Dan ga je langs in je pauzequote:Op donderdag 15 november 2012 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik lust ook wel een punani panini nu
Is goed, welk filiaal werk je?quote:
Wow, wowwww, wow. Easy daar meidjequote:Op donderdag 15 november 2012 09:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In die 100 jaar dat je leeft nog nooit tonijnsalade gegeten?wtf.
Speciaal voor jou dit dan, met je salami:
[ afbeelding ]
?quote:
als ze in woensel werkt en in amsterdam woont hoop ik dat ze reiskostenvergoeding krijgt. wat snap je niet aan het verhaalquote:
Pallets sorteren?quote:
quote:
quote:
Je qoute haar niet dus ik las het als een opzich zelf staand iets.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als ze in woensel werkt en in amsterdam woont hoop ik dat ze reiskostenvergoeding krijgt. wat snap je niet aan het verhaal
Dan niet, bitch.quote:
Achter panama amsterdam zuidquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja maar wat pzllets sorteren, ga niet dat fil,pje weeer kijken
quote:
Reacties direct eronder gelden soms ook als antwoord/reactie op de voorgaande post. Ken zelfs fora waar je niet eens de voorgaande post mag quoten.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je qoute haar niet dus ik las het als een opzich zelf staand iets.
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Reacties direct eronder gelden soms ook als antwoord/reactie op de voorgaande post. Ken zelfs fora waar je niet eens de voorgaande post mag quoten.
Wat nou weer?quote:
Jaquote:Op donderdag 15 november 2012 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
krijg je met de zweep als je dat toch doet?
beter voor mijquote:Op donderdag 15 november 2012 10:13 schreef Salatrel het volgende:
wel mooi dat die hele aflevering ondertiteld is
OK SORRY MAN.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Reacties direct eronder gelden soms ook als antwoord/reactie op de voorgaande post. Ken zelfs fora waar je niet eens de voorgaande post mag quoten.
bakkes houden, schurfthoofd, anders stuur ik Vas op je af ja.quote:
ja je hebt vrouwen nodig he om dingen voor je op te lossen die je zelf niet kan oplossen hequote:Op donderdag 15 november 2012 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bakkes houden, schurfthoofd, anders stuur ik Vas op je af ja.
Waarom handen vuil maken aan mensen waar ik geen energie in wil steken.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja je hebt vrouwen nodig he om dingen voor je op te lossen die je zelf niet kan oplossen he
Is goedquote:Op donderdag 15 november 2012 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bakkes houden, schurfthoofd, anders stuur ik Vas op je af ja.
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is goedheb wel iets voor haar buikholletje.
Slaat nergens op:quote:
je bent gewoon een schijnheilige achterbakse bitchquote:Op donderdag 15 november 2012 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom handen vuil maken aan mensen waar ik geen energie in wil steken.
Wow, die uitspattingen van jou somsquote:Op donderdag 15 november 2012 10:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je bent gewoon een schijnheilige achterbakse bitch
geen ruzie maken meisjesquote:Op donderdag 15 november 2012 10:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dit knaagt al sinds zaterdag ... heb iemand een belofte gedaan om er niet over te beginnen, maar erger me zo erg afgelopen dagen aan opmerkingen van hem dat ik deze belofte moet brekenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, die uitspattingen van jou soms![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Soms zit het diepquote:Op donderdag 15 november 2012 10:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dit knaagt al sinds zaterdag ... heb iemand een belofte gedaan om er niet over te beginnen, maar erger me zo erg afgelopen dagen aan opmerkingen van hem dat ik deze belofte moet breken
Die belofte heb je zaterdag al gebroken en daarbij heb ik je al die tijd genegeerd dus dat je je ergert aan mijn opmerkingen is je eigen probleem, treurwilg.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dit knaagt al sinds zaterdag ... heb iemand een belofte gedaan om er niet over te beginnen, maar erger me zo erg afgelopen dagen aan opmerkingen van hem dat ik deze belofte moet breken
Bepraat hem als een kleuter. Dat ie zijn hand voor zijn mond moet doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit hier iemand te hoesten zonder hand voor de mond, zal ik hem een tik op het achterhoofd geven?
Kom even prive danquote:Op donderdag 15 november 2012 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Dames, wat hebben jullie beloofd? vanwaar beloftes enzo?
Helder dit eens op.
Ja, doe eens?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit hier iemand te hoesten zonder hand voor de mond, zal ik hem een tik op het achterhoofd geven?
Echt he.. dat kleuters dit doen is nog enigszins acceptabel (eigenlijk niet, want dan zou ik die moeder/vader/opvoeder even een tik op het achterhoofd moeten geven), maar volwassen mensen met sr. in hun functietitel.. pls..quote:Op donderdag 15 november 2012 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bepraat hem als een kleuter. Dat ie zijn hand voor zijn mond moet doen.
Smeerlap
nou ondanks dat Bobby mijn UI heeft gemaakt, altijd normaal reageerde hier in de chat, mag hij mij niet. Toen ik vorige week grapte op het feestje van Dqod te willen komen, heeft hij tegen haar gezegd dat hij niet wil dat ik kom. Dat kreeg ik dus zaterdag te horenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Dames, wat hebben jullie beloofd? vanwaar beloftes enzo?
Helder dit eens op.
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is goedheb wel iets voor haar buikholletje.
Ja als zo'n moeder die over zichzelf in de derde persoon praat tegen haar kindquote:Op donderdag 15 november 2012 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bepraat hem als een kleuter. Dat ie zijn hand voor zijn mond moet doen.
Smeerlap
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he.. dat kleuters dit doen is nog enigszins acceptabel (eigenlijk niet, want dan zou ik die moeder/vader/opvoeder even een tik op het achterhoofd moeten geven), maar volwassen mensen met sr. in hun functietitel.. pls..
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou ondanks dat Bobby mijn UI heeft gemaakt, altijd normaal reageerde hier in de chat, mag hij mij niet. Toen ik vorige week grapte op het feestje van Dqod te willen komen, heeft hij tegen haar gezegd dat hij niet wil dat ik kom. Dat kreeg ik dus zaterdag te horen
Toen ik zaterdag via een DM aan hem vroeg wat zijn probleem was, is die huilend naar Dqod gegaan en kreeg ik een bericht via FB dat ik Bobby maar met rust moet laten ...
dit is de beknopte versie
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef Dqod het volgende:
Dit soort privé hoeft hier niet Remi.. En klaar nu..
Nu weer weg.. En niemand hoeft me te dm'en, msg'en or whatever
Wijoo dit is gewoon een soort goede tijden slechte tijden maar dan op FOK! met mannen, soort vanquote:Op donderdag 15 november 2012 10:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou ondanks dat Bobby mijn UI heeft gemaakt, altijd normaal reageerde hier in de chat, mag hij mij niet. Toen ik vorige week grapte op het feestje van Dqod te willen komen, heeft hij tegen haar gezegd dat hij niet wil dat ik kom. Dat kreeg ik dus zaterdag te horen
Toen ik zaterdag via een DM aan hem vroeg wat zijn probleem was, is die huilend naar Dqod gegaan en kreeg ik een bericht via FB dat ik Bobby maar met rust moet laten ...
dit is de beknopte versie
Hahahah, gaan ze serieus jou erbij halen als dit gebeurtquote:Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef Dqod het volgende:
Dit soort privé hoeft hier niet Remi.. En klaar nu..
ja kansloos gedrag dit .. dit bedoel ik dus .. we zijn toch gvd geen kleuters meerquote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahah, gaan ze serieus jou erbij halen als dit gebeurtWat n wijven
Niemand haalt mij er bij, ik lurk.. Had ik beter niet kunnen doen tho.. Maar t is wel weer goed zoquote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahah, gaan ze serieus jou erbij halen als dit gebeurtWat n wijven
dit gaat me niet om Dqod ... maar om dat achterbakse schijnheilige gedragquote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
De 2 boys vechten gewoon voor de liefde an dqodwat een episch verhaal.
Haha dat werkt wel denk ikquote:Op donderdag 15 november 2012 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als zo'n moeder die over zichzelf in de derde persoon praat tegen haar kind
'Mama wordt er heel verdrietig van als jij je hand niet voor je mond doet'
hij doesn't care, gaf die net aan, dus daarom zag ik groen lichtquote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niemand haalt mij er bij, ik lurk.. Had ik beter niet kunnen doen tho.. Maar t is wel weer goed zo
Oh dacht al, eerste keer dat ik jou echt bloedserioesoe ziequote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dit gaat me niet om Dqod ... maar om dat achterbakse schijnheilige gedrag
Ik zie bobby ook echt voor me dat hij zo lachtquote:
omdat dit persoonlijk wordt.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dacht al, eerste keer dat ik jou echt bloedserioesoe zie
Achterbaks is ook niet zo tof neequote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen laat z'n ongenoegen zo duidelijk merken zoals jij dat naar Allure, WD en nu naar mij doet.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij mag eerst vertellen wat zijn probleem met mij is ... en dat mag rustig hier in de chat .. hoef niks te verbergen voor niemandquote:Op donderdag 15 november 2012 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Achterbaks is ook niet zo tof neemaar goed... ik weet er niks van.
Klaar nu.. kusjes
Zo zit ik ook wel, vind dit gewoon lachwekkendquote:Op donderdag 15 november 2012 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie bobby ook echt voor me dat hij zo lacht
Allure en WD zal ik nooit meeten.. dit ging om een eventueel verjaardagsfeestje van Dqod waar je mij niet bij wilde hebben en ik alleen wilde weten waarom niet? Dat is een stuk persoonlijker lijkt mequote:Op donderdag 15 november 2012 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen laat z'n ongenoegen zo duidelijk merken zoals jij dat naar Allure, WD en nu naar mij doet.
Zo... wat is dit dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar echte moeders die zo doen dat zijn de allersmerigste manipulatieve moeders.
Ja maar... soms mag je iemand en soms niet.. boeiend toch? niet iedereen hoeft je leuk te vinden.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij mag eerst vertellen wat zijn probleem met mij is ... en dat mag rustig hier in de chat .. hoef niks te verbergen voor niemand
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Allure en WD zal ik nooit meeten.. dit ging om een eventueel verjaardagsfeestje van Dqod waar je mij niet bij wilde hebben en ik alleen wilde weten waarom niet? Dat is een stuk persoonlijker lijkt me
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef Dqod het volgende:
Dit soort privé hoeft hier niet Remi.. En klaar nu.. Vooral met deze drama.. I don't do drama
doe dan ook niet leuk schijnheilig hierquote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo... wat is dit dan?
[..]
Ja maar... soms mag je iemand en soms niet.. boeiend toch? niet iedereen hoeft je leuk te vinden.
Dat is gewoon zo, sws over jezelf in de 3e persoon tegen je kind pratenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo... wat is dit dan?
[..]
Ja maar... soms mag je iemand en soms niet.. boeiend toch? niet iedereen hoeft je leuk te vinden.
Ja gewoon naar elkaar kankeren zoals jij blijkbaar doet is dan een stuk gezelliger inderdaad.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
doe dan ook niet leuk schijnheilig hier
Ik zou er, als ik jou was, gewoon niet zo zwaar aan tillen man.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
doe dan ook niet leuk schijnheilig hier
Ach mozy praat ook vast wel eens in de 3e persoon tegen jou?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo, sws over jezelf in de 3e persoon tegen je kind pratendat is echt niet beter begrijpelijk dan normaal praten.
Niet meerquote:Op donderdag 15 november 2012 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het bij jullie ook zo mistig?
Ik zie niets meer buiten.
Niet dat het uitzicht zo boeiend is, want zoetje, maar goed.
beetje mistig maar niet extreemquote:Op donderdag 15 november 2012 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het bij jullie ook zo mistig?
Ik zie niets meer buiten.
Niet dat het uitzicht zo boeiend is, want zoetje, maar goed.
nee dingen zullen ook een keer uitgepraat worden hier ...quote:Op donderdag 15 november 2012 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou er, als ik jou was, gewoon niet zo zwaar aan tillen man.
Hier was het vannochtend 2 graden, vond het wel mee vallen, vond het begin van deze week toen het 7 graden was echt veel kouder..quote:Op donderdag 15 november 2012 10:45 schreef Chai het volgende:
Kom er nu achter dat het buiten maar 4 graden is. Dacht eigenlijk gewoon het dubbele.
Zeikwijfquote:Op donderdag 15 november 2012 10:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee dingen zullen ook een keer uitgepraat worden hier ...
dan krijg ik Dqod weer op me dak, omdat meneer meteen huilend naar haar gaatquote:Op donderdag 15 november 2012 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeikwijfdoe dat dan in DM als het zo hoog zit en dan ook gelijk goed ipv dat gemier hier de hele tijd.
Nee gelukkig niet, dat zou wel bijdrage aan de ochtendfeestvreude, niet waar?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet meerbeetje... vanochtend wel.. moest jij ook krabben?
Waarom geloof je Dqod niet als ze zegt dat ze hier mee las? en waarom reageer je dan niet direct op haar dat je het bullshit vindt en niet gelooft dat dat zo was?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dan krijg ik Dqod weer op me dak, omdat meneer meteen huilend naar haar gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |