Laat Hoesen maar in de spits beginnen. Lijkt me prima.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:41 schreef tammepiet het volgende:
Cilessen
van Rhijn - Denswil - Moisander - Blind
Schöne - Enoh - Eriksen
Boeri - de Jong - Sana
Bank: vd Hart, Toby, Poulsen, Veltman, Fischer, Dijks, Hoesen.
Pff ik mag hopen van nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:41 schreef tammepiet het volgende:
Cilessen
van Rhijn - Denswil - Moisander - Blind
Schöne - Enoh - Eriksen
Boeri - de Jong - Sana
Bank: vd Hart, Toby, Poulsen, Veltman, Fischer, Dijks, Hoesen.
Dit lijkt mij de meest logische variant. Toby en Poulsen sparen voor Dortmund thuis en hopen dat Kenneth dan weer onder het latje mag.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Pff ik mag hopen van nietEn het lijkt me dat Veltman op rechts gaat spelen
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heb je niet gezien wat voor zieke bazen wij in de RVC hebben? Die hebben het heft in handen genomen en van der Aat het zoeken naar een hoofdsponsor vast uit handen genomen. Bwin of Gazprom liggen voorlopig voor de hand iig.
Er komt bij jouw ook zelden wat positiefs uit hč?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Ah, de periode "iedereen is stuk" is traditoneel ook weer begonnen.
Ze wisselen elkaar op dit moment afquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Ah, de periode "iedereen is stuk" is traditoneel ook weer begonnen.
Jawel hoor, als er iets positiefs te melden isquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er komt bij jouw ook zelden wat positiefs uit hč?![]()
Ik vind het wel meevallen dit keer
Veltman is inderdaad de standaard vervanger van Alderweireld. En laat Boerrigter maar spelen, een potje tegen VVV kan hij weer wat aan vertrouwen winnen, en anders kan het weinig kwaad. Hopelijk wel Lukoki op rechts.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Pff ik mag hopen van nietEn het lijkt me dat Veltman rechts gaat spelen
Hij, Boilesen en Boerrigter zijn gewoon chronische gevallenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel hoor, als er iets positiefs te melden is.
Ik niet, als je Siggie ook nog meetelt is er alweer zoveel stuk.
Op speelminuten-ranking staat Boerrigter gewoon 12e. Van de vleugelspelers hebben alleen Babel en Sana meer gespeeld.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij, Boilesen en Boerrigter zijn gewoon chronische gevallen
Geen Fischer?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Veltman is inderdaad de standaard vervanger van Alderweireld. En laat Boerrigter maar spelen, een potje tegen VVV kan hij weer wat aan vertrouwen winnen, en anders kan het weinig kwaad. Hopelijk wel Lukoki op rechts.
Verder mag Eriksen wel banken voor de nodige rust. Als Frank dat aandurft.
Zie hem eigenlijk gewoon als basisspeler voor de moeilijkere potten komende weken. Ik weet niet wat dan meer zinnig is, hem tegen VVV niet opstellen of juist wél?quote:
Mwa, nog een beetje zelfvertrouwen erbij kweken kan geen kwaad. Al zou je kunnen zeggen hij heeft voor het eerst bij het Deense elftal gezeten dus geef hem wat rust want al die nieuwe indrukken vergt veel energie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:04 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zie hem eigenlijk gewoon als basisspeler voor de moeilijkere potten komende weken. Ik weet niet wat dan meer zinnig is, hem tegen VVV niet opstellen of juist wél?
Ja, want iemand niet laten spelen daar krijgt hij veel ritme vanquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:59 schreef Catch22- het volgende:
Enoh start niet gok ik, die heeft nog niet echt veel ritme.
Serero is op de weg terug, for what its worth
Volgens mij heeft die juist teveel zelfvertrouwen, zoiets had Frank gezegd ofzo...quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwa, nog een beetje zelfvertrouwen erbij kweken kan geen kwaad. Al zou je kunnen zeggen hij heeft voor het eerst bij het Deense elftal gezeten dus geef hem wat rust want al die nieuwe indrukken vergt veel energie.
Wellicht is het inderdaad beter hem te bewaren voor de grote wedstrijden
royal sadnessquote:
quote:De Boer over Sulejmani: ik kies voor de jeugd
16 november 2012 Ajaxlife.nl
Frank de Boer heeft laten weten dat het goed gaat met Miralem Sulejmani, maar hij kiest toch voor de jeugd. De Servische aanvaller zit wederom niet bij de selectie omdat De Boer voor de jeugd kiest. Eveneens ziet hij weinig verschil tussen Sulejmani, Lukoki en Sana. "Hij doet zijn stinkende best, maar op dit moment maakt hij niet het verschil. En als ik dan een keuze moet maken, kies ik voor de toekomst."
Toen hij bij Heerenveen speelde wel jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:03 schreef Smoofie het volgende:
Sulejmani is beter dan al die kutjes.
Hoezo heeft vd Boog het "uitstekend" gedaan? Op het moment dat hij gehaald werd was het een supertalent. Dat hij daarna ver is afgezakt ligt niet aan vd Boog maar aan de begeleiding van hem.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:43 schreef Pedroso het volgende:
Sulejkuttie heb je toch niks meer aan. Die ga je in de winterstop toch niet meer verkopen, geen club die daar meer dan een miljoen voor gaat uitgeven.
Heeft je maar 20+ miljoen gekost (met salaris) dus dat hebben vd Boog en cs. uitstekend gedaan.
17 miljoen voor een talent, zeker geen supertalent, is veel teveel natuurlijk. Dat mag je vd Boog zeker aanrekenen (en niet laf de schuld bij v. Basten leggen zoals hij later gedaan heeft). Blij dat die oetlul vertrokken is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:45 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hoezo heeft vd Boog het "uitstekend" gedaan? Op het moment dat hij gehaald werd was het een supertalent. Dat hij daarna ver is afgezakt ligt niet aan vd Boog maar aan de begeleiding van hem.
Ik weet niet of je Sulejmani bij Heerenveen wel hebt zien voetballen? Maar hij was echt wel een supertalent.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
17 miljoen voor een talent, zeker geen supertalent, is veel teveel natuurlijk. Dat mag je vd Boog zeker aanrekenen (en niet laf de schuld bij v. Basten leggen zoals hij later gedaan heeft). Blij dat die oetlul vertrokken is.
17 miljoen voor een talent is voor Nederlandse begrippen altijd te veel. Het is een blijft een gok.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:53 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Sulejmani bij Heerenveen wel hebt zien voetballen? Maar hij was echt wel een supertalent.
Klopt, maar ontken niet dat hij geweldig was bij Heerenveen. Ik vond het niet teveel. Op dat moment dacht iedereen dat hij Ajax kampioen kon maken en dat Ajax hem voor veel geld door kon verkopen. Dat hij toen hij 18 was beter dan nu zegt wat over zijn begeleiding, niet over vd Boog.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
17 miljoen voor een talent is voor Nederlandse begrippen altijd te veel. Het is een blijft een gok.
Och, hij was misschien geweldig bij Heerenveen. Maar dat wil niet zeggen dat dat een garantie is dat hij ook geweldig wordt bij Ajax. En dus is 17 miljoen te veel. Ik dacht niet dat hij Ajax kampioen zou maken. Ik dacht ook niet dat hij zomaar voor veel geld doorverkocht zou kunnen gaan worden. En met mij veel, heel veel meer Ajacieden. Dus dit heb je denk ik gedroomd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Klopt, maar ontken niet dat hij geweldig was bij Heerenveen. Ik vond het niet teveel. Op dat moment dacht iedereen dat hij Ajax kampioen kon maken en dat Ajax hem voor veel geld door kon verkopen.
Onzin. Van de Boog heeft het bedrag willen betalen. Dat is te allen tijde fout. Heeft niet ingezien dat we in Nederland nooit dergelijke bedragen neer moeten leggen. Daar heeft welke begeleider van Sulejmani niets aan kunnen doen. De beste jongen zelf ook niet, trouwens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:58 schreef Guidetti het volgende:
Dat hij toen hij 18 was beter dan nu zegt wat over zijn begeleiding, niet over vd Boog.
Niet alleen vd Boog beslist daarover. Er zit een heel apparaat achter die zo'n beslissing neemt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Onzin. Van de Boog heeft het bedrag willen betalen. Dat is te allen tijde fout. Heeft niet ingezien dat we in Nederland nooit dergelijke bedragen neer moeten leggen. Daar heeft welke begeleider van Sulejmani niets aan kunnen doen. De beste jongen zelf ook niet, trouwens.
Het was een supertalent bij Heerenveen. Dat kun je niet ontkennen toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Och, hij was misschien geweldig bij Heerenveen. Maar dat wil niet zeggen dat dat een garantie is dat hij ook geweldig wordt bij Ajax.
Wie was verantwoordelijk? Juist... Natuurlijk is hij te dik geweest en is zijn begeleiding misschien niet altijd optimaal geweest. Zijn instelling ook niet altijd, trouwens. Maar dat heeft 0,0 te maken met de bereidheid 17 miljoen voor een talent die één goed seizoen heeft gedraaid op tafel te willen leggen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Niet alleen vd Boog beslist daarover. Er zit een heel apparaat achter die zo'n beslissing neemt.
Ik denk wel dat zijn begeleiding daar iets aan het kunnen doen. Hoe kan het anders dat hij de helft van de tijd te dik was tijdens zijn periode bij Ajax?
Ga je die vraag blijven herhalen? Ik heb al geantwoord dat hij misschien een supertalent was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het was een supertalent bij Heerenveen. Dat kun je niet ontkennen toch?
Dus dan heeft er toch ook wat aan zijn begeleiding geschort?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie was verantwoordelijk? Juist... Natuurlijk is hij te dik geweest en is zijn begeleiding misschien niet altijd optimaal geweest. Zijn instelling ook niet altijd, trouwens. Maar dat heeft 0,0 te maken met de bereidheid 17 miljoen voor een talent die één goed seizoen heeft gedraaid op tafel te willen leggen.
Maar wat heeft dat met die 17 miljoen te maken?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dus dan heeft er toch ook wat aan zijn begeleiding geschort?
Dat ik op dat moment wel kon begrijpen dat ze 17 miljoen voor hem hebben betaald. Dat die investering er niet uit is gekomen lijkt mij te maken hebben gehad met zijn begeleiding (of andere randzaken).quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met die 17 miljoen te maken?
Nee, die begeleiding heeft niets te maken met of die investering er uit is gekomen. Die investering was bij voorbaat al een te grote gok en had nooit genomen moeten worden. Al was hij verkocht voor 30 miljoen, die gok is veel te groot en dus nooit doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat ik op dat moment wel kon begrijpen dat ze 17 miljoen voor hem hebben betaald. Dat die investering er niet uit is gekomen lijkt mij te maken hebben gehad met zijn begeleiding (of andere randzaken).
Ajax had toen echt een aanval waar je Europees voor de dag mee kan komen. Huntelaar, Suarez, Sulejmani.
Qua begeleiding heb je wmb wel een puntje.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat ik op dat moment wel kon begrijpen dat ze 17 miljoen voor hem hebben betaald. Dat die investering er niet uit is gekomen lijkt mij te maken hebben gehad met zijn begeleiding (of andere randzaken).
Ajax had toen echt een aanval waar je Europees voor de dag mee kan komen. Huntelaar, Suarez, Sulejmani.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik ben blij als Sulejmani weg is, dan kunnen we die jaren durende klucht eindelijk eens afsluiten.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik ben blij als Sulejmani weg is, dan kunnen we die jaren durende klucht eindelijk eens afsluiten.
sowieso het enige wat hij deed naast voetbal was de hele dag op de playstation.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:32 schreef CaasS het volgende:
[..]
Qua begeleiding heb je wmb wel een puntje.![]()
Ajax is vrij hard en het moet wel vanuit je zelf komen. Die jongens zijn vaak 18, 19, 20. Dan moet je er eigenlijk heel kort op zitten.
Ik las bijvoorbeeld over Zlatan in zijn biografie dat hij in zijn begin tijd alleen maar rotzooi at omdat hij niet kon koken....Hij haalde dat moment aan van die winnende goal in de beker finale, waar hij broodmager was. Vond ik idioot om te lezen. 9 Miljoen investeren in een spits en hem dan aan zijn lot over laten.
Huur een kok in, laat ze eten op de club of geef ze een eet schema ofzo.
Speciaal programma voor Hoesen, toe maar.quote:Hoesen voorlopig niet in de basis
Ajax speler Danny Hoesen zit dit weekend opnieuw bij de selectie van Ajax 1. Mogelijk krijgt de oud-speler van Fulham dus opnieuw speeltijd in het eerste elftal.
Op een basisplaats in het team van Frank de Boer hoeft de 21-jarige spits nog niet te rekenen, zo verklapte de oefenmeester tijdens het wekelijkse perspraatje. 'Danny wordt klaargestoomd voor de tweede seizoenshelft', aldus De Boer. 'Hij begint tegen VVV dan ook niet in de basis. Het is momenteel een kwestie van observeren, kijken of hij na de winterstop van waarde voor het eerste elftal kan zijn'.
Hoesen zou momenteel bezig zijn met een speciaal krachtprogramma, zo dat hij na de winterstop optimaal van dienst kan zijn in de competitie.
Beter als vrijpartijtjes met je vriendin met als uitkomst een schouderblessurequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
sowieso het enige wat hij deed naast voetbal was de hele dag op de playstation.
WATTTTTTquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:14 schreef stoeltafel het volgende:
e 16-jarige Bazoer, jeugdspeler van PSV, heeft aan zijn club bekend gemaakt dat hij naar Ajax gaat.
Hahahaha
Dus toch wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax wil ook Richairo Zivkovic van Groningen hebben, die heeft dezelfde zaakwaarnemer als Bazoer.
Valt wel wat te regelen met die lui.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:14 schreef stoeltafel het volgende:
e 16-jarige Bazoer, jeugdspeler van PSV, heeft aan zijn club bekend gemaakt dat hij naar Ajax gaat.
Hahahaha
Proberen alle goede talenten uit Nederland én Denemarkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:28 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Ajax de grootste talenten die er in Nederland rondlopen gaat proberen binnen te halen, op die van Feyenoord na.
Het gaat ook een sneeuwbaleffect geven natuurlijk als ze zien wat er bij Ajax staat te gebeuren met al die investeringen in de jeugd, daar wil je als groot talent ook deel van gaan uitmaken.
quote:Litmanen staat open voor rol bij Ajax
Jari Litmanen was zaterdag op sportpark De Toekomst om te praten over de documentaire ‘The King-Jari Litmanen.' De beste Finse voetballer ooit vertelde over Frank de Boer, het voetbal in Finland en Louis van Gaal.
Litmanen is 41 jaar oud maar plakt er misschien nog wel een seizoen voetbal achter aan. 'De competitie in Finland begint pas in april. Ik voel me fit en vind voetbal nog steeds een leuk spelletje. Misschien ga ik nog wel een jaartje door of ik ga iets anders doen. Je kan de top van het Finse voetbal vergelijken met het rechterrijtje van de Eredivisie. Er lopen ook aardig wat talenten rond, maar zolang wij voor de WK en EK-kwalificatie worden ingedeeld bij landen als Frankrijk, Italië, Spanje en Nederland maken wij geen kans. Ik ben nooit met Finland op een eindronde geweest. Dat is naast mijn blessures misschien wel het grootste gemis uit mijn carričre.'
'Ik vind het werken met jonge jongens leuk. Ze iets leren, mijn ervaring overbrengen. Zoals Frank de Boer dat doet bij Ajax. Als Ajax mij zou vragen voor een bepaalde functie, dan sta ik daar zeker voor open. Of ik ja zou zeggen weet ik alleen niet. Misschien wil ga ik wel iets doen voor het Finse voetbal.'
'Van Gaal is een trainer die altijd keihard werkt, een echte toptrainer. Hij heeft alles gewonnen wat er te winnen valt op clubniveau. Hij doet nooit zomaar iets. Alles wat hij doet heeft een bepaald doel. Hij is zich bewust van alles wat speelt in en rond het team.'
'Zwakte? Heeft Louis zwakte? Volgens mij niet. Hij is overal kampioen geworden, dus die man heeft alleen maar kwaliteiten.'
En prima. De hele Eredivisie heeft profijt van de jeugdopleiding van Ajax. Er halen meer spelers het eerste van Ajax niet dan wel, en een flink deel daarvan wordt opgepikt door clubs door 't hele land.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:28 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Ajax de grootste talenten die er in Nederland rondlopen gaat proberen binnen te halen, op die van Feyenoord na.
Het gaat ook een sneeuwbaleffect geven natuurlijk als ze zien wat er bij Ajax staat te gebeuren met al die investeringen in de jeugd, daar wil je als groot talent ook deel van gaan uitmaken.
Niet heel onlogisch als Advocaat geen verdedigende talenten durft in te brengen terwijl Marcelo en Derijck er staan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
Leidt psv een keer een speler op, gaat hij gelijk naar een andere club
W0t?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar toch. Bazoer is 16 en kan 3/4 jaar geen wedstrijd spelen.. Kan ook nooit goed zijn voor zijn ontwikkeling.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar toch. Bazoer is 16 en kan 3/4 jaar geen wedstrijd spelen.. Kan ook nooit goed zijn voor zijn ontwikkeling.
quote:
Wat..quote:
quote:
PSV laat hem niet vroegtijdig vertrekken en gaan hem niet meer gebruiken in wedstrijden.quote:
Kinderachtig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
PSV laat hem niet vroegtijdig vertrekken en gaan hem niet meer gebruiken in wedstrijden.
Die speelt dus driekwart van het seizoen niet meer.
Oh ik las 3 tot 4 jaar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
PSV laat hem niet vroegtijdig vertrekken en gaan hem niet meer gebruiken in wedstrijden.
Die speelt dus driekwart van het seizoen niet meer.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:43 schreef wieisboos het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Schöne, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, De Jong, Fischer
Waarom toch Boerrigter.... ik zie veel liever Lukoki of zelfs Sana
Ik ook. Doe wat aan je NL man.quote:
tegen vvv en zwolle kan je hem wel gebruiken en hopelijk pakt hij daardoor weer wat vorm op.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:43 schreef wieisboos het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Schöne, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, De Jong, Fischer
Waarom toch Boerrigter.... ik zie veel liever Lukoki of zelfs Sana
hij moet van zijn angst afkomen en vorm krijgen. Sana doet t niet veel beter dus ik zou hem gewoon laten spelenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
tegen vvv en zwolle kan je hem wel gebruiken en hopelijk pakt hij daardoor weer wat vorm op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |