royal sadnessquote:
quote:De Boer over Sulejmani: ik kies voor de jeugd
16 november 2012 Ajaxlife.nl
Frank de Boer heeft laten weten dat het goed gaat met Miralem Sulejmani, maar hij kiest toch voor de jeugd. De Servische aanvaller zit wederom niet bij de selectie omdat De Boer voor de jeugd kiest. Eveneens ziet hij weinig verschil tussen Sulejmani, Lukoki en Sana. "Hij doet zijn stinkende best, maar op dit moment maakt hij niet het verschil. En als ik dan een keuze moet maken, kies ik voor de toekomst."
Toen hij bij Heerenveen speelde wel jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:03 schreef Smoofie het volgende:
Sulejmani is beter dan al die kutjes.
Hoezo heeft vd Boog het "uitstekend" gedaan? Op het moment dat hij gehaald werd was het een supertalent. Dat hij daarna ver is afgezakt ligt niet aan vd Boog maar aan de begeleiding van hem.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:43 schreef Pedroso het volgende:
Sulejkuttie heb je toch niks meer aan. Die ga je in de winterstop toch niet meer verkopen, geen club die daar meer dan een miljoen voor gaat uitgeven.
Heeft je maar 20+ miljoen gekost (met salaris) dus dat hebben vd Boog en cs. uitstekend gedaan.
17 miljoen voor een talent, zeker geen supertalent, is veel teveel natuurlijk. Dat mag je vd Boog zeker aanrekenen (en niet laf de schuld bij v. Basten leggen zoals hij later gedaan heeft). Blij dat die oetlul vertrokken is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:45 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hoezo heeft vd Boog het "uitstekend" gedaan? Op het moment dat hij gehaald werd was het een supertalent. Dat hij daarna ver is afgezakt ligt niet aan vd Boog maar aan de begeleiding van hem.
Ik weet niet of je Sulejmani bij Heerenveen wel hebt zien voetballen? Maar hij was echt wel een supertalent.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
17 miljoen voor een talent, zeker geen supertalent, is veel teveel natuurlijk. Dat mag je vd Boog zeker aanrekenen (en niet laf de schuld bij v. Basten leggen zoals hij later gedaan heeft). Blij dat die oetlul vertrokken is.
17 miljoen voor een talent is voor Nederlandse begrippen altijd te veel. Het is een blijft een gok.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:53 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Sulejmani bij Heerenveen wel hebt zien voetballen? Maar hij was echt wel een supertalent.
Klopt, maar ontken niet dat hij geweldig was bij Heerenveen. Ik vond het niet teveel. Op dat moment dacht iedereen dat hij Ajax kampioen kon maken en dat Ajax hem voor veel geld door kon verkopen. Dat hij toen hij 18 was beter dan nu zegt wat over zijn begeleiding, niet over vd Boog.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
17 miljoen voor een talent is voor Nederlandse begrippen altijd te veel. Het is een blijft een gok.
Och, hij was misschien geweldig bij Heerenveen. Maar dat wil niet zeggen dat dat een garantie is dat hij ook geweldig wordt bij Ajax. En dus is 17 miljoen te veel. Ik dacht niet dat hij Ajax kampioen zou maken. Ik dacht ook niet dat hij zomaar voor veel geld doorverkocht zou kunnen gaan worden. En met mij veel, heel veel meer Ajacieden. Dus dit heb je denk ik gedroomd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Klopt, maar ontken niet dat hij geweldig was bij Heerenveen. Ik vond het niet teveel. Op dat moment dacht iedereen dat hij Ajax kampioen kon maken en dat Ajax hem voor veel geld door kon verkopen.
Onzin. Van de Boog heeft het bedrag willen betalen. Dat is te allen tijde fout. Heeft niet ingezien dat we in Nederland nooit dergelijke bedragen neer moeten leggen. Daar heeft welke begeleider van Sulejmani niets aan kunnen doen. De beste jongen zelf ook niet, trouwens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:58 schreef Guidetti het volgende:
Dat hij toen hij 18 was beter dan nu zegt wat over zijn begeleiding, niet over vd Boog.
Niet alleen vd Boog beslist daarover. Er zit een heel apparaat achter die zo'n beslissing neemt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Onzin. Van de Boog heeft het bedrag willen betalen. Dat is te allen tijde fout. Heeft niet ingezien dat we in Nederland nooit dergelijke bedragen neer moeten leggen. Daar heeft welke begeleider van Sulejmani niets aan kunnen doen. De beste jongen zelf ook niet, trouwens.
Het was een supertalent bij Heerenveen. Dat kun je niet ontkennen toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Och, hij was misschien geweldig bij Heerenveen. Maar dat wil niet zeggen dat dat een garantie is dat hij ook geweldig wordt bij Ajax.
Wie was verantwoordelijk? Juist... Natuurlijk is hij te dik geweest en is zijn begeleiding misschien niet altijd optimaal geweest. Zijn instelling ook niet altijd, trouwens. Maar dat heeft 0,0 te maken met de bereidheid 17 miljoen voor een talent die één goed seizoen heeft gedraaid op tafel te willen leggen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Niet alleen vd Boog beslist daarover. Er zit een heel apparaat achter die zo'n beslissing neemt.
Ik denk wel dat zijn begeleiding daar iets aan het kunnen doen. Hoe kan het anders dat hij de helft van de tijd te dik was tijdens zijn periode bij Ajax?
Ga je die vraag blijven herhalen? Ik heb al geantwoord dat hij misschien een supertalent was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het was een supertalent bij Heerenveen. Dat kun je niet ontkennen toch?
Dus dan heeft er toch ook wat aan zijn begeleiding geschort?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie was verantwoordelijk? Juist... Natuurlijk is hij te dik geweest en is zijn begeleiding misschien niet altijd optimaal geweest. Zijn instelling ook niet altijd, trouwens. Maar dat heeft 0,0 te maken met de bereidheid 17 miljoen voor een talent die één goed seizoen heeft gedraaid op tafel te willen leggen.
Maar wat heeft dat met die 17 miljoen te maken?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dus dan heeft er toch ook wat aan zijn begeleiding geschort?
Dat ik op dat moment wel kon begrijpen dat ze 17 miljoen voor hem hebben betaald. Dat die investering er niet uit is gekomen lijkt mij te maken hebben gehad met zijn begeleiding (of andere randzaken).quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met die 17 miljoen te maken?
Nee, die begeleiding heeft niets te maken met of die investering er uit is gekomen. Die investering was bij voorbaat al een te grote gok en had nooit genomen moeten worden. Al was hij verkocht voor 30 miljoen, die gok is veel te groot en dus nooit doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat ik op dat moment wel kon begrijpen dat ze 17 miljoen voor hem hebben betaald. Dat die investering er niet uit is gekomen lijkt mij te maken hebben gehad met zijn begeleiding (of andere randzaken).
Ajax had toen echt een aanval waar je Europees voor de dag mee kan komen. Huntelaar, Suarez, Sulejmani.
Qua begeleiding heb je wmb wel een puntje.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat ik op dat moment wel kon begrijpen dat ze 17 miljoen voor hem hebben betaald. Dat die investering er niet uit is gekomen lijkt mij te maken hebben gehad met zijn begeleiding (of andere randzaken).
Ajax had toen echt een aanval waar je Europees voor de dag mee kan komen. Huntelaar, Suarez, Sulejmani.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik ben blij als Sulejmani weg is, dan kunnen we die jaren durende klucht eindelijk eens afsluiten.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik ben blij als Sulejmani weg is, dan kunnen we die jaren durende klucht eindelijk eens afsluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |