Je bent dan ook tevreden met jezelf?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik luister graag naar mezelf. ben het ook altijd met mezelf eens
heb geen dieren.quote:
Masturbeer jij wel eens op jezelf? ongeacht of je er trots op bent of niet?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik luister graag naar mezelf. ben het ook altijd met mezelf eens
Mja, kerst > kerstkransen> kerstgekte bij alle tuincentra (inclusief dingen voor aan de muur) > heee intratuin is een tuincentrumquote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als je dingen zoekt voor aan de muur denk je niet meteen aan een plantjeswinkel
Waarom dan een UI van een beer?quote:
ik masturbeer nooit. maar dat komt omdat ik elke dag bijna sex heb....quote:Op donderdag 15 november 2012 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Masturbeer jij wel eens op jezelf? ongeacht of je er trots op bent of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je smoel joh, ik loop ook maar wat te fucken. Mij serieus nemen....quote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je lijkt net mijn moeder zegop ALLES serieus ingaan... doodmoe word je er van.
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik masturbeer nooit. maar dat komt omdat ik elke dag bijna sex heb....Je masturbeert niet omdat je elke dag bijna seks hebt... logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
anders ik welquote:Op donderdag 15 november 2012 11:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mij serieus nemen....Doodmoe word ik er van.
want groot, behaard en knuffelbaarquote:
Oh okequote:Op donderdag 15 november 2012 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
want groot, behaard en knuffelbaar
NEE JIJquote:Op donderdag 15 november 2012 11:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je smoel joh, ik loop ook maar wat te fucken. Mij serieus nemen....Doodmoe word ik er van.
jij sloopt tegenwoordig ook al andermans computers?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die spullen lenen en het kapot maken.
Op professionele basis.
Wat kinderachtig
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zosk? Ja hehe, eindelijk zeg.
heb ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil zo'n kacheltje voor bij mijn voeten
Nee, diegene is zijn leven niet zekerquote:
Ik zou niet durven.. Deze desktop is iig nog heelquote:Op donderdag 15 november 2012 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij sloopt tegenwoordig ook al andermans computers?
Jaquote:
?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En o ja.. een samenvatting van 3 bladzijdes kan toch helemaal niet?
is van bejaarde collega, maar midden winter ben ik er wel blij mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |