Niet heel onlogisch als Advocaat geen verdedigende talenten durft in te brengen terwijl Marcelo en Derijck er staan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
Leidt psv een keer een speler op, gaat hij gelijk naar een andere club
W0t?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar toch. Bazoer is 16 en kan 3/4 jaar geen wedstrijd spelen.. Kan ook nooit goed zijn voor zijn ontwikkeling.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar toch. Bazoer is 16 en kan 3/4 jaar geen wedstrijd spelen.. Kan ook nooit goed zijn voor zijn ontwikkeling.
quote:
Wat..quote:
quote:
PSV laat hem niet vroegtijdig vertrekken en gaan hem niet meer gebruiken in wedstrijden.quote:
Kinderachtig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
PSV laat hem niet vroegtijdig vertrekken en gaan hem niet meer gebruiken in wedstrijden.
Die speelt dus driekwart van het seizoen niet meer.
Oh ik las 3 tot 4 jaar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
PSV laat hem niet vroegtijdig vertrekken en gaan hem niet meer gebruiken in wedstrijden.
Die speelt dus driekwart van het seizoen niet meer.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:43 schreef wieisboos het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Schöne, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, De Jong, Fischer
Waarom toch Boerrigter.... ik zie veel liever Lukoki of zelfs Sana
Ik ook. Doe wat aan je NL man.quote:
tegen vvv en zwolle kan je hem wel gebruiken en hopelijk pakt hij daardoor weer wat vorm op.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:43 schreef wieisboos het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Schöne, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, De Jong, Fischer
Waarom toch Boerrigter.... ik zie veel liever Lukoki of zelfs Sana
hij moet van zijn angst afkomen en vorm krijgen. Sana doet t niet veel beter dus ik zou hem gewoon laten spelenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
tegen vvv en zwolle kan je hem wel gebruiken en hopelijk pakt hij daardoor weer wat vorm op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |