ik er van.
want groot, behaard en knuffelbaarquote:
Oh okequote:Op donderdag 15 november 2012 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
want groot, behaard en knuffelbaar
NEE JIJquote:Op donderdag 15 november 2012 11:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je smoel joh, ik loop ook maar wat te fucken. Mij serieus nemen....Doodmoe word ik er van.
jij sloopt tegenwoordig ook al andermans computers?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die spullen lenen en het kapot maken.
Op professionele basis.
Wat kinderachtig
[..]
heb ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil zo'n kacheltje voor bij mijn voeten
Nee, diegene is zijn leven niet zekerquote:
Ik zou niet durven.. Deze desktop is iig nog heelquote:Op donderdag 15 november 2012 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij sloopt tegenwoordig ook al andermans computers?
Jaquote:
?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En o ja.. een samenvatting van 3 bladzijdes kan toch helemaal niet?
is van bejaarde collega, maar midden winter ben ik er wel blij mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |