Laat Hoesen maar in de spits beginnen. Lijkt me prima.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:41 schreef tammepiet het volgende:
Cilessen
van Rhijn - Denswil - Moisander - Blind
Schöne - Enoh - Eriksen
Boeri - de Jong - Sana
Bank: vd Hart, Toby, Poulsen, Veltman, Fischer, Dijks, Hoesen.
Pff ik mag hopen van nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:41 schreef tammepiet het volgende:
Cilessen
van Rhijn - Denswil - Moisander - Blind
Schöne - Enoh - Eriksen
Boeri - de Jong - Sana
Bank: vd Hart, Toby, Poulsen, Veltman, Fischer, Dijks, Hoesen.
Dit lijkt mij de meest logische variant. Toby en Poulsen sparen voor Dortmund thuis en hopen dat Kenneth dan weer onder het latje mag.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Pff ik mag hopen van nietEn het lijkt me dat Veltman op rechts gaat spelen
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heb je niet gezien wat voor zieke bazen wij in de RVC hebben? Die hebben het heft in handen genomen en van der Aat het zoeken naar een hoofdsponsor vast uit handen genomen. Bwin of Gazprom liggen voorlopig voor de hand iig.
Er komt bij jouw ook zelden wat positiefs uit hè?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Ah, de periode "iedereen is stuk" is traditoneel ook weer begonnen.
Ze wisselen elkaar op dit moment afquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Ah, de periode "iedereen is stuk" is traditoneel ook weer begonnen.
Jawel hoor, als er iets positiefs te melden isquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er komt bij jouw ook zelden wat positiefs uit hè?![]()
Ik vind het wel meevallen dit keer
Veltman is inderdaad de standaard vervanger van Alderweireld. En laat Boerrigter maar spelen, een potje tegen VVV kan hij weer wat aan vertrouwen winnen, en anders kan het weinig kwaad. Hopelijk wel Lukoki op rechts.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Pff ik mag hopen van nietEn het lijkt me dat Veltman rechts gaat spelen
Hij, Boilesen en Boerrigter zijn gewoon chronische gevallenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel hoor, als er iets positiefs te melden is.
Ik niet, als je Siggie ook nog meetelt is er alweer zoveel stuk.
Op speelminuten-ranking staat Boerrigter gewoon 12e. Van de vleugelspelers hebben alleen Babel en Sana meer gespeeld.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij, Boilesen en Boerrigter zijn gewoon chronische gevallen
Geen Fischer?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Veltman is inderdaad de standaard vervanger van Alderweireld. En laat Boerrigter maar spelen, een potje tegen VVV kan hij weer wat aan vertrouwen winnen, en anders kan het weinig kwaad. Hopelijk wel Lukoki op rechts.
Verder mag Eriksen wel banken voor de nodige rust. Als Frank dat aandurft.
Zie hem eigenlijk gewoon als basisspeler voor de moeilijkere potten komende weken. Ik weet niet wat dan meer zinnig is, hem tegen VVV niet opstellen of juist wél?quote:
Mwa, nog een beetje zelfvertrouwen erbij kweken kan geen kwaad. Al zou je kunnen zeggen hij heeft voor het eerst bij het Deense elftal gezeten dus geef hem wat rust want al die nieuwe indrukken vergt veel energie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:04 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zie hem eigenlijk gewoon als basisspeler voor de moeilijkere potten komende weken. Ik weet niet wat dan meer zinnig is, hem tegen VVV niet opstellen of juist wél?
Ja, want iemand niet laten spelen daar krijgt hij veel ritme vanquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:59 schreef Catch22- het volgende:
Enoh start niet gok ik, die heeft nog niet echt veel ritme.
Serero is op de weg terug, for what its worth
Volgens mij heeft die juist teveel zelfvertrouwen, zoiets had Frank gezegd ofzo...quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwa, nog een beetje zelfvertrouwen erbij kweken kan geen kwaad. Al zou je kunnen zeggen hij heeft voor het eerst bij het Deense elftal gezeten dus geef hem wat rust want al die nieuwe indrukken vergt veel energie.
Wellicht is het inderdaad beter hem te bewaren voor de grote wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |