Het is on fire...quote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
SHES JUST A GIRL AND SHES A FLAAAAAAMEE
Zo 1 ben ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 09:39 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die halve en onduidelijke vragen stellen en dan kwaad worden dat je ze niet begrijpt#randomtweet #klaagzang #mensen
Ja, snap je dat dan niet? Tfoe jij weet ook niets !quote:Op donderdag 15 november 2012 09:39 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die halve en onduidelijke vragen stellen en dan kwaad worden dat je ze niet begrijpt#randomtweet #klaagzang #mensen
not sure if serious..quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is on fire...
Bedankt nu heb ik dat lied als oorwurm in mijn hoofd.
Nee, hoor.. dat stukje is bij de intro.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is on fire...
Bedankt nu heb ik dat lied als oorwurm in mijn hoofd.
Binnenkort weer kerstmuziekquote:Op donderdag 15 november 2012 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, ik heb nog niet gehoord welk station, maar ik gok saairadio.
Overkomt de beste.quote:
Ja, natuurlijk, anders zou hij geen 4 uur per ochtend en de best beluisterde tijden van de dag doen.quote:
Ik pas niet in jouw buikholletje denk ikquote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee is lekker warm en zacht, bij gebrek aan 2nutz moet dit maar
quote:
Giel. Pls. Als er iemand een kwal is, is hij het wel.quote:
i can't waitquote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Binnenkort weer kerstmuziekDe eerste alweer gehoord van het jaar.
Al vind ik dat niet echt een kerstliedje.
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik krijg altijd spontane ooraids van dat lied, dus misschien heb ik het dan verkeerd verstaan en dank je welquote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, hoor.. dat stukje is bij de intro.
En lekker voor je
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
Dat is niet relevant.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Giel. Pls. Als er iemand een kwal is, is hij het wel.
Ja ik ook, maar die hoor je amper.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i can't wait
al vind ik fairytail of new york altijd wel een leuk liedje
Ik gisteren op 538.. want dat draaien ze bij de fyiso.. Last christmas uiteraardquote:Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |