Die moet in de OP.quote:
quote:
Lekker voor je, ik hoop dat je in slaap valt tijdens het smeren van een broodje.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik om 12 uur al sliepheb ritme gekregen
3fm?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat voor graftakkenzender staat er nu weer op de radio ?![]()
!
the christmas stationquote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
!
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker voor je, ik hoop dat je in slaap valt tijdens het smeren van een broodje.
Birdy FMquote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
!
Ja ik hang half uit bed om op de laptop te typen want mn poes ligt in het hholletje van mn buikquote:
quote:
quote:
Ja, ik heb nog niet gehoord welk station, maar ik gok saairadio.quote:
ook niet ff optillen ofzoquote:Op donderdag 15 november 2012 09:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik hang half uit bed om op de laptop te typen want mn poes ligt in het hholletje van mn buik
als giel praat welquote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Graftakkenzender en 3fm in één context kan niet.
Het is on fire...quote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
SHES JUST A GIRL AND SHES A FLAAAAAAMEE
Zo 1 ben ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 09:39 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die halve en onduidelijke vragen stellen en dan kwaad worden dat je ze niet begrijpt#randomtweet #klaagzang #mensen
Ja, snap je dat dan niet? Tfoe jij weet ook niets !quote:Op donderdag 15 november 2012 09:39 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die halve en onduidelijke vragen stellen en dan kwaad worden dat je ze niet begrijpt#randomtweet #klaagzang #mensen
not sure if serious..quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is on fire...
Bedankt nu heb ik dat lied als oorwurm in mijn hoofd.
Nee, hoor.. dat stukje is bij de intro.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is on fire...
Bedankt nu heb ik dat lied als oorwurm in mijn hoofd.
Binnenkort weer kerstmuziekquote:Op donderdag 15 november 2012 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, ik heb nog niet gehoord welk station, maar ik gok saairadio.
Overkomt de beste.quote:
Ja, natuurlijk, anders zou hij geen 4 uur per ochtend en de best beluisterde tijden van de dag doen.quote:
Ik pas niet in jouw buikholletje denk ikquote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee is lekker warm en zacht, bij gebrek aan 2nutz moet dit maar
quote:
Giel. Pls. Als er iemand een kwal is, is hij het wel.quote:
i can't waitquote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Binnenkort weer kerstmuziekDe eerste alweer gehoord van het jaar.
Al vind ik dat niet echt een kerstliedje.
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik krijg altijd spontane ooraids van dat lied, dus misschien heb ik het dan verkeerd verstaan en dank je welquote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, hoor.. dat stukje is bij de intro.
En lekker voor je
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
Dat is niet relevant.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Giel. Pls. Als er iemand een kwal is, is hij het wel.
Ja ik ook, maar die hoor je amper.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i can't wait
al vind ik fairytail of new york altijd wel een leuk liedje
Ik gisteren op 538.. want dat draaien ze bij de fyiso.. Last christmas uiteraardquote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OHHHHHHOHHHHHHH SHE GOT BOTH FEET ON THE GROUUUUUNDDDDDD SHES BURNIN IT DOWNNNNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 15 november 2012 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg altijd spontane ooraids van dat lied, dus misschien heb ik het dan verkeerd verstaan en dank je wel
Jaquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik pas niet in jouw buikholletje denk ik
quote:
OH SHIII-quote:
quote:
Ja mooi is datquote:Op donderdag 15 november 2012 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JaDat was ook waarom ik hem hoorde
Ruud de Wild
Die begint de dag na kerst al weer met aftellen naar kerst
JONG, ik zal jou eens burnt downen.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
OHHHHHHOHHHHHHH SHE GOT BOTH FEET ON THE GROUUUUUNDDDDDD SHES BURNIN IT DOWNNNNNNNNNNNNNN
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:43 schreef BobbyB het volgende:
Die begint de dag na kerst al weer met aftellen naar kerst
Wijoo hatelijk :Squote:Op donderdag 15 november 2012 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JONG, ik zal jou eens burnt downen.
Komt door de kou :$quote:
ik heb gefixt voor je he! geen storing meerquote:Op donderdag 15 november 2012 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt door de kou :$
Sorry
ah oke, wist niet dat je die quote bedoelde .. het is nog vroegquote:Op donderdag 15 november 2012 09:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had het ook over haar poes maar ik quote per ongeluk jou ipv haar
Lag je nu maar in je bedje op de bank hequote:Op donderdag 15 november 2012 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt door de kou :$
Sorry
Naais, nu kan ik vrijdag onbezorgd op reisquote:Op donderdag 15 november 2012 09:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb gefixt voor je he! geen storing meer
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naais, nu kan ik vrijdag onbezorgd op reis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt... maar neen ik moet vanavond sportenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lag je nu maar in je bedje op de bank he
nouja laten we nou niet overdrijvenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naais, nu kan ik vrijdag onbezorgd op reis
Hahahaquote:Op donderdag 15 november 2012 09:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]denk je we zijn achmed fatima en onur
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]Wtf?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ohh dat is zo lekker, vorig jaar ging ik elke week naar zo'n tokoquote:
en ik heb net een doos frikandellen gekochtquote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef BobbyB het volgende:
Volgende week is het de week van de kroket.
We verkopen wel franse, spaanse, italiaanse panini'squote:Op donderdag 15 november 2012 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Onur ookik zou daar geen brood van aannemen.
Deze week snel opeten dan.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en ik heb net een doos frikandellen gekocht
niet te vergelijken met Surinaamse broodjesquote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We verkopen wel franse, spaanse, italiaanse panini's
Broodje Pomquote:Op donderdag 15 november 2012 09:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet te vergelijken met Surinaamse broodjes![]()
Panini's zo lekkerquote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We verkopen wel franse, spaanse, italiaanse panini's
Gisteren gesport. heb vanavond wokken dus dat word geen sportenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt... maar neen ik moet vanavond sporten![]()
Jij ook?
Moet te doen zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb nog 4 dagen voor 20 frikandellen
Ja,lekker zo'n driehoekje met tonijnsalade komkommer tomaat en uitjes of pesto met mozzarella, tomaat en slaquote:Op donderdag 15 november 2012 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Panini's zo lekkersoms met kip enzo en dingetjes of met gesmolten kaas en spek
Mag jij ook gratis eten?
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
Vanaf volgende week btw week van de kroketeen week lang goedkoop kroketten machen.
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef BobbyB het volgende:
Volgende week is het de week van de kroket.
Den Haag trouwens, ik was gisteren in slaap gevallenquote:
Damn gurlquote:Op donderdag 15 november 2012 09:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja,lekker zo'n driehoekje met tonijnsalade komkommer tomaat en uitjes of pesto met mozarella, tomaat en sla![]()
![]()
![]()
Mag ook panini of tosti voor mezelf maken als ik wil. Appie was dan echt gierig, moest je je eigen eten kopen
Althans, denk ik... nooit gehadquote:
Oh ja wokkenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren gesport. heb vanavond wokken dus dat word geen sporten
Waarop?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef Salatrel het volgende:
vandaar dat je niet meer reageerde
mijn serenade onder je slaapkamerraam natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die 100 jaar dat je leeft nog nooit tonijnsalade gegeten?quote:
Iew, heb je ook zoeen haags accent?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag trouwens, ik was gisteren in slaap gevallen
Ik lust ook wel een punani panini nuquote:Op donderdag 15 november 2012 09:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In die 100 jaar dat je leeft nog nooit tonijnsalade gegeten?wtf.
Speciaal voor jou dit dan, met je salami:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |