abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119277910
Kon het al nergens vinden. Hoop nog steeds stiekem dat het toch nog 2017 wordt.
pi_119278482
quote:
royal sadness _O- _O- :'( :'( :'( :') :') :')

Overigens:
quote:
De Boer over Sulejmani: ik kies voor de jeugd
16 november 2012 Ajaxlife.nl

Frank de Boer heeft laten weten dat het goed gaat met Miralem Sulejmani, maar hij kiest toch voor de jeugd. De Servische aanvaller zit wederom niet bij de selectie omdat De Boer voor de jeugd kiest. Eveneens ziet hij weinig verschil tussen Sulejmani, Lukoki en Sana. "Hij doet zijn stinkende best, maar op dit moment maakt hij niet het verschil. En als ik dan een keuze moet maken, kies ik voor de toekomst."
pi_119280410
Werd tijd, kan het niet geloven trouwens dat hij hard aan het trainen is :')
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:03:07 #129
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_119281233
Sulejmani is beter dan al die kutjes.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_119281272
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:03 schreef Smoofie het volgende:
Sulejmani is beter dan al die kutjes.
Toen hij bij Heerenveen speelde wel ja
pi_119282629
Sulejkuttie heb je toch niks meer aan. Die ga je in de winterstop toch niet meer verkopen, geen club die daar meer dan een miljoen voor gaat uitgeven.
Heeft je maar 20+ miljoen gekost (met salaris) dus dat hebben vd Boog en cs. uitstekend gedaan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_119282733
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:43 schreef Pedroso het volgende:
Sulejkuttie heb je toch niks meer aan. Die ga je in de winterstop toch niet meer verkopen, geen club die daar meer dan een miljoen voor gaat uitgeven.
Heeft je maar 20+ miljoen gekost (met salaris) dus dat hebben vd Boog en cs. uitstekend gedaan.
Hoezo heeft vd Boog het "uitstekend" gedaan? Op het moment dat hij gehaald werd was het een supertalent. Dat hij daarna ver is afgezakt ligt niet aan vd Boog maar aan de begeleiding van hem.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_119282897
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:45 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Hoezo heeft vd Boog het "uitstekend" gedaan? Op het moment dat hij gehaald werd was het een supertalent. Dat hij daarna ver is afgezakt ligt niet aan vd Boog maar aan de begeleiding van hem.
17 miljoen voor een talent, zeker geen supertalent, is veel teveel natuurlijk. Dat mag je vd Boog zeker aanrekenen (en niet laf de schuld bij v. Basten leggen zoals hij later gedaan heeft). Blij dat die oetlul vertrokken is.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_119283012
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:50 schreef Pedroso het volgende:

[..]

17 miljoen voor een talent, zeker geen supertalent, is veel teveel natuurlijk. Dat mag je vd Boog zeker aanrekenen (en niet laf de schuld bij v. Basten leggen zoals hij later gedaan heeft). Blij dat die oetlul vertrokken is.
Ik weet niet of je Sulejmani bij Heerenveen wel hebt zien voetballen? Maar hij was echt wel een supertalent.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_119283079
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:53 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Ik weet niet of je Sulejmani bij Heerenveen wel hebt zien voetballen? Maar hij was echt wel een supertalent.
17 miljoen voor een talent is voor Nederlandse begrippen altijd te veel. Het is een blijft een gok.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_119283146
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

17 miljoen voor een talent is voor Nederlandse begrippen altijd te veel. Het is een blijft een gok.
Klopt, maar ontken niet dat hij geweldig was bij Heerenveen. Ik vond het niet teveel. Op dat moment dacht iedereen dat hij Ajax kampioen kon maken en dat Ajax hem voor veel geld door kon verkopen. Dat hij toen hij 18 was beter dan nu zegt wat over zijn begeleiding, niet over vd Boog.
pi_119283203
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:58 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Klopt, maar ontken niet dat hij geweldig was bij Heerenveen. Ik vond het niet teveel. Op dat moment dacht iedereen dat hij Ajax kampioen kon maken en dat Ajax hem voor veel geld door kon verkopen.
Och, hij was misschien geweldig bij Heerenveen. Maar dat wil niet zeggen dat dat een garantie is dat hij ook geweldig wordt bij Ajax. En dus is 17 miljoen te veel. Ik dacht niet dat hij Ajax kampioen zou maken. Ik dacht ook niet dat hij zomaar voor veel geld doorverkocht zou kunnen gaan worden. En met mij veel, heel veel meer Ajacieden. Dus dit heb je denk ik gedroomd.
In Southern Sun
pi_119283257
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:58 schreef Guidetti het volgende:
Dat hij toen hij 18 was beter dan nu zegt wat over zijn begeleiding, niet over vd Boog.
Onzin. Van de Boog heeft het bedrag willen betalen. Dat is te allen tijde fout. Heeft niet ingezien dat we in Nederland nooit dergelijke bedragen neer moeten leggen. Daar heeft welke begeleider van Sulejmani niets aan kunnen doen. De beste jongen zelf ook niet, trouwens.
In Southern Sun
pi_119283369
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Onzin. Van de Boog heeft het bedrag willen betalen. Dat is te allen tijde fout. Heeft niet ingezien dat we in Nederland nooit dergelijke bedragen neer moeten leggen. Daar heeft welke begeleider van Sulejmani niets aan kunnen doen. De beste jongen zelf ook niet, trouwens.
Niet alleen vd Boog beslist daarover. Er zit een heel apparaat achter die zo'n beslissing neemt.
Ik denk wel dat zijn begeleiding daar iets aan het kunnen doen. Hoe kan het anders dat hij de helft van de tijd te dik was tijdens zijn periode bij Ajax?
pi_119283389
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Och, hij was misschien geweldig bij Heerenveen. Maar dat wil niet zeggen dat dat een garantie is dat hij ook geweldig wordt bij Ajax.
Het was een supertalent bij Heerenveen. Dat kun je niet ontkennen toch?
pi_119283418
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:05 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Niet alleen vd Boog beslist daarover. Er zit een heel apparaat achter die zo'n beslissing neemt.
Ik denk wel dat zijn begeleiding daar iets aan het kunnen doen. Hoe kan het anders dat hij de helft van de tijd te dik was tijdens zijn periode bij Ajax?
Wie was verantwoordelijk? Juist... Natuurlijk is hij te dik geweest en is zijn begeleiding misschien niet altijd optimaal geweest. Zijn instelling ook niet altijd, trouwens. Maar dat heeft 0,0 te maken met de bereidheid 17 miljoen voor een talent die één goed seizoen heeft gedraaid op tafel te willen leggen.
In Southern Sun
pi_119283448
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:05 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Het was een supertalent bij Heerenveen. Dat kun je niet ontkennen toch?
Ga je die vraag blijven herhalen? Ik heb al geantwoord dat hij misschien een supertalent was.
In Southern Sun
pi_119283462
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wie was verantwoordelijk? Juist... Natuurlijk is hij te dik geweest en is zijn begeleiding misschien niet altijd optimaal geweest. Zijn instelling ook niet altijd, trouwens. Maar dat heeft 0,0 te maken met de bereidheid 17 miljoen voor een talent die één goed seizoen heeft gedraaid op tafel te willen leggen.
Dus dan heeft er toch ook wat aan zijn begeleiding geschort?
pi_119283474
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:07 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dus dan heeft er toch ook wat aan zijn begeleiding geschort?
Maar wat heeft dat met die 17 miljoen te maken?
In Southern Sun
pi_119283509
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar wat heeft dat met die 17 miljoen te maken?
Dat ik op dat moment wel kon begrijpen dat ze 17 miljoen voor hem hebben betaald. Dat die investering er niet uit is gekomen lijkt mij te maken hebben gehad met zijn begeleiding (of andere randzaken).
Ajax had toen echt een aanval waar je Europees voor de dag mee kan komen. Huntelaar, Suarez, Sulejmani.
pi_119283599
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:08 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat ik op dat moment wel kon begrijpen dat ze 17 miljoen voor hem hebben betaald. Dat die investering er niet uit is gekomen lijkt mij te maken hebben gehad met zijn begeleiding (of andere randzaken).
Ajax had toen echt een aanval waar je Europees voor de dag mee kan komen. Huntelaar, Suarez, Sulejmani.
Nee, die begeleiding heeft niets te maken met of die investering er uit is gekomen. Die investering was bij voorbaat al een te grote gok en had nooit genomen moeten worden. Al was hij verkocht voor 30 miljoen, die gok is veel te groot en dus nooit doen.

En die aanval... Wat doet Sulejmani in dat rijtje? Hij is zo goed niet! En dat komt niet door zijn begeleiding. Hij is gewoon geen top.
In Southern Sun
pi_119284312
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:08 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Qua begeleiding heb je wmb wel een puntje. :P
Ajax is vrij hard en het moet wel vanuit je zelf komen. Die jongens zijn vaak 18, 19, 20. Dan moet je er eigenlijk heel kort op zitten.
Ik las bijvoorbeeld over Zlatan in zijn biografie dat hij in zijn begin tijd alleen maar rotzooi at omdat hij niet kon koken.... :') Hij haalde dat moment aan van die winnende goal in de beker finale, waar hij broodmager was. Vond ik idioot om te lezen. 9 Miljoen investeren in een spits en hem dan aan zijn lot over laten.
Huur een kok in, laat ze eten op de club of geef ze een eet schema ofzo.
pi_119285113
Ik ben blij als Sulejmani weg is, dan kunnen we die jaren durende klucht eindelijk eens afsluiten.
pi_119285796
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik ben blij als Sulejmani weg is, dan kunnen we die jaren durende klucht eindelijk eens afsluiten.
pi_119286246
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')