als hij gewoon had gereageerd, of iig niet via Dqod, was er niks aan de hand geweest. Maar juist dat achterbakse gedrag heb ik een godsgruwelijke hekel aan. Hoe zou jij het vinden als je een probleem hebt met iemand en via via te horen krijgt dat je hem/haar maar met rust moet laten? Slaat toch nergens opquote:Op donderdag 15 november 2012 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker sociaal ditLekker constructief ook.
Mijn moeder wil geloof ik wel wat kerst spulletjes, maar ik wil gewoon wat spulletjes voor in huis zoeken. We zijn zo'n 4 maand geleden verhuist ivm scheiding van mijn ouders en ik ben met mijn pa mee gegaan. Die zit doordeweeks de hele week in Duitsland dus het voelt grotendeels als mijn eigen huisje, en mijn pa is niet zo van het inrichten enzo. Dus ik heb money gekregen en ga wat leuk spul inslaanquote:
Punani met panini tonijn :$$$quote:
uhm, maar dan is de intrapuin toch niet de meest geschikte winkel?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn moeder wil geloof ik wel wat kerst spulletjes, maar ik wil gewoon wat spulletjes voor in huis zoeken. We zijn zo'n 4 maand geleden verhuist ivm scheiding van mijn ouders en ik ben met mijn pa mee gegaan. Die zit doordeweeks de hele week in Duitsland dus het voelt grotendeels als mijn eigen huisje, en mijn pa is niet zo van het inrichten enzo. Dus ik heb money gekregen en ga wat leuk spul inslaanMuren zijn nog een beetje kaal enz en gewoon, wat opleukerij.
wel als je plantjes aan de muur hangtquote:Op donderdag 15 november 2012 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, maar dan is de intrapuin toch niet de meest geschikte winkel?
Jawel, waarom niet? Daar heb je ook gewoon leuke spulletjes voor in huis enz. Ik zoek bijv. kransen, die heeft Intratuin vast wel. En ook zoek ik een bonsai boompje en een leuke plant voor op tafel.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon potgrond tegen de muur kwakkenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn eerste gedachte als ik aan een panini denkquote:
Want dat is decoratief ofzo?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon potgrond tegen de muur kwakken
Juist wel, die zijn ook een soort verkapte IKEAquote:Op donderdag 15 november 2012 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Doe normaal, ik moest lachenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon potgrond tegen de muur kwakken
Nee, wel makkelijk.quote:
Mijn ook niet :Squote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is niet mijn eerste gedachte als ik aan een panini denk
maar goed dat de memorecorder uitstond danquote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe normaal, ik moest lachen
bonsai wil ik ook nog hebbenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jawel, waarom niet? Daar heb je ook gewoon leuke spulletjes voor in huis enz. Ik zoek bijv. kransen, die heeft Intratuin vast wel. En ook zoek ik een bonsai boompje en een leuke plant voor op tafel.
oke, ik kom nooit bij de intrapuin aangezien mn vader bij een kwekerij werkt en ikzelf als hobby hovenierquote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juist wel, die zijn ook een soort verkapte IKEA
Vooroordelenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, ik kom nooit bij de intrapuin aangezien mn vader bij een kwekerij werkt en ikzelf als hobby hovenier
Makkelijk met welk doel?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zosk? Ja hehe, eindelijk zeg.
Ik weet niet of ik jouw gedachtegang kan volgenquote:
Ik vind het vreselijk om mezelf terug te horen.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar goed dat de memorecorder uitstond dan
En dan toch zeggen dat Intratuin niet de geschikte winkel isquote:Op donderdag 15 november 2012 11:20 schreef gianni61 het volgende:
oke, ik kom nooit bij de intrapuin aangezien mn vader bij een kwekerij werkt en ikzelf als hobby hovenier
nja, ik ben er wel eens binnen geweest, maar voor planten enzo zou ik er niet heen gaanquote:
Je lijkt net mijn moeder zegquote:Op donderdag 15 november 2012 11:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Makkelijk met welk doel?Wat schiet ik verdomme op met potgrond tegen mijn muur!
Voor diervoer dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik ben er wel eens binnen geweest, maar voor planten enzo zou ik er niet heen gaan
ja, als je dingen zoekt voor aan de muur denk je niet meteen aan een plantjeswinkelquote:Op donderdag 15 november 2012 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jouw gedachtegang kan volgen
[..]
Ik vind het vreselijk om mezelf terug te horen.
[..]
En dan toch zeggen dat Intratuin niet de geschikte winkel is
ik luister graag naar mezelf. ben het ook altijd met mezelf eensquote:Op donderdag 15 november 2012 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om mezelf terug te horen.
Zeer aan je neus.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je lijkt net mijn moeder zegop ALLES serieus ingaan... doodmoe word je er van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |